Ik werd een tijdje uitgescholden voor Kutemo door kinderen uit de 2e klasquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Dayuum het volgende:
Als je gepest word en gewoon naar je mentor gaat en er wat van zegt dan gebeurd het niet zo snel weer
Bij ons werd er niks aan gedaan. Ik ben slechthorend en niet groot, daarom werd ik gepest. Decaan/mentor hielp echt niks. Uiteindelijk heb ik de fiets van de hoofdpester vernield, en sindsdien was het overquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Dayuum het volgende:
Als je gepest word en gewoon naar je mentor gaat en er wat van zegt dan gebeurd het niet zo snel weer
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:33 schreef Fersure het volgende:
[..]
Ik werd een tijdje uitgescholden voor Kutemo door kinderen uit de 2e klasEentje was een ginger kid en ik zei: "Hou je kutbek of ik ruk je teringsproeten van je gezicht." Ik wilde ze hun schedeltjes intrappen, maar dan werd je geschorst. Dus ik ging naar hun mentor ("Ja, het zijn lieve kinderen hoor. Maar toch voel ik me er niet prettig bij en blabla") en die nam het meteen heel serieus. Nu durven ze me niet eens aan te kijken.
De grootste opzoeken en die gewoon kapotmaken werkt doorgaans het beste inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Bij ons werd er niks aan gedaan. Ik ben slechthorend en niet groot, daarom werd ik gepest. Decaan/mentor hielp echt niks. Uiteindelijk heb ik de fiets van de hoofdpester vernield, en sindsdien was het over.
Wees gerust, ik ben MacorgaZ as we speak aan het Googlen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En wat zou jij ervan vinden als dit met jou gebeurt? Zo op een forum gezet worden?
Foto is al weg, wilde ik meteen al doen, maar anders is mijn punt een beetje raar. Je zal trouwens niks vinden, alleen wat resultaten over games, DealExtreme en wat andere shit. En wat kan een foto mij schelen? Ik zou haast een fotoboek openen, maar ik heb maar 1 foto van mezelf op de PC staanquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben MacorgaZ as we speak aan het Googlen.
Nee, wel dat er zwakkeren zijn die hard gemaakt moeten wordenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:42 schreef sinadO het volgende:
Is het nou echt zó moeilijk te accepteren dat niet iedereen hetzelfde is? Is dat te moeilijk voor je MacorgaZ?
Tja, ik was er inderdaad al achter dat jij een zwaar oninteressante internet identiteit hebt.. Niets te vinden behalve wat tech-gerelateerde Shizzel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Foto is al weg, wilde ik meteen al doen, maar anders is mijn punt een beetje raar. Je zal trouwens niks vinden, alleen wat resultaten over games, DealExtreme en wat andere shit. En wat kan een foto mij schelen? Ik zou haast een fotoboek openen, maar ik heb maar 1 foto van mezelf op de PC staan.
Moeten. En dat bepaal jij...?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:57 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, wel dat er zwakkeren zijn die hard gemaakt moeten worden
Wat is dit nu weer voor taal?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wtf is dit nou weer voor taal
Tsja, in het leven dien je je nu eenmaal aan te passen aan de maatschappij/groep, of anders heb je de keuze om af te haken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Moeten. En dat bepaal jij...?
En trouwens, genadeloos pesten is per definitie niet hetzelfde als hard maken. Eerder kapot maken.
Als jij zo graag een oermens wil blijven, mjaquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Een natuurlijk iets, wat er al sinds de oertijd ingebakken zit.
M.a.w. jij maakt de keuze om je te gedragen als holbewoner.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Een natuurlijk iets, wat er al sinds de oertijd ingebakken zit. Zo werkt het met de mens. Dat er tegenwoordig internet is waardoor dergelijke figuren elkaar aanpraten dat ze lekker zelf moeten blijven wie ze zijn doet daar niets aan af.
De domme stank van jouw kant ruik ik anders al op kilometers afstand.quote:Leer gewoon je bek te houden met je domme vragen en ga niet irritant eigenwijs lopen doen, dan kom je al een heel eind.
Welkom in KLBquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:40 schreef sinadO het volgende:
Ik word droevig van sommige reacties in dit topic. Ik wist dat mensen zwak waren maar dit... Laat maar, ik ga hier geen energie meer aan verspillen. Iets met bierkaai en zo.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Dayuum het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |