Het smaakt naar hemel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja! Die smerige rommel staat dus in 20-voud in de koeling. Het ziet eruit als faeces
Ik vind zoveel lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:34 schreef conleche het volgende:
Ik hou óók van hartig en ook van zuur. Vind je het gek dat ik moeite heb om op gewicht te blijven...
Wat heb je nu dan voor maat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
Eigenlijk ben ik, nu ik van 67 naar 64-63 kg ben afgevallen best tevreden met mezelf:
Mijn armen zijn slanker dan eerst
Ik heb nog borsten
Als ik rechtop sta heb ik een holte onder mijn ribben in plaats van vetrollen
Mijn buikje is bijna plat; slechts een heel klein kussentje rest nog
Ik heb weer een taille! Een echte!
Mijn billen zijn nog rond
En mijn benen zijn prachtig stevig.
Kan iemand mij vertellen waarom ik dan weer perse in maatje 38-40 wil passen?
Wellicht omdat als je iets doet je het goed wil doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
Eigenlijk ben ik, nu ik van 67 naar 64-63 kg ben afgevallen best tevreden met mezelf:
Mijn armen zijn slanker dan eerst
Ik heb nog borsten
Als ik rechtop sta heb ik een holte onder mijn ribben in plaats van vetrollen
Mijn buikje is bijna plat; slechts een heel klein kussentje rest nog
Ik heb weer een taille! Een echte!
Mijn billen zijn nog rond
En mijn benen zijn prachtig stevig.
Kan iemand mij vertellen waarom ik dan weer perse in maatje 38-40 wil passen?
Je hebt gelijk. En ik weet ook eigenlijk niet waarom ik het hier postte. Ik heb net wat fruit op (koolhydraten), dus ik zal wel wat hyper zijn ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Wellicht omdat als je iets doet je het goed wil doen.
En waarom zou je niet in 38/40 willen passen?
SHE, even een vraagje tussendoor. Gij die alles weet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
Wellicht omdat als je iets doet je het goed wil doen.
En waarom zou je niet in 38/40 willen passen?
Ligt er wel aan hoe streng je je streef hebt gezet!! De mijne staat op 58. 56 zou ook nog prima zijn, maar 53quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
Ik ben een paar kilo onder de streef-voorstander. Vrouwen zien er altijd net ff wat strakker uit als ze iets onder streef gaan zitten
Ik wil 5 kg onder streef....
Gelukkig duurt dat nog maar 10 kg
Mja stiekem hoop ik ook tot 65 te gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
Ik ben een paar kilo onder de streef-voorstander. Vrouwen zien er altijd net ff wat strakker uit als ze iets onder streef gaan zitten
Volgens een aantal websites zou mijn ideaalgewicht 56 kg moeten zijn. Dus dan is 5 kg minder 51 kg ......quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
Ik kan een paar topics vullen met dingen die ik niet weet, maar waar je goedkope amandelen scoort weet ik wel!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:02 schreef mane het volgende:
[..]
SHE, even een vraagje tussendoor. Gij die alles weet.
Waar kun je redelijk goedkoop een grote hoeveelheid amandelen inslaan? Ik ben tegenwoordig weer bijna geheel vegetarisch aan het eten, en ik eet 'dus' veel noten, maar het is nogal prijzig.
Bij de turk heb je inderdaad voor 2.20 zo 500 gram amandelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan een paar topics vullen met dingen die ik niet weet, maar waar je goedkope amandelen scoort weet ik wel!
Op de markt, bij een turkse/marokkaanse/ winkel, of bij de groothandel ( makro en consorten )
Mijn streef = 63 kg en dan ben ik al naar de norm 'mager' bij 1.75. Maar ik woog altijd 58 en dat vind ik eigenlijk veel mooier, dan zijn mijn tieten ook niet meer zo groot en zijn mijn benen mooier van vorm.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe streng je je streef hebt gezet!! De mijne staat op 58. 56 zou ook nog prima zijn, maar 53: ik hou dan geen tiet meer over en dat vind ik zonde. Waar ik helemaal niet mee zou zitten is af te vallen tot 56 kilo, dan heb ik 2 kilo speling.
En de turk heeft ook nog eens de beste hazelnotenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bij de turk heb je inderdaad voor 2.20 zo 500 gram amandelen.
De Turk natuurlijk!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef SHE het volgende:
Ik kan een paar topics vullen met dingen die ik niet weet, maar waar je goedkope amandelen scoort weet ik wel!
Op de markt, bij een turkse/marokkaanse/ winkel, of bij de groothandel ( makro en consorten )
Bij mij ook, zo ongeveerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |