Danku.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:53 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik ken dat, alleen word ik vaak wakker door buiten spelende kinders!
Toch vond ik je verhaal prachtig verteld
+quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
In je vakantie slapen tot 13:15... OMG. Wat een verspilde tijd zeg. In je vakantie hoor je leuke dingen te doen. Uitslapen kan in het weekend.
Ik moest eens proberen om op mn 16e tot na 10en in bed te liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ben nog maar 16, dus op mezelf wonen... Nee, nog niet.
En voor als iemand wil zeggen: 16, wtf, get a job, hobo! Ik heb al een baantje, maar aangezien we net een paar dagen terug zijn van vakantie heb ik van mijn baantje ook ff vakantie.
same here... ga eens op een normale tijd je nest in danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik moest eens proberen om op mn 16e tot na 10en in bed te liggenDan werd ik er altijd wel uitgeschopt. (behalve op zondag dan)
misschien topic even mailenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef cypher21 het volgende:
16 jaar, dan je vader voor vuile flikker uitmaken, om 4 uur naar bed en vervolgens overal op lopen zeiken.
Wist je vader trouwens wel dat je tot 4 uur lag te spoken of moest je al om 10 uur naar bed en heb je dat stiekem gedaan.
Jammer dat je vader dit niet leest, want die mag je wel eens een pak voor je broek geven!
Negen uur opstaan is dan inderdaad het handigst. Eerst slapen tot een uur of later en de volgende dag er om zeven uur uit moeten is een groot verschilquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik denk dat ik morgenvroeg om 9 uur opsta ofzo, dan is de klap donderdagochtend als ik weer moet werken minder. Kan een modje "vuile flikker (aka mijn vader)" even veranderen in "mijn vader"? Zo erg is hij nou ook weer niet, en mijn bericht is gelocked.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:51 schreef RobertVH het volgende:
TS z'n vader is een werkeloze die om 1 uur 'smiddags thuis is
Haha, nee, zoals ik zelf over mijn bijbaantje al zei zijn we net een paar dagen terug van vakantie, en we hebben toevallig allebei vrij t/m morgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:51 schreef RobertVH het volgende:
TS z'n vader is een werkeloze die om 1 uur 'smiddags thuis is
Sporten, ergens chill lunchen, beetje guitar hero spelen... ACHT UUR OPSTAAN DUS>>quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:59 schreef stokbrood het volgende:
Wat is er in vredesnaam raar aan tot 13.15uur uitslapen? Als ik de kans krijg lig ik 's zondags rustig tot 1500uur in bed te rotten. Daarna paar gebakken eitjes eten om vervolgens op de bank neer te ploffen en een DVD te kijken![]()
Wat vinden al die zeikerds hier dan dat je moet doen op een zondag? Gezellig een wandeling buiten maken ofzo?
Met chill lunchen ergens heb je zeker een punt... Maar voor de rest; een zondag is ervoor gemaakt om brak van de alcohol op de bank te hangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:05 schreef koeii het volgende:
[..]
Sporten, ergens chill lunchen, beetje guitar hero spelen... ACHT UUR OPSTAAN DUS>>
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan ben ik maar de eerste:
Foto's van je zusje?
Kies je zelf voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Aansteller, ik heb ook 2 weken vakantie en heb elke dag om 7.15 fucking bouwvakkers voor mn deur staan.
Ze is 12.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan ben ik maar de eerste:
Foto's van je zusje?
Met ontbloot bovenlijf, korte spijkerbroek en een helm op?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Aansteller, ik heb ook 2 weken vakantie en heb elke dag om 7.15 fucking bouwvakkers voor mn deur staan.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:36 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Kies je zelf voor natuurlijk.
Oneens, een vakantie dient ervoor om je dag/nacht ritme met 3 tot 6 uur te verdraaien. Men slaapt dus niet van 23:00 tot 07:00, maar van 04:00 tot 12:00 of 06:00 tot 14:00quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:48 schreef de_boswachter het volgende:
In je vakantie slapen tot 13:15... OMG. Wat een verspilde tijd zeg. In je vakantie hoor je leuke dingen te doen. Uitslapen kan in het weekend.
Met dikke buik, geen korte spijkerbroek (gelukkig) en een helm op ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlijf, korte spijkerbroek en een helm op?
Kinky
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |