quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:55 schreef Thrackan het volgende:
yarr, stick me matey!
Deze heeft al meer postsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:55 schreef NanKing het volgende:
Die andere was eerder.
Wat een viespeuk!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:56 schreef NanKing het volgende:
Hij stickte door mijn slotje door.
Die hebben we een tijd gehad, te traagquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:25 schreef Adelante het volgende:
Ik vind de Air geiler.
Ik heb er geen eentje meer die niet in gebruik isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik koop nog eens een kastje van je
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:10 schreef Dizer het volgende:
En geen internet?
Loop je soms stage bij een overheidsinstantie?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef dndiek het volgende:
Oow en ik kan helaas niet modden en stage lopen tegelijk, want op mijn stage doen ze aan intranet
Heb jij er iets van gemerkt dat ik in 2007 stage liep bij een overheidsorgaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:10 schreef Dizer het volgende:
Loop je soms stage bij een overheidsinstantie?
Ja, het was zo saai dat je zelfs vaker online wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
Heb jij er iets van gemerkt dat ik in 2007 stage liep bij een overheidsorgaan?
Ik was ook een kwartier te laatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:12 schreef Dizer het volgende:
En al een half uur op kantoor aan het werk.
Ik te vroeg, dus vandaag ook eerder de deur uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:13 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik was ook een kwartier te laat
Om negen uur beginnen, jeumig wat een ambtenarentijd!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik te vroeg, dus vandaag ook eerder de deur uit.
Ik zeven uurquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:10 schreef Dizer het volgende:
Kwart voor negen. Normaal ben ik er om 8 uur al
Hoe eerder je begint, hoe eerder je naar huis kanquote:
Dat ik er volgende maand na ruim 6 jaar afscheid van zal moeten nemen zal me wel zwaar gaan vallen jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:51 schreef Thrackan het volgende:
Wat is het studentenleven toch zwaar he
Oh jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:00 schreef Thrackan het volgende:
Nee, nu alleen als je iets anders doet dan je werk
Zoals modden op Fok! of zo...
Huiswerk? Leren?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef Dizer het volgende:
Whehe... ik vind het heerlijk. Je hoeft je nooit meer schuldig te voelen als je iets anders gaat doen ipv huiswerk of leren
Vooral na feesten en partijen.quote:
Kčnkervetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
Vooral na feesten en partijen.
Hij heeft overigens soms wel last van een burn-out:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:30 schreef FredvZ het volgende:
Gaan we weer:
ONGEBRUIKTE OEM Windows (volledige versie of upgrade) mag zonder hardware verkocht worden.
GEBRUIKTE OEM Windows (volledige versie of upgrade) moet met hardeware verkocht worden.
Retail-versies (volledige versie of upgrade) mogen ten aller tijde los verkocht worden, zolang je maar alle software van je pc's af haalt vķķr je het verkoopt.
Ben je het hier niet mee eens, stuur een me pm of mail met een duidelijke uitleg waarom, post het svp niet in het topic.
Oh, die kneusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef Cothen het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/FredvZ
Je bent jaloers hčquote:
Jaquote:
Ik vind het wel mooiquote:
Dat sowieso na 1,5 jaar blauwquote:
sorry, ik had inderdaad even moeten overleggenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:54 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Wat doe je! Ik was je grootste fan!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:30 schreef Dizer het volgende:
Ik heb donderdag en vrijdag vrij. En dat komt omdat ik donderdag de sleutel krijg van mijn appartement.
Volgensmij heeft Dizer plek zat na het ruimen van zijn DVD'squote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:29 schreef Adelante het volgende:
En veul zooi (ver)kopen!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
Volgensmij heeft Dizer plek zat na het ruimen van zijn DVD's
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef Cothen het volgende:
[..]
Volgensmij heeft Dizer plek zat na het ruimen van zijn DVD's
Dus je kan je nieuwe appartement ook nog betalen! Wel zo fijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:48 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net mijn voortgangsgesprek gehad op het werk! Supergoed en toekomstplannen zijn bekendgemaakt!
En die zijn goehoed!
Dat laatste is echter weer afhankelijk van het eerste.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:14 schreef Adelante het volgende:
Voortgangs- en beoordelingsgesprekken zijn overrated, financiële beloning is wat telt.
Dat weet ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:41 schreef Adelante het volgende:
Waarom is die geen mod geworden eig'k?
Jij hebt ook gelobby'dquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:47 schreef Thrackan het volgende:
Kein idee, ik ben geronseld in ieder geval.
Als je onder F5 drukken en TR's sturen lobbyen verstaatquote:
Wat stond er?quote:Op maandag 1 september 2008 12:43 schreef Thrackan het volgende:
Normale reacties aub
Veelquote:
Waarschijnlijk is Dizer hard aan het klussenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:20 schreef Adelante het volgende:
Moet jij niet klussen ofzo?
Trouwens verdacht rustig hier...
Dit is het slowchattopic!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:09 schreef Netsplitter het volgende:
Grappig dat fok zich blijkbaar aan een bedrijfspolicy geen ruk aantrekt.
Wannneer gaan torrentlinks enzo goedgekeurd worden??
Met het geven van een ban niet nee...quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:12 schreef Adelante het volgende:
Die kun je hier gewoon posten hoor, de v&a mods zijn de moeilijkste niet
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dit is het slowchattopic!
Probeer het hier eens: [V&A - Feedback]
Bachelor, de lompste term die ik ken voor een afgestudeerde...quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:41 schreef Cothen het volgende:
Middag
Sinds 24 uur Bachelor of informatics trouwens
Vast welquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:15 schreef Dagonet het volgende:
Pakket via TNT ontvangen
Zijn vast wel mensen die hem kunnen helpen.
ElisaBquote:
Ben al bezig... zie topic maarquote:Op donderdag 25 september 2008 12:20 schreef Thrackan het volgende:
Heuj spammert, maak je huis eens af!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:20 schreef Thrackan het volgende:
Heuj spammert, maak je huis eens af! post eens foto's
Of gewoon een hele nieuwe naam: Nieuwe mod cq. slowchat-topicquote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef Dizer het volgende:
TT kan gewoon blijven staan zo te zien voor binnenkort.
Idd, is je F5 toets overspannen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:42 schreef Thrackan het volgende:
Onze chat is trouwens wel notoir slow hiero...
Dat went wel omdat poep happensquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:14 schreef Thrackan het volgende:
Ik voel me een beetje Gothic zo in 't zwart...
Maar ja, shit gebeurt.
surequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:15 schreef acidd91 het volgende:
Kan iemand in mijn topic de beide mario games even doorstrepen?
Da moe je daa poste: [V&A - Feedback] Nu met nieuwe policy! *30-09-2008*quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:54 schreef ProbeerMe het volgende:
Wil een modje de TT van [GEZ] SNES Converter/Gmes veranderen; Gmes moet Games worden.
Thx!
tergend traag internet (Verkeerd geklikt denk ik), bedankt voor de heads-upquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Da moe je daa poste: [V&A - Feedback] Nu met nieuwe policy! *30-09-2008*
Dat vind ik eigenlijk heel geen slecht ideequote:
waar is jouw blauw bij de weg?quote:
qquote:
Had jij geen nieuwe V&A-mod willen wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb ik overheen laten schilderen.
Hoezo? en even [V&A-Frietbak+Policy] Waar iedereen behulpzaam is! daar verder graagquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:00 schreef nelisb het volgende:
Again, excuses.
Als jullie toch bezig zijn, kunnen jullie mijn openingspost ook verwijderen?
Alleen dat dit het 200ste commentje hier wasquote:
Done!quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:49 schreef Adelante het volgende:
Die TT kan ook wel aangepast worden, zo nieuw zijn de mods niet meer
Een ware stormloop, ze hebben je gemist blijkbaar!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:14 schreef Adelante het volgende:
nou, dit gaat vast nieuwe users trekken hier
Hoort in het feedback topic eigenlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef outcast_within het volgende:
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 31
blieft wat centraal tovenarij
Een mooi en duidelijk overzicht is daarbij wel enorm aan te raden en ook met duidelijke vraagprijzen en hoe het met verzenden gaat of eventueel ophalen. Zodat het voor de koper meteen duidelijk is wat je verkoopt en welke prijs.quote:Op zondag 7 december 2008 20:38 schreef Picklz-unlimited het volgende:
Hallo ik wil zo'n 120 cd-singles en een 30tal cd-albums TK aanbieden. Zijn er nog regeltjes of tips die jullie mij kunnen geven? - Alvast bedankt!
Ga jij je eens inlezen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef rene90 het volgende:
En top dat je het hier vraagt hoe je het het beste kan doen, je bent de eerste volgens mij![]()
Ja, zeg heyquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:21 schreef Adelante het volgende:
de mods tellen niet, die checken alleen of dit topic niet verkeerd wordt gebruikt als FB topic
Beste KcA,quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:38 schreef KcA het volgende:
Beste Mod van V&A,
Ik zou graag mijn email adres verwijderd hebben in de volgende oude topic:
[TK] Dell Dimension 5000 3.0 Ghz 512 MB DDR 256 MB GF6800
tijdstip: 12:18
Als jullie die weg kunnen halen, kan ik een verzoek doen bij google om deze uit de cache te halen..thnx, ik hoor het graag.
KcA
Ik ga zo richting de kerstborrel van me werkquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:48 schreef Thrackan het volgende:
Bijna weekend, nog even op het tandvlees door...
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:06 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Beste KcA,
Als je dit soort verzoekjes voortaan in [V&A-Frietbak+Policy] Waar iedereen behulpzaam is! doet heb je waarschijnlijk sneller succes
Maar je e-mail adres is foetsie nu![]()
VampiricDemon
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:10 schreef Adelante het volgende:
Dat vind ik persoonlijk echt de lelijkste auto ooit gemaakt, eindigt nog boven de multipla
Bij voorkeurquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor warm bij het haardvuur te zitten met 2e kerstdag?
Misschien is er wel zo een kerstvrouwtje op dvd, zeg maar net als je zo een open haard vuur - dvd hebt, ook een kerst-vrouw dvd, dat ze dichtbij is op je schermquote:
Na 12 uur is er altijd wel een 'warme dame' op TV, maar tot dat zielige niveau verlaag ik me nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Misschien is er wel zo een kerstvrouwtje op dvd, zeg maar net als je zo een open haard vuur - dvd hebt, ook een kerst-vrouw dvd, dat ze dichtbij is op je scherm
Pas wel op: Opgelicht na date met teletekst SMS meidquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:58 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Na 12 uur is er altijd wel een 'warme dame' op TV, maar tot dat zielige niveau verlaag ik me niet. Misschien wel als ik een paar glühweintjes achterover tik
Hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Pas wel op: Opgelicht na date met teletekst SMS meid
Nope...quote:
je moet ook kijken naar klaarkomgaranties, gegarandeerd succes!quote:
Leuk!quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:00 schreef rene90 het volgende:
Ik wil best wel een aandenken van elk land meenemen voor Racer, ontvangt hij het daarna over de post in 1 pakket
Ik dacht gewoon aan een stukje steen hout van een bruggetje uit venetie, een stukje stinkkaas vanuit frankrijk, en een flesje soca-water (uit de soca rivier van slovenie)quote:Op maandag 2 februari 2009 17:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]![]()
Ben je mal johKost hartstikke veel geld, zoveel ben ik niet waard
Openen we dan een nieuwe of niet...ik vind van welquote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef VampiricDemon het volgende:
Stinkkaas![]()
Dan sla ik ook over
-Edit- Bijna vol![]()
Stinkkaas?quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 17:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan een stukje steen hout van een bruggetje uit venetie, een stukje stinkkaas vanuit frankrijk, en een flesje soca-water (uit de soca rivier van slovenie)
Breng het maar, krengquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:22 schreef Jimbo het volgende:
ik moest me melden van DD dat ik hier maar moest gaan SC-en
dusja Vaderjacob, ga jij als freddy ga ik wle als jason
tof ;Dquote:
Gewoon kankerhard door maastricht karten iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tof ;D
of met carnaval gaan we gewoon doen wat we wouden , zal ik karts regelen ? 4 stuks ?
en gewoon schildpadden overal en nergens neertyfen tussen de dronken limbosquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Gewoon kankerhard door maastricht karten idd!!!!!
Gewoon een banaan meenemen, en iedereen lek steken die je verkeerd aankijktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en gewoon schildpadden overal en nergens neertyfen tussen de dronken limbos
en bananen schillen op de grond leggen enzulks
ja hallo je bent geen noord africaan !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Gewoon een banaan meenemen, en iedereen lek steken die je verkeerd aankijkt.
Ik zal deze week ff langs die zaak gaan om te vragen voor die tuinbroeken voor julliequote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
ik vind t een fucking puick plan
t word echt een grote trip avond
Banaan afrikaan. Ben ik de enige die het verband legt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja hallo je bent geen noord africaan !![]()
hhiihi sorry
Volwaardige SuperMario broekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zal deze week ff langs die zaak gaan om te vragen voor die tuinbroeken voor jullie
WARIO HEEFT EEN PAARSE BROEK EN MET MINDER GAAT JIMBO NIE MEEquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja jimbo heeft eignelijk een paarse nodig, maar no way dat je dat gaat vinden, maar een blauwe volstaat wel
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
Oh met die hond hier komt dit topic wel vol
welke hondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
Houd je bek toch manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:36 schreef VaderJacob het volgende:
Das waar, mensen zijn toch te bezopen om je te herkennen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |