Ik zat een evert ten napel topic te lezen en toen riep jij "Nou dat" netquote:
Die kan ook jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets als dit bedoelt ie denk ik:
[ afbeelding ]
Lijkt verdomt veel op onze katquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ditte? no air?![]()
mn vriendin woont in Arnhem en dr kat is weggelopen...als je in omgeving Arnhem woont uitkijken voor deze kat ajb
[ afbeelding ]
Nee, het duurde twee minuten voor ik doorhad dat ik gesloten had (daar moet echt een keer een popup voor komen hoor!) en daarna had ik ruzie met FOK!...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
jeempie broekie moest je daar nu 5 minuten overdenken
Kom maar door!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fok is op sommige moment echt een server met een modemlijntje er tussenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, het duurde twee minuten voor ik doorhad dat ik gesloten had (daar moet echt een keer een popup voor komen hoor!) en daarna had ik ruzie met FOK!...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
wheej daar zijn we weer..nieuw topic en geen Björk voor mij...ik peer m mensen...kheb mn boek bijna uit
ik had nog een happy hardcore request van hem verwacht. Gelukkig heeft Michiel smaak en de request gewoon genegeerdquote:
Leuk vervolg op het Ekstra Weekend Soundboard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fax nog niet gekregen? Het papier begint hier al geel te worden
Wilde het net zeggen, hoeven we alleen die lp maar op papier te zettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk dat de ekdom bullshit bingo makkelijk te maken is, die heeft veel meer standaard woorden/zinnetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |