amenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en mensen die leven naar een muziekstijl
- iron Maiden shirt dragers
- Neophyte bomberjack dragers
In de grond ermee
copy thatquote:
Lekker huilen, kneus...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker belangrijk ook, het verschil tussen muziekstijlen kennen. Als ik Jazz Hardcore wil noemen dan noem ik Jazz Hardcore.
Net alsof dat het belangrijkste is in je leven, muziek weten te herkennen
In de grond ermee
Geweldig nummerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:13 schreef Hymen_Copter het volgende:
State of Emergency
![]()
heel vroeger![]()
2:12 t/m 2:30.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:33 schreef ikJur het volgende:
Deze is sowieso de shit. Oldskool HC terreur in je eur
hakken met die spatel
let niet op de clip
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:24 schreef yosander het volgende:
[..]
2:12 t/m 2:305.![]()
Tof nummer btw
Dat is Hardtrance. Één van de eerste wil ik graag toevoegen. Ouder dan gewone trance en ouder dan hardcore gabber.quote:
was al door rekkie geplaatstquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is Hardtrance. Één van de eerste wil ik graag toevoegen. Ouder dan gewone trance en ouder dan hardcore gabber.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Rekkie het volgende:
Vroegah, toen ik nog een aussie had en een kaal koppie, toen was alles goed
Die is echt meesterlijkquote:
Jones & Stephenson is ook zo'n alltime bomb!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Rekkie het volgende:
Vroegah, toen ik nog een aussie had en een kaal koppie, toen was alles goed
Die quote ik dan ook baklap. Mijn probleem was dat rekkie het benoemde als hardcore. In mijn ogen is dat heiligschennis. Want 1st Rebirth is NIET hardcore. Sterker nog, toen bestond hardcore nog niet eens.quote:
Zoals al eerder gepost. Als je niet weet dat Neophyte ook hardstyle produceert ben je echt een ultieme lutser wanneer je zo'n topic opent.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:45 schreef TI_2008 het volgende:
"Neophyte heeft ook een lekkere nieuwe hardstyler gemaakt"
Waar de neuk bestempel ik 1st Rebirht als Hardcore???quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die quote ik dan ook baklap. Mijn probleem was dat rekkie het benoemde als hardcore. In mijn ogen is dat heiligschennis. Want 1st Rebirth is NIET hardcore. Sterker nog, toen bestond hardcore nog niet eens.
Oh sorry Rekkie...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waar de neuk bestempel ik 1st Rebirht als Hardcore???![]()
En het is Rekkie
Ik flikker dit nummer er gewoon op omdat er meer user joetjoeb nummer neer plempten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh sorry Rekkie...
En aangezien dit een hardcore vs hardstyle topic is, en ik er even vanuit ging dat je het al helemaal niet als hardstyle zou bestempelen, ging ik daar vanuit ja. Sorry voor mijn aanname. Ik ben nog al beschermend als het op dat nummer aan komt.
Amenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker belangrijk ook, het verschil tussen muziekstijlen kennen. Als ik Jazz Hardcore wil noemen dan noem ik Jazz Hardcore.
Net alsof dat het belangrijkste is in je leven, muziek weten te herkennen
In de grond ermee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |