T is dan ook een hypothesequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef ToT het volgende:
Licht of duisternis.....de meningen zijn verdeeld waar de Christelijke God toe behoort.
T leek me leuker om deze keer bij de engelen te blijvenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:47 schreef ToT het volgende:
Precies.
Nou, wat voor godsplaatje ga je plaatsen?
Leuk meisje met die uhhm capichon:quote:Without the mask
Where will you hide?
Cant find yourself,
Lost in your lies
Maar wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef ToT het volgende:
Licht of duisternis.....de meningen zijn verdeeld waar de Christelijke God toe behoort.
Teken aan de wandquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat kan ik daar aan doen?
Ik zie hem namelijk wel?![]()
Ik denk dat Lucifer zich op vele manieren manifesteerd, God heeft alleen een keuze en een boek achter gelaten, correct me if i'm wrongquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
T is dan ook een hypothesePersoonlijk denk ik niet zo in hokjes, en denk ik inderdaad dat God zich op vele manieren manifesteerd. Maar dat is de discussie die we hier willen voeren, niet waar? Of dat wel of niet zo is
God op een plaatjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:47 schreef ToT het volgende:
Precies.
Nou, wat voor godsplaatje ga je plaatsen?
Een duistere engel, dat is simpelweg een demoon(stratie) (protest engel)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
T leek me leuker om deze keer bij de engelen te blijvenVandaar een duistere en een lichte engel
Mijn persoonlijke overtuiging is dat de Bijbel de boodschap van Jezus verwrongen heeft.quote:
Hier gaat het al fout, de bijbel is een boek, dus mensen hebben boodschappen verwrongen, zoals de krant; de een ziet het zus en de ander is zo gekleurdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke overtuiging is dat de Bijbel de boodschap van Jezus verwrongen heeft.
Het zijn de mensen die macht willen, niet dat boek, en oja, lucifer wilde net zo machtig zijn als God, en toen; bladiebla enzo..zie verder laatste post in dit antwoord (snel koppeling)quote:Er is te veel vernietigd of geheim gehouden; wat mogen we niet weten? Waarom worden sommige dingen wel als de absolute waarheid beschouwd terwijl ze absoluut niet te verifiëren zijn, en waarom worden andere bronnen weer verworpen?
De Christelijke kerk draait om macht, en de Bijbel is een sterk wapen om die macht te behouden.
De Bijbel voedt de angst van mensen, maar geeft hen ook hoop.
Die boom van goed en kwaad daar lopen we elke dag in, de bijbel is een aards boek van God voor ons, met de keuze, en niets geen Reiki enz...quote:Mijn overtuiging is dat Jezus een zeer bijzonder man was die met een zeer bijzondere boodschap kwam, maar dat hij toentertijd verkeerd begrepen werd. Van een mug werd al gauw een olifant gemaakt en dingen die men niet snapte, werden op andere manieren verklaard.
Ik denk dat Jezus echt goede intenties had en dat hij ook een sterke band met Het Hogere had.
De God van de Bijbel is slechts bangmakerij volgens mij, pure fictie om meer volgelingen te krijgen.
Ik geloof absoluut niet in het scheppingsverhaal en de erfzonde. Veel dingen in de Bijbel moeten symbolisch worden opgevat, en men moet er volgens mij niet van uit gaan dat de Bijbel het letterlijke woord van God is; het is geschreven door een groep mannen die een bepaald doel voor ogen hadden.
Wat was dat doel? Hoe kun je er van uit gaan dat zij 100% oprecht waren?
LOLquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef Summers het volgende:
reincarnatie bestaat niet MAAR jezus stond op uit de dood , is vermoord MAAR leeft nu nog steeds EN hij komt eeuwen later terug .
Reincarnatie bestaat niet MAAR na ons dood hebben we keuzes en moeten we de gevolgen dragen na ons dood voor de keuzes voor ons dood ....
Reincarnatie ?? onzin !!
Ja maar dat geld dus alleen voor God's speciale superzoon Jezus, de rest kan dat soort trucjes nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef Summers het volgende:
reincarnatie bestaat niet MAAR jezus stond op uit de dood , is vermoord MAAR leeft nu nog steeds EN hij komt eeuwen later terug![]()
Reincarnatie bestaat nietMAAR na ons dood hebben we keuzes
en moeten we de gevolgen dragen na ons dood voor de keuzes voor ons dood ....
Reincarnatie ?? onzin !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |