Goeiemorgen. Ik ga vast niet slank worden/blijvenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar naar bed, als je slaapt voel je geen honger.En volgens SHE word je er nog slank van ook.
Herkenning ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:36 schreef kwakveense het volgende:
erger ng, na de eerste 5 kilo vroegen ineens alerle mensen, vooral jongens, of ik soms aan t onja bakkeren was. ik kreeg dan altijd van die hoofd-afbijt neigingen, terwijl t gewoon complimentjes waren
Ik niet, ik val gewoon af c.q. ik heb mijn eetpatroon gewijzigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:38 schreef -marz- het volgende:
Wie is er 'aan de lijn' dan?
Drinkontbijt voor je gaat rennen? Heb je toch iets van energie in je, maar het is zo lichtverteerbaar dat je geen vol gevoel krijgtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:46 schreef -marz- het volgende:
Ah. Ik heb het idee dat ik dat niet ga trekken, maar met ontbijt is mn pensje weer te vol.
Dat serotine veel invloed heeft op de gemoedstoestand weet ik helaas. Ik heb aanleg voor depressies. Vandaar dat ik er zo bovenop zit, want ik voel me langzamerhand "wegzakken". Niet goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:25 schreef loveli het volgende:
Mensen met een laag bloedsuiker hebben een slechter humeur, na het eten van koolhydraten stijgt je bloedsuiker. In bananen zit behalve koolhydraten het stofje L-Tryptofaan. Dit is een aminozuur dat o.a. nodig is om serotonine te maken en hormoon heeft veel invloed op de gemoedstoestand.
brocolliroosjes, chinese kool, kleine stukjes wortel, doperwten, ui, preiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:57 schreef Inderdaad het volgende:
Sterkte vandaag, Chicolate.
Sugar, nog gefeliciteerd met je trouwdag.![]()
Ik weet niet veel van voedingsmiddelen/stoffen, dus ik kan daar niets over zeggen.![]()
Ik heb rijst meegenomen naar stage. 3 bakjes, 1 al op. Voor vanavond heb ik rijst en kip, alleen weet ik nog geen groenten voor erbij. Sperziebonen had ik laatst, paprika zit in de japanse rijst.. Welke zou je er nog meer makkelijk doorheen kunnen wokken?
Dank je! Ik ga voor de brocolliroosjes (niet zo heel veel tijd vandaag). Moet daar nog iets bij? Bosui ofzo? Of kan ik het gewoon in de wok gooien en daarna de rijst erbij?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
brocolliroosjes, chinese kool, kleine stukjes wortel, doperwten, ui, prei
Als je de roosjes heel klein snijdt, kan je ze direct meewokken. Je kunt ze ook eerst even met kokend water overgieten (blancheren) zodat ze iets sneller gaar worden en niet meer helemaal rauw zijn. En dan gewoon wokken ja. Eerst brocolli (en eventueel ui ofzo, of knoflook) en dan de rijst erbij.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Dank je! Ik ga voor de brocolliroosjes (niet zo heel veel tijd vandaag). Moet daar nog iets bij? Bosui ofzo? Of kan ik het gewoon in de wok gooien en daarna de rijst erbij?(ooit weet ik precies hoe ik het moet maken en met welke spullen erin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |