Nou.... ok dan maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet ik jackson .. maar heb geen zin in wijn
\eet smakelijk alvastquote:
Dank je... Jij natuurlijkquote:
ik natuurlijkquote:
Goed hoorquote:
Werken is ok, tenzij het zoveel is als ik doequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goed hoorWerken, werken werken he
Hoop alleen dat het straks even droog is zodat ik droog thuis kan komen
Heb geen paraplu bij me omdat netjes was vanmorgen.
De werkdag gaat hier nog even doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:09 schreef Piles het volgende:
En weer thuis
Wat een dag![]()
Wel helemaal kapot nu
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, u mag mij vliegtuig-nerd noemen
en je zegt geen hoi tegen mij?quote:
Kan je zeker niet mee terug praten he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:51 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, u mag mij vliegtuig-nerd noemen
Hallo Cuequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en je zegt geen hoi tegen mij?![]()
Ben je blij om me weer te zien? Heb je me dan zo gemistquote:
Natuurlijk heb ik je gemistquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben je blij om me weer te zien? Heb je me dan zo gemist
Ja hoor, best wel druk. Leuke collega's die van een grapje houden.. dat was bij de vorige wel anders... Helaas geen radio op de achtergrond...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik je gemist
maar hoe bevalt het daarzo?
Die dagen heb je er tussen zitten hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
he-le-maal met je eens, homeboy.
Sorry, heb speelgoedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al ruim een uur een stilte hier
Ik verwachtte die opmerking al eerder vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is al terugquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef OA het volgende:
Avond.
Houniet, is eer-ik op vakantie dat jij weet?
quote:
quote:
O... heb hem al een tijdje niet meer gesprokenquote:
Is dat als je op locatie gaat luisteren? Of gebruik je hem thuis ook voor vliegtuigen?quote:
Vooral op locatie, hier thuis luister ik via internetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat als je op locatie gaat luisteren? Of gebruik je hem thuis ook voor vliegtuigen?
wat hoor je danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral op locatie, hier thuis luister ik via internet
Je kan er niet zo heel ver mee ontvangen natuurlijk, dus voor op Schiphol is het perfect, maar hier in Zeeland een beetje beperkt
Via internet kan ik alle Schphol-kanalen perfect ontvangen, dus liever dat
Dacht ik al. Wat kan je eigenlijk allemaal ontvangen met zo'n ding behalve vliegtuigen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral op locatie, hier thuis luister ik via internet
Je kan er niet zo heel ver mee ontvangen natuurlijk, dus voor op Schiphol is het perfect, maar hier in Zeeland een beetje beperkt
Via internet kan ik alle Schphol-kanalen perfect ontvangen, dus liever dat
Het radioverkeer tussen vliegtuigen en luchtverkeersleidingquote:
Deze is vooral gericht op vliegverkeer, en hulpdiensten zijn afgeschermd tegenwoordig, dus zou niet weten wat nog meerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:47 schreef jna het volgende:
[..]
Dacht ik al. Wat kan je eigenlijk allemaal ontvangen met zo'n ding behalve vliegtuigen?
Dat dus net nietquote:
Maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Het radioverkeer tussen vliegtuigen en luchtverkeersleiding
En thuis heb ik er dan nog de radarbeelden bij, waarop de meeste vliegtuigen te zien zijn
Vroeger luisterde ik ook vaak met een scanner bij m'n opa naar de hulpdiensten. Altijd grappig om dan je eigen nicht te horen die bij de politie zitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze is vooral gericht op vliegverkeer, en hulpdiensten zijn afgeschermd tegenwoordig, dus zou niet weten wat nog meer
Werd hier ook veel gedaan, vooral het Pinksterweekend in Renessequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef jna het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik ook vaak met een scanner bij m'n opa naar de hulpdiensten. Altijd grappig om dan je eigen nicht te horen die bij de politie zit
Probeer het niet te begrijpen, lukt niet veel mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maardat is toch steeds het zelfde
heb je na 5min toch ook wel gezien
achja dromen mag altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Werd hier ook veel gedaan, vooral het Pinksterweekend in Renesse![]()
De chaos daar 'vroeger'
[..]
Probeer het niet te begrijpen, lukt niet veel mensen
Het is mn droombaan
En het is veel hetzelfde, maar ik hoor nog steeds dingen die ik niet snap, of nieuwe dingen. Dus het blijft mooi
Za; wel chill zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een half jaar / jaar / anderhalf jaar, dan weet ik of de droom werkelijkheid wordt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Za; wel chill zijnverdient zeker ook wel goed
BE er ???quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar daar doe ik het niet voor, een goede BE-er verdient ook heel goed
aah okquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedrijfseconoom
Wat ik nu nog studeer zeg maar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah okmaar waarom weetje dan pas over zo lang of je je droom baan kan gaan doen
eerst deze opleiding afmaken?
Met je opleiding krijg je 22000 per jaar bruto, en een bevoegd luchtverkeersleider verdient na afronding van de opleiding zo'n 58000 bruto per jaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:25 schreef jna het volgende:
wat verdient een luchtsverkeerleider dan per maand?
ik ben u die tests op de website aan het doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
Jullie zijn er stil van
Of stiekem aan het solliciteren
22000 voor een opleidingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Met je opleiding krijg je 22000 per jaar bruto, en een bevoegd luchtverkeersleider verdient na afronding van de opleiding zo'n 58000 bruto per jaar
Klopt, maar je bent ook gewoon in dienst bij het bedrijf. Dus geen gedoe met IBG enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
22000 voor een opleidingnormaal kost dat toch alleen geld
Nog ff volhouden, je kan het!!quote:
Ik ga me ook maar aanmelden denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent ook gewoon in dienst bij het bedrijf. Dus geen gedoe met IBG enzo
En ze willen mensen die nu al werken niet ontmoedigen om het te proberen, want er is een (groot) tekort![]()
[..]
Nog ff volhouden, je kan het!!![]()
Je kan het altijd proberen, al zul je iets meer motivatie moeten hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar aanmelden denk ik
Trustequote:
OAquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef OA het volgende:
Avond.
Houniet, is eer-ik op vakantie dat jij weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |