Aha, vandaar die interessequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar bij de Luchtverkeersleiding te zitten, dus ja, ik vind het ook echt leuk
[..]
Serieus? Kan dat echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Againzender het volgende:
je wilt niet weten hoeveel tuinders in Aalsmeer Schiphol hebben lopen storen de afgelopen 25 jaar met brakke draadloze telefoons
nog 15 te gaan dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goedkoop excuus? "De soort in stand houden", dus zeventien kindertjes maken?
Schijnt erg goed te betalen en je hoeft nooit over te werken. Tenminste, dat zei mn decaan op de middelbare school. Maar dan moet ik er misschien wel bij vertellen dat ik niet het geschikte profiel had om luchtverkeersleider te worden, dus zo goed was die decaan niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar bij de Luchtverkeersleiding te zitten, dus ja, ik vind het ook echt leuk
[..]
Profiel boeit echt niks meer tegenwoordig. Het gaat er om of je de capaciteiten hebt om het te kunnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Schijnt erg goed te betalen en je hoeft nooit over te werken. Tenminste, dat zei mn decaan op de middelbare school. Maar dan moet ik er misschien wel bij vertellen dat ik niet het geschikte profiel had om luchtverkeersleider te worden, dus zo goed was die decaan niet.
Volgens mij was Wiskunde A1 toen niet genoeg. Is ook alweer bijna 7 jaar geleden (damn, 7 jaar!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Profiel boeit echt niks meer tegenwoordig. Het gaat er om of je de capaciteiten hebt om het te kunnen
En ja, het betaalt goed
90% valt ook af tijdens de studiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Profiel boeit echt niks meer tegenwoordig. Het gaat er om of je de capaciteiten hebt om het te kunnen
En ja, het betaalt goed
mijn vader (ook tuinder, maar dan onder de rook van Utreg) had ook zo'n draadloze telefoon. Ideaal in de kas, want in die tijd mocht je alleen maar telefoons van de PTT hebben. En dat was alleen maar met vaste aansluiting. Draadloos deden ze niet, of was gillend duur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Serieus? Kan dat echt?Ik wil ook zo'n ding!
Het grootste deel daarvan komt nooit binnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
90% valt ook af tijdens de studie
tuurlijk betaalt het goed. als je ziet hoeveel mensen er af vallen tijdens de selectie, dan zoeken ze toch een heel specifiek soort werknemer. En dan word je duurquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
En ja, het betaalt goed
Het is je gegund, maar heb je een alternatief voor als je niet er doorheen komt, is dan je leven voorbijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Het grootste deel daarvan komt nooit binnen
Daarom maak ik eerst het komende jaar mn HBO Bedrijfseconomie afquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is je gegund, maar heb je een alternatief voor als je niet er doorheen komt, is dan je leven voorbij
Idd, al is het niet zo heel gek dat ze perfecte mensen zoekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:51 schreef Againzender het volgende:
tuurlijk betaalt het goed. als je ziet hoeveel mensen er af vallen tijdens de selectie, dan zoeken ze toch een heel specifiek soort werknemer. En dan word je duur
En weer een stukje Fok-geschiedenis erbij geleerdquote:user Oom_Agent heeft het ook gedaan, en is ook afgevallen, maar hij heeft er wel z'n meteorologie afwijking aan overgehouden (en nog een tijdje een baan bij een meldkamer van de politie) waardoor hij de beroemde ' De atmosfeer staat op ontploffen' reeks is begonnen
Die man is een begripquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
En weer een stukje Fok-geschiedenis erbij geleerd![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die man is een begripheeft al een paar keer noodweer expliciet aangekondigd in dat topic, 12 uur van tevoren
Mooi is dat hè, die kom je echt overal tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:01 schreef Againzender het volgende:
die google ads, krijg nu gelijk een advertentie om bij Luchtverkeersleiding Nederland te solliciteren
Dat is zo leuk joh, zeker met vliegtuigenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wat ik er van ga vinden, heb me nooit verdiept in het weer enzo![]()
zag hem ook. volgens mij is een oud klasgenoot van mij nu HR manager voor ICT personeelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Werken Bij KLM ICT
Heb jij expertise in de ICT? Wij zoeken talenten. Solliciteer direct
www.KLMictjobs.nl
Het betaalt bizar goed (> 10k netto per maand enz...). Mits je doorkomt (zoals hierboven gezegd). Veel belastingvrij en belachelijk goede secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
En ja, het betaalt goed
17 juli 2004quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is zo leuk joh, zeker met vliegtuigen
Beroemdste aankondiging van Oom_Agent was wel voor het onweer dat zou volgen op 17 juli 2004. De dag ervoor maakte hij al op een heel mooie manier melding van wat er zou kunnen gaan gebeuren:
De atmosfeer staat op ontploffen #035
Die 17 juli hier in Amsterdam op de meest vreemde plaatsen vliegtuigen zien vliegen vanwege dat aanstormende onweersfront
Met 1 knop is hij weer aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, anders krijg je een ban van danny
ik vind dat eerlijk gezegd ook niet raar. het is ook geen lichte baan. 10 jaar geleden was het misschien wel wat voor mij geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het betaalt bizar goed (> 10k netto per maand enz...). Mits je doorkomt (zoals hierboven gezegd). Veel belastingvrij en belachelijk goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
't Is vooral verantwoordelijk werk. Qua werktijden heb je daar geen klagen... Buren van een collega werken beiden bij Eurocontrol, dus die weet wat meer te vertellen. Ze weten iig van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten doen. 5 of 6 motoren (Ducatti's) in de garage staan, dikke auto's voor deur enz... En weinig werkuren in de week, omdat méér niet mag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind dat eerlijk gezegd ook niet raar. het is ook geen lichte baan. 10 jaar geleden was het misschien wel wat voor mij geweest
Eurocontrol zit bij jou in de buurt natuurlijk:)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is vooral verantwoordelijk werk. Qua werktijden heb je daar geen klagen... Buren van een collega werken beiden bij Eurocontrol, dus die weet wat meer te vertellen. Ze weten iig van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten doen. 5 of 6 motoren (Ducatti's) in de garage staan, dikke auto's voor deur enz... En weinig werkuren in de week, omdat méér niet mag.
een senior luchtverkeersleider (5-7 jaar ervaring) op schiphol verdient 100k bruto per jaar, je netto klopt van geen kant. Starterssalaris is 65k, zou het er voordoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het betaalt bizar goed (> 10k netto per maand enz...). Mits je doorkomt (zoals hierboven gezegd). Veel belastingvrij en belachelijk goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Welke sport heb ik vanavond gemist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:20 schreef Sersjee het volgende:
Zo, dat was zonde van de tijd. 1-4 gewonnen, maar wat was het slecht... Nou nog maar even luisteren of Corton nog wat leuks heeft.
Yupquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eurocontrol zit bij jou in de buurt natuurlijk:)
Dat doen ze dus nietquote:Het is verantwoordelijkheid, daar wordt (flink) voor betaald. Je hebt het natuurlijk toch mensenlevens.
En als je van gekkigheid niet weet wat je met je geld moet doen: doe er niets mee, zet het weg. Leuk voor later, of voor als je dat droomhuis opeens tegenkomt
Bedragen die ik noemde hebben betrekking op Eurocontrol (met wat jaren ervaring uiteraard). Staat wel wat info online, maar die is alweer wat verouderd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een senior luchtverkeersleider (5-7 jaar ervaring) op schiphol verdient 100k bruto per jaar, je netto klopt van geen kant. Starterssalaris is 65k, zou het er voordoen.
De oefenwedstrijd van het immer onvolprezen tweede van ADO'20 tegen het eerste van Blauw Wit Wormerveer. Niks dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke sport heb ik vanavond gemist.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:
Kut, donderdag ben ik er niet. Ben enorm benieuwd naar de nieuwe Metallica!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik lag natuurlijk nog niet in bed maar was lekker Gordon Ramsey kijken![]()
maareh:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |