Nou.... ok dan maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet ik jackson .. maar heb geen zin in wijn
\eet smakelijk alvastquote:
Dank je... Jij natuurlijkquote:
ik natuurlijkquote:
Goed hoorquote:
Werken is ok, tenzij het zoveel is als ik doequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goed hoorWerken, werken werken he
Hoop alleen dat het straks even droog is zodat ik droog thuis kan komen
Heb geen paraplu bij me omdat netjes was vanmorgen.
De werkdag gaat hier nog even doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef Piles het volgende:
En weer thuis
Wat een dag![]()
Wel helemaal kapot nu
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, u mag mij vliegtuig-nerd noemen
en je zegt geen hoi tegen mij?quote:
Kan je zeker niet mee terug praten he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, u mag mij vliegtuig-nerd noemen
Hallo Cuequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en je zegt geen hoi tegen mij?![]()
Ben je blij om me weer te zien? Heb je me dan zo gemistquote:
Natuurlijk heb ik je gemistquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben je blij om me weer te zien? Heb je me dan zo gemist
Ja hoor, best wel druk. Leuke collega's die van een grapje houden.. dat was bij de vorige wel anders... Helaas geen radio op de achtergrond...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik je gemist
maar hoe bevalt het daarzo?
Die dagen heb je er tussen zitten hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
he-le-maal met je eens, homeboy.
Sorry, heb speelgoedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al ruim een uur een stilte hier
Ik verwachtte die opmerking al eerder vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is al terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef OA het volgende:
Avond.
Houniet, is eer-ik op vakantie dat jij weet?
quote:
quote:
O... heb hem al een tijdje niet meer gesprokenquote:
Is dat als je op locatie gaat luisteren? Of gebruik je hem thuis ook voor vliegtuigen?quote:
Vooral op locatie, hier thuis luister ik via internetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat als je op locatie gaat luisteren? Of gebruik je hem thuis ook voor vliegtuigen?
wat hoor je danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral op locatie, hier thuis luister ik via internet
Je kan er niet zo heel ver mee ontvangen natuurlijk, dus voor op Schiphol is het perfect, maar hier in Zeeland een beetje beperkt
Via internet kan ik alle Schphol-kanalen perfect ontvangen, dus liever dat
Dacht ik al. Wat kan je eigenlijk allemaal ontvangen met zo'n ding behalve vliegtuigen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral op locatie, hier thuis luister ik via internet
Je kan er niet zo heel ver mee ontvangen natuurlijk, dus voor op Schiphol is het perfect, maar hier in Zeeland een beetje beperkt
Via internet kan ik alle Schphol-kanalen perfect ontvangen, dus liever dat
Het radioverkeer tussen vliegtuigen en luchtverkeersleidingquote:
Deze is vooral gericht op vliegverkeer, en hulpdiensten zijn afgeschermd tegenwoordig, dus zou niet weten wat nog meerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:47 schreef jna het volgende:
[..]
Dacht ik al. Wat kan je eigenlijk allemaal ontvangen met zo'n ding behalve vliegtuigen?
Dat dus net nietquote:
Maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Het radioverkeer tussen vliegtuigen en luchtverkeersleiding
En thuis heb ik er dan nog de radarbeelden bij, waarop de meeste vliegtuigen te zien zijn
Vroeger luisterde ik ook vaak met een scanner bij m'n opa naar de hulpdiensten. Altijd grappig om dan je eigen nicht te horen die bij de politie zitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze is vooral gericht op vliegverkeer, en hulpdiensten zijn afgeschermd tegenwoordig, dus zou niet weten wat nog meer
Werd hier ook veel gedaan, vooral het Pinksterweekend in Renessequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef jna het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik ook vaak met een scanner bij m'n opa naar de hulpdiensten. Altijd grappig om dan je eigen nicht te horen die bij de politie zit
Probeer het niet te begrijpen, lukt niet veel mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maardat is toch steeds het zelfde
heb je na 5min toch ook wel gezien
achja dromen mag altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Werd hier ook veel gedaan, vooral het Pinksterweekend in Renesse![]()
De chaos daar 'vroeger'
[..]
Probeer het niet te begrijpen, lukt niet veel mensen
Het is mn droombaan
En het is veel hetzelfde, maar ik hoor nog steeds dingen die ik niet snap, of nieuwe dingen. Dus het blijft mooi
Za; wel chill zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een half jaar / jaar / anderhalf jaar, dan weet ik of de droom werkelijkheid wordt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Za; wel chill zijnverdient zeker ook wel goed
BE er ???quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar daar doe ik het niet voor, een goede BE-er verdient ook heel goed
aah okquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedrijfseconoom
Wat ik nu nog studeer zeg maar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah okmaar waarom weetje dan pas over zo lang of je je droom baan kan gaan doen
eerst deze opleiding afmaken?
Met je opleiding krijg je 22000 per jaar bruto, en een bevoegd luchtverkeersleider verdient na afronding van de opleiding zo'n 58000 bruto per jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:25 schreef jna het volgende:
wat verdient een luchtsverkeerleider dan per maand?
ik ben u die tests op de website aan het doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
Jullie zijn er stil van
Of stiekem aan het solliciteren
22000 voor een opleidingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Met je opleiding krijg je 22000 per jaar bruto, en een bevoegd luchtverkeersleider verdient na afronding van de opleiding zo'n 58000 bruto per jaar
Klopt, maar je bent ook gewoon in dienst bij het bedrijf. Dus geen gedoe met IBG enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
22000 voor een opleidingnormaal kost dat toch alleen geld
Nog ff volhouden, je kan het!!quote:
Ik ga me ook maar aanmelden denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent ook gewoon in dienst bij het bedrijf. Dus geen gedoe met IBG enzo
En ze willen mensen die nu al werken niet ontmoedigen om het te proberen, want er is een (groot) tekort![]()
[..]
Nog ff volhouden, je kan het!!![]()
Je kan het altijd proberen, al zul je iets meer motivatie moeten hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar aanmelden denk ik
Trustequote:
OAquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef OA het volgende:
Avond.
Houniet, is eer-ik op vakantie dat jij weet?
* het stuk voor de 3e keer gaat lezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:21 schreef Californium het volgende:
Dus heb ik die toets even gehaald zeg! Bijna precies wat ik verwacht had en dus goed gestudeerd had en heb waarschijnlijk niet overal alle punten voor maar ik moet gewoon minimaal 55 punten hebben gehaald en heb net even onder de toets besloten dat ik morgen gewoon illigaal ga doen, dat ik vandaag nog 1 dagen de hersenen ga kraken en toch die derde herkansing ga maken waar ik de vorige keer een 4,6 voor had en ik met hard studeren wel hogermoet kunnen halen en als ik m dan voldoende heb, de leraren verbazen door in 3 dagen, 3 toetsen te halen waarvan zij zeiden dat ik het niet kon.,...Moet ik wel die van gister ook hebben nartuurlijk
Tis gewoon 1 lange zin... dat zie ik nu ook pasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* het stuk voor de 3e keer gaat lezen
-edit- Aaaahaaah
Vandaar dat ik hem niet snaptequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis gewoon 1 lange zin... dat zie ik nu ook pasNaar nu even naar huis want de computers hier zijn traaaaaaaaaaagggg
Was het maar zo'n feestquote:
Hockeydamesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:52 schreef Bravebart het volgende:
Hockeydames met 5-2 winst naar de finale
Doe mij Naomi van As maarquote:
Nee tis echt dood hierquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:10 schreef PieterBas het volgende:
Niet veel gemist dus vandaag..
Behalve de OS dan.
Nou ja, ik was toch de hele dag druk bezigquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:32 schreef Bravebart het volgende:
We doen gewoon een hele dag met 1 pagina
Ik heb de laatste twee uur zonder telefoon gezetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:28 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, je had het werk ook niet aan kunnen nemen
Ik ben er wel, maar heb (nog) geen internet op mijn computer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
wordt tijd dat de vakantie afgelopen is en dat er weer mensen zijn
De tt is al goed :d eens ff kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leuke meid, dit is trouwens ook een leuk topicSportende Chicks op de OS # 3
en de andere delen:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
De tt is al goed :d eens ff kijken
quote:
Op pagina 1 staat niets boeiends ouwequote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
je hebt toch wel op de vorige pagina gekeken he
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Op pagina 1 staat niets boeiends ouwe.
quote:
Dat is bij mij op deze paginaquote:
Slaaplekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
maar ik heb besloten te gaan slapen....leren schiet toch niet meer op, zie eruit als een zwerver, heb puisten in me gezicht door de stress, me maag doet pijn, het wil niet zoals ik dat wil en ik ben chaggie
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
En weer thuis
Nou, weer veel terug te lezen zie ik
ik uhm ook niet, niet dta ik wat boeiends gedaan hebquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach gossie
Nou, ik heb dit topic geen moment gemist vandaag
Goeie vrije dagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:44 schreef mash_ het volgende:
ik uhm ook niet, niet dta ik wat boeiends gedaan hebhuis schoon gemaakt. met wat vrienden op de ps2 gezeten en tosti ijzer gekocht!
Dagje Schiphol hèquote:en jij dan
\ohja!! met die chickquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vrije dag![]()
[..]
Dagje Schiphol hè
Was weer tof![]()
Als je opgelet had wist je hetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja ik wist toch niet wanneer je gingmaar het was dus gezellig
Ja maar ik let niet op! zeuren de docenten ook altijd overquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je opgelet had wist je het
Maar was zeker gezellig
ik hoef hem nu alleen ff 3weken te doen omdat me ouders er niet zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom hebben wij dus geen hond
Goed om te weten dan toch dat het niet afhankelijk is van of jij kijkt of nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:16 schreef Californium het volgende:
Godver.... Kon vannacht niet slapen, maar ik twijfelde of ik maar moest proberen of OS aan moest zetten.... Uiteindelijk bijna een uur wakker gelegen terwijl ik gewoon had kunnen zien hoe hij goud wonOja goedemorgen
En ik dacht dat ze zo traag waren bij ons op schoolquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:58 schreef Californium het volgende:
binnen 1 dag nagekeken, eindcijfer course op 7 bepaald en 15 studiepunten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:58 schreef Californium het volgende:
binnen 1 dag nagekeken, eindcijfer course op 7 bepaald en 15 studiepunten
1 is al beter dan geen, maar we hopen op het bestequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:42 schreef Californium het volgende:
Nu hopen dat die van dinsdag ook zoiets is
oe....leukquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
1 is al beter dan geen, maar we hopen op het beste
en met een beetje geluk komt m'n 'leuke' collega ook nog werken, al acht ik die kans heeeel klein
Is serieus wel zo.... vorige keer had hij het ook binnen 1 dag hoor!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
Uiteraard, niemand anders die zo snel is bij ons op school
Top man
Idd, die kans is heeeeeeeel kleinquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
1 is al beter dan geen, maar we hopen op het beste
en met een beetje geluk komt m'n 'leuke' collega ook nog werken, al acht ik die kans heeeel klein
Ja dat weet ik, bedoelde het ook serieus, de rest is allemaal poeptraagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Is serieus wel zo.... vorige keer had hij het ook binnen 1 dag hoor!
Wiordt het wat gezelliger ja, maar die kerel is gister uit geweest, en is vandaag officieel vrij. Vandaag is er gebeld of ie nog wou werken, maar voicemail, dus dat wordt niks wss..quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:56 schreef Bravebart het volgende:
Idd, die kans is heeeeeeeel klein
Is ie ook! Een les geven aan de hand van zijn eigen artikelen.... Alleen een echte baas die kan datquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, bedoelde het ook serieus, de rest is allemaal poeptraag
Remko is een baas.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wiordt het wat gezelliger ja, maar die kerel is gister uit geweest, en is vandaag officieel vrij. Vandaag is er gebeld of ie nog wou werken, maar voicemail, dus dat wordt niks wss..
Whehehe, 'en wat deden de onderzoekers in het artikel?'quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Is ie ook! Een les geven aan de hand van zijn eigen artikelen.... Alleen een echte baas die kan dat
quote:
Morgen jipquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:00 schreef Jipje het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Er komt maar geen eind aan deze week...Nou is het nog steeds pas donderdag
![]()
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen jip
Je hebt er geen zin meer in in he
Gewoon thee met heel veel suiker gaan drinkenquote:
Jij wil me in een coma hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon thee met heel veel suiker gaan drinken
Ik wil gewoon jouw wat zoetigheid gevenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:07 schreef Jipje het volgende:
Jij wil me in een coma hebben
Nog 2 weken en dan heb ik vakantieHeb alleen zo weinig te doen en er staat heel weinig in het vooruitzicht. En das kut
Van teveel zoetigheid vliegt mn bloedsuiker omhoog en wordt ik vreselijk sloom en chagerijnigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon jouw wat zoetigheid geven![]()
schijnen mensen vrolijk van te worden ofzo hahaha
Klinkt idd kutdan moet je je vermaken met niks, twee weken is zo voorbij, maar de dagen gaan langzaam dan..
Sloom en chagrijnig ben je toch alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:17 schreef Jipje het volgende:
Van teveel zoetigheid vliegt mn bloedsuiker omhoog en wordt ik vreselijk sloom en chagerijnig
Ja en dat de dagen zo langzaam gaan is echt vreselijk, want mn avonden en weekenden vliegen altijd voorbij...Ik wil gewoon graag hard aan het werk maarja...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sloom en chagrijnig ben je toch aldus ietsjes meer maakt niet uit
![]()
Kom hier controle werk doen, nog genoeg werk en niemand wil het doen
Sorryquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:22 schreef Jipje het volgende:
Ik ben nu gewoon moe en ongemotiveerd, das heel wat anders
![]()
Stuur maar op
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SorryIk vidn het allemaal 1 pot nat dan
Kan nietje moet komen!
Is wel wat plezante afwisseling hequote:
Ow, dus je gezelligheid krijg je alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is wel wat plezante afwisseling he
En hij komt!!![]()
Had het in eerste instantie over jou en komenquote:
Dat dusquote:
Dat snap ik, maar je leuke collega komt nu toch? Dan heb je toch ook gezelligheid?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had het in eerste instantie over jou en komen
Jakomt niet vaak voor dat iemand een half dagje mag werken
Nee, want zo ziet hij mij nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:43 schreef Jipje het volgende:
Dat snap ik, maar je leuke collega komt nu toch? Dan heb je toch ook gezelligheid?
Hij ziet jou niet als gezellig?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, want zo ziet hij mij niet
Kwestie van spannende kleren aantrekken en hem meesleuren naar het toiletquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, want zo ziet hij mij niet
Dat dacht ik nou ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kwestie van spannende kleren aantrekken en hem meesleuren naar het toilet
Uhm, dat werkt denk ik nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Gezellig nog wel ja.. Hij vond me voor het avondje stappen irritant, en hijheeft zijn mening mooi mogen bijstellenquote:
Of een "beetje" opvallenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is er dan mis?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm, dat werkt denk ik niet
[..]
Gezellig nog wel ja.. Hij vond me voor het avondje stappen irritant, en hijheeft zijn mening mooi mogen bijstellen
Nog niksquote:
Waarom ziet je dan niet zo (hoe?)?quote:
Komt erop neer dat ik bang ben dat ik hem leuker ga vinden dan hij mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Jipje het volgende:
Waarom ziet je dan niet zo (hoe?)?
Ik snap het niet meer...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt erop neer dat ik bang ben dat ik hem leuker ga vinden dan hij mijdat ik dat eig wel zeker weet..
maar ik mag niet klagen, want ben eindelijk blij dat ik miss iemand leuk ga vinden
Gewoon doen, en anders ga je toch naar de volgendequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Komt erop neer dat ik bang ben dat ik hem leuker ga vinden dan hij mijdat ik dat eig wel zeker weet..
maar ik mag niet klagen, want ben eindelijk blij dat ik miss iemand leuk ga vinden
quote:
En weer anderhalf jaar wachtenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:08 schreef Houniet het volgende:
Gewoon doen, en anders ga je toch naar de volgende [ afbeelding ].
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef mash_ het volgende:
Whoei nog een uurtje![]()
En dan zie ik me beste vriendin eindelijk weer is
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
gezellig
wordt dus een leuk weekendje
suc6!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
Ik ga naar school
Ben best zenuwachtig want niet zo goed voorbereid als de vorige dagen, maar als het dezelfde toets wordt (wat wel naar verwachting zo is) moet ik m kunnen halen...
Succes meisquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Californium het volgende:
Ik ga naar school
Ben best zenuwachtig want niet zo goed voorbereid als de vorige dagen, maar als het dezelfde toets wordt (wat wel naar verwachting zo is) moet ik m kunnen halen...
Anderhalf jaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
En weer anderhalf jaar wachten
En nog niets kopen, stelletje sukkels.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:39 schreef mash_ het volgende:
Hou
had je trouwens gelezen van feyenoord verloren van amateurclub
Moagh, acht die kans ontzettend kleinquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:37 schreef Houniet het volgende:
Anderhalf jaar. Kan in een weekend omgegooid worden hoor
.
Ja met zo`n instellingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moagh, acht die kans ontzettend klein
1,5 jaar ervaring hequote:
Resultaten behaald in het verleden....quote:
Whehequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Resultaten behaald in het verleden....
Die klinkt beter dan: op elk potje past een dekseltjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:52 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ok!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie tijd eigenlijk
Altijdquote:
Gaan we weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef OA het volgende:
Hoe was je vakantie eer?
Kutquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef OA het volgende:
Hoe was je vakantie eer?
O, heb ik een beerput opengetrokken...quote:
Je ging toch tig keer weg? Waren alle vakanties kut dan?quote:
Die 12387213094 keer weg begint pas in februari.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:42 schreef OA het volgende:
[..]
Je ging toch tig keer weg? Waren alle vakanties kut dan?
Zolang zit ik hier nog niet, maar wel altijd jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat terwijl jij een fossiel bent hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |