abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61949770
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:11 schreef zwahiel het volgende:
Ik vanaf morgen

Waar ga jij heen Sjoewe? Vond jouw toch wel zo'n echte Utrechter op Fok!

Tot 1 november heb ik mijn kamertje in Lombok nog.... Zoek nog een matrasje voor tijdelijk of een of andere gare slaapbank. Iemand nog tips?
Ik heb hier nog een perfecte boxspring staan die ik kwijt moet, maar vind het zonde om haar weg te mikken want het is gewoon een goed ding. Moet wel nog een matrasje op, maar dan lig je wel top. Gratisch en voor niets, maar je moet hem wel op komen halen.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61949956
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 @ 04:37 schreef Xennia het volgende:
90's now in Tivoli was wel geinig
Correct.
For great justice!
pi_61955126
Vanmiddag die demonstratie van dat krakerstuig in de stad dan
pi_61955164
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef Roux het volgende:
Gaan ze daarna lekker met zijn allen in dat vieze ACU zitten?
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:04:19 #245
62913 Blik
The one and Only!
pi_61955928
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef Roux het volgende:
Waren ook een paar gasten die folders aan het uitdelen waren. Een paar studenten wilden de folders niet aannemen omdat ze zwaar tegen kraken waren, de kraker droop af
pi_61994462
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 04:37 schreef Xennia het volgende:
90's now in Tivoli was wel geinig
Ik vond Pop-o-matic in Tivoli ook altijd wel leuk om te dansen, maar inmiddels voel ik me te oud maar voor af en toe blijft het wel leuk!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61994894
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:26 schreef Naamah het volgende:

[..]

Ik vond Pop-o-matic in Tivoli ook altijd wel leuk om te dansen, maar inmiddels voel ik me te oud maar voor af en toe blijft het wel leuk!
Jij voelt je al te oud, maar jij bent van 1984
pi_61994996
Ehh.. ik voel me te oud voor pop-o-matic, niet in het algemeen hoor :p Bij pop-o-matic zijn toch heul veel eerstejaars studenten en als je bedenkt dat die zo'n beetje 18 zijn...
pi_61995585
Klinkt goed, ik moet ook maar weer eens naar pop-o-matic
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_61999275
Piekendisco is erger, das 16+ Pop-o-matic is 18+
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_62006788
Toch maar overwegen om Tivoli eens te bezoeken.
pi_62007268
Die smerige kakkerlak Kees van Oosten staat op de 2e pagina van het NRC overigens. .
pi_62007374
Haha, binnenkort een Fok!-Tivoli meet zo te zien
pi_62025329
Dag mede Utrechters

Ik wil binnenkort gaan beginnen met mijn rijbewijs B en zoek een goede rijschool. Mijn oog is gevallen op de rijbewijswinkel (http://www.de-rijbewijswinkel.nl/), voornamelijk vanwege de prijs (30,- per 45 min in tegenstelling tot soms >40,- per 45 min bij andere scholen).

Zijn er mensen die ook bij deze rijschool gereden hebben? Zo ja, dan graag jullie ervaringen.

Mochten jullie goede ervaringen hebben over andere rijscholen in Utrecht, dan hoor ik dat ook graag.

mvg, bioman_1
Theories come and theories go. The frog remains
pi_62025843
Jah.. een vriend van mij.. Hij was er niet tevreden over en vond het geen goede rijschool, vooral erg onverschillig. Ik rijd nu zelf bij Bruinsma en ben daar niet negatief over, ook niet bijzonder positief, als je meer over hen wil weten, vraag maar raak.
Frank Sakkers schijnt erg goed te zijn, maar schijnt een behoorlijke wachttijd te hebben.

Kortom, ik kan je zo niet dé rijschool waar je moet zijn aanrijden, maar de Rijbewijswinkel is dus echt een rijschool waar ik zelf never nooit zou gaan rijden.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:35:56 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_62027029
Ik zou niet in Utrecht afrijden als ik jou was. Ben gisteren voor de derde keer gezakt. Cbr utrecht .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62027131
Stone Island in Utrecht, waar te krijgen? Op die pauperzaak van een Bob Bayer na
pi_62027211
Ohw balen!! Ik ben ook al twee keer gezakt in Utrecht, maargoed.. of dat aan Utrecht ligt weet ik niet. Bij welke rijschool rij jij dan? En wat ging er mis gister? Je mag trouwens ook komen uithuilen/ons vergezellen in het PTA rijlestopic: [Centraal] Rijbewijs/Rijlestopic Nummer 108
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:48:25 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_62027356
Verkeersschool Veronica.

Ik had een keer niet in m'n dode hoek gekeken toen ik een compleet verlaten snelweg opreed en ik was bij een kruispunt doorgereden totaan de haaientanden, in plaats van drie meter daarvoor waar ik beter uitzicht had.

Ik zat weer echt: , toen ze het vertelde. Word er echt moedeloos van, is al de derde keer dat ik op wat (in mijn ogen) details genaaid word.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:58:02 #260
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_62027627
Ik rij ook bij Veronica
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_62027678
Klinkt inderdaad alsof ze nog even het zakpercentage van vandaag moesten ophogen
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:01:46 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_62027737
Mja het was een mentorexamen, dat betekent dat een leerling-examinator geëxamineerd wordt. Dus dat ie extra gefocussed is om de foutjes op te merken. Volgende keer kijk ik of ik dat kan weigeren.. .

Bij wie rijd je Sjoewe?
pi_62027832
Pfff! Moet er niet aan denken! Nog meer mensen in je auto tijdens het examen, bah.. Maar het werd je dus niet gevraagd of je er een probleem mee had? En is het niet zo dat de echte examinator uiteindelijk beslist?
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:12:25 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_62028059
Nee, dat word je gewoon meegedeeld, en ja dat klopt wel, maar ik neem aan dat ze overleggen.
pi_62029262
Nog even een rijlesgerelateerd vraagje, Speknek en Sjoewe.. Nu de helft van het Ghandi-plein openligt kan de helft van de rij-naar-een-punt-toe-routes niet. Hoe gaan jullie instructeurs daarmee om? Mijn instructrice zegt nl gewoon dat we die nu eenmaal niet kunnen oefenen en dat ze het stom vindt als het op het examen wel gevraagd zou worden.

Maar nu vertelde ze dus wel dat een andere leerling van haar tijdens zijn examen naar de Gamma in Maarssen moest rijden, toen zij daarop tegensputterde had de examinator quasi-verbaasd gezegd dat er toch immers meerdere routes naar dat punt waren.. Weet nog steeds niet goed wat ik er nu van moet vinden, dus vraag me echt af hoe jullie instructeurs hiermee omgaan!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 september 2008 @ 18:01:39 #266
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62029331
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik rij ook bij Veronica
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:48 schreef speknek het volgende:
Verkeersschool Veronica.

Ik had een keer niet in m'n dode hoek gekeken toen ik een compleet verlaten snelweg opreed en ik was bij een kruispunt doorgereden totaan de haaientanden, in plaats van drie meter daarvoor waar ik beter uitzicht had.

Ik zat weer echt: , toen ze het vertelde. Word er echt moedeloos van, is al de derde keer dat ik op wat (in mijn ogen) details genaaid word.
Ik zat daar ook
Bij zo een chille surinamer ofzo
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62029458
Rijschool Veronica, wat klinkt dat pauper zeg !
pi_62029541
Ik verbaas me sowieso over de paupernamen van rijscholen hier in Utrecht! Daar zouden we eigenlijk een verzameltopic voor moeten maken Ik bedoel.. Rijbewijswinkel dan Of SnelWay Naja.. zo zijn er nog een paar..
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:32:37 #269
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_62030034
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:01 schreef speknek het volgende:
Mja het was een mentorexamen, dat betekent dat een leerling-examinator geëxamineerd wordt. Dus dat ie extra gefocussed is om de foutjes op te merken. Volgende keer kijk ik of ik dat kan weigeren.. .

Bij wie rijd je Sjoewe?
Hamed.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:51:52 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_62033958
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:57 schreef Naamah het volgende:
Nog even een rijlesgerelateerd vraagje, Speknek en Sjoewe.. -knip-
Same here. Huisartsenpost en gamma is wel heel onwaarschijnlijk. Gelukkig maar, want ik vind de huisartsenpost een crime. De gamma daarentegen snap ik niet zo, want ik zou die vanaf het cbr altijd via de amsterdamsestraatweg doen, en dat kan dus nog prima.

Die surinamer had ik denk ik als invaller bij m'n examen gisteren. Hamed ken ik niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')