quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb je uberhaupt wel eens op de bestuurders stoel van een auto gezeten?
Stiekem niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WowJij hebt een luxe automobiel [ afbeelding ]
Seat Leon. En jawel die heeft wel zulkes hendeltje.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Boswachter rijdt vast in een ouwe landrover en mist zo'n handeltje
Dat mag niet eens, als je voorligger 80 rijdt op een 80km weg heb je sowieso geen reden om in te halen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:07 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Van jou moeten ze dus met 82km/h inhalen?
boswachter rijd hierin ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
Als er mongolen me in gaan halen met 140 op een 80 weg dan zet ik express mijn groot licht op wanneer ze me voorbij zijn. Gewoon om ze te verblinden. Moeten ze maar normaal doen.
Jammer johquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Stiekem niet. [ afbeelding ]
Maar ik ben een kerel, ik moet altijd voorop rijden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat mag niet eens, als je voorligger 80 rijdt op een 80km weg heb je sowieso geen reden om in te halen.
Beetje wel he.quote:
onder je binnenspiegel zit meestal zo'n hendeltje, als je die omhaalt klapt je binnenspiegel in een andere hoek waarmee je verblinding kan voorkomenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je vind het prettig als er s'avonds een grootlicht lullo in je acteruitkijkspiegel opduikt
Mijn auto heeft het ook niet, maar ik rij hard genoeg om dat niet eens nodig te hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Beetje wel he. [ afbeelding ]
Hebben trapauto's dat ook al tegenwoordig?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:13 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
onder je binnenspiegel zit meestal zo'n hendeltje, als je die omhaalt klapt je binnenspiegel in een andere hoek waarmee je verblinding kan voorkomen
ja klopt. maar dan heb je wel het "irritant" momentje meegemaakt. Plus je hebt energie moeten verspillen om het hendeltje om te klappen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:13 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
onder je binnenspiegel zit meestal zo'n hendeltje, als je die omhaalt klapt je binnenspiegel in een andere hoek waarmee je verblinding kan voorkomen
Fuck jij bent stoer, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:11 schreef piekartz87 het volgende:
ik rij bijna elke dag 140 op een 100 km/pu weg, die weg leent zich er gewoon voor en ik weet waar de flitser staat,
Vind ik ook altijd met winkels, zij hebben heel veel, ik heb niks, dus neem ik het altijd zo maar mee.quote:wat een onzin om je aan de snelheid te houden als er een grote lap asfalt ligt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef DroogDok het volgende:
Vind ik ook altijd met winkels, zij hebben heel veel, ik heb niks, dus neem ik het altijd zo maar mee.
ik heb dan juist een "lol" momentje. haha die man gaat seinen, dus die zal zich wel onnodig ergerenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja klopt. maar dan heb je wel het "irritant" momentje meegemaakt. Plus je hebt energie moeten verspillen om het hendeltje om te klappen.
We hebben een winner vandaag met rare vergelijkingenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Fuck jij bent stoer, mag ik je aanraken?
[..]
Vind ik ook altijd met winkels, zij hebben heel veel, ik heb niks, dus neem ik het altijd zo maar mee.
Bij de Halfords verkopen ze vast wel zo'n dimmend geval.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn auto heeft het ook niet, maar ik rij hard genoeg om dat niet eens nodig te hebben [ afbeelding ]
Achja. Zo gun je VMBO 'ers hun pretje he. Als ik sein, sein ik eigenlijk naar hogerhand. Dat iets daarboven ervoor kan zorgen dat bomen kunnen oversteken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dan juist een "lol" momentje. haha die man gaat seinen, dus die zal zich wel onnodig ergeren
Wat voor auto heb jij dat je zolang over 90-120 doet dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:20 schreef Walter81 het volgende:
Je moet wel als je gaat inhalen je snelheid op de rechterstrook al opvoeren, en dan pas naar links gaan. Opvoeren vind ik tot de maximum snelheid. Rij je dus rechts achter een vrachtwagen (80 á 90) dan zorgen dat je voldoende afstand hebt voor je om naar de 120 te gaan, en dán pas naar links).
Die mensen die dan met 90 naar links gaan en dáár pas versnellen mogen van mij ook meteen van de weg gehaald worden. Dan geef ik ook groot licht als ik 120 op de linkerbaan rij.
Maar als je dan met 120 naar links gaat, en er komt zo'n pauper-bmw/mercedes/audi/volvo/golf aanrijden met 160 en seinen, dan doe ik *klik* spiegeltje omzetten, en lekker die auto negeren.
Ik rijd standaard zo, dat scheelt moeite. Ik ben bang dat de seiner faalt. Erg faalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja klopt. maar dan heb je wel het "irritant" momentje meegemaakt. Plus je hebt energie moeten verspillen om het hendeltje om te klappen.
Jij hebt ook net je rijbewijs gehaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:20 schreef Walter81 het volgende:
Je moet wel als je gaat inhalen je snelheid op de rechterstrook al opvoeren, en dan pas naar links gaan. Opvoeren vind ik tot de maximum snelheid. Rij je dus rechts achter een vrachtwagen (80 á 90) dan zorgen dat je voldoende afstand hebt voor je om naar de 120 te gaan, en dán pas naar links).
Die mensen die dan met 90 naar links gaan en dáár pas versnellen mogen van mij ook meteen van de weg gehaald worden. Dan geef ik ook groot licht als ik 120 op de linkerbaan rij.
Maar als je dan met 120 naar links gaat, en er komt zo'n pauper-bmw/mercedes/audi/volvo/golf aanrijden met 160 en seinen, dan doe ik *klik* spiegeltje omzetten, en lekker die auto negeren.
1. nee doe maar niet, ik bijt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Fuck jij bent stoer, mag ik je aanraken?
[..]
en jij hebt een banaan in je oorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt ook net je rijbewijs gehaald [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |