begin-30ersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:07 schreef Q. het volgende:
Wat zijn nog leuke tenten om heen te gaan op zaterdag als begin-30ers ?
Als je het goed wil doen ook pas na 3en kneiterlam binnen rollen en dan eerst het grootgeld in de automaat proppen en dan pas het kleine. Zit je lekker met heel veel kleingeld. Wat een ondingen zijn dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Lang haar en blauwe met witte strepen blouse natuurlijk verplicht
Ja, ik na 3 jaar ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:55 schreef ioko het volgende:
Sorry Q, ik ben totaal noob als het om uitgaan in Utrecht aankomt, dus daar kan ik je niet mee verder helpen.
Pothuys stond al op de planning iig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef ssebass het volgende:
Oude pothuys heeft zondagavond vaak live jazz muziek. Is vaak wel vermakelijk.
Voor het drukste punt bij zo'n groot station vind ik dat ze het nog best redelijk hebben opgelost. Waar moet je anders met die bussen naartoe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef afterhourpower het volgende:
Heeft iemand al de verkeerssituatie gezien bij het Smakkelaarsveld (eromheen) en de Mediamarkt? Ongelooflijk wat een teringzooi is het nu. Fietsers, voetgangers, verkeersregelaars,bussen en taxi's gaan dwars door elkaar heen... met recht de slechtste verkeersoplossing aller tijden
Het gaat de komende jaren nog veel chaotischer worden in het stationsgebied, wen er maar aanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor het drukste punt bij zo'n groot station vind ik dat ze het nog best redelijk hebben opgelost. Waar moet je anders met die bussen naartoe?
Vanochtend was het al een stuk beter, met die hekken die strak neergezet waren.. Maar gister om 17.30was het best dramatisch hoor en ik kan me voorstellen dat er ongelukken gebeuren. Buiten dat werkten de stoplichten vanochtend weer en dat zorgde toch voor wat meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Voor het drukste punt bij zo'n groot station vind ik dat ze het nog best redelijk hebben opgelost. Waar moet je anders met die bussen naartoe?
Daar waren ze toch mee bezig?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:51 schreef Catbert het volgende:
Ga boeven vangen zeg...
Ze hebben bijna een kwartier verspild aan iemand waar ze nieteens een boete voor uitgeschreven hebben. Niet een erg efficiente besteding van ons belastinggeld als je het mij vraagt maargoed.quote:
Achja, die pipo's worden kanaleneiland uitgejaagd door 13 en 14 jarigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze hebben bijna een kwartier verspild aan iemand waar ze nieteens een boete voor uitgeschreven hebben. Niet een erg efficiente besteding van ons belastinggeld als je het mij vraagt maargoed.
Volgens mij wel, ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:56 schreef ssebass het volgende:
Is er donderdag nog potjesavond in de Rex? 80cent voor een potje.
Moet ie ook nog beschikbaar zijn of nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef Myrna1989 het volgende:
Er is hier zeker niet heel toevallig iemand die nog een kamer in Utrecht weet?
Dat zou opzich wel een voordeel zijn, jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:06 schreef lost95 het volgende:
[..]
Moet ie ook nog beschikbaar zijn of niet
Natúúrlijk ben ik lekker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:02 schreef ssebass het volgende:
Als je lekker bent mag je bij mij slapenIk woon midden in het centrum en heb een logeerkamer.
Yup. Ik werk in het gebouw dat pal naast het kruispunt staat. Erg vermakelijk om zo van boven de chaos situatie te bekijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef afterhourpower het volgende:
Heeft iemand al de verkeerssituatie gezien bij het Smakkelaarsveld (eromheen) en de Mediamarkt? Ongelooflijk wat een teringzooi is het nu. Fietsers, voetgangers, verkeersregelaars,bussen en taxi's gaan dwars door elkaar heen... met recht de slechtste verkeersoplossing aller tijden
Wat zijn je maten?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef Myrna1989 het volgende:
Er is hier zeker niet heel toevallig iemand die nog een kamer in Utrecht weet?
Helemaal mee eens, hele 'hippe' tent hoor, maar wat een volkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef Becherovka het volgende:
Overigens wordt het drinken in Utrecht wel saai. Zeker als je jezelf beloofd hebt om 4 weken geen alcohol tot je te nemenVanavond maar eens kijken of mijn vrienden in zijn voor iets nieuws. Geen zin om weer tussen die paupers in de Filemon te eindigen. Doordeweek is het prima daar, maar in het weekeind...
Alleen de muziek is absoluut ok, da's dan ook de enige reden om daar te komen.
Ik bestudeer alles wat mijn interesse wekt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Myrna1989 het volgende:
[..]
Vertel jij eerst maar eens even wat jij daar probeert te studeren!Brutaal nest!
Mja,ik ben arbeider dus ik ga niet erg vaak woensdag de stad in, maar ik zal 't in m'n achterhoofd houden. Heb er wel een keer met een paar dames op een donderdagavond gestaan, en de verhoudingen waren toen aan het begin van de avond (uur of 11) prima, maar later werd het een beetje schraal. Heb op zich al een vriendin maar als het zo'n hengstenbal is, is er ook weinig aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef Becherovka het volgende:
Ooit op woensdag geweest? Aanrader, al was het maar om de schier oneindige schare chicks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |