Ik zat een evert ten napel topic te lezen en toen riep jij "Nou dat" netquote:
Die kan ook jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets als dit bedoelt ie denk ik:
[ afbeelding ]
Lijkt verdomt veel op onze katquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ditte? no air?![]()
mn vriendin woont in Arnhem en dr kat is weggelopen...als je in omgeving Arnhem woont uitkijken voor deze kat ajb
[ afbeelding ]
Nee, het duurde twee minuten voor ik doorhad dat ik gesloten had (daar moet echt een keer een popup voor komen hoor!) en daarna had ik ruzie met FOK!...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
jeempie broekie moest je daar nu 5 minuten overdenken
Kom maar door!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fok is op sommige moment echt een server met een modemlijntje er tussenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, het duurde twee minuten voor ik doorhad dat ik gesloten had (daar moet echt een keer een popup voor komen hoor!) en daarna had ik ruzie met FOK!...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
wheej daar zijn we weer..nieuw topic en geen Björk voor mij...ik peer m mensen...kheb mn boek bijna uit
ik had nog een happy hardcore request van hem verwacht. Gelukkig heeft Michiel smaak en de request gewoon genegeerdquote:
Leuk vervolg op het Ekstra Weekend Soundboard.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fax nog niet gekregen? Het papier begint hier al geel te worden
Wilde het net zeggen, hoeven we alleen die lp maar op papier te zettenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk dat de ekdom bullshit bingo makkelijk te maken is, die heeft veel meer standaard woorden/zinnetjes
die heeft wel een pallet oneliners jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk dat de ekdom bullshit bingo makkelijk te maken is, die heeft veel meer standaard woorden/zinnetjes
Aan de ene kant wel jammer want had wel zin om even te hakkuuhh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had nog een happy hardcore request van hem verwacht. Gelukkig heeft Michiel smaak en de request gewoon genegeerd
Ik heb wel gerequest ja, ouderwets wonderfull day'squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had nog een happy hardcore request van hem verwacht. Gelukkig heeft Michiel smaak en de request gewoon genegeerd
Daar kun je zelfs meerdere bingokaarten mee maken. Leuk als je tegen anderen wilt spelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heeft wel een pallet oneliners ja
ik wist het welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb wel gerequest ja, ouderwets wonderfull day's
durf de stream even niet aan te zetten, bluescreens vliegen om m'n oren vanavondquote:
Wat moet je er meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was 3FM weer voor vandaag
Sorry dat ik zo stil was, maar heb nieuw speelgoed![]()
Uniden Bearcat, m'n eerste scanner was er ook eentje, topdingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
Zo, dat was 3FM weer voor vandaag
Sorry dat ik zo stil was, maar heb nieuw speelgoed![]()
Vliegtuigen/luchtverkeersleidingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat moet je er mee, ga je bakkies afluisteren
dat is wel leuk inderdaad, maar niet mijn ding (m;n collega woolhat denk daar heel anders overquote:
http://humortv.vara.nl/ca.11224.krant.htmlquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is wel leuk inderdaad, maar niet mijn ding (m;n collega woolhat denk daar heel anders over)
destijds toen je met de politie kon meeluisteren stond hij echt 24 uur per dag aan. Mijn vrouw vond het uiteindelijk zelf prettig tijdens de nacht, dat gebabbel vanuit het HB
Zeldzaam typje dan je vrouw, zou haar beschermen tegen uitroeingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is wel leuk inderdaad, maar niet mijn ding (m;n collega woolhat denk daar heel anders over)
destijds toen je met de politie kon meeluisteren stond hij echt 24 uur per dag aan. Mijn vrouw vond het uiteindelijk zelf prettig tijdens de nacht, dat gebabbel vanuit het HB
Goedkoop excuus? "De soort in stand houden", dus zeventien kindertjes maken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeldzaam typje dan je vrouw, zou haar beschermen tegen uitroeing
Ik hoop volgend jaar bij de Luchtverkeersleiding te zitten, dus ja, ik vind het ook echt leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:30 schreef Againzender het volgende:
quote:destijds toen je met de politie kon meeluisteren stond hij echt 24 uur per dag aan. Mijn vrouw vond het uiteindelijk zelf prettig tijdens de nacht, dat gebabbel vanuit het HB
je wilt niet weten hoeveel tuinders in Aalsmeer Schiphol hebben lopen storen de afgelopen 25 jaar met brakke draadloze telefoonsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
http://humortv.vara.nl/ca.11224.krant.html
Doorspoelen naar 1 minuut 56
Aha, vandaar die interessequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar bij de Luchtverkeersleiding te zitten, dus ja, ik vind het ook echt leuk
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |