abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2008 @ 00:45:15 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60969855
quote:
„Toch wou ik dat ik net iets vaker... iets vaker simpelweg gelukkig was. Wohohoo.” Het is een deel uit het refrein van Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken, het bekendste nummer van zanger Rene Froger. Die gezongen wens kan hij komend najaar in praktijk proberen te brengen in het nieuwe RTL4-programma De Frogers: Effe Geen Cent Te Makken.

In deze achtdelige docusoap gaan Rene en Natasja Froger met hun gezin een maand lang op bijstandsniveau leven. Ze gaan in een huis wonen en mogen dat voor slechts 1000 euro inrichten. Een bezoekje aan de kringloopwinkel zal dus onvermijdelijk zijn. „Met de serie wil de familie Froger aandacht vragen voor de sluimerende problematiek van mensen die op bijstandsniveau moeten leven en voor de Voedselbank in het bijzonder”, aldus een RTL-woordvoerder dinsdag.

„Zij ervaren hoe het is als elke cent moet worden omgedraaid en voor etentjes, luxe, hobby en vakanties geen ruimte bestaat in het huishoudboekje”, vervolgt de RTL-zegsman. RTL4-programmadirecteur Erland Galjaard wil met Effe Geen Cent Te Makken „op respectvolle wijze ook dit deel van onze samenleving in beeld brengen”. Hij hoopt dat de problemen van mensen met weinig geld helder in beeld komen.

„Ik vind het van Rene Froger en zijn gezin erg moedig dat ze aan dit programma deelnemen en zich hiermee kwetsbaar durven opstellen.” Froger vindt het absurd dat een docusoap als deze nodig is, vertelt hij. „Het is eigenlijk triest dat er in zo'n welvaartsland als Nederland mensen van de Voedselbank moeten leven. Helaas is 't zo. Voor mensen in zulke omstandigheden kun je alleen maar respect opbrengen.”

Rene en tv-presentatrice Natasja blijven tijdens de bewuste maand gewoon hun werk doen. Alleen moet Rene in plaats van zijn vertrouwde bolide met een oude Opel naar zijn optredens reizen.
Hoe nobel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_60969939
vandaag kocht ik me 3e videorecorder..
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_60969981
In de file staan met een oude Opel is zijn toekomst, zo kan hij er al aan wennen.
pi_60970066
quote:
Ze gaan in een huis wonen en mogen dat voor slechts 1000 euro inrichten.
OMG OMG OMG! Dat is écht bijstandsniveau. Arme Frogertjes, ik vind het bikkels!
Anderen mogen tenminste nog onder een brug slapen of bij het Leger des Heils! Voor 1000 euro koop je de Ikea leeg man.
quote:
RTL4-programmadirecteur Erland Galjaard wil met Effe Geen Cent Te Makken „op respectvolle wijze ook dit deel van onze samenleving in beeld brengen”. Hij hoopt dat de problemen van mensen met weinig geld helder in beeld komen.
Geen benul die mensen.

Anders ga je gewoon eens kijken bij écht arme gezinnen, zodat je die problemen in beeld krijgt. Alsof je dat in een maandje Natas-met-Schlecker-mascara-op in beeld brengt.
quote:
Rene en tv-presentatrice Natasja blijven tijdens de bewuste maand gewoon hun werk doen.
Etentjes, borrels, lunchen met de manager.

[ Bericht 17% gewijzigd door Duderinnetje op 20-08-2008 01:05:57 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60970959
Lijkt me een leuk programma
pi_60971038
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 02:22 schreef IP_CHANGER het volgende:
Lijkt me een leuk programma
Ja, in de categorie real-life soap van de familie Grootknobbel in Lutjebroek.
pi_60971047
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, in de categorie real-life soap van de familie Grootknobbel in Lutjebroek.
Wie zijn dat nu weer?
  Trouwste user 2022 woensdag 20 augustus 2008 @ 05:29:25 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_60972004
Van Basten dacht ooit dat een bijstands moeder van 15000 gulden per maand moest rondkopen.

En 1000 euro ?

Man dan kun je pronken met de inrichting.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60972009
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 05:29 schreef tong80 het volgende:
......
Hoe lastig heb je 't zelf nu?
pi_60972015
gut wat een nobel idee idd... en nog geld toe ook om in te richten?

een maand.... in een maand heb je niet dat je wasmachine kapot gaat of je koelkast (en als wel dan is de maand zo om)... hoef je niet je gemeentebelastingen te betalen of kleren, extra tandartsrekeningen of noem maar wat er ook allemaal op je pad kan komen ...

nee heel nobel hoor, een maand zgn op bijstandniveau met in je achterhoofd dat je na een maand weer lekker naar je dikke huis kan met nog dikkere bankrekening.. poeh poeh dat wordt afzien zeg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:14:31 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60974705
Het lijkt idd meer op een soort aapjeskijkenexperimentje.....alsof ze van verveling niet meer weten waar ze anders hun kick uit moeten halen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:38:35 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60975267
En dan op het eind van de serie zeker de conclusie trekken dat geld niet gelukkig maakt en dat het om familiewarmte gaat. Genante tv bij voorbaat.
Laat 'm echt nobel doen en de komende jaren de helft van zijn inkomen schenken aan mensen op bijstandniveau of eronder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60975430

Hoeveel krijgen ze daarvoor?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60975743
Ik denk dat Froger het geld overmaakt aan een Stichting. Ondanks dat, is en blijft het een nobel iets. Ik zie velen van,die zo lekker achter hun pc hun commentaar geven,zoiets niet doen. Beetje van " beste stuurlui staan aan wal "

Op RTL4 is er zo een BBC programma van multi-miljonairs die voor twee? weken hun luxe leventje laten voor wat het is en undercover gaan op het platteland en daar hun intrek nemen en zo met hele arme gezinnen in contact komen en ze later verrassen met een grote check.

[ Bericht 19% gewijzigd door spy08 op 20-08-2008 11:15:18 ]
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:02:11 #15
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60975836
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Anders ga je gewoon eens kijken bij écht arme gezinnen, zodat je die problemen in beeld krijgt. Alsof je dat in een maandje Natas-met-Schlecker-mascara-op in beeld brengt.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:38 schreef Copycat het volgende:
En dan op het eind van de serie zeker de conclusie trekken dat geld niet gelukkig maakt en dat het om familiewarmte gaat. Genante tv bij voorbaat.
Het moet natuurlijk wel feel-good tv worden.
Je kan ook een stel schreeuwende kettingrokende bankhangende bierbuikbijstandstokkies gaan filmen maar dan komt die 'familiewarmte' toch net wat minder lekker uit de verf.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:06:40 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60975937
Dus als ik een maand op bijstandniveau zou gaan leven, ben ik net zo nobel bezig als de Frogertjes, ook zonder camerateam en vooropgezet script?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:09:50 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_60976005
Ik ben wel benieuwd hoe verwend die kinderen van de Frogers zijn en of die na twee dagen al gaan jengelen om hun playstation en gevulde koeken Voor de rest kansloze tv, maar daar heeft RTL een patent op.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60976212
Ik zaf dit item in Shownieuws, toen ging ik over m'n nek, maar helemaal toen Patty Brard een slotopmerking maakte. Dat het toch mooi is dat men laat zien dat je ook kan rondkomen met een bijstandsuitkering. Goh dame Brard, ben je die tijd vergeten dat je zelf in de sht zat, geen nagel om je kont te krabben, flatje gekregen via via en ook kleding kreeg en te vreten?

Overigens werd er ook gezegd dat dit programma wordt geponsend door de Voedselbank.. Heeft die organisatie geen betere doelen voor dat geld? Wat is de bedoeling hiervan eigenlijk? Promoten van (nog meer) voedselbanken? Puntje nog, mensen die moeten rondkomen van een bijstandsuitkering of een inkomen net zo laag, die kunnen niet zomaar een doos te eten halen. Dan moet je dus echt haast geen cent meer te makken hebben, meestal door schulden. Dan is de procedure dat men naar de Sociale Dienst gaat, je moet je ziel en zaligheid blootleggen en indien je echt beneden de grens zit wat men fatsoenlijk vindt, pas dán wordt er een fromulier opgemaakt en moet je deze overleggen bij de Voedselbank. Zie de voorwaarden hier: http://www.voedselbank.nl/read/criteria?sublist=479 Overigens ben ik fel tegen voedselbanken maar dat heb ik eerder al uitgekotst, o.a. hier. Dus de Frogertjes komen niet in aamerking voor de Voedselbank aangezien ze geen uitkering 'genieten', hoogst waarschijnlijk wordt een Voedselbank met een bezoekje vereerd om te horen van de leiding en mogelijk klanten hoe erg het allemaal is. Misschien nog zelfs een oproep om te doneren...

En verder is het te belachelijk voor woorden dat BN-ers aan kijkers laten zien wat het is om van een bijstandsinkomen te moeten rondkomen...voor een maandje. Misschien moeten ze maar filmen bij mensen die dag en nacht de eindjes (welke eindjes?) aan elkaar moeten zien te knopen. Vaak zitten ze in de shit buiten hun schuld, denk ook aan mensen met een schamele WAO-uitkering, die al weining meer kunnen en geen hoop op verbetering.

Wat een beschamend voornemen, zum kotzen really... Mensen hebben vooral géén Frogers nodig om te laten zien hoe moeilijlk het is rond te lomen van een gemeente-fooi. Donder toch op met die PR-stunt, razend word ik van zoveel leeghoofdigheid ten koste van mensen die allang weten hoe het is zo leven. Opzouten!
pi_60976238
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef spy08 het volgende:
Ik denk dat Froger het geld overmaakt aan een Stichting. Ondanks alles is en blijft het een nobel iets want ik zie velen van ons die zo lekker achter hun pc hun commentaar geven zoiets niet doen. Beetje van " beste stuurlui staan aan wal " Wat volgens mij mischien nog beter was geweest was dat men undercover ging bij bijstandsgezinnen op bezoek en vervolgens heb verraste met een mooie check.

Tuurlijk is het voor ons mooi kletsen. Heb je gelijk in.
Maar ik zie het punt niet, het word al eerder gezegd, volg dan ook echt een arm gezin...
Maar dat willen mensen niet zien, denk ik.
Misschien is het een goed ding, misschien niet.
quote:

Op RTL4 is zo een BBC programma van multi-miljonairs die voor twee? weken hun luxe leventje laten voor wat het is en undercover ergens op het platteland hun intrek nemen en langzamerhand met hele arme gezinnen in contact komen en ze later verrassen.
Ja, cool programma!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:20:03 #20
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60976255
quote:
Voor de rest kansloze tv, maar daar heeft RTL een patent op.
pi_60977806
En verder zullen de gesprekjes onderling mogelijk, met varianten, als volgt verlopen:

"Jee, wat kun je nog veel kopen voor weinig geld." (inrichting)
"Doet je toch weer beseffen hoe goed we het hebben."
"Nee, dat kan niet, dat moeten we voor wat anders besteden." (tegen kind)
"Gehaktballen, lekker, moeten we meer eten straks."
"Erg he, dat mensen zo moeten leven, respect hoor."
"Wat is alles duur he, dat besef je nu wel."
"Die Voedselbanken doen goed werk he, en 't is zonde eten weg te gooien."
"En het is allemaal vrijwilligerswerk, petje af hoor."
"Hoe doen mensen dat, rondkomen van zo weinig geld, ongelofelijk en wat moet je creatief zijn."
"Ow, geen biertje, geen wijntje, mis ik wel hoor."
"Nah, dan maar geen kapper, staartje is ook leuk."
"Verdomme douchegel is op, Reneetje, pak 's een stukkie zeep."
"Wat, geen toetje?! Oké, gaan we niet dood van."
"Ja meid, echt afzien." (door de telefoon)
"Wat grijp je vaak mis he, waren we zo gewend,"
"Wij zullen nooit meer vergeten dat er ook armoede in Nederland is."
"Wij zijn dankbaar het zo goed te hebben."
"Met aankopen zullen we ons meer bewust zijn, niets is meer vanzelfsprekend."
"Wij zijn blij deze ervaring te mogen meemaken. "
"Het heeft ons leven verandert, en zeker ook voor de kinderen."

Etc etc etc....
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:19:58 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_60977870
Ik voorzie al een "groeten terug" variant dat ze een bijstandsgezin een maand in huis nemen bij de Frogers.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:20:03 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60977873
Suko.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:21:16 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60977906
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:19 schreef Adelante het volgende:
Ik voorzie al een "groeten terug" variant dat ze een bijstandsgezin een maand in huis nemen bij de Frogers.
LOL

"Ach kijk de schatten eens smullen van die kogelbiefstuk. Dat kennen ze niet hè, in De Baarsjes."
pi_60977909
Rene Froger...

Sowieso die Toppers.... Rot op naar je camping en krepeer d'r lekker.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60977936
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:17 schreef Suko het volgende:
<knip>
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60978020
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 05:40 schreef DarkElf het volgende:

een maand.... in een maand heb je niet dat je wasmachine kapot gaat of je koelkast (en als wel dan is de maand zo om)... hoef je niet je gemeentebelastingen te betalen of kleren, extra tandartsrekeningen of noem maar wat er ook allemaal op je pad kan komen ...

.
Nou ja, dat kan je wel sturen als produktie dan
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_60978082
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nou ja, dat kan je wel sturen als produktie dan
dan nog...

geeft dat dezelfde stress als in de bijstand zitten en ineens een flinke eneco rekening krijgen? of wat dan ook?

dacht het niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60978114
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:58 schreef spy08 het volgende:
Ondanks dat, is en blijft het een nobel iets. Ik zie velen van,die zo lekker achter hun pc hun commentaar geven,zoiets niet doen. Beetje van " beste stuurlui staan aan wal "
Wat ont-zét-tend handig dat jij weet wie hier posten en vooral wat hun geschiedenis niét is op bijvoorbeeld bijstand/uitkering of weet ik het wat voor vlak.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60978315
Alleen al de titel van het peogramma maakt me agressief, om een of andere reden .
pi_60978504
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:28 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dan nog...

geeft dat dezelfde stress als in de bijstand zitten en ineens een flinke eneco rekening krijgen? of wat dan ook?

dacht het niet
Nee tuurlijk niet. Een maandje rustig aan doen, houdt iedereen vol. Zeker in de wetenschap dat je dan weer in je luxe villa weer terug komt, met bijbehorende bankrekening.

Als ze het echt goed zouden willen doen, zouden ze het een jaar moeten volhouden.

Maar op zich vind ik het wel een aardig initiatief.

(Met Joling en Gordon zou het leuker worden denk ik)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_60978729
Suko
Hoe hard iedereen ook mekkert over de termijn (een maand is niet representatief, nee) zou ik toch best willen zien... De kneuterigheid en vooral de knulligheid Ik vind het wel een sympathiek stel, die Frogers
pi_60978755
echt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:56:47 #34
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60978793
Ja! Ze zijn echt aardig. Beetje ordinair, maar niet op een storende manier
pi_60978907
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ja! Ze zijn echt aardig. Beetje ordinair, maar niet op een storende manier
ah ok Nou ja ieder zijn mening he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60979308
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ah ok Nou ja ieder zijn mening he?
Nu ben ik benieuwd; vertel
pi_60979348
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd; vertel
oh er is niets te vertellen hoor .. Ik vind alleen die Natasja echt zo'n naar eng mens ... brrrrrr rillingen-mens

dat enge uitgemergelde semi-meelevende albert kuijp hoofd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60979516
Proest.... Fraaie omschrijving
pi_60979637
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:17 schreef Suko het volgende:
En verder zullen de gesprekjes onderling mogelijk, met varianten, als volgt verlopen:

"Jee, wat kun je nog veel kopen voor weinig geld." (inrichting)
"Doet je toch weer beseffen hoe goed we het hebben."
"Nee, dat kan niet, dat moeten we voor wat anders besteden." (tegen kind)
"Gehaktballen, lekker, moeten we meer eten straks."
"Erg he, dat mensen zo moeten leven, respect hoor."
"Wat is alles duur he, dat besef je nu wel."
"Die Voedselbanken doen goed werk he, en 't is zonde eten weg te gooien."
"En het is allemaal vrijwilligerswerk, petje af hoor."
"Hoe doen mensen dat, rondkomen van zo weinig geld, ongelofelijk en wat moet je creatief zijn."
"Ow, geen biertje, geen wijntje, mis ik wel hoor."
"Nah, dan maar geen kapper, staartje is ook leuk."
"Verdomme douchegel is op, Reneetje, pak 's een stukkie zeep."
"Wat, geen toetje?! Oké, gaan we niet dood van."
"Ja meid, echt afzien." (door de telefoon)
"Wat grijp je vaak mis he, waren we zo gewend,"
"Wij zullen nooit meer vergeten dat er ook armoede in Nederland is."
"Wij zijn dankbaar het zo goed te hebben."
"Met aankopen zullen we ons meer bewust zijn, niets is meer vanzelfsprekend."
"Wij zijn blij deze ervaring te mogen meemaken. "
"Het heeft ons leven verandert, en zeker ook voor de kinderen."

Etc etc etc....
I wanna throw up!
pi_60979673
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:21 schreef DarkElf het volgende:

oh er is niets te vertellen hoor .. Ik vind alleen die Natasja echt zo'n naar eng mens ... brrrrrr rillingen-mens

Ik weet niet of ik zal kijken...
Denk zelf van niet.
Ben er geen voorstander van...
pi_60979674
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Briljant, tesamen met die volgevreten kop van d'r vent...
pi_60979682
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:44 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Als ze het echt goed zouden willen doen, zouden ze het een jaar moeten volhouden.
Ach fuck hee, die mensen hebben er keihard voor gewerkt. En tijdens het programma werkt ie ook nog eens door.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:47:43 #44
3185 Adelante
To let it go now
pi_60980002
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:35 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ach fuck hee, die mensen hebben er keihard voor gewerkt. En tijdens het programma werkt ie ook nog eens door.
De Frogers hebben nog nooit één dag in hun hele leven "hard gewerkt".
pi_60980073
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik denk dat het je vies tegen zal vallen hoe hard het werken is als artiest.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:55:45 #46
3185 Adelante
To let it go now
pi_60980214
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:50 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik denk dat het je vies tegen zal vallen hoe hard het werken is als artiest.
Het zal vast wat ongemakken hebben door de moeilijke werktijden en het feit dat je altijd in de weekenden druk bent, maar je kunt het niet vergelijken met mensen die voor een hongerloontje zwaar lichamelijke inspanning moeten leveren dag in dag uit.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:35:47 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_60986632
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij ? Dat hebben ze toch wel, hard gewerkt !
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:32:59 #48
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_60987836
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:35 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij ? Dat hebben ze toch wel, hard gewerkt !
Wat denk je. Gordon en Joling aan moeten horen en zelf in een glitterpak met veren heen en weer hupsen...
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_60989377
Overigens was net Editie.nl hierover best wel kritisch. Het is ten eertste amusement en ten tweede ter promotie van de Voedselbank, in die volgorde. Vervolgens een tiep die je kwam vertellen hoe met weinig geld om te gaan (10 euri p/dag meenemen voor boodschappen) maar ze zei ook dat het een goede manier voor René was om af te vallen. Vervolgens zei een wat oudere bijstandsvrouw (die 3 kinderen heeft opgevoed) dat het niet vergelijken is, zelfs denigrerend. Ze hoeven voor een maand geen belasting te betalen, er zullen vast geen geld uitgeven voor apparaten die stuk gaan zoals een wasmachine, ze zullen vast niet naar het Leger des Heils hoeven voor kleren etc etc. Goed gezegd wiijfie. Editie.nl eindigde dit item dat ze niet konden achterhalen of de Frogertjes hier een gage voor kregen....

Ter promotie van de Voedselbank, dé sponsors van dit amusante pogramma, weten we nog...Dus de Frogertjes staan er achter dat er meer voedselbanken moeten komen ipv dat mensen een fatsoenlijk bedrag krijgen om van rond te komen in dit nog steeds stinkend rijk land.

Reminder: Fors meer gezinnen weten voedselbank te vinden maandag 31 maart 2008
"PvdA-leden besloten in september 2006 op een congres dat voedselbanken binnen twee jaar verleden tijd moeten zijn. Voedselbanken zijn 'een werkelijke schande voor een rijk land als Nederland', vond een meerderheid van het congres. Bij een terugblik op de kabinetsdeelname wees PvdA-leider Wouter Bos er in februari op dat de PvdA niet tevreden kan zijn zolang er voedselbanken zijn." Elsevier.nl
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2008 @ 21:08:34 #50
163650 Greys
pi_60992153
Het geeft natuurlijk totaal geen stress als je dit een maandje doet, wetende dat na een maand je gewoon weer in je dikke villa zit en toegang hebt tot je riante bankrekening. Daarom snap ik het doel er van niet helemaal. Met Geer en Goor had ik er denk ik meer tv-waarde in gezien, als ze een maand lang hun Dolce Dolce Dolce zonnebrillen niet mochten hebben, in een afgetrapt Opeltje moesten rijden ipv in de Hummer en dat soort dingen. Die gaan er echt aan kapot denk ik, een maand lang afzien De Frogers niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:04:40 #51
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60995599
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:34 schreef Suko het volgende:
Editie.nl eindigde dit item dat ze niet konden achterhalen of de Frogertjes hier een gage voor kregen....
Volgens Shownieuws net krijgen ze er niks voor.

Op de opmerking dat veel mensen het hypocriet vinden reageerde Natasja dat een maand natuurlijk niet echt realistisch is, waarna ze zei: "maarja we kunnen het ook niet doen."

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')