O shit, ja!quote:
Vanaf 1 sept begint Gossip Girl weer in Amerika.. Ik zit te twijfelen of ik het ga downloaden of dat ik wacht tot het weer in NL komt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:09 schreef Daniane het volgende:
[..]
Private Practice is trouwens vanaf 1 September. zag 't voorstukje weer.
Wat jammer nou.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:23 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Er werkt zo een schattige jongen bij mij maar hij heeft n vriendin.
ja die is idd best dom jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:47 schreef Daniane het volgende:
God superXmacho is echt dom.
Ik zeg voor de grap dat alcohol d'r hersens opvreet
zegt ze
"oo heb wel gehoort dat het hersencellen dood.
Maar dat acahol het daarna nog op eet,
dat is nieuw voor mij!"
Het was even wennenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:09 schreef Hyman het volgende:
[..], voel je je nu niet vereerd na je eerste (?) naamtopic ?
Daniane, met hoeveel geheime minnaars van je moet ik nog meer afrekenen?quote:
Ah ik ben alleen van jou weetjetochquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Daniane, met hoeveel geheime minnaars van je moet ik nog meer afrekenen?
Natuurlijk weet ik dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah ik ben alleen van jou weetjetochHun zijn niets voor mij.
wb
Zoooo dats 'n goede zin..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat.![]()
Once you go Vamps, you never want any of those other tramps!![]()
Thanks.
bedenk je die nou netquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat.![]()
Once you go Vamps, you never want any of those other tramps!![]()
Thanks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
![]()
Hahaha, is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eventjes dan.
'The first casualty of war is innocence'
En terecht, daar niet van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat mstr jaloers is!
Heb zelf een vriendin, dus zie het probleem nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat mstr jaloers is!
Reden ongeldig gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb zelf een vriendin, dus zie het probleem niet
Vakantie?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is het nog vakantie, gaan ze het over school hebben. Vreemde pubers hier
Ja, die stomme, egoïstische mstr toch, hoe durft hij!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:44 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hater!![]()
Andere mensen niets gunnen...
' m'n ' scquote:
Schandalig is het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, die stomme, egoïstische mstr toch, hoe durft hij!
ik word gek van mezelf., ben pleuris hyper al paar dagen.quote:
Wieso?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik word gek van mezelf., ben pleuris hyper al paar dagen.
Ik moet er morgen vroeg uit want ik moet naar de dinges. Ach, ik ga dan maar een uurtje, normaal lig ik er ook pas om 12 uur in. Als ik maar beter slaap dan vannachtquote:
Maar waarom móét je dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet er morgen vroeg uit want ik moet naar de dinges. Ach, ik ga dan maar een uurtje, normaal lig ik er ook pas om 12 uur in. Als ik maar beter slaap dan vannacht
dat weet niemand!quote:
Omdat ik te lief ben om nee te zeggen en omdat mijn moeder me pusht. Serieus, als ik al zeg. IK GA, gaan d'r ogen sprankelen. En als k dan alleen zeg; drinken pakken dan kijkt ze.quote:
Sliep je slecht dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet er morgen vroeg uit want ik moet naar de dinges. Ach, ik ga dan maar een uurtje, normaal lig ik er ook pas om 12 uur in. Als ik maar beter slaap dan vannacht
Nogal. Om 4 uur werd ik wakker. Ging ik weer slapen. En een halfuur later werd ik in paniek wakker, huilend, zwetend. Heb nog anderhalf uur wakker gelegen.quote:
nah morgen om half 9 op de vu zijn dus ik twijfel nog aangezien dit de 7e avond op rij gaat worden en de week is nog niet voorbij.quote:
Nachtmerrie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nogal. Om 4 uur werd ik wakker. Ging ik weer slapen. En een halfuur later werd ik in paniek wakker, huilend, zwetend. Heb nog anderhalf uur wakker gelegen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nah morgen om half 9 op de vu zijn dus ik twijfel nog aangezien dit de 7e avond op rij gaat worden en de week is nog niet voorbij.
Ach, je bent nog jong! Geniet nu het kan Je hebt gelijk, misschien moet je maar niet gaan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nah morgen om half 9 op de vu zijn dus ik twijfel nog aangezien dit de 7e avond op rij gaat worden en de week is nog niet voorbij.
Het heeft met nog wel meer te maken. iets wat ik liever niet deel hierzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ach, je bent nog jong! Geniet nu het kan Je hebt gelijk, misschien moet je maar niet gaan!
Ik had het tegen D_A, vandaar het "jong"-gedeelte doorgestreeptquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het heeft met nog wel meer te maken. iets wat ik liever niet deel hierzo.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NogalMaar was er nog wel van streek over later.
Ik haat dat.
Wehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had het tegen D_A, vandaar het "jong"-gedeelte doorgestreept
Bij deze!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
WeheIk ben moe. Sorry
Forgive me.
Whehe, ik ben al niet zo'n feestganger. En dan sta ik ook nog eens op hakkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bij deze!
En dan moet je ook nog uit
Trustequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:18 schreef Daniane het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan naar mn bed.
totmorgen!
*Nieuwsgierig isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het heeft met nog wel meer te maken. iets wat ik liever niet deel hierzo.
Omg, ik weet precies hoe je je voeltquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik te lief ben om nee te zeggen en omdat mijn moeder me pusht. Serieus, als ik al zeg. IK GA, gaan d'r ogen sprankelen. En als k dan alleen zeg; drinken pakken dan kijkt ze.
Ze wilt me echt graag dronken zien ofzo.
Always look on the bright side, je kunt nu tenminste zeggen "die jeugd van tegenwoordig ...."quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, D_A wordt keihard gedisst door nieuwe pubers.
Ik zaterdag nog heel ff, geen fuck aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:39 schreef Hyman het volgende:
zal ik es wat vertellen?
ik ben eigenlijk nog maar 1 keer uit geweest, en toen was er niemand, alleen wij vieren, dus eigenlijk kan je het zo niet noemen.
het lijkt me gewoon niet zo leuk, en et kost bakken met geld, die ik liever aan mn rijbewijs besteed, oid
dan ga je toch met iemand anders?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:40 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ik zaterdag nog heel ff, geen fuck aan. Maar dat was met vriendinnen die eigk niet echt vriendinnen meer zijn. Voelde me niet op mn gemak enzeau
.
hey, nog een slimme meidquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:47 schreef Mich92 het volgende:
[..]
ik houd sowieso niet echt van uitgaan.
Succes!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:54 schreef Hyman het volgende:
maargoed, morgen weer naar school, dus ik ga maar es slapen
doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |