haha ik heb een tijdje geleden wat gekocht op dit prachtige forum en voordat ik mijn pakket had ontvangen, kwam daar nogal een erg omslachtige mail wisseling bij kijken voordat ik alles in huis had.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg grappig, lees maar mee....
P.s. Ik heb de naam van de verkoper maar er uit gelaten, omdat die ook hier ergens rond zweeft op dit forum.
Ik heb helaas nog steeds geen prisonbreak seizoenen mogen ontvangen. Normaal neemt het nooit langer dan 1 dag.
we zijn nu al 3 dagen verder.
Zou je mij het track & trace nummer willen sturen van het pakket.
Of is het nog niet op de post gegaan?
Ik hoop wat van je te horen,
Vr. Gr. Kornelis
Dat kan kloppen. Het geld stond er netjes op trouwens zag ik. Maar ik ben het hele weekend ziek geweest en geen tijd gehad om de pakjes op de post te doen, zit nu ook nog steeds ziek thuis en niet veel achter de computer, vandaar dat ik je nog niet gemailt had, sorry voor dat. Morgen ga ik weer naar school dus dan zal ik na schooltijd het pakje versturen. Nogmaals excuses.
Vriendelijke Groet ....
Gr. Kornelis
Verzending is goed gegaan. Ik zat nog steeds ziek thuis, maar ik heb mijn zus het op de post laten doen. Ze komt vanavond thuis van haar vriendje dus dan stuur ik je de T&T door. Maar pakje zou vandaag of morgen bij jou zijn. Wil graag mijn excuses aanbieden voor de vertraging aangezien jou betaling meteen goed was etc. Vind het niet leuk om mensen zo te laten wachten.
Ik mail je dus nog de T&T mocht hij er vandaag niet zijn. Groetjes
He *naam verkoper*,
Is het nog gelukt? zou het track & trace nummer graag van je willen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Kornelis
(dan kan ik vanavond het resterende bedrag nog even naar je overmaken)
De verzending is gewoon weg. Ik heb mijn zus gisteren gesproken maar die zei dat ze het gewoon had verzonden, niet verzekerd terwijl ik dat wel had gevraagd, baal ik dus nogal van. Pakje zou maximaal vandaag moeten aankomen. Doet het dat niet dan stort ik de 10 euro terug en ga ik er even achterna wat er mee gebeurt is. Mijn zus verzend niet vaak dingen en was dus vergeten het verzekerd/aangetekend te versturen. Email me dus als je het niet ontvangt dan kan ik het terugboeken.
Groetjes en excuses.
ook als je een pakket normaal verzend krijg je gewoon een track & trace nummer, ik heb daarom ook het vreemde gevoel in mijn onderbuik dat het niet op de post is gegaan (maar ik hoop dat ik ongelijk heb). Hoe dan ook, ik wacht het vandaag nog wel even af.
Mocht ik rond 5 uur nog geen telefoontje gekregen hebben van mijn ouders dat het binnen is gekomen. Dan mail ik je dan nog wel even.
Het totaalbedrag wat ik naar je over had gemaakt was 15 euro (controlleer je rekening maar even.)
Dit mag je dan wel weer terug storten, ik hoop dan ook dat het gewoon op de post is gegaan want ik had mijn vriendin er al helemaal blij mee gemaakt dat ze er aan kwamen.
En zelfs als het gewoon op de post is gegaan (wat me niet lijkt,want die paketten passen niet door de brievenbus) dan zouden ze alsnog vandaag wel binnen moeten komen. Zoveel vertrouwen heb ik dan nog wel in de TPG post.
Welk adres heb je het naar toe laten versturen?
Vr. Gr. Kornelis
Het Pakje is wel verstuurd. Ze zei dat ze er geen T&T bijkreeg dus daar vertrouw ik haar dan wel op. Het is inderdaad 15 euro wat je overgeboekt had. De Paketten pasten inderdaad niet door de brievenbus aangezien beide boxen aardig dik zijn, dus het zou vandaag aan moeten komen. Ik stort dan gewoon je geld terug mocht het er vanavond dan niet zijn.
Bovendien zal ik dan ook bij TGP etc navragen of hun misschien iets weten. Ik weet alleen dat het pakje echt is verstuurd, daar lieg ik echt niet over. Het is naar het adres verstuurd wat jij op msn noemde.
Groetjes
Net contact gehad met mijn ouders en er is de hele dag niemand langs geweest die de dvd-boxen kwam brengen.
Die domme TPG post ook, ze kunnen ook niks goed he?
Nou ja, was het vreemde gevoel in mijn onderbuik toch niet misplaatst.
Je mag het totaal bedrag van 15 euro terug storten op:
*Rekening gegevens*,
Ik hoop vanavond het geld nog weer terug te zien op mijn rekening,
Met vriendelijke groet,
Kornelis
Dat is dan jammer inderdaad. Ik heb geen internetbankieren maar zal het even via mijn vaders rekening over laten maken die wel internetbankieren heeft. Hij zit niet bij de Rabobank maar bij de SNS Regio Bank dus dan staat het er maandag op.
Groetjes
Gr. Kornelis
Komt altijd goed aan hoor dus dat komt wel goed. Ik ga er ook nog even achterna wat er mis is gegaan met het pakje bij TGP. Hopen dat hij boven water komt.
Ik vind het naar voor je vriendin, sorry dus..
Groetjes
Daar gaan we weer, jij hebt mij belooft dat ik maandag mijn geld terug gestort zou hebben.
vandaag is het dinsdag en nog steeds heb ik geen terugstorting mogen ontvangen.
Zou je mij even een screenshot willen sturen, van het afschrift in je internet bankieren.
of mij kunnen uitleggen waarom ik nog steeds niks heb?
Gr. Kornelis
Ik ben niet geheel eerlijk geweest. Ik heb het geld echt teruggestort daar niet van, maar de dvds heb ik hier nog liggen. Ik had je het adres gevraagd op msn maar dat was ik vergeten op te schrijven, en ik had dus geen adres, en ik dacht dat ik het adres nog wel in mijn chatgeschiedenis maar stond het dus niet tussen en daarom heb ik je daarna steeds aan het lijntje gehouden. Nu wil ik die dvd boxen gewoon kwijt. Het spijt me dat ik niet geheel eerlijk ben geweest en de reden klinkt misschien heel klein maar oke. Dus als je de dvd boxen nog wilt kan ik ze morgenvroeg opsturen naar het goede adres. Nogmaals sorry.
*adres gegevens*
Ik verwacht voor 12:00 een track & trace nummer, als je inderdaad dat geld weer terug hebt gestort,
schrijf ik de volledige 30 euro wel naar je toe wanneer het pakket daad werkelijke binnen is.
Vr. Gr. Kornelis
Ps. je had ook gewoon kunnen zeggen dat je mijn adres nogmaals wou hebben, dat had jou en mij heel wat
e-mail verkeer gescheeld.... Gelukkig heb ik een behoorlijke bandbreedte.
voor 12 uur red ik niet want ik heb nog school. Ben kwart voor 2 uit, dan ga ik meteen naar het postkantoor. Voor 3 u heb jij dus het T&T number.
Groet
Vol verwachting klopt mijn hart
Laat maar weten wanneer je m ontvangt.
Groetjes
----------------------------------------------------------------------------------------
Uit eindelijk dus het pakket nog ontvangen ook