abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60982166
In de tijden van Litmanen en Kluivert/Kanu werkte het ook.
pi_60982194
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:02 schreef sjimz het volgende:
Litmanen
maar dat is nu even niet relevant.
Striving to be more than average.
pi_60982198
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:02 schreef sjimz het volgende:
Het scheelt inderdaad dat tijden niet veranderen en wij identieke spelers hebben met eenzelfde kwaliteiten als destijds.
pi_60982203
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 14:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Voorspelbaarheid kan een voor of nadeel zijn. Met Huntelaar weet je dat je altijd 2 verdedigers minder hebt op de flanken omdat ze altijd in het centrum staan om te dekken, met een huppelende Dembele die overal en nergens loopt houdt je 4 verdedigers die de 2 vleugelspelers aanpakken en daardoor is het voor Suarez en Sulejmani moeilijker om er doorheen te komen. Bovendien moet de #9 gewoon een echte spits zijn ander krijg je dit:

Sulejmani-------------------Suarez
---------------Dembele--------------
---------------Aisatti----------------

En dat gaat dus echt niet werken.
Hij heet Aissati. En ik denk dat dat prima kan werken, mits Aissatti een beetje terughoudend speelt op het middenveld en niet te dicht op de 16-meter speelt maar meer als spelverdeler.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:04:15 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60982234
Zou idealer zijn als we een spits moesten halen, terwijl we ons voor de CL geplaatst hadden. De grootste talenten halen hun neus op voor de CL, waardoor we het moeten doen met die iets mindere talenten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60982269
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het scheelt inderdaad dat tijden niet veranderen en wij identieke spelers hebben met eenzelfde kwaliteiten als destijds.
Dus dan kan je ook niet weten of het wel of niet werkt.
Scheelt dat voetbal inderdaad geen wiskunde is.
pi_60982323
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hij heet Aissati. En ik denk dat dat prima kan werken, mits Aissatti een beetje terughoudend speelt op het middenveld en niet te dicht op de 16-meter speelt maar meer als spelverdeler.
En Aissati verkrachtten door hem defensieve taken te geven, Lindgren en Gabri nog minder in het spel te betrekken en hierdoor maar 2 echte aanvallers overhouden. Goed plan!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:08:15 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60982324
quote:

[..]

Voorspelbaarheid kan een voor of nadeel zijn. Met Huntelaar weet je dat je altijd 2 verdedigers minder hebt op de flanken omdat ze altijd in het centrum staan om te dekken, met een huppelende Dembele die overal en nergens loopt houdt je 4 verdedigers die de 2 vleugelspelers aanpakken en daardoor is het voor Suarez en Sulejmani moeilijker om er doorheen te komen. Bovendien moet de #9 gewoon een echte spits zijn ander krijg je dit:

Ben het niet vaak met Radegast eens, maar nu wel. Denk juist dat Moussa Dembélé ideaal zou passen in een systeem met Miralem Sulejmani en Luis Suárez, volgens mij ook fantastisch om te zien.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60982355
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus dan kan je ook niet weten of het wel of niet werkt.
Scheelt dat voetbal inderdaad geen wiskunde is.
Jawel ik heb inschattingsvermogen.
pi_60982364
Nou nou het is dus al rond:
quote:
Colin voor één seizoen naar Gijón
Geschreven op woensdag, 20 augustus om 13:27

Jürgen Colin gaat zijn geluk beproeven in Spanje. Promovendus Sporting Gijón maakte woensdag op de officiële clubsite bekend dat de verdediger van Ajax morgen zal arriveren. De 27-jarige rechtsback zal vrijdag een contract voor één seizoen signeren, waarna hij wordt gepresenteerd aan de media. Colin overleefde de eerste schifting bij Ajax niet. Trainer Marco van Basten had ook voor Albert Luque, Kenneth Perez en Laurent Delorge dezelfde vervelende boodschap. De Amsterdammers kozen ervoor om eerder deze zomer zijn aflopende contract met twee jaar te verlengen, maar Van Basten ziet het niet in hem zitten.

In Noord-Spanje hoopt Colin zijn enigszins in het slop geraakte loopbaan weer nieuw leven in te kunnen blazen. Na twee moeilijke eerste seizoenen bij PSV belandde hij op huurbasis bij NAC, waar hij onder Henk ten Cate een prima jaar kende. Hij keerde terug naar Eindhoven, maar wist wederom niet te imponeren. Via andermaal NAC en Norwich City kwam hij aan het begin van afgelopen seizoen bij Ajax terecht.
pi_60982479
Ik zag eerst alleen de tekst boven de quote. Dacht even dat het om Huntelaar ging.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60982516
Succes Jurgen
pi_60982562
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jawel ik heb inschattingsvermogen.
Maar ook jij kan het verkeerd inschatten.
pi_60982579
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En Aissati verkrachtten door hem defensieve taken te geven, Lindgren en Gabri nog minder in het spel te betrekken en hierdoor maar 2 echte aanvallers overhouden. Goed plan!
1. Elke speler bij Ajax heeft defensieve taken.
2. Bovendien zou ik nooit spelen met Lindgren én Gabri. Dat vind ik één waterdrager teveel op het middenveld - en dus te weinig voetballend vermogen.

En ja, soms speel je dan idd even met twee echte aanvallers, maar dan heb je wel een man extra op het middenveld.
pi_60982584
quote:

[..]

4-3-3 speel je niet met een "echte spits". 4-3-3 speel je met 2 vleugelspitsen en een midvoor. Juist zodat de 10 en 9 dicht op mekaar spelen en goed kunnen combineren. Waar denk je dat Petterson, Kluivert en Arveladze liepen?

4-3-3 met een "echte spits" is een tactische vondst van de laatste jaren, niet gebaseerd op tactisch inzicht, maar op de behoefte om aanvallend voetbal te combineren met de verering van goaltjesdieven als Huntelaar en Van Nistelrooij. Je moet echter kiezen, het idee dat je een spits alleen maar voor zijn eigen kans kan laten gaan en dat je dan toch leuk door en via het midden kan combineren is puur wensdenken. Het is dan ook geen succes gebleken, niet bij Ajax en niet bij het Nederlands elftal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60982661
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

4-3-3 speel je niet met een "echte spits". 4-3-3 speel je met 2 vleugelspitsen en een midvoor. Juist zodat de 10 en 9 dicht op mekaar spelen en goed kunnen combineren. Waar denk je dat Petterson, Kluivert en Arveladze liepen?

4-3-3 met een "echte spits" is een tactische vondst van de laatste jaren, niet gebaseerd op tactisch inzicht, maar op de behoefte om aanvallend voetbal te combineren met de verering van goaltjesdieven als Huntelaar en Van Nistelrooij. Je moet echter kiezen, het idee dat je een spits alleen maar voor zijn eigen kans kan laten gaan en dat je dan toch leuk door en via het midden kan combineren is puur wensdenken. Het is dan ook geen succes gebleken, niet bij Ajax en niet bij het Nederlands elftal.
Juist hierdoor kun je een mooi aanvallend team neerzetten:

---------------Huntelaar------------------
Sulejmani------------------Suarez
---------------Aissati---------------------

Juist op deze manier heeft elke speler minimaal 2 makkelijke afspeel mogeljkheden om het spel mooi compact en snel te houden. Ik ben met je eens dat Huntelaar te vervangen is voor een snelle jongen maar dan moet het een type Aguero zijn die én technisch is en scorend vermogen heeft, een mooiweer voetballer zonder rendement is volgens mij nou niet bepaald wat Ajax nodig heeft.
pi_60982704
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:59 schreef kevin6188 het volgende:
Korreltje zout of niet, ik zou het zo'n gekke deal nog niet vinden. Betwijfel een beetje of het nog wel goedkomt met Urby bij Ajax...
Urby heeft alleen bewezen niet consistent goed te kunnen presteren. Het kost hem al genoeg moeite om dit binnen 1 wedstrijd te doen.

7 miljoen? Grote strik er om en weg ermee.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60983020
Ligt het nou aan mij of lijkt dat er echt anders getraind wordt? Door middel van andere oefenigen, harder trainen?

http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67146
pi_60983095
Nee, dat idee heb ik eigenlijk al van begin af aan. Maar ik oordeel puur op de foto's die zo soms bij Ajax op de site staan. Heb afgezien van de eerste nog geen training gezien.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:37:49 #300
52871 Blight
Supersized.
pi_60983179
Weten jullie wat er met dit topic aan de hand is?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:38:08 #301
52871 Blight
Supersized.
pi_60983187
Hij is vol.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')