Die moet ik dan nodig eens proberen, L'Artisan staat hoog in 't aanzien bij mij en ce moment!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt verkoop waarschijnlijk, 't was een blind buy en niet bepaald een geur die ik zelf uitgekozen zou hebben.
Maar afgestudeerd zijn is goed. Dat had ik drie jaar geleden ook al moeten zijn.
L'artisan heeft ook een ontzettende honinggeur: Miel de Bois. Alsof iemand een splinter in een pot honing heeft laten vallen. 99% honing, 1% hout.
Eng jaquote:
nou, het kaartje an sich is wel mooi, maar al die teksten vond ik eigenlijk ook nietsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Het spiit me enorm richting de nieuwe ouders van Leander: Ik vind de naam mooi, maar het geboortekaartje werkelijk afschuwelijk. Wat je hem al meegeeft, zonder dat hij er zelf voor kan kiezen! Ik vind het religieuze aspect ontzettend depirmerend en opdringerig naar je kind toe. Laat de geloofsovertuiging aan je kind zelf over (zou ik denken).
Maar wie ben ik he?![]()
Ik snap echt al die enthousiaste reacties niet.![]()
leukquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar 's lekker ontbijten (de gewichtstoename deze week valt vooralsnog alles mee!) en dan richting mn bijna oude werk voor een exit gesprek...
en daarna ga ik 'lekker winkelen' met mams in Den Haag... soit.. ik sla me er wel doorheen. Het is immers geen kledingshoppen, maarverhuis-/huisinrichtshoppen!
religiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
ze zei het misschien iets botter dan dat zelfs ik het zou zeggenmaar als je het wat subtieler brengt, ben ik het er wel mee eens.
Maar dat moet 'mensen als' freecell en TARA vooral niet tegenhouden, wat ik ook vind, ik heb het recht niet om voor andermans kind te beslissen. Wel weet ik dat ík zelf, mocht ik ooit kinderen krijgen, mijn kind naar een openbare school stuur, en niet naar iets gelovigs. Vind het zélf verspilling van energie en tijd, en hoop oprecht dat mijn kinderen ook 'ongelovig' zullen blijven. Zal het er moeilijk mee hebben als ze ineens ontzettend gaan geloven en vinden dat ik naar de hel ga omdat ik 'zondig leef zonder De Heer'...
Nee, voor mij geen christendom/islam of zulks
Wat zijn de vooruitzichten ? Als het morgen mooi weer wordt dan ga je morgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:16 schreef AKnynke het volgende:
dilemma:
Het regent heel hard. Zal ik vandaag wel of niet naar Stockholm gaan? Kan ook nog een andere dag, tot zondag gaan!
hoever is dat van Uppsala Nynke? Als echt slecht weer is kan je beter thuisblijven, straks word je nog natquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:16 schreef AKnynke het volgende:
dilemma:
Het regent heel hard. Zal ik vandaag wel of niet naar Stockholm gaan? Kan ook nog een andere dag, tot zondag gaan!
40 min. met de trein. Ja, en nat worden is afschuwelijk! ga me toch maar douchen en die kant op. Heb tenslotte een fancy regenjas!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoever is dat van Uppsala Nynke? Als echt slecht weer is kan je beter thuisblijven, straks word je nog nat
coolquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
40 min. met de trein. Ja, en nat worden is afschuwelijk! ga me toch maar douchen en die kant op. Heb tenslotte een fancy regenjas!
Ik ben het eens met wat DE zegt, Dude komt erg belerend over. Hoe iedereen zijn kinderen indoctrineert met wat hij of zij aanhangt, is eigen keuze.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:03 schreef DarkElf het volgende:
Vind iig de bewoordingen van Dude ontzettend fel en eigenlijk aanvallend, maar goed dat kan weer aan mij liggen
Mogguh schatjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben het eens met wat DE zegt, Dude komt erg belerend over. Hoe iedereen zijn kinderen indoctrineert met wat hij of zij aanhangt, is eigen keuze.
Maar wat mij betreft is er géén verschil tussen je kinderen 'leren' dat er geen God is, of 'leren' dat God Big Brother is en alles ziet wat je doet en denkt. Even lekker kort door de bocht hoor, maar vanuit mijn perspectief is je kind 'aanleren' dat er geen God is, het zelfde als leren dat er wel een God is. Je leert je kind namelijk om ervan uit te gaan dat jouw opvattingen over het (ontbreken van) religie de juiste zijn en niet voor zichzelf te denken en beslissen wat of haar eigen beleving is.
Maargoed, dat ben ik en ik spoor niet!!
Goeiemorgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |