Komt echt wel vaker voorquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n soort ding had ik voor Christan ook, omdat het zo veilig zou zijn... Voor ik het wist lag ie met zijn hoofd voorover in het water en kon ie niet meer overeind door die drijvers.
Meteen geklaagd bij de fabrikant en geld retour gekregen. "Nog nooit gebeurd", zeiden ze. Jaja.
hier nog zo eenquote:Op maandag 1 september 2008 11:43 schreef Belana het volgende:
livelink, dat gevoel herken ik zo! Ik loop ook altijd achter de feiten aan voor mijn gevoel
Ah, nou het lesrooster hebben we hier in elk geval al wel binnenquote:Op maandag 1 september 2008 11:41 schreef livelink het volgende:
Nou ja, ik weet in ieder geval dat ze dinsdag en donderdag gym heeft en dat er dan gymkleren mee moeten met een handdoek erbij. Het zal vast nog wel eens voorkomen dat we dat ook gaan vergeten.
Dat lijkt me niet erg frisquote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef lily het volgende:
De gymkleren blijven op school en we krijgen/nemen ze standaard mee voor iedere vakantie.
ja, inderdaad, vast weer zo'n idee van dat geheime ouderschapsverbondquote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef Belana het volgende:
En zo'n logeerknuffel, hadden wij ook gekregen in de meivakantie ofzo, toestand vind ik het
Dat mag dus niet geen pak bij het zwembad bestelt is geen zwemlesquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:07 schreef poemojn het volgende:
Rottdog, maat L van die zwempakken wordt ook op Marktplaats aangeboden, misschien kun je er zo nog goedkoper aan komen? http://link.marktplaats.nl/187351223
Dus als je drie kinderen hebt, moet je drie keer zo'n pak kopen... Heeft dat zwembad soms aandelen in dat bedrijfquote:Op maandag 1 september 2008 13:31 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dat mag dus niet geen pak bij het zwembad bestelt is geen zwemles![]()
omdat het pak naar hun lichaam gaat staan, wat je reinste kul is
Jaquote:Op maandag 1 september 2008 13:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dus als je drie kinderen hebt, moet je drie keer zo'n pak kopen... Heeft dat zwembad soms aandelen in dat bedrijf
Ja, dat is ook lekker handig, denk je "ha lekker makkelijk, hij is in dezelfde klas bij dezelfde juf" gaan ze de kapstokken veranderen. Eerst zijn stoel dus maar opzoeken (terwijl, nieuwe regel, de ouders de klas eigenlijk niet meer inmogenquote:Op maandag 1 september 2008 14:47 schreef E.T. het volgende:
Wel even wennen en zoeken naar het nieuwe plaatje op de kapstok en d'r stoel in de (kleine) kring..
regelmaat, die is hier nog ff zoek, wat een chaotische dag vandaag zeg.quote:En ik vind de rust en de regelmaat wel weer lekker
Op die fase verheug ik me ook niet.quote:Op maandag 1 september 2008 15:20 schreef moussy het volgende:
Ik vind deze fase ook echt niet leuk of makkelijk, iedere scheet die ze dwars ligt, of die ik dwars leg is een reden tot uit dr dak gaan of schreeuwen, of gewoon helemaal anti-alles worden.
Nee dat is absoluut zo.quote:Op maandag 1 september 2008 17:12 schreef lily het volgende:
[..]
Op die fase verheug ik me ook niet.
Ik heb wel altijd het idee dat meiden erger zijn of is dat wishful thinking![]()
zover zijn wij nog niet, maar zodra ze uit de basisgroep is gaan we naar een "echt" zwembad en dan kun je naast de gewone zwemles ook op bepaalde zaterdagen extra oefenen op bepaalde tijdstippen (ouder, kind en de leraar)quote:Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Is er verder geen zwembad die "meezwemles" hebben? Wij lagen toch zeker om de 8 a 12 lessen zelf ook in het bad.
die oefenuurtjes hadden wij óók. Dit was gewoon tijdens de reguliere les, om te kijken hoe ver ze al waren. Maar geen enkel zwembad die dat doet verder begrijp ik.quote:Op maandag 1 september 2008 17:50 schreef knorretje het volgende:
[..]
zover zijn wij nog niet, maar zodra ze uit de basisgroep is gaan we naar een "echt" zwembad en dan kun je naast de gewone zwemles ook op bepaalde zaterdagen extra oefenen op bepaalde tijdstippen (ouder, kind en de leraar)
Bij ons adviseren ze juist om vanaf het peuterzwemmen meteen door te gaan met het A-diploma, omdat de opgedane vaardigheden anders wegzakken. Daarom krijgen de kinderen die bij ons zwembad peuterzwemmen hebben gedaan voorrang op andere kinderen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:37 schreef loezzie het volgende:
[..]
Wij raden altijd aan om kinderen vanaf een jaar of 5-6 te laten beginnen met zwemles.
Het proces van watervrij worden tot het behalen van het A verloopt over het algemeen vlotter als kinderen vanaf een jaar of 5-6 beginnen met zwemles. Dit komt mede omdat hun motoriek beter ontwikkelt is dan bij jongere kinderen.
Ook is de concentratieboog bij jongere kindern korter en "pikken" ze dus minder op tijdens een les van 45 minuten dan kinderen die wat ouder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |