Tja, da's ongeveer het thema van die tentquote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef Blik het volgende:
als je hartstikke dronken bent kan het wel leuk zijn, echter continue dezelfde soort muziek uit de jaren '70 en '80 gaat mij ook vervelen.
Jep da's de Derrick, een begrip in Utrecht ja... Dus euhm waarom ging je d'rheen, iedereen weet dat de Derrick zo is. Dat is een van de handsmerken van die tent. Zelfde dat de KK echt the last place is om wat op te pikken zeg maar...quote:Op maandag 22 september 2008 16:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vond de ruimte bij Derrick niet prettig en voelde me er opgesloten. Het was klein en het plafond zat zo laag en ik zag nergens een nooduitgang. Het was bloedheet en de muziek was eenzijdig jaren 70 en 80 en dan vooral de meest foute muziek uit die tijd. Het publiek bestond uit een verzameling josti's met een nogal bijzondere, spastische dansstijl. De liedjes werden te lang afgedraaid.
Bij KK was de muziek diverser en draaiden ze de liedjes niet helemaal uit en ik vond de sfeer gewoon prettiger.
Maar goed, ga jij naar Derrick, dan ga ik naar KK
Ik vind dat je (bijna) alles moet proberen voor je er een oordeel over hebt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:49 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Jep da's de Derrick, een begrip in Utrecht ja... Dus euhm waarom ging je d'rheen, iedereen weet dat de Derrick zo is. Dat is een van de handsmerken van die tent. Zelfde dat de KK echt the last place is om wat op te pikken zeg maar...
Is jammer inderdaad. Het is dat er veel leuke dingen georganiseerd worden overal (volgende maand in de kikker, aanrader), anders wijk je toch al snel uit naar het nachtnet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind dat je (bijna) alles moet proberen voor je er een oordeel over hebt.
En er is gewoon geen enkele leuke danstent in Utrecht die ik ken, alleen maar heel veel kroegen.
Ze gaat 'm binnenkort afgraven en dan de plannen afkeuren?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:13 schreef Q. het volgende:
De infra bij het busstation gaat de komende jaren dan ook flink op de kop.
Berlijnquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:11 schreef zwahiel het volgende:
Waar ga jij heen Sjoewe? Vond jouw toch wel zo'n echte Utrechter op Fok!
Mijn bus stond daar ook een kwartier vastquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:19 schreef dyna18 het volgende:
Het was vanmiddag weer erg gezellig tijdens de spits. Ik heb me dood gelachen om al die drukte beneden.
[ afbeelding ]
By dyna18, shot with HTC Touch Pro T7272 at 2008-09-26
Let trouwens op de ambulance met zwaailichten die links boven op de foto er aan komt. Die vond het helaas niet zo leuk.
Ik heb hier nog een perfecte boxspring staan die ik kwijt moet, maar vind het zonde om haar weg te mikken want het is gewoon een goed ding. Moet wel nog een matrasje op, maar dan lig je wel top. Gratisch en voor niets, maar je moet hem wel op komen halen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:11 schreef zwahiel het volgende:
Ik vanaf morgen
Waar ga jij heen Sjoewe? Vond jouw toch wel zo'n echte Utrechter op Fok!
Tot 1 november heb ik mijn kamertje in Lombok nog.... Zoek nog een matrasje voor tijdelijk of een of andere gare slaapbank. Iemand nog tips?
Gaan ze daarna lekker met zijn allen in dat vieze ACU zitten?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef Roux het volgende:
Vanmiddag die demonstratie van dat krakerstuig in de stad dan
Waren ook een paar gasten die folders aan het uitdelen waren. Een paar studenten wilden de folders niet aannemen omdat ze zwaar tegen kraken waren, de kraker droop afquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef Roux het volgende:
Vanmiddag die demonstratie van dat krakerstuig in de stad dan
Ik vond Pop-o-matic in Tivoli ook altijd wel leuk om te dansen, maar inmiddels voel ik me te oudquote:
Jij voelt je al te oud, maar jij bent van 1984quote:Op maandag 29 september 2008 13:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik vond Pop-o-matic in Tivoli ook altijd wel leuk om te dansen, maar inmiddels voel ik me te oudmaar voor af en toe blijft het wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |