abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 augustus 2008 @ 01:12:12 #226
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60998399
Trusten, ik had me hier niet in moeten mengen merk ik wel
ik ga naast mijn vrouw en kind liggen, iets waar ik meer waarde uit haal dan uitleg proberen te geven aan publiek wat niet wil luisteren
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_60998420
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wordt verkoop waarschijnlijk, 't was een blind buy en niet bepaald een geur die ik zelf uitgekozen zou hebben.

Maar afgestudeerd zijn is goed. Dat had ik drie jaar geleden ook al moeten zijn.

L'artisan heeft ook een ontzettende honinggeur: Miel de Bois. Alsof iemand een splinter in een pot honing heeft laten vallen. 99% honing, 1% hout.
Die moet ik dan nodig eens proberen, L'Artisan staat hoog in 't aanzien bij mij en ce moment!

Afgestudeerd zijn is zeker goed, vooral omdat ik nu een redelijk excuus heb als ik aan mijn ouders ga uitleggen dat ik ontslag heb genomen om tijd te hebben m'n laatste opdrachten goed af te ronden. Gelukkig zijn ze nu nog onbezorgd op vakantie.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 01:16:55 #228
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60998458
Da's toch een goede keuze? Studie gaat voor alles, da's namelijk langetermijndenken.

Zou ik ook wat vaker moeten doen.

Ik heb een sample van L'Artisan Tea for Two in een atomizer gegoten. Morgen wordt een heerlijk dagje, eerste volle dag met T42! Dzongkha vond ik niet veel aan, beetje Creed Royal Delight-achtig zonder dat zoete. En Timbuktu staat ook nog op me te wachten.
Confidence through competence
pi_60998535
Dan ken je mijn ouders nog niet, maar je bent welkom om me in een conference call te helpen de boel uit te leggen

Bois Farine zou ik ook zeker eens proberen, misschien wel het leukste geurtje dat ik dit jaar geprobeerd heb en sinds ik 'm heb geprobeerd wil ik een Ruizia Cordata boom.

donderdag 21 augustus 2008 @ 01:25:33 #230
55709 Stereotomy
pi_60998559
Bois Farine heb ik niet geprobeerd, dat moet ik dus nog doen. Sowieso heb ik het misschien niet goed aangepakt door alleen op strips te testen. Maarja, je staat in Skins Amsterdam met 50+ geuren om je heen en het zou debiel zijn om er maar een stuk of 5 te testen op je armen.

Vragen aan de verkoopster of je haar lichaam dan mag gebruiken om er iets op te spuiten wordt ook vaak verkeerd geïnterpreteerd.

Maareh.... Bois Farine ruikt dus naar die boom?
pi_60998581
Ik moest bij Skins in Groningen best wel pushen om samples mee te krijgen. Ze waren eerst alleen maar met die strips bezig. Mijn zus kreeg trouwens niet eens courtesy samples mee toen ze die fles Neroli Sauvage voor me kocht.

Jup, Jean-Claude Ellena trof die boom aan op een eiland in de buurt van Madagascar en heeft daar de geur op gebaseerd, komt alleen daar voor geloof ik.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 01:29:02 #232
55709 Stereotomy
pi_60998604
Ik zei gewoon: "Ik wil hier, hier en hier samples van, alsjeblieft."

Maar die trut had de vials maar halfvol gespoten, denk dat er minder dan 1 ml mee is gekomen van elke geur.

Maargoed. Ik ga slapen
pi_60998651
Misschien straalde ik gewoon iets onbetrouwbaars uit die dag, ik kreeg in de stationsrestauratie van Groningen later die dag helemaal geen service! Zit je dan in je nette Viktor & Rolf jasje en Dior trui. Misschien had ik geen zwarte muts op moeten doen ofzo, blijkbaar nogal hoge standaard voor bediening daar.

Anyway, ik ga ook pitten, trusten!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 01:37:27 #234
55709 Stereotomy
pi_60998735

Brrrr.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 01:38:47 #235
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60998751
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Brrrr.
Eng ja
Ze maken wel op zich leuke dingen

anyway ik ben ff film kijken
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_61000611
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Het spiit me enorm richting de nieuwe ouders van Leander: Ik vind de naam mooi, maar het geboortekaartje werkelijk afschuwelijk. Wat je hem al meegeeft, zonder dat hij er zelf voor kan kiezen! Ik vind het religieuze aspect ontzettend depirmerend en opdringerig naar je kind toe. Laat de geloofsovertuiging aan je kind zelf over (zou ik denken).

Maar wie ben ik he?

Ik snap echt al die enthousiaste reacties niet.
nou, het kaartje an sich is wel mooi, maar al die teksten vond ik eigenlijk ook niets was één en al godsdienst, en mèn... dat hoeft voor mij ook niet zo nodig.... sorry TARA en freecell écht, ik kan het niet helpen...

Dus ik ben wel met Dude...
Ik heb niets tegen gelovigen, ieder zijn ding, maar ik vind zelf het geloof an sich echt heel naar en eng en indoctrinerend... vooral met het gesmijt van deze teksten en zulks..

sorry..
Ja doei.
pi_61000630
zo maar 's lekker ontbijten (de gewichtstoename deze week valt vooralsnog alles mee!) en dan richting mn bijna oude werk voor een exit gesprek...

en daarna ga ik 'lekker winkelen' met mams in Den Haag... soit.. ik sla me er wel doorheen. Het is immers geen kledingshoppen, maar verhuis-/huisinrichtshoppen!
Ja doei.
pi_61000664
Ik hou zelf ook niet van die teksten maar zij wel en dan vind ik het logisch dat zij zich zo uiten

En in de basis iemand christelijk opvoeden, op een normale -geen staphorst-achtige manier , lijkt mij helemaal niets mis mee. ... en ik neem dan gewoon aan, naief misschien volgens sommigen , dat mensen alsnog hun kind een vrije keus geven als kind aangeeft iets wel of niet te willen...

Vind iig de bewoordingen van Dude ontzettend fel en eigenlijk aanvallend, maar goed dat kan weer aan mij liggen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:06:44 #239
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61000688
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar 's lekker ontbijten (de gewichtstoename deze week valt vooralsnog alles mee!) en dan richting mn bijna oude werk voor een exit gesprek...

en daarna ga ik 'lekker winkelen' met mams in Den Haag... soit.. ik sla me er wel doorheen. Het is immers geen kledingshoppen, maar verhuis-/huisinrichtshoppen!
leuk

Btw goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen
pi_61000694
Shop ze Moblo!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61000696
ze zei het misschien iets botter dan dat zelfs ik het zou zeggen maar als je het wat subtieler brengt, ben ik het er wel mee eens.

Maar dat moet 'mensen als' freecell en TARA vooral niet tegenhouden, wat ik ook vind, ik heb het recht niet om voor andermans kind te beslissen. Wel weet ik dat ík zelf, mocht ik ooit kinderen krijgen, mijn kind naar een openbare school stuur, en niet naar iets gelovigs. Vind het zélf verspilling van energie en tijd, en hoop oprecht dat mijn kinderen ook 'ongelovig' zullen blijven. Zal het er moeilijk mee hebben als ze ineens ontzettend gaan geloven en vinden dat ik naar de hel ga omdat ik 'zondig leef zonder De Heer'...

Nee, voor mij geen christendom/islam of zulks
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:16:20 #242
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61000751
dilemma:

Het regent heel hard. Zal ik vandaag wel of niet naar Stockholm gaan? Kan ook nog een andere dag, tot zondag gaan!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:21:01 #243
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61000783
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
ze zei het misschien iets botter dan dat zelfs ik het zou zeggen maar als je het wat subtieler brengt, ben ik het er wel mee eens.

Maar dat moet 'mensen als' freecell en TARA vooral niet tegenhouden, wat ik ook vind, ik heb het recht niet om voor andermans kind te beslissen. Wel weet ik dat ík zelf, mocht ik ooit kinderen krijgen, mijn kind naar een openbare school stuur, en niet naar iets gelovigs. Vind het zélf verspilling van energie en tijd, en hoop oprecht dat mijn kinderen ook 'ongelovig' zullen blijven. Zal het er moeilijk mee hebben als ze ineens ontzettend gaan geloven en vinden dat ik naar de hel ga omdat ik 'zondig leef zonder De Heer'...

Nee, voor mij geen christendom/islam of zulks
religie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 augustus 2008 @ 08:23:31 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61000803
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:16 schreef AKnynke het volgende:
dilemma:

Het regent heel hard. Zal ik vandaag wel of niet naar Stockholm gaan? Kan ook nog een andere dag, tot zondag gaan!
Wat zijn de vooruitzichten ? Als het morgen mooi weer wordt dan ga je morgen .

Trouwens gouden plak erbij voor NL --> 10km open water zwemmen.

Mogge

Ik ben wel blij dat ik ongelovig ben opgevoed. Ik sluit mij toch een beetje aan bij moblo. Als ik zo'n David Maasbach zie op de zondagmorgen krijg ik helemaal de kriebels.

Hangt ook van de priester/dominee/pastoor/vul maar in die voor gaat, maar als je een preek krijgt van Als u fout bent dan gaat nu naar de hel daar moet u op voor passen dan denk ik van . Al zijn er wel '
goede' voorgangers, die oude Robert Schuller die maakt het toch altijd wel positief. Ik krijg wel weer kriebels van die Nederlandse presentator dat is maar een engerd .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:24:13 #245
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61000809
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:16 schreef AKnynke het volgende:
dilemma:

hoever is dat van Uppsala Nynke? Als echt slecht weer is kan je beter thuisblijven, straks word je nog nat
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:27:40 #246
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61000834
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

hoever is dat van Uppsala Nynke? Als echt slecht weer is kan je beter thuisblijven, straks word je nog nat
40 min. met de trein. Ja, en nat worden is afschuwelijk! ga me toch maar douchen en die kant op. Heb tenslotte een fancy regenjas!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:31:48 #247
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61000881
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:27 schreef AKnynke het volgende:

[..]

40 min. met de trein. Ja, en nat worden is afschuwelijk! ga me toch maar douchen en die kant op. Heb tenslotte een fancy regenjas!
cool Stockholm is vast alleen maar mooier als het regent
pi_61001034
Veel plezier in Stockholm Nynke!

Zo maar eens naar de sportmasseur
pi_61001167
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:03 schreef DarkElf het volgende:

Vind iig de bewoordingen van Dude ontzettend fel en eigenlijk aanvallend, maar goed dat kan weer aan mij liggen
Ik ben het eens met wat DE zegt, Dude komt erg belerend over. Hoe iedereen zijn kinderen indoctrineert met wat hij of zij aanhangt, is eigen keuze.

Maar wat mij betreft is er géén verschil tussen je kinderen 'leren' dat er geen God is, of 'leren' dat God Big Brother is en alles ziet wat je doet en denkt. Even lekker kort door de bocht hoor, maar vanuit mijn perspectief is je kind 'aanleren' dat er geen God is, het zelfde als leren dat er wel een God is. Je leert je kind namelijk om ervan uit te gaan dat jouw opvattingen over het (ontbreken van) religie de juiste zijn en niet voor zichzelf te denken en beslissen wat of haar eigen beleving is.

Maargoed, dat ben ik en ik spoor niet!!

Goeiemorgen trouwens
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:18:54 #250
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61001522
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ben het eens met wat DE zegt, Dude komt erg belerend over. Hoe iedereen zijn kinderen indoctrineert met wat hij of zij aanhangt, is eigen keuze.

Maar wat mij betreft is er géén verschil tussen je kinderen 'leren' dat er geen God is, of 'leren' dat God Big Brother is en alles ziet wat je doet en denkt. Even lekker kort door de bocht hoor, maar vanuit mijn perspectief is je kind 'aanleren' dat er geen God is, het zelfde als leren dat er wel een God is. Je leert je kind namelijk om ervan uit te gaan dat jouw opvattingen over het (ontbreken van) religie de juiste zijn en niet voor zichzelf te denken en beslissen wat of haar eigen beleving is.

Maargoed, dat ben ik en ik spoor niet!!

Goeiemorgen trouwens
Mogguh schatje
Ja, maar een kind zal toch altijd eerst volledig de opvattingen en normen & waarden overnemen van de ouders en pas later zelf een mening ontwikkelen. Het heeft bij mij jaaaren geduurd voordat ik volmondig durfde te zeggen dat ik niet geloofde, ook vooral tegen mijn ouders. Ik moest vroeger ook mee naar de kerk; eerst naar de gereformeerde, en later naar zo'n blije klapkerk, wat echt de hel bleek te zijn. Vanaf m'n 12e mocht ik zelf kiezen, en ben daarna nooit meer geweest. Ik ben trouwens de enige dwalende van het gezin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')