Ik woon nu in het Andreasklooster ( hoek oudegracht net voorbij Tivoli ); er staat trouwens nog wat te koop bij onsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:11 schreef zyx1981 het volgende:
In mijn beoogde buurt rondkijken? Hm dan stuur ik je de funda link dus mooi niet heJa de binnenstad is het tofste..Vorig jaar stond er een appartement van 45m2 te koop aan de Oudegracht, opknappertje voor 150.000 Dat was wel te doen nog
. Maar helaas. Hoe woon je nu?
Nou, ik woon nu aan een drukke weg en als in de zomer lekker de ramen en deuren open heb staan kan ik mijn muziek of tv direct niet meer verstaan door al het verkeer. Ik ben er goed klaar mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:30 schreef SHE het volgende:
@ Xen: ja, dat hield mij ook tegen, maar dat is omdat ik katten heb en deze nu mooi beschermd in een afgesloten tuin van een paar honderd meter kunnen rondklooien. Ze moeten er wel op vooruit gaan natuurlijk.
Spinoza is heel druk, maar dat moet geen probleem zijn als je jong bent en geen buiten spelende koters/katten hebt.
Ja maar langs het kanaal is het vrij onbetaalbaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:54 schreef Xennia het volgende:
Nou, ik woon nu aan een drukke weg en als in de zomer lekker de ramen en deuren open heb staan kan ik mijn muziek of tv direct niet meer verstaan door al het verkeer. Ik ben er goed klaar mee.
Er zijn wel degelijk rustige plekken in Lombok. Een vriendin woont bv aan de J.P. Coenstraat en er zijn ook zeer mooie plekken langs het kanaal.
Ha ja, je hebt het goede kruispunt voor je. Het heeft enige tijd geduurd tot ik door had hoe je moest voorsorteren. Toen er een bus begon te toeteren toen ik linksaf wilde, ging er een lichtje branden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef speknek het volgende:
(triple post)
Oh ha, ik ken de Spinozaweg, dat kruispunt met de Vleutenseweg heeft het vreemdste voorsorteervak wat er bestaat, als je naar links wil moet je rechts voorsorteren. Maar goed, de huisjes zijn wel aardig, maar je woont inderdaad wel aan een stukje zesbaansweg.
Amsterdamsestraatweg?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, ik woon nu aan een drukke weg en als in de zomer lekker de ramen en deuren open heb staan kan ik mijn muziek of tv direct niet meer verstaan door al het verkeer. Ik ben er goed klaar mee.
Er zijn wel degelijk rustige plekken in Lombok. Een vriendin woont bv aan de J.P. Coenstraat en er zijn ook zeer mooie plekken langs het kanaal.
Hoe bedoel je dat? West is veel betonnen vierkanten jaren 50 huizen, terwijl oost de jaren 10 patriciershuizen heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef Becherovka het volgende:
Ik zou denk ik liever wonen in Lombok West dan in Lombok Oost. Het volk in Oost is niet bepaald mijn ding, zeg maar. De buurt in West ziet er best ok uit. Maar ik ken het alleen van de keren dat ik er doorheen gereden ben met mach 3.
Wat een correcte opmerking: 'ik ben geen rascist'.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:20 schreef Becherovka het volgende:
Maar Lombok-Oost zou ik sowieso niet willen zitten omwille van de hoeveelheid allochtonen. Nou zet ik mezelf niet graag als rascist neer (want dat ben ik verre van), maar ik ben vaak genoeg in Lombok geweest om te weten dat ik niet tussen dat lokale schorum hoef te wonen. Woon daar net zo lief als in Sterrewijk of op de Amsterdamsestraatweg, om het zo maar te typeren.
Ja. Is ook een drukke weg waar je je eigen tv niet meer kan horen tijdens de spits e.d.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is daarmee, of ik daar woon?
nee, ik woon tussen de betonblokken van Overvechtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja. Is ook een drukke weg waar je je eigen tv niet meer kan horen tijdens de spits e.d.
Och, ik wil me niet graag associeren met Verdonk-volk, vandaar. Die verkondigde vandaag nog op de nationale televisie dat er maar een wet moet komen om Nederlandse fatsoensnormen in op te nemenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Wat een correcte opmerking: 'ik ben geen rascist'.
Het is toch logisch dat je niet tussen de marokkanen wil wonen?
Allemaal pauperbuurten waar die mensen in hoge concentraties zitten.
Je bent toch niet gelijk een verdonk aanhanger als je niet tussen de paupers wil zitten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:17 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Och, ik wil me niet graag associeren met Verdonk-volk, vandaar. Die verkondigde vandaag nog op de nationale televisie dat er maar een wet moet komen om Nederlandse fatsoensnormen in op te nemenWaarom heeft niemand dat wijf nog de weg naar Hamelen verteld?
Hmm, ik zit een beetje te twijfelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog meer mensen naar de beschaving zaterdag?
Te duur, geld is op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog meer mensen naar de beschaving zaterdag?
Hmm. Heb je daar bewust voor gekozen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:50 schreef Xennia het volgende:
nee, ik woon tussen de betonblokken van Overvecht
Ik snap wel wat je bedoelt. 5 Jaar geleden was dat zeker zo. Eigenlijk had ik mezelf ook nooit in Lombok gezien, maar toen ik er voor huizen ging kijken viel het me eigenlijk reuzemee. Het is ernstig veryupt. De huizen zijn ook eigenlijk veel te mooi en dicht bij het centrum voor allochtone paupers, dus de prijzen zijn heel erg gestegen en het wordt steeds rijker.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:20 schreef Becherovka het volgende:
Maar Lombok-Oost zou ik sowieso niet willen zitten omwille van de hoeveelheid allochtonen. Nou zet ik mezelf niet graag als rascist neer (want dat ben ik verre van), maar ik ben vaak genoeg in Lombok geweest om te weten dat ik niet tussen dat lokale schorum hoef te wonen.
Dat gebeurt trouwens overal binnen de ring. Zou me niks verbazen als over een poosje die lelijke flats in Kanaleneiland gewoon gesloopt gaan worden, ook daar zullen grondprijzen gaan stijgen. Veel van de 'paupers' trekken naar Leidsche Rijn enzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:12 schreef speknek het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt. 5 Jaar geleden was dat zeker zo. Eigenlijk had ik mezelf ook nooit in Lombok gezien, maar toen ik er voor huizen ging kijken viel het me eigenlijk reuzemee. Het is ernstig veryupt. De huizen zijn ook eigenlijk veel te mooi en dicht bij het centrum voor allochtone paupers, dus de prijzen zijn heel erg gestegen en het wordt steeds rijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |