abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61104806
Ik heb nieuw gekocht 1 dunne broek bij c&a voor maar 15,-, 2 net over de knie broeken en een tshirt (waar nu al een vlek in zit, die 3 waren 3 halen 1 betalen. En nog 1 shirt, maar die blijkt wel heel groot te zijn. Kan thuis best wel.
Verder heb ik van een goede vriendin 1 spijkerbroek en 1 rode broek gekregen, 2 shirts die je op je rug moet vastknopen die niet lekker zitten helaas. En nog een paar shirts. Heel lief, mag ze houden, want ze heeft nu 3 kids en is er klaar mee.
Van Noli heb ik ook nog zwangerschapbroeken gehad, maar die zijn helaas te wijd. (wat ze zelf al dacht) En nog wat shirts, die passen wel! Ookal zo lief! Ohja, nog een grote winterjas, hopelijk pas ik die tegen die tijd. Ik ga er iig geen nieuwe voor kopen.

Ik wil nog wel een vest, of liever meerdere. Gewoon simpele, niet te dure. Zeeman heeft soms best leuk spul ertussen zitten. Ook handig met borstvoeding geven. Hoef je niet je hele trui omhoog te houden.
En sommig t-shirts van mezelf pas ik nog best goed. Andere zitten bij mijn borsten/armen te strak. Net een rolmops. Ik draag gewoon wat vaker wat wijdere shirts.
Ik heb er wel 1 van h&m logg, die had ik te groot gekocht en die zit erg lekker en staat mooi.
Dus misschien maar eens kijken of die er nog zijn.

Verder alles ok hier. Sneller last van mijn rug, maar dat zal nu wel normaal zijn.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:44:06 #242
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61104987
Ik heb een aantal shirts van Mamalicious, niet te duur ± 13 euro en zitten heerlijk en zijn erg leuk.... Leuk merk ook. Ik ga binnenkort maar eens neuzen bij de plaatselijke Zwangerschapskledingwinkel... hebben ze veel leuk spul.
Make love, not war ☮
pi_61106045
Even een klein vraagje.. Namens mijn zusje..

Ze is nu 18 weken zwanger en heeft de laatste 2/3 weken last van een soort zwangerschapshoofdpijn/migraine. tot 2 keer toe echt helemaal lichtgevoelig/misselijk/knallende hoofdpijn etc. En daarnaast af en toe op en af hoofdpijn..
We zaten zelf te denken aan bloeddrukdipjes (was 120/60 bij huisarts, en die aanvallen waren bij rust). En na een zoutdropje was de hoofdpijn toevallig weg.. Ik had het ook tijdens het 2e trimester, maar niet zo erg, maar wel soortgelijke bloeddrukken.
Hebben jullie nog tips/ervaringen met zoiets?
pi_61106239
Ik moet hier wel aan de zwangerschapskledij (zie buikentopic ), maar momenteel loop ik het liefst met zo weinig mogelijk rond. De meeste dingen die enkele weken nog ok waren, knellen nu toch. Thuis loop ik gewoon lekker rond in m'n zwangerschapspyjama's (lang leve Etam Mama!), maar naar buiten gaan pfoeh, moet dat nu echt? Dan wurm ik me wel in m'n enige zwangerschapsbroek die nog past .
Ik vind de laatste weken van de zwangerschap nu wel officieel de lastigste .
Vandaag nog wat verder werken aan het doopsuiker (we hebben snoepjes met de naam besteld, maar die mocht ik pas 1 week op voorhand in de potjes stoppen) . Bezigheidstherapie tijdens het wachten .
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:41:50 #245
114177 Diaan73
pi_61106451
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 10:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Wat zijn sommige fokkers vroeg wakker op een zondagochtend
Ow ja..... lang leve een kind van 6 jaar die om half 7 wakker is, rurstig naar beneden gaat en om kwart voor 8 alleen even komt vertellen dat Transformers afgelopen is terwijl de afspraak is dat hij mij om half 9 wakker mag maken!! Toen kon ik niet meer slapen en ben maar opgestaan.
Make love, not war ☮
pi_61106550
Ik profiteer nog even van het kinderloze uitslapen... elke... ochtend .
Omdat ik al weken 's nachts vaak wakker wordt en dan nog niet snel opnieuw in slaap val (auw, maagzuur) is het snel tussen 9 en 10 eer ik mijn bed uitrol (letterlijk, want in andere posities geraak ik er niet meer uit zonder dat het pijn doet).
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:41:38 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_61107894
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:17 schreef Carmella het volgende:

Mijn H&M heeft positiekleding waarvan ik niet 1 kledingstuk gratis zou willen.

Herkenbaar...
Gewone kleding gaat bij mij nauwelijks meer. Sommige shirts nog net (al wordt mijn buik daar nu ook te groot voor) en broeken echt niet meer. Ik heb nu een paar zwangerschapsbroeken en die zitten gelukkig wel oke. Het was even zoeken, maar die vond ik nog wel. Het jas probleem heb ik ook. Ik heb nu een spijkerjack wat ik met de onderste knoop open draag, maar ik wil dus graag een zwangerschapssweatvest als jas. De vorige keer heb ik de sweatvesten van mijn man gedragen. Lekker warm maar uiterst onflatteus.

Hoofdpijn heb ik af en toe ook flink. Zelf dacht ik ook aan zwangerschapsmigraine, totdat mijn fysio/chiropractor wat wervels goed zette en bleek dat het daardoor kwam. Toen was ik er direct vanaf. Dat is ook nog een mogelijkheid, ik weet natuurlijk niet of dat het geval is bij haar.
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:42:25 #248
108648 cattie
lieve moeder
pi_61107921
Liza, de laatste loodjes zijn zwaar, sterkte ermee!
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:45:33 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_61107991
Lishe, ik duim voor je dat er donderdag een kloppend hartje te zien is en duidelijk wordt hoe ver je bent!
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:50:16 #250
108648 cattie
lieve moeder
pi_61108087

Dit vind ik een leuk vest. Nu nog een winkel vinden waar ze hem verkopen. (Het is van Noppies, dat wordt in mijn omgeving door future maman verkocht, maar die zetten heel opwekkend op hun site dat ze niet de gehele collectie in de winkels hebben hangen.)

En nu heb ik 4x achter elkaar gepost, dat is wel even voldoende denk ik!
pi_61108322
Cattie, waarom niet een 'gewoon' leuk vest met positieshirt of band er onder ?
Dit zit tóch te krap en komt boven je onderkleding uit
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:03:18 #252
114177 Diaan73
pi_61108362
Cattie is dit misschien iets voor je?

Ik heb hem ook, hij zit erg fijn en kan ook nog een stuk meegroeien. De voorkant is ook langer. en kost maar ¤ 19,90

Dat vest van Noppies is ook erg al zal dat ook wel erg duur zijn, ik vind Noppies leuke kleding hebben, maar wel prijzig. laatst wel een rokje en shirt van Noppies voor de helft gekocht... dat is leuk shoppen

Hmm hoorde net over mijn collega, die afgelopen donderdag een harde plek in haar borst voelde ter grootte van een pingpongbal, dat het geen onschuldig vetbultje is en dat er ook kalkafzetting is gevonden. Hmm ik heb haar zelf (nog) niet gesproken, maar klinkt wel eng allemaal... Ik zal haar straks eens even bellen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Diaan73 op 25-08-2008 13:09:42 ]
Make love, not war ☮
pi_61108611
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:35 schreef Lishe het volgende:
Ik kom me hier heel voorzichtig melden, omdat anders het namentopic overloopt met mijn offtopic.

Het enige wat ik weet is dat er 2 streepjes zijn. Brusje is in de maak!!
Lishe
Wat een verrassing!

En ik ben ook terug 'mee zwanger' met je!
Liande en Lena schelen 17 dagen en het brusje van Liande zal misschien ook zoiets zijn

Ik heb geen idee hoe ver ik ben, 2 weken geleden 2 streepjes geplast maar dokter raadde aan om nog even te wachten met een echo (om goeie dating te krijgen, en hartactie), daar moet ik nog even om bellen.

Ik duim alvast voor jou, donderdag!
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:17:07 #254
114177 Diaan73
pi_61108696
Iksje van harte gefeliciteerd en welkom (terug)!!!
Make love, not war ☮
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:24:08 #255
108648 cattie
lieve moeder
pi_61108876
Iksje, gefeliciteerd!

Marit, gewone vesten zitten voor geen meter meer, niet alleen mijn buik groeit.

Diaan, dat is een leuk vest! Kun je die alleen online kopen? Bij ons in de H&M hing hij niet. Ik ga deze week nog een shoppoging doen en als dat niet lukt, dan ga ik wel online bestellen. Noppies is idd wel duur, maar als het echt mooi is, het ik dat wel voor een vest over, ik draag het dan toch elke dag.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:28:04 #256
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_61108978
Iksje, gefeliciteerd!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_61108995
Iksje, wat leuk! Gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:40:12 #258
114177 Diaan73
pi_61109301
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef cattie het volgende:
Iksje, gefeliciteerd!

Marit, gewone vesten zitten voor geen meter meer, niet alleen mijn buik groeit.

Diaan, dat is een leuk vest! Kun je die alleen online kopen? Bij ons in de H&M hing hij niet. Ik ga deze week nog een shoppoging doen en als dat niet lukt, dan ga ik wel online bestellen. Noppies is idd wel duur, maar als het echt mooi is, het ik dat wel voor een vest over, ik draag het dan toch elke dag.
Ik heb eigenlijk geen idee... ik kom maar weinig bij de H&M in Enschede, dat is gewoon een stomme winkel, en de H&M in Almelo waar ik geregeld kom omdat ik in Almelo werk, heeft geen positiekleding meer, helaas. Ik bestel meestal bij H&M online dus, daar hebben ze vaak ook nog alle maten.

Ik snap wat je bedoelt, je hebt groot gelijk en ik zou dat ook doen voor een goede spijkerbroek. Dat vest van Noppies is trouwens ook wel
Make love, not war ☮
pi_61109756
Iksje gefeliciteerd!

Misschien toch binnenkort eens bij h&m kijken of er wat bij zit. Die is tenminste niet zo duur.
En anders zal een gewoon vest ook wel lukken. Ik draag een vest toch vaak los.
Zit nu wel te bedenken wat ik aan zou kunnen in de winter. Meeste truien zijn wat strakker model die ik heb. Zonde om die uit te rekken. Herfst/winter spul ligt snel genoeg in de winkel.
pi_61110551
Iksje en Lishe gefeliciteerd!
pi_61111282
Iksje gefeliciteerd!

Ik vind het nu wel heel spannend worden hoor, nog maar 3 maandjes!
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:17:44 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61111667
Iksje gefeliciteerd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:22:22 #263
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61111790
Iksje van harte!
Jeetje meiden wat een gezellige drukte!!
pi_61112308
VK check-up gehad, en weer helemaal ok. Morgen even een glucose curve laten prikken.
En de baarmoeder zit al 4 vingers boven m'n navel, gaat hard zo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61113060
Fuente, fijn dat je weer goedgekeurd bent!
Ik zat wel even , omdat mijn baarmoeder echt heel veel hoger ligt! Kan nog maar 4 vingers tot aan mijn borsten. . Maar ik heb blijkbaar een navel die lager is dan normaal, en een lange, smalle baarmoeder ipv een brede, meer horizontale.

Ik heb trouwens het idee dat mijn baby te vroeg gaat komen, dus quote me maar als ik overtijd loop.
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:41:23 #266
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_61113964
Iksje welkom hier

Diaan sterkte dan toch maar ff voor jou dan, en ik hoop dat je gauw meer weet van je collega
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:27:59 #267
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61115133
Gefeliciteerd Iksje
pi_61116079
Proficiat Iksje!
pi_61117542
topic inkruipt

http://www.bellyfashion.nl/

die site heeft wel mooie dingen (die ik nog niet mag kopen )

topic weer uitkruipt; terug in lurkstand
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61117588
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:50 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]

Dit vind ik een leuk vest. Nu nog een winkel vinden waar ze hem verkopen. (Het is van Noppies, dat wordt in mijn omgeving door future maman verkocht, maar die zetten heel opwekkend op hun site dat ze niet de gehele collectie in de winkels hebben hangen.)
Die is best leuk Cattie Zou die rits onderaan ook dicht kunnen of dat juist het "hippe" eraan?

Iksje; Gefeliciteerd met je zwangerschap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')