Jij ging toch niet op voor Roemeniequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:03 schreef Klonk het volgende:
meeeen, ik heb geen nagels meer over en dan te bedenken dat ik het gesprek niet eens heb, duimen, duimen, duimen...
Ah, koop een stapel stressballen danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:08 schreef Klonk het volgende:
ik niet nee, mijn vriendin wel, en die hoort nu op dit moment of zij het is geworden of niet
is het nu te laat voorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, koop een stapel stressballen dan
Daar is het nooit te laat voorquote:
Duurt altijd lang als je wachtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef Klonk het volgende:
bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
zolang hoeft dat toch niet te duren...
Adem in....................quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:19 schreef Klonk het volgende:
bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
zolang hoeft dat toch niet te duren...
net als Jip en Janneke met de aarbeienplantjesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duurt altijd lang als je wacht
Nou ja... kans op regenbuien... het hoeft dus niet te regenen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hele land.
http://www.kmi.be/meteo/view/nl/65239-Home.html?newlanguage=true
Hopelijk niet nee. Zit zaterdag in Antwerpen, dus droog daar is goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja... kans op regenbuien... het hoeft dus niet te regenen...
je hoort van onze advocaatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
Het ligt aan mij, ik had niet geduimd.
Ik vrijdag in Brugge en zaterdag in Oostendequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet nee. Zit zaterdag in Antwerpen, dus droog daar is goed
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:09 schreef Klonk het volgende:
en aangezien ze daar nu op een half jaar contract zit, en ze hoofdkostwinner is hangt er natuurlijk wel het een en ander van af.
Ach, Roemenië is toch een kut-land.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:33 schreef Klonk het volgende:
kuutzzz
niet geworden, op het laatste moment had er iemand gereageerd die binnen hetzelfde bedrijf een jaar of 10 meer ervaring had, maar goed ze heeft wel een contractverlenging voor haar huidige functie en een hele flinke bonus gekregen voor al het werk wat ze heeft verricht...
dus, goed en slecht nieuws...
Whehe dat had ik dus gisteren..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:47 schreef Klonk het volgende:
over tot de orde van de dag, waar blijft de postbode, ik wil mijn nieuwe speeltje...
het harde werken word zeker erkend, het bonus bedrag eindigt op duizend en begint met 5quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel
Daarom ben ik blij dat dit een baan met vooruitzichten is
Jammer dat ze het niet geworden is
Mja haar harde werken wordt tenminste wel erkend
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe dat had ik dus gisteren..
moest eerst nog schoonpa ophalen en eten voordat ik naar de winkel kon voor mn laptopje
Ben vreselijk ongeduldig
Dick?quote:
Kon het dus niet zelf bepalen.. moest wachten op schoonpa, daarna op schoonma (eten was nog niet klaar) en toen op mn vent (omdat ik zeker wil weten dat ik geen troep koop)..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kun je zelf nog bepalen, ik ben afhankelijk van het busje wat voor komt rijden
En dan in de winkel op de grond gooien.quote:
da's ook een nieuwe trend, eerst ik, toen papier en nu jijquote:
ja maar ze waren zo lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:15 schreef Klonk het volgende:
je kunt ook gewoon een paar druiven eten, word je ook niet misselijk...
"mag" jij nu ook niet zoiets als een druifje snacken??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:33 schreef Klonk het volgende:
ik heb trek, maar mag pas over anderhalf uur lunchen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |