Het scheelt waarschijnlijk 2 BPM ofzo....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:51 schreef Silven het volgende:
Wat is het verschil dan eigenlijk? (serieus)
Gelukkig leeft niet iedereen naar jouw maatstaven...... kutmod dat je bent!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker belangrijk ook, het verschil tussen muziekstijlen kennen. Als ik Jazz Hardcore wil noemen dan noem ik Jazz Hardcore.
Net alsof dat het belangrijkste is in je leven, muziek weten te herkennen
Ohja en mensen die leven naar een muziekstijl
- iron Maiden shirt dragers
- Neophyte bomberjack dragers
In de grond ermee
Het verschil ligt hem grotendeels in het tempo (BPM) en de kickbass is eigenlijk altijd andersquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:51 schreef Silven het volgende:
Wat is het verschil dan eigenlijk? (serieus)
Ja ik ga hierboven ook al aan, ik heb mijn OP niet helemaal goed gemaakt, ik erger me er eigenlijk het meest aan dat ze dan heel stoer doen met hun zogenaamde kennis.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon luisteren naar wat je mooi vindt. Wat boeit die naam nou?
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig leeft niet iedereen naar jouw maatstaven...... kutmod dat je bent!
Waarom ben ik het altijd met je eens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker belangrijk ook, het verschil tussen muziekstijlen kennen. Als ik Jazz Hardcore wil noemen dan noem ik Jazz Hardcore.
Net alsof dat het belangrijkste is in je leven, muziek weten te herkennen
Ohja en mensen die leven naar een muziekstijl
- iron Maiden shirt dragers
- Neophyte bomberjack dragers
In de grond ermee
Ben je je aan het inlikken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waarom ben ik het altijd met je eens?
Communisten hebben geen eigen mening.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waarom ben ik het altijd met je eens?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |