Vetklep!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef GizartFRL het volgende:
Sportschool
* GizartFRL pakt nog een zak chips en blijft lekker op gewicht.
Ja dat merk ik ook ja, als je 1 maand niet gaat merk je al gelijk dat je spieren slinken en je vet toeneemd, zwaar kut.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Dayuum het volgende:
Ik ga denk ik toch maar stoppen met trainen. Ik heb nu nog tijd maar als ik straks ga studeren/werken niet meer en als je een paar maanden niet traint zijn die spieren en kracht al weer weg. Denk dat ik maar weer op voetbal ga![]()
Volgens mij had hij het gewoon over een sportleraar, toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:15 schreef Flashwin het volgende:
Terechte klacht.
Mensen in een sportschool die de noodzaak voelen anderen zonodig te vertellen wat ze fout doen moeten dood.
Dat is best relax.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:29 schreef Strani het volgende:
Ik ga sinds vorig jaar naar de sportschool maar merk pas dat ik echt vooruit ga en ook veel gemotiveerder raak sinds ik ben gaan zwemmen, drie keer per week (m'n sportschool heeft een zwembad).
zak chips zijn verwarmde aardappelen, was iets met glydiamiden ofzo, kreeg je verhoogde kans op kanker van!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef GizartFRL het volgende:
Sportschool
* GizartFRL pakt nog een zak chips en blijft lekker op gewicht.
20 kilo er af, dan zou ik net onder de 50 kilo wegenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker
Nu nog een kilo of twintig eraf!
Ik ook. Als ik mijn grootste spier aanspan, wordt hij makkelijk 2 a 3 keer zo grootquote:
Das ook de enige spier die ik trainquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:27 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik mijn grootste spier aanspan, wordt hij makkelijk 2 a 3 keer zo groot
Waarom niet nu ? Ik ben nu geil. Vanavond misschien nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:31 schreef Sok41 het volgende:
Bekend fenomeen!
Ik zal vanavond eens een fotoshoot maken in de spiegel van mijn hete lichaam!
Wat een zelfingenomen klootzak ben ik toch, heerlijk!
Omdat appel, ik zit nu op mijn werk.. Hier hebben ze nog nooit van spiegels gehoord!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom niet nu ? Ik ben nu geil. Vanavond misschien niet
Verdoemequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Omdat appel, ik zit nu op mijn werk.. Hier hebben ze nog nooit van spiegels gehoord!
Je beenspieren? Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt is het wel zielig, dat is namelijk geen spierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:27 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik mijn grootste spier aanspan, wordt hij makkelijk 2 a 3 keer zo groot
De zwellichamen zijn toch spiercellen? Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:40 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Je beenspieren? Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt is het wel zielig, dat is namelijk geen spier
Zei "dikkehank"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:45 schreef fathank het volgende:
Blijf maar lekker je oefeningen verkeerd doen. Is je rug over een paar jaar nog krommer als die van een stratenmaker die al 40 jaar straten legt.
Een nickname is maar een nickname. Heb eerder last van ondergewicht dan van overgewichtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zei "dikkehank"![]()
Maar gelijk heeft hij, je moet het doen zoals ik.
Ik train ook mijn borstspieren. 24/7 titties ftw.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das ook de enige spier die ik train
Hiermee zeg je eigenlijk dat jij niet groot geschapen ben. Als ik ff lekker ga wanken dan voel ik duidelijk spieren. Ik kan hem zelfs liftenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:40 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Je beenspieren? Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt is het wel zielig, dat is namelijk geen spier
Weer een prutser die zijn eigen anatomie niet kentquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:05 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hiermee zeg je eigenlijk dat jij niet groot geschapen ben. Als ik ff lekker ga wanken dan voel ik duidelijk spieren. Ik kan hem zelfs liften
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |