begin-30ersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:07 schreef Q. het volgende:
Wat zijn nog leuke tenten om heen te gaan op zaterdag als begin-30ers ?
Als je het goed wil doen ook pas na 3en kneiterlam binnen rollen en dan eerst het grootgeld in de automaat proppen en dan pas het kleine. Zit je lekker met heel veel kleingeld. Wat een ondingen zijn dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Lang haar en blauwe met witte strepen blouse natuurlijk verplicht
Ja, ik na 3 jaar ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:55 schreef ioko het volgende:
Sorry Q, ik ben totaal noob als het om uitgaan in Utrecht aankomt, dus daar kan ik je niet mee verder helpen.
Pothuys stond al op de planning iig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef ssebass het volgende:
Oude pothuys heeft zondagavond vaak live jazz muziek. Is vaak wel vermakelijk.
Voor het drukste punt bij zo'n groot station vind ik dat ze het nog best redelijk hebben opgelost. Waar moet je anders met die bussen naartoe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef afterhourpower het volgende:
Heeft iemand al de verkeerssituatie gezien bij het Smakkelaarsveld (eromheen) en de Mediamarkt? Ongelooflijk wat een teringzooi is het nu. Fietsers, voetgangers, verkeersregelaars,bussen en taxi's gaan dwars door elkaar heen... met recht de slechtste verkeersoplossing aller tijden
Het gaat de komende jaren nog veel chaotischer worden in het stationsgebied, wen er maar aanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor het drukste punt bij zo'n groot station vind ik dat ze het nog best redelijk hebben opgelost. Waar moet je anders met die bussen naartoe?
Vanochtend was het al een stuk beter, met die hekken die strak neergezet waren.. Maar gister om 17.30was het best dramatisch hoor en ik kan me voorstellen dat er ongelukken gebeuren. Buiten dat werkten de stoplichten vanochtend weer en dat zorgde toch voor wat meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor het drukste punt bij zo'n groot station vind ik dat ze het nog best redelijk hebben opgelost. Waar moet je anders met die bussen naartoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |