abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61283779
Alicia is net naar haar 6de verjaardag begonnen, groepjes van 4 a 5 kinderen, 12,50 per les, je kan tot een uur voor les afzeggen met behoud van geld. 1x in de week 3 kwartier, zonder bandjes of hulpmiddelen (op af en toe zo'n wokkel onder de nek na bij de rugslag).

Op internet kun je de vorderingen per les volgen aan de hand van smilies bij de onderdelen, als alle smilies blij zijn dan mag je naar de volgende groep. Wij ouders mogen 1 keer in de maand een kwartiertje kijken, de rest van de tijd mag je buiten doorbrengen
pi_61286282
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n soort ding had ik voor Christan ook, omdat het zo veilig zou zijn... Voor ik het wist lag ie met zijn hoofd voorover in het water en kon ie niet meer overeind door die drijvers.

Meteen geklaagd bij de fabrikant en geld retour gekregen. "Nog nooit gebeurd", zeiden ze. Jaja.

Komt echt wel vaker voor
Echt gevaarlijke dingen
  maandag 1 september 2008 @ 11:17:45 #203
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61286753
Katja vandaag afgeleverd bij groep 3. Heel spannend vond ik het. En natuurlijk een drama omdat bleek dat alle kinderen een etuitje bij zich hadden en Katja niet.
Ik weet nou nog niet, hoe ik dat in vredesnaam had moeten weten, maar duidelijk was wel dat ik weer tekort was geschoten als ouder
Gek is dat, soms denk ik dat er een geheim ouderschapsverbond is, waar al dat soort informatie wordt uitgewisseld en doorverteld en waar ik geen deel van uitmaak.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2008 @ 11:27:29 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61287001
Bij ons komt dat soort berichten ook altijd pas te laat aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61287026
Djulian is vandaag naar groep 1 gegaan en Djen al nar de 2e van havo/vwo Wat gaat het toch veels te snel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2008 @ 11:37:06 #206
13151 crew  Rewimo
pi_61287258
Wauw, Djulian ook al naar school! Dat gaat zeker hard, Anitra
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 1 september 2008 @ 11:41:42 #207
37150 livelink
pi_61287367
Nou ja, ik weet in ieder geval dat ze dinsdag en donderdag gym heeft en dat er dan gymkleren mee moeten met een handdoek erbij. Het zal vast nog wel eens voorkomen dat we dat ook gaan vergeten.
  maandag 1 september 2008 @ 11:43:19 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_61287400
livelink, dat gevoel herken ik zo! Ik loop ook altijd achter de feiten aan voor mijn gevoel

Djulian ook alweer naar school! Had ie er zin in Anitra?
stormy waters...
sailin'
pi_61287696
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:43 schreef Belana het volgende:
livelink, dat gevoel herken ik zo! Ik loop ook altijd achter de feiten aan voor mijn gevoel
hier nog zo een

ik zit in ieder geval ook niet bij het geheime ouderschapsverbond
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2008 @ 11:59:02 #210
13151 crew  Rewimo
pi_61287812
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:41 schreef livelink het volgende:
Nou ja, ik weet in ieder geval dat ze dinsdag en donderdag gym heeft en dat er dan gymkleren mee moeten met een handdoek erbij. Het zal vast nog wel eens voorkomen dat we dat ook gaan vergeten.
Ah, nou het lesrooster hebben we hier in elk geval al wel binnen Nou nog in mijn kop stampen wanneer ie gym heeft. En dan nog zorgen dat de gymspullen schoon zijn
pi_61288094
De gymkleren blijven op school en we krijgen/nemen ze standaard mee voor iedere vakantie.

Maar ik was ze tussendoor vaker, zo ook een tijd terug. Ik had ze vlak voor de meivakantie gewassen zodat ik ze tijdens de vakantie niet mee hoefde te nemen (kon ik ze ook niet vergeten na de vakantie).
Hadden ze de tas aan Damon meegegeven de laatste vrijdag. Maar op vrijdag gaat hij met de taxi naar de BSO.
D gooit zijn gymtas dus daar neer om hem vervolgens totaal te vergeten. Ik weet niet dat het ding (met schone kleding, jaja) daar ligt en dus had meneer geen gymkleren na de vakantie en ik snapte er helemaal niks meer van

pff
  maandag 1 september 2008 @ 12:16:58 #212
37150 livelink
pi_61288315
Ja, dat soort dingen staan mij ook te wachten. Niet met Katja, die zal wel zorgen dat ze niks vergeet bij de BSO, maar Job daarentegen....
Laatst had hij Ko (de klasknuffel) meegekregen op vrijdag. Vrijdag gaat hij naar de BSO. Wij weten van niks en worden dinsdag aangesproken door de juffrouw dat Job Ko had moeten teruggeven op dinsdag. Huh, Ko
Tja, Ko had dus de hele periode doorgebracht in de BSO. Was nog best lastig om daar een leuk verhaaltje van te maken . Ik heb er iets van gemaakt dat Ko lekker heeft gespeeld met alle speelgoed van de BSO en dat hij heerlijk uitgerust was na zijn verblijf bij Job.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2008 @ 12:26:38 #213
13151 crew  Rewimo
pi_61288595
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef lily het volgende:
De gymkleren blijven op school en we krijgen/nemen ze standaard mee voor iedere vakantie.

Dat lijkt me niet erg fris Ik zou ze dan tussendoor echt wel willen wassen, net als jij. Hier gaan ze dinsdags mee en komen ze vrijdags terug (als ik het nu eindelijk goed in mijn systeem heb ) en dan wassen we ze in het weekend.
  maandag 1 september 2008 @ 12:28:29 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_61288646
ow, leuke dingen zijn dat ja met die gymkleren, ik vergeet dat soort dingen dus ook standaard en omdat ik weinig op school ben hoor je er ook niks over.
En zo'n logeerknuffel, hadden wij ook gekregen in de meivakantie ofzo, toestand vind ik het
stormy waters...
sailin'
pi_61289477
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef Belana het volgende:
En zo'n logeerknuffel, hadden wij ook gekregen in de meivakantie ofzo, toestand vind ik het
ja, inderdaad, vast weer zo'n idee van dat geheime ouderschapsverbond
  maandag 1 september 2008 @ 13:21:29 #216
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61289997
Oh, ja! Nou hier ook geen afdeling perfect ouderschap.
En dan heb ik nog geeneens een (betaalde) baan,

Elke woensdag is er hier "speelgoeddag" op school. Dan mogen ze dus iets meenemen. En ik ben het eigenlijk elke woensdag tot nu vergeten Iedere keer als enige niets bij je hebben is niet écht leuk. Maar blijkbaar leeft het bij Bram ook niet echt. Anders dacht ie er zelf wel aan? Maar toch, heb het nu maar op de kalender gezet....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61290216
Dat vergeet ik ook altijd. Ik vergeet sowieso altijd wel iets, hoewel het beter wordt lijkt het )

Voordeel is hier ook dat Damon daar totaal niet mee zit (op de ene keer na dat ik het drinken vergat op een schooluitstapje).

Ik vraag me af of dat ook voor de jongste zal gelden trouwens (dat het hem niks interesseert als ik iets vergeet)
  maandag 1 september 2008 @ 13:31:35 #218
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61290260
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:07 schreef poemojn het volgende:
Rottdog, maat L van die zwempakken wordt ook op Marktplaats aangeboden, misschien kun je er zo nog goedkoper aan komen? http://link.marktplaats.nl/187351223
Dat mag dus niet geen pak bij het zwembad bestelt is geen zwemles
omdat het pak naar hun lichaam gaat staan, wat je reinste kul is
  Licht Ontvlambaar maandag 1 september 2008 @ 13:48:56 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61290715
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:31 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Dat mag dus niet geen pak bij het zwembad bestelt is geen zwemles
omdat het pak naar hun lichaam gaat staan, wat je reinste kul is
Dus als je drie kinderen hebt, moet je drie keer zo'n pak kopen... Heeft dat zwembad soms aandelen in dat bedrijf

Isa is trouwens zaterdag gaan kijken bij (de enige?!) turnvereniging hier in Maastricht, papa was mee omdat mama moest werken Ze is er helemaal weg van! Volgens papa is het wel een geschikte bezigheid voor Isa, die al tijden koprollend door het leven gaat
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 1 september 2008 @ 13:56:17 #220
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61290898
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dus als je drie kinderen hebt, moet je drie keer zo'n pak kopen... Heeft dat zwembad soms aandelen in dat bedrijf
Ja geen idee of ze aandelen hebben natuurlijk is het ook het enigste zwembad in de buurt dus geen uitwijk mogelijkheden.
  maandag 1 september 2008 @ 14:00:58 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_61290999
ow ja, speelgoeddag, das hier op vrijdag. Maar om de vrijdag zijn ze vrij...in principe...das ook weer zo'n heel rooster wat ik bij moet houden. want soms zijn ze niet vrij en dan moet ik dus ook nog aan speelgoed denken. Zo moest ik ook een pasfoto meegeven voor op zijn kaartje. Die kaartjes hangen ze dan aan het bord waar ze mogen kiezen wat ze gaan doen. Liam was al helemaal boos op me dta ik dat steeds vergat. Ik heb er vorige week eindelijk aan gedacht.... * Belana voorhoofd afveegt
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 september 2008 @ 14:39:42 #222
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61292059
Geheim ouderschapsverbond? Speelgoeddag? Verplichte zwempakken?
Wat gebeurt hier allemaal?
Ik vind dat van die zwempakken zo'n onzin. Buiten het zwembad om wordt er toch ook gezwommen bijv. vakantie? Mag dat dan wel, want dat zijn dan toch niet de 'optimale omstandigheden'?

Ik vertelde toch laatst van mijn 'aanvaring' met de juf over dat ik Léon toen een ochtend niet naar school had gedaan? Nu blijk ik niet de enige te zijn die al eens een aanvaring heeft gehad met de juf. Ik hoorde de laatste tijd al wat meer gemopper van ouders over de juf. Net sprak ik een moeder wiens zoontje de 1e schooldag na de vakantie door de juf aan het huilen was gebracht. Zo'n kind is al helemaal hieperdepieper op zo'n dag. En hij had zich vergist en kreeg gelijk een uitbrander. Heel zielig. Streng is niet verkeerd, maar ze jaagt zo heel wat mensen tegen zich in het harnas. Ik hoor Léon nog niet klagen, maar ik ben er nu wel meer opmerkzaam door.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 1 september 2008 @ 14:47:37 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61292327
Saskia was weer helemaal gelukkig vandaag op school
Het liefst had ze de juf voor zichzelf "juf! juf juf! juf! " Duidelijk dat ze die gemist had
Wel even wennen en zoeken naar het nieuwe plaatje op de kapstok en d'r stoel in de (kleine) kring.. Maar ze kwam weer heerlijk huppelend naar buiten om half 12 Ook meteen d'r hartsvriendin weer bij zich, die had ze 6 weken moeten missen (toen wij op vakantie waren, waren zij thuis en andersom).

En ik vind de rust en de regelmaat wel weer lekker
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar maandag 1 september 2008 @ 14:48:21 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61292348
Jeutje, Dutch, klinkt niet zo ok met die juf... Kan me voorstellen dat je daardoor alerter bent op vanalles. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg blij ben met de juf van Isa. Ze is wel streng, maar ook heel meelevend met de kinderen
  maandag 1 september 2008 @ 14:54:01 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_61292511
dutch, dat klinkt idd niet zo aangenaam, opletten kan dan zeker geen kwaad.

ET, wat heerlijk dat saskia er zo van geniet, ze was ook wel weer toe aan dat ritme zeker?
stormy waters...
sailin'
pi_61292597
Oe Dutch.... Da's nie leuk zo'n juf!
Hier was het juist...... Mama van Mick..... Mick is een beetje moe en ik denk dat het nog een beetje veel is allemaal....Hou 'm maar lekker een middagje thuis, kan ie morgen weer lekker fris meegenieten want dan is die en die jarig! (Ze vond 'm soms ook slapend in de poppenhoek en vond dat zoooow schattig!)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61292664
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef E.T. het volgende:

Wel even wennen en zoeken naar het nieuwe plaatje op de kapstok en d'r stoel in de (kleine) kring..
Ja, dat is ook lekker handig, denk je "ha lekker makkelijk, hij is in dezelfde klas bij dezelfde juf" gaan ze de kapstokken veranderen. Eerst zijn stoel dus maar opzoeken (terwijl, nieuwe regel, de ouders de klas eigenlijk niet meer inmogen ) en dan al die kapstokken afzoeken naar een matchend plaatje
quote:
En ik vind de rust en de regelmaat wel weer lekker
regelmaat, die is hier nog ff zoek, wat een chaotische dag vandaag zeg.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 1 september 2008 @ 14:59:37 #228
3011 E.T.
pi_61292671
dutch, klinkt idd niet zo heel erg fijn..
je gaat volgens mij dan ook overal op letten en alles gaat je opvallen

(en speelgoeddag verschilt per school.. hier is het de vrijdag voor de vakantie.. maar een paar keer per jaar dus )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 15:02:44 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_61292766
Jeetje Dutch.. Heb je niet zoiets van wat moet ik hier nou weer mee?

René kwam gister om 18:50 thuis, terwijl ze om 17:30 thuis moet zijn. Ik ben wel af en toe stiekem gaan kijken waar ze uithing, in de buurt en heb het gewoon laten gaan. Wij hadden natuurlijk al gegeten. Voor haar stond koude patat en een koude kroket met kaassouflet op het aanrecht. Ik heb er verder geen woorden aan vuil gemaakt. Dit werkte! Ipv uit haar dak gaan heeft ze onder luid protest gewoon haar bord leeggegeten in haar eentje aan tafel, naar mijn idee was dit genoeg ipv een preek... pfft wat is het toch een gezoek naar een 'straf' die bij je kind past
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 1 september 2008 @ 15:06:31 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_61292854
wij kregen voor de school begon een kaartje (of eigenlijk Liam) met een plaatje erop wat dan ook op zijn stoeltje en op de kapstok zou hangen, dat vond ik wel heel netjes geregeld.

Moussy, slim opgelost denk ik zo scheelt je een hoop energie!
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 september 2008 @ 15:09:35 #231
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61292919
Nou idd Mous, lijkt mij ook goed opgelost. Pfff,dat is dan ook weer zo'n fase waar ik niet naar uitkijk. Vooralsnog zijn mijn jongens altijd vrij van de brave. Dus dat kan nog wel eens keren zo rond de puberteit.

Is er verder geen zwembad die "meezwemles" hebben? Wij lagen toch zeker om de 8 a 12 lessen zelf ook in het bad.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 1 september 2008 @ 15:14:13 #232
37150 livelink
pi_61293026
Niet leuk, zo'n juf. Gelukkig dat Léon er zelf geen last van heeft. Streng is OK, maar als kinderen er van gaan huilen is het toch wat minder.

Katja is weer thuis en heeft het woordje IK geleerd als eerste woordje. Sign of the times, past precies in het het ik-tijdperk van tegenwoordig .
Morgen gaat ze maan leren en misschien zelfs appel verklapte ze me net.
  maandag 1 september 2008 @ 15:18:05 #233
37150 livelink
pi_61293142
Moussy, moeilijk lijkt me dat. Ik zou haar waarschijnlijk zijn gaan halen, mezelf kennende, maar dit klinkt als een goede oplossing.

Buurvrouw, wij hebben elke zaterdag de mogelijkheid om nog een uurtje extra te oefenen met je kind. Je betaalt dan alleen voor jezelf 1,50. Je lessende kind mag gratis mee. De badmeesters zijn er dan om tips te geven wat je allemaal kunt oefenen met je kind. Tot nog toe maken wij daar gebruik van. Het is wel leuk en hopelijk verkort dat de zwemlesperiode een beetje.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 15:20:41 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_61293213
Ik vind deze fase ook echt niet leuk of makkelijk, iedere scheet die ze dwars ligt, of die ik dwars leg is een reden tot uit dr dak gaan of schreeuwen, of gewoon helemaal anti-alles worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2008 @ 16:14:53 #235
13151 crew  Rewimo
pi_61294726
Goede oplossing zo te horen, Mous Ook zonder preek voelt ze dan wel dat ze fout zat. En het scheelt inderdaad een hoop energie
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 16:27:43 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_61295078
Ik denk dat het met véél meer drama gaat als er iets op haar bord ligt wat ze niet lekker vindt
  maandag 1 september 2008 @ 16:51:28 #237
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61295777
Gut ja, er zijn ook nog een hele riedel kinderen die nu pas weer beginnen met school. Hier is het alweer de 4e week dacht ik.

Nog heel eventjes over juf en dan hou ik erover op: het is gewoon een beetje een teleurstelling. Vooral omdat de vorige juf die hij dus heel eventjes heeft gehad zo lief en attent met hem was. En nog steeds is ze lief voor hem en maakt ze een praatje met hem. Ze stelde hem (en mij erbij) zo op zijn gemak. Terwijl dat juist zgn de juf was (volgens de schoolplein-maffia ) die niet zo'n kleuterjuf was. En de juf die hij nu zou krijgen, daar was iedereen helemaal idolaat van. Dan valt het gewoon even tegen. Ik heb niks tegen streng zijn, maar kinderen aan het huilen brengen lijkt me niet de bedoeling. En ik heb ook liever een juf zoals bij Mick van Vamp die oplet en inziet dat Mick dan beter even thuis kan blijven.
Ik denk dat deze juf even iets te hoog van de toren heeft geblazen en zich zo niet echt geliefd heeft gemaakt bij de ouders. Nu komt ze dus wel naar me toe om een praatje te maken of te vertellen dat Léon zo'n moeilijk werkje helemaal zelf heeft gemaakt. Ze kan het dus wel, maar is wat vroeg op haar strepen gaan staan.
En zoals ik al zei: Léon vindt haar wel lief, dus dan is het verder ook prima.
Niet te vergeten, vertrouw op je eigen instinct en niet wat anderen zeggen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61296308
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:20 schreef moussy het volgende:
Ik vind deze fase ook echt niet leuk of makkelijk, iedere scheet die ze dwars ligt, of die ik dwars leg is een reden tot uit dr dak gaan of schreeuwen, of gewoon helemaal anti-alles worden.
Op die fase verheug ik me ook niet.
Ik heb wel altijd het idee dat meiden erger zijn of is dat wishful thinking

Damon is trouwens best een moeilijk kind dus misschien is hij weer makkelijker tijdens de pubertijd (weer wishful thinking uiteraard )
  maandag 1 september 2008 @ 17:24:20 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61296635
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:12 schreef lily het volgende:

[..]

Op die fase verheug ik me ook niet.
Ik heb wel altijd het idee dat meiden erger zijn of is dat wishful thinking
Nee dat is absoluut zo.
Toch?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2008 @ 17:24:53 #240
13151 crew  Rewimo
pi_61296647
Daar klamp ik me ook maar aan vast
pi_61297231
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Is er verder geen zwembad die "meezwemles" hebben? Wij lagen toch zeker om de 8 a 12 lessen zelf ook in het bad.
zover zijn wij nog niet, maar zodra ze uit de basisgroep is gaan we naar een "echt" zwembad en dan kun je naast de gewone zwemles ook op bepaalde zaterdagen extra oefenen op bepaalde tijdstippen (ouder, kind en de leraar)
  maandag 1 september 2008 @ 18:00:58 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61297524
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:50 schreef knorretje het volgende:

[..]

zover zijn wij nog niet, maar zodra ze uit de basisgroep is gaan we naar een "echt" zwembad en dan kun je naast de gewone zwemles ook op bepaalde zaterdagen extra oefenen op bepaalde tijdstippen (ouder, kind en de leraar)
die oefenuurtjes hadden wij óók. Dit was gewoon tijdens de reguliere les, om te kijken hoe ver ze al waren. Maar geen enkel zwembad die dat doet verder begrijp ik.
  maandag 1 september 2008 @ 18:49:40 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_61298659
zal ik nu een paar verhalen gaan vertellen van de puberzoons van 2 vriendinnen van me? of zal ik dat maar gewoon niet doen

dutch, idd je eiegngevoel volgen, als het voor Leon ok is, is dat het belangrijkst. Maar het is lastig, ik vond Liam vorige juf juist niet zo en ben nu heel blij, toch vond Liam zijn vorige juf heel lief. IK vond haar gewoon niet leuk
stormy waters...
sailin'
pi_61300287
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:37 schreef loezzie het volgende:

[..]

Wij raden altijd aan om kinderen vanaf een jaar of 5-6 te laten beginnen met zwemles.
Het proces van watervrij worden tot het behalen van het A verloopt over het algemeen vlotter als kinderen vanaf een jaar of 5-6 beginnen met zwemles. Dit komt mede omdat hun motoriek beter ontwikkelt is dan bij jongere kinderen.
Ook is de concentratieboog bij jongere kindern korter en "pikken" ze dus minder op tijdens een les van 45 minuten dan kinderen die wat ouder zijn.
Bij ons adviseren ze juist om vanaf het peuterzwemmen meteen door te gaan met het A-diploma, omdat de opgedane vaardigheden anders wegzakken. Daarom krijgen de kinderen die bij ons zwembad peuterzwemmen hebben gedaan voorrang op andere kinderen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61300791
Dylan was helemaal blij vandaag, om weer op school te zijn Net als bij ET een hele kleine kring, nog zonder stickers op de stoelen. Dylan nam daar gebruik van door naast de juf te gaan zitten, zodat hij hulpje was. Dat vindt hij altijd zo leuk, helpen met vanalles Maar het allerleukste vond hij dat zijn vriendinnetje de klas binnen kwam, en zij heel hard Dylan!!! riep Hij zag mij niet eens meer, ik moest hem echt aantikken toen ik weg ging.

En als jullie over puberteit gaan praten stop ik wel even mijn vingers in mijn oren *lalalalalaalaaaaaa*
  maandag 1 september 2008 @ 20:05:39 #246
3011 E.T.
pi_61301118
Helper is idd een echt ere-baantje bij die kleuters Hier hangt een vel in de klas met alle namen onder elkaar en de knijper schuift elke dag een plekje op.. elke dag staan ze weer allemaal te kijken wanneer ze aan de beurt zijn
pi_61301315
Dylan zegt het iedere ochtend: 'Mischien ben ik vandaag wel hulpje, ik ga snel kijken of ik hulpje ben!' Schattig is het
  Jubileum moderator maandag 1 september 2008 @ 20:19:13 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61301570
Hier hangen de naamkaartjes aan haakjes,als een soort omslagkalender, en die worden elke dag omgeslagen. Helpende handjes zijn is echt super, je mag dan naast de juf zitten, je mag het eerst kiezen wat je gaat doen, je mag de mandjes met fruit en drinken halen en je mag helpen opruimen.
Misschien moet ik thuis ook maar zo'n eretitel instellen voor je schoenen opruimen en je jas ophangen

Vergeet ik nog bijna het goede nieuws, Iris knapt echt enorm op van de vitamientjes en de roosvicee Ferro. Het begint zelfs de omgeving op te vallen dat ze er een stuk beter uitziet en niet meer zo snel en veel huilt
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 september 2008 @ 20:39:44 #249
13151 crew  Rewimo
pi_61302308
Dat is fijn, Lois!

Bij Christan in de klas hebben ze verschillende klusjes, zodat meerdere kinderen elke dag/week ergens mee mogen helpen
  Licht Ontvlambaar maandag 1 september 2008 @ 20:48:48 #250
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61302593
Helper... dat was voor mij ook een nieuw iets. En leuk dat Isa het vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')