Ik heb hier nog een perfecte boxspring staan die ik kwijt moet, maar vind het zonde om haar weg te mikken want het is gewoon een goed ding. Moet wel nog een matrasje op, maar dan lig je wel top. Gratisch en voor niets, maar je moet hem wel op komen halen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:11 schreef zwahiel het volgende:
Ik vanaf morgen
Waar ga jij heen Sjoewe? Vond jouw toch wel zo'n echte Utrechter op Fok!
Tot 1 november heb ik mijn kamertje in Lombok nog.... Zoek nog een matrasje voor tijdelijk of een of andere gare slaapbank. Iemand nog tips?
Gaan ze daarna lekker met zijn allen in dat vieze ACU zitten?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef Roux het volgende:
Vanmiddag die demonstratie van dat krakerstuig in de stad dan
Waren ook een paar gasten die folders aan het uitdelen waren. Een paar studenten wilden de folders niet aannemen omdat ze zwaar tegen kraken waren, de kraker droop afquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef Roux het volgende:
Vanmiddag die demonstratie van dat krakerstuig in de stad dan
Ik vond Pop-o-matic in Tivoli ook altijd wel leuk om te dansen, maar inmiddels voel ik me te oudquote:
Jij voelt je al te oud, maar jij bent van 1984quote:Op maandag 29 september 2008 13:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik vond Pop-o-matic in Tivoli ook altijd wel leuk om te dansen, maar inmiddels voel ik me te oudmaar voor af en toe blijft het wel leuk!
quote:
Ik zat daar ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:48 schreef speknek het volgende:
Verkeersschool Veronica.
Ik had een keer niet in m'n dode hoek gekeken toen ik een compleet verlaten snelweg opreed en ik was bij een kruispunt doorgereden totaan de haaientanden, in plaats van drie meter daarvoor waar ik beter uitzicht had.
Ik zat weer echt:, toen ze het vertelde. Word er echt moedeloos van, is al de derde keer dat ik op wat (in mijn ogen) details genaaid word.
Hamed.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:01 schreef speknek het volgende:
Mja het was een mentorexamen, dat betekent dat een leerling-examinator geëxamineerd wordt. Dus dat ie extra gefocussed is om de foutjes op te merken. Volgende keer kijk ik of ik dat kan weigeren...
Bij wie rijd je Sjoewe?
Same here. Huisartsenpost en gamma is wel heel onwaarschijnlijk. Gelukkig maar, want ik vind de huisartsenpost een crime. De gamma daarentegen snap ik niet zo, want ik zou die vanaf het cbr altijd via de amsterdamsestraatweg doen, en dat kan dus nog prima.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:57 schreef Naamah het volgende:
Nog even een rijlesgerelateerd vraagje, Speknek en Sjoewe.. -knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |