MarcA?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan die naamgenoot van je, en niet jou... MarcA.
Muck vindt jou best aardig hoorquote:
Ja, we hebben een Marc A en een Marc B... om ze uit elkaar te houden, want anders weten ze zelf niet meer wie ze zijnquote:
Niets hoor meisje!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met Muck-achtigen?
Maar hij is toch MarcK ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, we hebben een Marc A en een Marc B... om ze uit elkaar te houden, want anders weten ze zelf niet meer wie ze zijn.
...dat ga ik maar even invullen, want voor je het weet kunnen we niet meer mailenquote:BESTE: e-mail account eigenaar.
Dit is om aan uw mededeling dat we op dit moment de verbetering van onze webmail-account over de hele wereld. Om uw account Verificatie, moet u dit bericht te beantwoorden en uw wachtwoord in de daarvoor bestemde ruimte beneden, bent u verplicht dit te doen voordat de volgende 72 van ontvangst van deze e-mail, of uw e-mail-account wordt de - geactiveerd en verwijderd uit onze database.
Email Gebruikersnaam :..............
E-mail Wachtwoord: ............
Geboortedatum: ...................
Land of gebied: .........
Uw account kan ook worden gecontroleerd onmiddellijk
Dank u voor het gebruik van onze Webmail Service.
Direct invullen. Nooit twijfelen bij zulke perfect vertaalde emails!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
Maar goed dat we op werk even een waarschuwing krijgen:
[..]
...dat ga ik maar even invullen, want voor je het weet kunnen we niet meer mailen.
whehehehe, hoe doorzichtigquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
Maar goed dat we op werk even een waarschuwing krijgen:
[..]
...dat ga ik maar even invullen, want voor je het weet kunnen we niet meer mailen.
Maar goed dat jij het wel snaptquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Maar hij is toch MarcK ?
Jullie snappen er ook niet van....
We hebben nu een nespressocuphouder (3x woordwaarde).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck vindt jou best aardig hoor.
Wie weet komen we wel een keer koffie drinken.
Zo is hetquote:
kom je daar nou weer bij?quote:
zie?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck vindt jou best aardig hoor.
Wie weet komen we wel een keer koffie drinken.
dan ist goedquote:
wanneer mogen we komen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben nu een nespressocuphouder (3x woordwaarde).
Omdat pinguins ook zwemmenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
zie?
we hebben het zelfs over je tijdens het zwemmen
[..]
Je gaat ook weer beginnen na je vakantie? En ik vroeg je nog wat in de lounge, zo'n 5 posts terugquote:
Het gaat nu wat moeizamer al? Hup, weer wat meer eiwitten tot je nemen joh!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
4444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat nu wat moeizamer al? Hup, weer wat meer eiwitten tot je nemen joh!
Welnee....quote:
Precies. Alle collega's hebben inmiddels hun inloggegevens gestuurd. Zal ik ook de administratorinlog even geven, voor de zekerheid?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Direct invullen. Nooit twijfelen bij zulke perfect vertaalde emails!
Wat, is dit niet echt dan?quote:
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen en je pinpas ook even opsturen, wel je code meesturen, anders hebben ze er niets aanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Alle collega's hebben inmiddels hun inloggegevens gestuurd. Zal ik ook de administratorinlog even geven, voor de zekerheid?.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen en je pinpas ook even opsturen, wel je code meesturen, anders hebben ze er niets aan
zwemmen FTWquote:
Kom mij vervangenquote:
Mja, die tux is een arrogante zakquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Welnee....
Omdat jij de tofste pinguin bent die wij kennen.
Misschien nog beter: maak ze mederekeninghouder..quote:
Ja, hij wil steeds overal linux op installeren.quote:
4 gewone, 5 duik. Waaronder reddend zwemmen inclusief paniek onder water en dat soort grappen. Leuke cursus was dat, beer van een instructeur die zich in paniek gaat gedragen die in een duikhoudgreep krijgenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zwemmen FTW
Heb 8 diploma's![]()
waarvan 4 "gewone", 3 kunstzwemdiploma's (trouwens dat zag er weer mooi uit gisteren tijdens OS) en 1 reddend-zwemmen diploma
WLz.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Alle collega's hebben inmiddels hun inloggegevens gestuurd. Zal ik ook de administratorinlog even geven, voor de zekerheid?.
[..]
Wat, is dit niet echt dan?
Opscheptopicquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 gewone, 5 duik. Waaronder reddend zwemmen inclusief paniek onder water en dat soort grappen. Leuke cursus was dat, beer van een instructeur die zich in paniek gaat gedragen die in een duikhoudgreep krijgen
Wat nou weer?quote:
Jortquote:
Moet zeggen dat ik van het reddend zwemmen veel geleerd hebquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
4 gewone, 5 duik. Waaronder reddend zwemmen inclusief paniek onder water en dat soort grappen. Leuke cursus was dat, beer van een instructeur die zich in paniek gaat gedragen die in een duikhoudgreep krijgen
En de enige waarschijnlijk...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee....
Omdat jij de tofste pinguin bent die wij kennen.
Whehe...quote:
neuh, opsomtopic.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Opscheptopic![]()
4 gewone, 2 reddend zwemmen, 2 snorkelduiken
Linux dusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hij wil steeds overal linux op installeren.
Ik bepaal zelf wel welk OS ik op welk systeem zet.
Maar ik ben wrs de enige die kunstzwemdiploma's heeftquote:
6 gewonequote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Opscheptopic![]()
4 gewone, 2 reddend zwemmen, 2 snorkelduiken
Niet op AL mijn systemenquote:
maximaal 6quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:47 schreef Klonk het volgende:
kunstzwemdiploma's wist uberhaupt niet dat die dingen bestonden
Ik kan mijn duikgear onder water aan trekken, inclusief de fles pas open gooien als ik klaar benquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar ik ben wrs de enige die kunstzwemdiploma's heeft
[/opschepmode uit]
Ik vind dat er ook stationsnaambordjesschietdiploma's moeten komen (wie was daar nou net met die 3 keer woordwaarde?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:47 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik ben wrs de enige die kunstzwemdiploma's heeft
Doen "we" goedquote:
heb je het over mn sms??quote:
eigen kampioenschappen verzinnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat er ook stationsnaambordjesschietdiploma's moeten komen (wie was daar nou net met die 3 keer woordwaarde?)
Ja juist jaquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja juist ja
Er gaan tientallen reeksen kapot aan "kliekjesvorming", en dit is normaal?
die twee sturen elkaar soppend geile sms-jes maar die mogen wij niet lezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja juist ja
Er gaan tientallen reeksen kapot aan "kliekjesvorming", en dit is normaal?
Hier valt het zeker mee jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:10 schreef Klonk het volgende:
en de enige kliekjes hier zijn de kliekjes van Fha als ze weer eens geen zin heeft om te koken
Jaloers?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
die twee sturen elkaar soppend geile sms-jes maar die mogen wij niet lezen
L-loze kliekjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En soms zie ik ook L-loze kliekjes hoor!!!!
Je mag vast meedoen als je LL je telefoonnummer geeft. Al heb je dan wel wat uit te leggen als je vriendin een keer naar je telefoon kijktquote:
wat een stappen zegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
ah die maffe jamaicaan is aan de beurt
Als je vriendin in je telefoon kijkt, moet het eigenlijk je vriendin al niet meer zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je mag vast meedoen als je LL je telefoonnummer geeft. Al heb je dan wel wat uit te leggen als je vriendin een keer naar je telefoon kijkt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die smsjes is nog nix vergeleken met de rest
[..]
Ja kiekjes
zal lastig gaan, zelfs ik weet niet waar mijn mobieltje isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je mag vast meedoen als je LL je telefoonnummer geeft. Al heb je dan wel wat uit te leggen als je vriendin een keer naar je telefoon kijkt.
vraag je vriendin maar eensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal lastig gaan, zelfs ik weet niet waar mijn mobieltje is
Je moet niet alles verklappenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die smsjes is nog nix vergeleken met de rest
Ik heb ook mijn kleuterbrevet nog gehaaldquote:
Vliegtuig van de baan, er zijn doden (21 tot nu toe)quote:
Schoenstrikdiplomaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn kleuterbrevet nog gehaald.
Waar???quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vliegtuig van de baan, er zijn doden (21 tot nu toe)
Die ookquote:
ban the fuckersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
die twee sturen elkaar soppend geile sms-jes maar die mogen wij niet lezen
Tafeldiplomaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Die ook. Maar geen tafeldiploma hier
![]()
.
Je bent gewoon jaloersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |