Ah ik ben alleen van jou weetjetochquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Daniane, met hoeveel geheime minnaars van je moet ik nog meer afrekenen?
Natuurlijk weet ik dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah ik ben alleen van jou weetjetochHun zijn niets voor mij.
wb
Zoooo dats 'n goede zin..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat.![]()
Once you go Vamps, you never want any of those other tramps!![]()
Thanks.
bedenk je die nou netquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat.![]()
Once you go Vamps, you never want any of those other tramps!![]()
Thanks.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
![]()
Hahaha, is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eventjes dan.
'The first casualty of war is innocence'
En terecht, daar niet van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat mstr jaloers is!
Heb zelf een vriendin, dus zie het probleem nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat mstr jaloers is!
Reden ongeldig gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb zelf een vriendin, dus zie het probleem niet
Vakantie?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is het nog vakantie, gaan ze het over school hebben. Vreemde pubers hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |