Ik heb nieuw gekocht 1 dunne broek bij c&a voor maar 15,-, 2 net over de knie broeken en een tshirt (waar nu al een vlek in zit, die 3 waren 3 halen 1 betalen. En nog 1 shirt, maar die blijkt wel heel groot te zijn. Kan thuis best wel.
Verder heb ik van een goede vriendin 1 spijkerbroek en 1 rode broek gekregen, 2 shirts die je op je rug moet vastknopen die niet lekker zitten helaas. En nog een paar shirts. Heel lief, mag ze houden, want ze heeft nu 3 kids en is er klaar mee.

Van Noli heb ik ook nog zwangerschapbroeken gehad, maar die zijn helaas te wijd. (wat ze zelf al dacht) En nog wat shirts, die passen wel! Ookal zo lief! Ohja, nog een grote winterjas, hopelijk pas ik die tegen die tijd. Ik ga er iig geen nieuwe voor kopen.
Ik wil nog wel een vest, of liever meerdere. Gewoon simpele, niet te dure. Zeeman heeft soms best leuk spul ertussen zitten. Ook handig met borstvoeding geven. Hoef je niet je hele trui omhoog te houden.
En sommig t-shirts van mezelf pas ik nog best goed. Andere zitten bij mijn borsten/armen te strak. Net een rolmops. Ik draag gewoon wat vaker wat wijdere shirts.
Ik heb er wel 1 van h&m logg, die had ik te groot gekocht en die zit erg lekker en staat mooi.
Dus misschien maar eens kijken of die er nog zijn.
Verder alles ok hier. Sneller last van mijn rug, maar dat zal nu wel normaal zijn.