Dat is geen onzin, ik werk ook tot van 14:00 tot 22:00, en ik kan gewoon niet meer voor 10:30 opstaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Onzin.
Betekend gewoon dat je al 22 jaar niet gewerkt hebt. Ik sliep vroeger ook veel uit, maar als je gaat werken bouw je ritme op en raak je erzelf aan gewend.
M.a.w. je bent gewoon lui. En als je er niet snel wat aan doet blijf je dat ook de rest van je leven. Kun je avondrondes gaan lopen in de beveiliging
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:24 schreef Flurry het volgende:
De maatschappij is juist ingesteld op werkloos tuig.... banken, winkels, postkantoren en het gemeentehuis zijn alleen tijdens kantooruren geopend. Welke idioot verzint zoiets?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:24 schreef Flurry het volgende:
De maatschappij is juist ingesteld op werkloos tuig.... banken, winkels, postkantoren en het gemeentehuis zijn alleen tijdens kantooruren geopend. Welke idioot verzint zoiets?
Dit zei je in dat ander prachttopic van je:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:19 schreef Chillah.Bee het volgende:
Toch is heel de maatschappij (met name het bedrijfsleven) ingesteld op saaie mensen die om 22:00 al doodmoe zijn en s'ochtends om 7 uur weer zo fit als wat naast hun bed staan![]()
Hopelijk weet je hoe je een strop moet knopen...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Chillah.Bee het volgende:
Tsja, in het leven dien je je nu eenmaal aan te passen aan de maatschappij/groep, of anders heb je de keuze om af te haken.
Dat dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Onzin.
Betekend gewoon dat je al 22 jaar niet gewerkt hebt. Ik sliep vroeger ook veel uit, maar als je gaat werken bouw je ritme op en raak je erzelf aan gewend.
M.a.w. je bent gewoon lui. En als je er niet snel wat aan doet blijf je dat ook de rest van je leven. Kun je avondrondes gaan lopen in de beveiliging
Ik heb voordat ik aan m'n huidige opleiding begon een jaar gewerkt, maar na een jaar was ik nog steeds niet aan te spreken tot een uur of 9, half 10. Het is ook niet zo dat ik om 11 uur moe ben als ik er om 6 uur uit ben gegaan, pas na twaalven krijg ik dan een beetje slaapquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Onzin.
Ja, mensen die s'nachts werken hebben per definitie kutbaantjesquote:M.a.w. je bent gewoon lui. En als je er niet snel wat aan doet blijf je dat ook de rest van je leven. Kun je avondrondes gaan lopen in de beveiliging
Maatschappij is misschien een verkeerd woord ja, ik bedoel meer het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dit zei je dat ander prachttopic van je:
[..]
Hopelijk weet je hoe je een strop moet knopen...
krijg aidsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:28 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben een ochtend- en een avondmens.![]()
Ik ben altijd gezellig en blij.
Patat ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:02 schreef MiVer het volgende:
Hahaha. In het verlengde van een avondmens zijn.
Ga nou vooral geen nachtdiensten draaien, want:
'Nachtdienst verhoogt kans op kanker'
Lekker belangrijk, mensen die zich druk maken hierover.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:59 schreef afcajos het volgende:
Mensen die beweren een ochtend- of avondmens te zijn![]()
Simpel, als je alleen al het woord 'uitslapen' gebruikt, ben je direct een uitkeringstrekker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:29 schreef -Beer- het volgende:
Eens met TS. Waarom iedereen TS werkschuw noemt is me niet duidelijk. Of je nou van 9 tot 5 werkt of van 11 tot 7? Wat maakt dat voor een verschil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |