abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60992994
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Moskou zou ik dan wel combineren met Sint Petersburg of andere delen van Rusland (Transsyberie-express?), omdat in de stad zelf vrij weinig te zien en doen is. Het Rode plein, Kremlin en de metrostations, maar daar hield het ook wel zo'n beetje op. Waarom wil je er eigenlijk heen ? (misschien heb ik iets heel erg leuks gemist)

Ik wil nog naar Japan, VS, China, Korea, Indonesië, Amazonegebied (later, na alle aziatische landen) en weet ik veel waar nog meer .
Oost-Europa trekt me heel erg, bovendien vind ik dat Rusland een fascinerende geschiedenis heeft
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60993007
Oktoberfest!

Ik wil ook nog naar zooveel plaatsen, en er komen er alleen maar meer bij. Ik word al zenuwachtig bij het idee dat er maar zoveel vakantiedagen zijn en zooooveel vakantiebestemmingen

Als ik de national geographic traveler lees kan ik wel janken
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60993026
Hmmm, ik had net een reactie getypt op Marz, die is niet geplaatst (IJsland: heel mooi, heel duur, niet in de winter gaan).

Ise, jouw prutje lijkt een beetje op Kip Palava van Knorr, maar dan zonder pakjes. Ik ga m ook eens proberen

Ik werd geveld door een beginnende migraine-aanval. Gelukkig lijkt het overgewaaid, maar geen avondeten voor mij dus, vandaag.
pi_60993033
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar jij weet ook welke geur het heeft. Nu lijkt het op iets heel anders .
?
pi_60993093
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Hmmm, ik had net een reactie getypt op Marz, die is niet geplaatst (IJsland: heel mooi, heel duur, niet in de winter gaan).

Ise, jouw prutje lijkt een beetje op Kip Palava van Knorr, maar dan zonder pakjes. Ik ga m ook eens proberen

Ik werd geveld door een beginnende migraine-aanval. Gelukkig lijkt het overgewaaid, maar geen avondeten voor mij dus, vandaag.
Ja klopt (wat je zegt over IJsland).

En nu maar hopen dat de migraine niet alsnog komt. Ken je je triggers een beetje?
pi_60993111
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Het is Kip Palava (Palaver Kip), maar de mijne is vast lekkerder dan die van Knorr.
pi_60993135
Ik wil nog naar Mongolië. Vanwege de leegte en de leefwijze met paarden.
pi_60993138
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

?
Sorry, maar daar vind ik het ook op lijken Hoogstwaarschijnlijk lust ik het ook niet, want ik heb een hekel aan pijnboompitten en spinazie. Maar hij zal vast beter smaken dan die van knorr
pi_60993163
Ik ben allergisch voor pijnboompitten!

Mijn enige allergie voor zover ik weet, en die koester ik. Al schijnen heel veel mensen daar last van te hebben.
pi_60993170
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Sorry, maar daar vind ik het ook op lijken Hoogstwaarschijnlijk lust ik het ook niet, want ik heb een hekel aan pijnboompitten en spinazie.
Er zitten geen pijnboompitten in. En spinazie is mijn favoriete groente. Maar ik vind het niet op kots lijken.
pi_60993210
Ik vond het op snot lijken. Moest echt twee keer kijken om te zien dat het eetbaar was.
pi_60993279
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Er zitten geen pijnboompitten in. En spinazie is mijn favoriete groente. Maar ik vind het niet op kots lijken.
Nope verkeerd gekeken. Maar er zit pindakaas in en dat lust ik ook niet.
pi_60993287
Marz, nee, dat is het stomme. Ik weet wel dat ik, toen ik de pil gebruikte, er veel vaker last van had... Zucht. Maar het is niet stress-gerelateerd oid.
Ik had overigens op IJsland een logeeradres en we kookten gewoon thuis, maar dan nog was het duur. Je hebt er de Bonus (supermarkt met allemaal Euroshopperproducten voor NL A-merkprijzen) en de Hagkaup, echt on-voor-stel-baar duur
Maar de gletsjers, geisers, fjorden, watervallen e.d. zijn spectaculair en het hele vulkanische landschap is sowieso bijzonder.

Ise, sorry hoor Ik heb dat pakje van knorr voor mijn inmiddels echtgenoot gemaakt toen we net wat hadden en ik nog totaal niet kon koken. Ons eerste romantische diner samen
pi_60993334
quote:

[..]

Spinazie is the best Ik vond het vroeger zo vies, toen ik nog thuiswoonde... Maar goed bereid is het heerlijk, stevig en een beetje aards van smaak
pi_60993343
quote:

[..]

Nou, het deed mij meer denken aan iets van een koe . Edit: en ik was ook dol op spinazie en prutjes .
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oost-Europa trekt me heel erg, bovendien vind ik dat Rusland een fascinerende geschiedenis heeft
Dat zeker, het is alleen jammer dat ze in Moskou bijna alles hebben platgegooid en er communistische flats hebben neergezet. En nog steeds gooien ze dagelijks bijna monumentale gebouwen plat, om er woonblokken neer te zetten. Van het echte moskou is weinig meer over. Sint Petersburg is beter bewaard gebleven heb ik gehoord . En misschien vind je wel leuk om te lezen, boek over moskou: "Moskou is een gekkenhuis" van Peter d'Hamecourt. Over hoe Moskou was, en wat het nu is. Heel boeiend .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:57:00 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60993593
Wij zijn vandaag 3 jaar getrouwd en uit eten gegaan. Het was lekker!

Oh, en naar Moskou wil ik ook ooit. Gewoon, zomaar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60993613
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, sorry hoor Ik heb dat pakje van knorr voor mijn inmiddels echtgenoot gemaakt toen we net wat hadden en ik nog totaal niet kon koken. Ons eerste romantische diner samen
Waarom sorry zeggen omdat je een pak van knorr hebt gebruikt? Ik zou willen dat ik de tijd, geld en ideeën had om alles zelf from scratch te maken maar dat heb ik allemaal niet dus ik gebruik best wel eens een zakje en pakje hier en daar. Ik zie heus wel in dat het minder is dan het zelf maken maar zoals het hier soms verketterd wordt vind ik ook weer niet nodig. Voordat ik actief op mijn eten ging letten, maar ik hier wel mee las kreeg ik soms echt zo'n gevoel omdat ik een knorr maaltijd had gegeten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60993652
Ik wil ook naar Moskou, maar vooral ook naar Sint-Petersburg.

Sugar, gefeliciteerd! Wat heb je gegeten?
pi_60993741
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waarom sorry zeggen omdat je een pak van knorr hebt gebruikt? Ik zou willen dat ik de tijd, geld en ideeën had om alles zelf from scratch te maken maar dat heb ik allemaal niet dus ik gebruik best wel eens een zakje en pakje hier en daar. Ik zie heus wel in dat het minder is dan het zelf maken maar zoals het hier soms verketterd wordt vind ik ook weer niet nodig. Voordat ik actief op mijn eten ging letten, maar ik hier wel mee las kreeg ik soms echt zo'n gevoel omdat ik een knorr maaltijd had gegeten.
Ik at het later nog eens en vond het toen heel erg vies, rare bijsmaak. Het is enkel de romantische herinnering
Nou ja, ik heb in ieder geval in mijn studententijd zoveel knorr-pakjes gegeten dat ik ze gewoon echt niet meer hoef, dwz dat ik ze zelf niet meer gebruik.
pi_60993775
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Tell me about it ik ben ook altijd geneigd me te verontschuldigen voor wat ik eet (zie sonja bakker), nog liever verzwijg ik het.

Jongens hou op over vakanties, ik word nu alweer zenuwachtig. Sint Petersburg wil ik ook naartoe.
pi_60993842
Van die Knorr dingen eet ik zelden trouwens. Maar dat is omdat ik gierig ben en liever droge gekookte broccoli van de Lidl eet dan een wat duurder gerechtje met een smaakvol sausje.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:05:36 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60993865
Varkenshaasmedaillons met stamppot (waarvan ik nauwelijks iets op heb), groente (sperzieboontjes vooral) en calvados-iets. Lekker!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60993895
Ja nog gefeliciteerd Sugar. Op naar de volgende (honderd en) 3 !
pi_60993941
Ik ben wel een zelf-koken-fundi, maar koken is dan ook mijn voornaamste hobby en ik maak daar gewoon tijd voor. Als het aan mij lag, stond ik dagelijks uren in de keuken.
pi_60994146
Dat begrijp ik echt niet ! Er zijn hier zoveel mensen die koken leuk vinden, ik voel me soms net een alien.
pi_60994187
Vandaag stond ik uitjes te bakken, halverwege ging ik de krant lezen en moest de geur mij eraan herinneren dat er uitjes stonden aan te branden. Zo erg ben ik niet geinteresseerd in koken.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:17:59 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60994198
Ik vind koken ook best leuk. Alleen mislukt het altijd zo vaak bij mij .
En een echte kok weet op gevoel te bepalen hoeveel van welk ingrediënt er in het gerecht moet, maar ik niet, hoor . De verhoudingen zijn altijd scheef bij mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_60994327
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef -marz- het volgende:
Vandaag stond ik uitjes te bakken, halverwege ging ik de krant lezen en moest de geur mij eraan herinneren dat er uitjes stonden aan te branden. Zo erg ben ik niet geinteresseerd in koken.
En in eten dan?

Ik kan me jouw beleving dan weer totaal niet voorstellen. Eten en koken zijn zó'n essentieel onderdeel van mijn leven, dat ik niet weet of mijn leven wel de moeite waard zou zijn als dat zou wegvallen. Ik zou liever blind én doof worden dan mijn smaak verliezen.
pi_60994406
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind koken ook best leuk. Alleen mislukt het altijd zo vaak bij mij .
En een echte kok weet op gevoel te bepalen hoeveel van welk ingrediënt er in het gerecht moet, maar ik niet, hoor . De verhoudingen zijn altijd scheef bij mij .
Waarom begin je niet met uit boeken koken, dan? Dan ontwikkelt het inzicht zich vanzelf!

i'm with Ise, trouwens. Eten, koken, tafelen: heerlijk.
pi_60994448
Als iemand me vraagt te kiezen tussen nooit meer seks en nooit meer eten/koken, dan hoef ik niet lang na te denken.
pi_60994511
*pfew*

Even aan heiden6 gevraagd wat hij zou kiezen en hij zou ook kiezen voor nooit meer seks i.p.v. nooit meer eten.

Hoe verzin ik dat nou weer?
pi_60994673
Als ik nu mocht kiezen tussen nooit meer seks of nooit meer koken, zou ik koken nu wegdoen en geld bijleggen om te verzekeren dat koken nooit meer terug komt

Nee ik weet dat het leuk moet kunnen zijn, er zijn immers zo veel mensen die koken leuk vinden of iig niet stom vinden ! Meestal kan ik mij ertoe zetten om dingen leuk te vinden. En ik probeer echt al jaren om het leuk te leren vinden, op allerlei manieren. Ik heb ook echt kookboeken enzo. Maar vooralsnog doe ik liever de afwas

Wat eten betreft ben ik meer een autist; ik houd niet van nieuwe dingen en eet liefst altijd hetzelfde.
pi_60994715
Ik vind koken meestal wel leuk, maar ik kan er ook ineens helemaal geen zin in hebben en gewoon een ei bakken of zo. Pakjes van Knorr vind ik misschien wel haske lekker, maar ik ken ze niet, nooit gehad.
pi_60994721
Ik vreet alles. Of althans; ik probéér alles. Ik lust niet alles.

Maar ik kan me wel voorstellen dat als eten je niet zo heel veel boeit, dat koken dan automatisch ook minder interessant is.
pi_60994758
Ik kan trouwens wel snel koken. Ik heb een paar standaardhapjes die met enige efficientie in <10 min klaar zijn + schoon aanrecht/fornuis.

Eten boeit me schijnbaar wel zo veel dat ik in dit topic moet rondhangen
pi_60994817
Dat kan ook handig zijn. Als ik snel wil, maak ik meestal een biefstukje met een salade.
pi_60994929
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:15 schreef -marz- het volgende:
Dat begrijp ik echt niet ! Er zijn hier zoveel mensen die koken leuk vinden, ik voel me soms net een alien.
Ik vind het leuk om taarten te bakken, lekkers te maken, maar 'gewoon' koken (avondeten) duurt me altijd te lang. Ga lekker een halfuur zitten wachten tot je aardappels gaar zijn. Sowieso, als ik dan eens zelf moet koken, is het op het moment dat ik al een dag gewerkt heb of naar school ben geweest, dan heb ik echt geen zin meer om nog een hele maaltijd in elkaar te draaien. Dan maar een ei bakken of een tosti maken, meteen eten . Maar recepten uitzoeken enzo vind ik wel echt leuk. En zoetigheid .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_60994996
Ik heb sinds ik op mezelf woon (inmiddels zeven jaar) misschien vijf keer gekookte aardappels gemaakt. Echt, zonder overdrijven. De Hollandse pot is niet helemaal mijn ding.
pi_60995335
Aardappels zijn ook maar rare dingen. Maar wel lekker zo'n warme gladde nieuwe aardappel die eet ik zonder enige toevoegingen op.

En stamppot spruitjes met hardgebakken spekjes en een halfzacht eitje is een van mijn lievelingshapjes.
pi_60995418
Chicolate, ik ga ook niet na een werkdag twee uur in de keuken staan hoor... Maar lekker op zaterdag, naar de markt, naar de toko, en dan uren in de keuken Heerlijk
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:04:03 #141
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60995585
Als ik nu moest kiezen zou ik voor seks kiezen.
Eten heb ik wel genoeg gedaan en uitgeneukt ben ik nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet
pi_60995633
Je kan eea combineren (keuken, neuken).

Zonder neuken zou ik echter niet weten wat ik *uren* in gezelschap van mijn aanrecht zou moeten doen.
pi_60995771
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Spinazie is the best Ik vond het vroeger zo vies, toen ik nog thuiswoonde... Maar goed bereid is het heerlijk, stevig en een beetje aards van smaak
Ja, vooral verse/wilde spinazie. Even kort roekbakken met wat knoflook, peper en zout erbij en een gegrild zalmfiletje er op. Mjum...
pi_60995796
Ik heb ooit eens spinaziepakora's gemaakt van wilde spinazie. Die waren me toch lekker! Maar daar heb je wel spinazie met hele dikke bladeren voor nodig, anders wordt het een prutje.
pi_60996106
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ooit eens spinaziepakora's gemaakt van wilde spinazie. Die waren me toch lekker! Maar daar heb je wel spinazie met hele dikke bladeren voor nodig, anders wordt het een prutje.
Ja, dat moet dan idd wel met stevig blad. Ik ken alleen pakora's van bloemkool, aubergine, paprika, aardappel en zo. Erg lekker ook (Sjit, heb echt trek... )

[ Bericht 0% gewijzigd door Hondsdraf op 20-08-2008 23:59:57 ]
pi_60996132
Ik heb ook al zo'n trek.
pi_60996351
Ik ga maar naar bed, als je slaapt voel je geen honger. En volgens SHE word je er nog slank van ook.
pi_60996993
Slaap je slank met SHE.
Ik ga ook maar...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:23:25 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60997465
Ik heb ff niet bijgelezen maar ik ben helemaal omdat we kaartjes hebben voor de season closing party in de Amnesia .

Dat wilde ik nou ff kwijt .

Trusten!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61000561
goedemorgen..

ik had me zó voorgenomen me niet te wegen deze week/weken maar heb 't toch maar gedaan daarnet, resultaat: 70,4 dus valt allezins helemaal 100% mee!!

ben al vroeg wakker voor mijn doen nu, maar moet dan ook naar het hoofdkantoor van mn bijna oude baan voor een 'exit-gesprek' en daarna met de trein naar Den Haag om met mn mams te winkelen.

Gelukkig is zij ook weer voor de 100ste keer 'aan de lijn', dus als het meezit wordt er gezond gelunched
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')