Aha, vandaar die interessequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar bij de Luchtverkeersleiding te zitten, dus ja, ik vind het ook echt leuk
[..]
Serieus? Kan dat echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Againzender het volgende:
je wilt niet weten hoeveel tuinders in Aalsmeer Schiphol hebben lopen storen de afgelopen 25 jaar met brakke draadloze telefoons
nog 15 te gaan dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goedkoop excuus? "De soort in stand houden", dus zeventien kindertjes maken?
Schijnt erg goed te betalen en je hoeft nooit over te werken. Tenminste, dat zei mn decaan op de middelbare school. Maar dan moet ik er misschien wel bij vertellen dat ik niet het geschikte profiel had om luchtverkeersleider te worden, dus zo goed was die decaan niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar bij de Luchtverkeersleiding te zitten, dus ja, ik vind het ook echt leuk
[..]
Profiel boeit echt niks meer tegenwoordig. Het gaat er om of je de capaciteiten hebt om het te kunnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Schijnt erg goed te betalen en je hoeft nooit over te werken. Tenminste, dat zei mn decaan op de middelbare school. Maar dan moet ik er misschien wel bij vertellen dat ik niet het geschikte profiel had om luchtverkeersleider te worden, dus zo goed was die decaan niet.
Volgens mij was Wiskunde A1 toen niet genoeg. Is ook alweer bijna 7 jaar geleden (damn, 7 jaar!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Profiel boeit echt niks meer tegenwoordig. Het gaat er om of je de capaciteiten hebt om het te kunnen
En ja, het betaalt goed
90% valt ook af tijdens de studiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Profiel boeit echt niks meer tegenwoordig. Het gaat er om of je de capaciteiten hebt om het te kunnen
En ja, het betaalt goed
mijn vader (ook tuinder, maar dan onder de rook van Utreg) had ook zo'n draadloze telefoon. Ideaal in de kas, want in die tijd mocht je alleen maar telefoons van de PTT hebben. En dat was alleen maar met vaste aansluiting. Draadloos deden ze niet, of was gillend duur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Serieus? Kan dat echt?Ik wil ook zo'n ding!
Het grootste deel daarvan komt nooit binnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
90% valt ook af tijdens de studie
tuurlijk betaalt het goed. als je ziet hoeveel mensen er af vallen tijdens de selectie, dan zoeken ze toch een heel specifiek soort werknemer. En dan word je duurquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
En ja, het betaalt goed
Het is je gegund, maar heb je een alternatief voor als je niet er doorheen komt, is dan je leven voorbijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Het grootste deel daarvan komt nooit binnen
Daarom maak ik eerst het komende jaar mn HBO Bedrijfseconomie afquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is je gegund, maar heb je een alternatief voor als je niet er doorheen komt, is dan je leven voorbij
Idd, al is het niet zo heel gek dat ze perfecte mensen zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:51 schreef Againzender het volgende:
tuurlijk betaalt het goed. als je ziet hoeveel mensen er af vallen tijdens de selectie, dan zoeken ze toch een heel specifiek soort werknemer. En dan word je duur
En weer een stukje Fok-geschiedenis erbij geleerdquote:user Oom_Agent heeft het ook gedaan, en is ook afgevallen, maar hij heeft er wel z'n meteorologie afwijking aan overgehouden (en nog een tijdje een baan bij een meldkamer van de politie) waardoor hij de beroemde ' De atmosfeer staat op ontploffen' reeks is begonnen
Die man is een begripquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
En weer een stukje Fok-geschiedenis erbij geleerd![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die man is een begripheeft al een paar keer noodweer expliciet aangekondigd in dat topic, 12 uur van tevoren
Mooi is dat hè, die kom je echt overal tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:01 schreef Againzender het volgende:
die google ads, krijg nu gelijk een advertentie om bij Luchtverkeersleiding Nederland te solliciteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |