quote:
Op zaterdag 20 september 2008 03:50 schreef santax het volgende:Mwaw ik vind 230 euro genoeg geld anders hoor...
Misschien heb jij een beter inkomen dan mij, dat kan natuurlijk, maar er zijn landen waar 230 euro meer dan het gemiddelde jaarinkomen per inwoner is
@TS
Als je niet kunt aantonen wat het product waard is/gekost heeft... dan kun je hem net zo goed niet verzekeren. Dat heeft geen nut dan namelijk. Dan zou ik er eerder voor kiezen hem op rembours basis te ontvangen. Dan weet je in elk geval zeker dat je 'item' je deur bereikt heeft voor je betaald
Precies !
230 euro is niet wereldschokkend en
in principe zou ik het kunnen missen maar zou flink balen als dit ook daadwerkelijk zou gebeuren (en helemaal als dit door een lakse houding van mezelf zou zijn

)
Ik ga eens proberen of de verkoper het onder rembours wil verkopen , en anders idd maar aangetekend zit niet veel anders op blijkbaar want de waarde is zeer afhankelijk van "wat de gek er voor wil geven"
Er bestaan wel catalogi etc maar of je dit kunt verkopen aan een verzekaar geen idee.
Anderzijds wel vaag dit is 230 euro maar stel dat ik munten verzamen en iemand in Duitsland die wil mij een extreem zeldzaam exemplaar verkopen voor 8000 euro dan zou dit toch op de een of andere manier verzekerd moeten kunnen worden zonder dat je zelf naar Duitsland rijdt om het op te halen
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-