Ja, die stomme, egoïstische mstr toch, hoe durft hij!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:44 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hater!![]()
Andere mensen niets gunnen...
' m'n ' scquote:
Schandalig is het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, die stomme, egoïstische mstr toch, hoe durft hij!
ik word gek van mezelf., ben pleuris hyper al paar dagen.quote:
Wieso?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik word gek van mezelf., ben pleuris hyper al paar dagen.
Ik moet er morgen vroeg uit want ik moet naar de dinges. Ach, ik ga dan maar een uurtje, normaal lig ik er ook pas om 12 uur in. Als ik maar beter slaap dan vannachtquote:
Maar waarom móét je dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet er morgen vroeg uit want ik moet naar de dinges. Ach, ik ga dan maar een uurtje, normaal lig ik er ook pas om 12 uur in. Als ik maar beter slaap dan vannacht
dat weet niemand!quote:
Omdat ik te lief ben om nee te zeggen en omdat mijn moeder me pusht. Serieus, als ik al zeg. IK GA, gaan d'r ogen sprankelen. En als k dan alleen zeg; drinken pakken dan kijkt ze.quote:
Sliep je slecht dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet er morgen vroeg uit want ik moet naar de dinges. Ach, ik ga dan maar een uurtje, normaal lig ik er ook pas om 12 uur in. Als ik maar beter slaap dan vannacht
Nogal. Om 4 uur werd ik wakker. Ging ik weer slapen. En een halfuur later werd ik in paniek wakker, huilend, zwetend. Heb nog anderhalf uur wakker gelegen.quote:
nah morgen om half 9 op de vu zijn dus ik twijfel nog aangezien dit de 7e avond op rij gaat worden en de week is nog niet voorbij.quote:
Nachtmerrie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nogal. Om 4 uur werd ik wakker. Ging ik weer slapen. En een halfuur later werd ik in paniek wakker, huilend, zwetend. Heb nog anderhalf uur wakker gelegen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nah morgen om half 9 op de vu zijn dus ik twijfel nog aangezien dit de 7e avond op rij gaat worden en de week is nog niet voorbij.
Ach, je bent nog jong! Geniet nu het kan Je hebt gelijk, misschien moet je maar niet gaan!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nah morgen om half 9 op de vu zijn dus ik twijfel nog aangezien dit de 7e avond op rij gaat worden en de week is nog niet voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |