Processoren die CPU time vreten... wat bedoel je daarmee? Ik heb bakken van programma's, maar ik heb nu vrijwel niets draaien en het is al te heet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoezo, het ding is toch nog niet vervangen?
Je zou anders kunnen kijken naar de processen die cpu time vreten, vraag maar aan dental of hij dat al gedaan heeft.
Ik zou dat verder nooit doen hoor, een systeem hoort hier gewoon 24/7 100% te kunnen draaien.
Maar het is een idee.
Oh een processor neemt de processen op zich, dat kost tijd (cycles).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Processoren die CPU time vreten... wat bedoel je daarmee? Ik heb bakken van programma's, maar ik heb nu vrijwel niets draaien en het is al te heet.
Beequeen, computers zijn lief. Heb ik al eens verteld dat ik Dental leerde kennen bij de computerclub
Dan had ik het wel goed begrepen. Gisteren draaide ik een grafisch zeer intensief spel om mijn monitor te bewonderen, toen sloot mijn systeem zichzelf af. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. En dat is dus sinds ik de nieuwe grafische kaart erin heb zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh een processor neemt de processen op zich, dat kost tijd (cycles).
Hoe meer zware processen een processor op zich moet nemen hoe warmer hij word (meer cycles).
Zie het maar als Tom op de fiets, als ik harder fiets (meer cycles) krijg ik het ook warmer.
Ik hou ook van mijn PC hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:28 schreef Disana het volgende:
Beequeen, computers zijn lief. Heb ik al eens verteld dat ik Dental leerde kennen bij de computerclub
Hihi, ik ga hier echt geen Tweakers quotes posten hoor. (ik vind dat al vrij ver gaan eigenlijk, ik dacht voor eeuwig verlost te zijn van techtalk).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn PC hoor, als hij het maar doet is alles ok.
Nee dat heb je nooit verleld, een opbloeiende liefde tussen hete PC's, spannend.![]()
BTW: De meningen zijn verdeeld.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/93845
Delen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef noekje het volgende:
Nmns, ik heb wentelteefjes gebakken tussen de middag. Lief hè?
Lief dat jij voor me op zoek bent gegaan, dankjewel. M'n schijven hebben nog nooit moeilijk gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijn PC hoor, als hij het maar doet is alles ok.
Nee dat heb je nooit verteld, een opbloeiende liefde tussen hete PC's, spannend.![]()
BTW: De meningen zijn verdeeld.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/93845
Dan vind ik jou iets minder lief hoor!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee sorry. De laatste heb ik voor Nmns bewaard.
Het moederbord + processor is 3 jaar oud (vraag me niet naar details want Dental heeft 't erin gefrot). AMD, dat weet ik wel. Het begint erop te lijken dat ik die moet vervangen, he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik denk toch dat je videokaart in combinatie met je moederbord het probleem geeft.
Is het een oude pc? of een relatief nieuwe?
Maar ik heb heul geen last van hete schijven hoor, das Disana.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef Dementor het volgende:
Maar goed ik zou zeggen lekker heet laten worden die schijven dat is goed voor onze economie maar wel slecht voor het milieu.
Het was ook niet echt persoonlijk bedoeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen last van hete schijven hoor, das Disana.
Hee leuk, waarom niet. Of durf je dat niet in je eentje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:38 schreef PeterNB het volgende:
Mijn vrouwelijke collega hiernaast vertelt zojuist dat je in Rotterdam marokkaanse
badhuizen hebt waar je je kan laten inzepen, scrubben, masseren, etc. etc. door
leuke marokkaanse jongens..............mmmmmmmmm klinkt allemaal niet verkeerd
* PeterNB zit op zijn werk te dromen over marokkaanse badhuizen.
Het begint nu wel een beetje schunnig te klinken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen last van hete schijven hoor, das Disana.
Liefde op het eerste gezicht, how sweet. Het was zijn paardenstaart hè?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
Het was liefde op het eerste gezicht, inderdaad midden tussen de computers. Ik had mijn eerste echt nieuwe systeem gekocht (kreeg altijd afdankertjes van mijn broer van de universiteit Delft) en vond dat ik maar eens lid van een club moest worden. En de tweede keer dat ik er was, zat ie daar zomaar.
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht, how sweet. Het was zijn paardenstaart hè?
Ik zal me inhouden hoor.
Oh, wat sneu zeg.quote:
Zou ik ook niet zo 1,2,3 doen. Heb je een andere pc waar je dingen mee uit kunt wisselenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
Het begint erop te lijken dat ik die moet vervangen, he?
Ach wat jammer, ik denk dat je er echt van zou genieten. En ik geloof er niets van dat je zo vet bent. En wat dan nog? Vrijwel alle Marokkaanse moedertjes zijn 'stevig'.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zo 1,2,3 doen. Heb je een andere pc waar je dingen mee uit kunt wisselen
om precies erachter te komen wat er aan de hand is? Voor hetzelfde geld is je videokaart kapot
ofzo, en dan koop je straks voor jan-lul een nieuw moederbord ofzo..........
En in mijn eentje naar zo'n badhuis met mooie gebronste slanke badhuisjongens? Ikke? Met
dat dikke vette lichaam van me?
Ja maar de marokkaanse zoontjes zijn vaak dun en/of gespierd. Staat zo slecht bij mijn buik:)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
Vrijwel alle Marokkaanse moedertjes zijn 'stevig'.
Zou ik die even in een andere pc proppen en kijken hoe die pc zich gedraagt. (Hij kan gewoonquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
De videokaart is nieuw. Ja ik kan uitwisselen.
Hoe vaak zie je hem?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Af en toe kan ik zo gefrustreerd raken, dat ik mijn zoontje niet kan opvoeden.
Nus staat er in zijn MSN weer fouten. Mijn ex en zijn stiefvader zijn nogal dyslectisch en kunnen hem dus ook niet helpen.
Dan mag hij beste jeugdspeler van Spanje zijn met basketbal, maar ik vind zijn opleiding toch belangrijker en kan er iets aan doen.
Nu staat er weer "Etoi en la palya" wat "Etoy en la playa" moet zijn.
Geloof je nu echt zelf dat er in die badhuizen alleen maar perfecte mensen komen? Nogmaals, wat kan jou die buik schelen. Zie het als een interculturele ervaring.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar de marokkaanse zoontjes zijn vaak dun en/of gespierd. Staat zo slecht bij mijn buik:)
[..]
Zou ik die even in een andere pc proppen en kijken hoe die pc zich gedraagt. (Hij kan gewoon
kapot uit de doos gekomen zijn natuurlijk)
Weet je zeker dat het aan zijn gebrekkige taalvermogen ligt? Ik zie zoveel fouten online, echt om misselijk van te worden soms. Maar als die mensen een stuk moeten schrijven, letten ze wél goed op de spelling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu staat er in zijn MSN weer fouten. Mijn ex en zijn stiefvader zijn nogal dyslectisch en kunnen hem dus ook niet helpen.
Dan mag hij beste jeugdspeler van Spanje zijn met basketbal, maar ik vind zijn opleiding toch belangrijker en kan er iets aan doen.
Nee mafkees, dat steekt helemaal niet. Bij ons worden draaien ze jaren op 80 graden en ook processoren hebben regelmatig een temperatuur van 90-100 graden. Die meuk blijft gewoon draaien en bij mijn opmerkingen daarover werd ik uitgelachen door de techneuten.quote:Op [url=h
ttp://forum.fok.nl/topic/1188201/13/25#60950721]dinsdag 19 augustus 2008 13:25[/url] schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet het in dit geval inderdaad beter.
Warmte is killing voor een HDD.
Het steekt hooguit een beetje dat ik het toevallig wel weet.
Een HDD die op 80 graden jarenlang blijft draaien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee mafkees, dat steekt helemaal niet. Bij ons worden draaien ze jaren op 80 graden en ook processoren hebben regelmatig een temperatuur van 90-100 graden. Die meuk blijft gewoon draaien en bij mijn opmerkingen daarover werd ik uitgelachen door de techneuten.
Natuurlijk heeft het ook te maken met een andere generatie. Maar als ik met hem om MSN zit, moet ik hem ook heel snel verbeteren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het aan zijn gebrekkige taalvermogen ligt? Ik zie zoveel fouten online, echt om misselijk van te worden soms. Maar als die mensen een stuk moeten schrijven, letten ze wél goed op de spelling.
Als ik lees wat sommige kids neerplempen op MSN, daar lusten de honden geen brood van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu staat er in zijn MSN weer fouten. Mijn ex en zijn stiefvader zijn nogal dyslectisch en kunnen hem dus ook niet helpen.
Ik heb er ook een broertje aan dood hoor, consequent belabberde spelling.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft het ook te maken met een andere generatie. Maar als ik met hem om MSN zit, moet ik hem ook heel snel verbeteren.
Wat je in Nederland hebt met d's en t's dat heb je in Spanje veel met v's en b's.
En zowel mijn ex, zijn stiefvader en hijzelf zijn daar heel erg in.
SMS taal kan ik enigzins voorstellen. Maar dat heeft er niets mee te maken. Gelukkig wordt hij niet boos als ik hem verbeter, want daar was ik in het begin wel bang voor, dat hij daarom niet meer met mij wilde MSN'en.
Oh, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb hem dit jaar al 5 jaar niet meer gezien, buiten webcammen om
Het schijnen echte marokkaanse badhuizen te zijn, en ik heb nog nooit een Marokkaan metquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Geloof je nu echt zelf dat er in die badhuizen alleen maar perfecte mensen komen?
Ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het schijnen echte marokkaanse badhuizen te zijn, en ik heb nog nooit een Marokkaan met
een buikje gezien!
Kun je geen spaanse les geven vrijdag? Ik wil wel vloeiend Spaans leren spreken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat heb je in Spanje veel met v's en b's.
Ja, ik mag hem wel zien, maar ik zit in de schuldsanering, dus kan het financieel niet opbrengen, dat hij een maand in de zomer kan komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik lees wat sommige kids neerplempen op MSN, daar lusten de honden geen brood van.
Joh, 5 jaar niet gezien, wat erg. Mag je hem niet zien van je ex?
Dat benne de uitzondering op de regel! Hier in R'dam zijn de marokkaanse jongensquote:
Ah op die manier. Ik zeg: gewoon gaan, wat maakt jou die andere mensen nou uit, je gaat voor je eigen ontspanning.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter verzint gewoon van alles om er niet heen te gaan. Alle mensen zijn perfect behalve hij
Ik zal het wel eens aan Paultje voorstellen. "Hee heb jij geen zin om je door eenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter verzint gewoon van alles om er niet heen te gaan. Alle mensen zijn perfect behalve hij
Ik zal wel ff bellen in Spaansquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kun je geen spaanse les geven vrijdag? Ik wil wel vloeiend Spaans leren spreken.
Dat zijn de jongens die lopen te paraderen. Die anderen zitten thuisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat benne de uitzondering op de regel! Hier in R'dam zijn de marokkaanse jongens
slank, gespierd, gebruind, etc. etc.
Weet je wel zeker dat het de boys en niet de moekes zijn die daar staan te scrubben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zal het wel eens aan Paultje voorstellen. "Hee heb jij geen zin om je door een
maroc-boy te laten hotstonen en scrubben?"
Jemig, wat ontzettend sneu voor je en je zoontje natuurlijk ook. Strekte.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, ik mag hem wel zien, maar ik zit in de schuldsanering, dus kan het financieel niet opbrengen, dat hij een maand in de zomer kan komen.
Ik denk eerder dat mijn ex er van baalt, wan ze heeft met haar nieuwe man twee kids en ons zoontje is een buitenbeentje. En hij voelt zich al een beetje buitengesloten.
Wij hebben een hele goede band en hij is dol op Nederland. Daarom zal ik ook nooit gaan verhuizen, omdat hij hier zijn vriendjes heeft.
Maar laten we het er niet meer over hebben, want dit gaat over de nasleep van DGK en het is geen kids topic
Ik kom (helaas) (nog) niet verder dan Quero Comer Un Pizza...... en.... Hola Que Tal?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal wel ff bellen in Spaans
Ik dacht dat dit een computertopic wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ik mag hem wel zien, maar ik zit in de schuldsanering, dus kan het financieel niet opbrengen, dat hij een maand in de zomer kan komen.
Ik denk eerder dat mijn ex er van baalt, wan ze heeft met haar nieuwe man twee kids en ons zoontje is een buitenbeentje. En hij voelt zich al een beetje buitengesloten.
Wij hebben een hele goede band en hij is dol op Nederland. Daarom zal ik ook nooit gaan verhuizen, omdat hij hier zijn vriendjes heeft.
Maar laten we het er niet meer over hebben, want dit gaat over de nasleep van DGK en het is geen kids topic
Ik heb het gelezen en doorgegeven op het forum van BB UK, daar wisten ze nog van niks. Stupid English.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:13 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Een nieuw "hoogtepunt" in de RLS-geschiedenis. Een deelneemster die live in de dagboekkamer te horen krijgt dat ze kanker heeft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kanker__.html?p=1,2
Ik weet niet wat ik opmerkelijker vind, het nieuws an sich of het feit dat uitgerekend Jade meedoet aan de Indiase BB, Jade die de Indiase deelneemster aan BB UK discrimineerde en daar later (onder druk) haar excuses voor aanbood. Heel apart.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:13 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Een nieuw "hoogtepunt" in de RLS-geschiedenis. Een deelneemster die live in de dagboekkamer te horen krijgt dat ze kanker heeft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_kanker__.html?p=1,2
Had Coos niet iets met een Zuid-Amerikaansequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kom (helaas) (nog) niet verder dan Quero Comer Un Pizza...... en.... Hola Que Tal?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Ome Sjon stiekum jaloers zijn of ga ik nu te ver?
Oh, was zij dat? Dat wist ik niet. Raar verhaal idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet wat ik opmerkelijker vind, het nieuws an sich of het feit dat uitgerekend Jade meedoet aan de Indiase BB, Jade die de Indiase deelneemster aan BB UK discrimineerde en daar later (onder druk) haar excuses voor aanbood. Heel apart.
Ik zou me dolgraag op ibiZa tussen de locals verstaanbaar maken. Geen idee of ze daarquote:
Hij is nu 12 en mag kiezen bij wie hij wil blijven. Maar aangezien in Nederland het basketbal geen topsport is, blijft hij liever in Spanje, want daar is hij de beste jeugdspeler. En hij heeft al een contract aangeboden gekregen bij Valencia. Maar ik dring er op aan bij mijn ex dat ook zijn opleiding door moet gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een computertopic wasMaar goed, als je het er niet meer over wilt hebben, ook goed, lijkt me ook vrij pijnlijk. Misschien dus over een tijdje (paar jaar?) als die misere achter de rug is je hem wel weer vaak bij je kunt hebben
Och, dat is het echte leven ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, was zij dat? Dat wist ik niet. Raar verhaal idd.
Wat zijn we erg hè?![]()
Castellano, oftewel ABN, maar dan in het Spaansquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zou me dolgraag op ibiZa tussen de locals verstaanbaar maken. Geen idee of ze daar
'gewoon spaans', catalaans, of iets anders spreken. Weet jij dat?
DEMENTOR-EDIT: Wat die bigbrother betreft: ik vind dit TE ver gaan.Zoiets vertel je iemand
niet in 'de dagboekkamer'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik daar bij de redactie had gewerkt had ik PER DIRECT opgestapt! Gekkenhuis
Wel leuk voor hem, dat ie daar zo in uitblinkt, en ook leuk voor de trotse pappa natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nu 12 en mag kiezen bij wie hij wil blijven. Maar aangezien in Nederland het basketbal geen topsport is, blijft hij liever in Spanje, want daar is hij de beste jeugdspeler. En hij heeft al een contract aangeboden gekregen bij Valencia. Maar ik dring er op aan bij mijn ex dat ook zijn opleiding door moet gaan.
Mmm ik wacht met spanning de eerste les af:)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Castellano, oftewel ABN, maar dan in het Spaans
Behalve dan dat trotse pappa nooit bij een wedstrijd kan zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel leuk voor hem, dat ie daar zo in uitblinkt, en ook leuk voor de trotse pappa natuurlijk.
Het hele verhaal klopt niet. Wie laat zich nu testen op kanker als je in een BB huis zit, BS dus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef Marrije het volgende:
't Zou me trouwens ook niks verbazen als Jade het al eerder wist, ze is een echte dramaqueen dus aan haar merk je het verschil toch niet (of ze het al wist of niet) en BB 'scoort' weer ff.
Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mmm ik wacht met spanning de eerste les af:)
Sjon zou er onmiddelijk een spel-element aan toevoegen. Zoals dat de overige deelnemers middels opdrachten extra morfine kunnen verdienen zodat de terminale deelnemer minder extreem pijn lijdt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, als ze daar dood zou zijn gegaan, live op tv / streams aan kanker, dán zou Sjonnie pas echt jaloers zijn geweest
Maar aan die schuldsanering komt eens een eind en wie weet kun je dan wel bij wedstrijden zijn. Al is dat maar een schrale troost nu, dat begrijp ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Behalve dan dat trotse pappa nooit bij een wedstrijd kan zijn.
Maar we hebben nog een wedstrijd in de wacht staan. Zoon tegen vader bij 21'en. En dat gaat hij verliezen. Ik heb de basketbal al in huis.
Ik zal wel kompleet worden ingemaakt, hahahahaha
klinkt me bekend in de oren, de zoon van mijn schoonzoon , dito,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is nu 12 en mag kiezen bij wie hij wil blijven. Maar aangezien in Nederland het basketbal geen topsport is, blijft hij liever in Spanje, want daar is hij de beste jeugdspeler. En hij heeft al een contract aangeboden gekregen bij Valencia. Maar ik dring er op aan bij mijn ex dat ook zijn opleiding door moet gaan.
Ze had zich al veel eerder laten testen, staat in dat artikel dacht ik? Blijkbaar kwam de uitslag nu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hele verhaal klopt niet. Wie laat zich nu testen op kanker als je in een BB huis zit, BS dus.
http://www.digitalspy.co.(...)-on-big-brother.html
Het blijft rot, ook voor het joch. Lang leve MSN en de webcam moet je maar denken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Behalve dan dat trotse pappa nooit bij een wedstrijd kan zijn.
Maar we hebben nog een wedstrijd in de wacht staan. Zoon tegen vader bij 21'en. En dat gaat hij verliezen. Ik heb de basketbal al in huis.
Ik zal wel kompleet worden ingemaakt, hahahahaha
En de winnaar van een opdracht mag haar dan kaalscheren, dan komt dat niet zo hard aan de chemo's. Zo kan ik er nog wel een paar verzinnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjon zou er onmiddelijk een spel-element aan toevoegen. Zoals dat de overige deelnemers middels opdrachten extra morfine kunnen verdienen zodat de terminale deelnemer minder extreem pijn lijdt.
Tja, ik ben dol op sport en als je zoon erin uitblinkt dan ben je trots, maar ik hecht op die leeftijd meer waarde aan opleiding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
klinkt me bekend in de oren, de zoon van mijn schoonzoon , dito,
alleen wilde zijn ex hier niet aan meewerken,dus kon hij basketballen vergeten
5 dagen intern, of het barcelona was of valencia weet ik niet meer, en weekend thuis.
Dat is tossen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft rot, ook voor het joch. Lang leve MSN en de webcam moet je maar denken.![]()
Wat is 21'en bij basketball, dat is toch een kaartspelletje?
Mooi is dat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, ik ben dol op sport en als je zoon erin uitblinkt dan ben je trots, maar ik hecht op die leeftijd meer waarde aan opleiding.
Ik speelde op heel hoog niveau voetbal met de broertjes Koeman, maar mijn ouders waren niet kakkerig genoeg en dan hoor je er niet bij.
Daarna ben ik gaan boksen (wat mijn pa helemaal niet zag zitten) en werd Noord-Nederlands kampioen.
Maar ben onder dwang van mijn ouders ermee gestopt.
Met een tournooi van het militair elftal heb ik op spelen 2x goud gehaald bij speerwerpen en handgranaatwerpen.
En nu heb ik hangtieten en doe niets meer aan sport.
Ken jij die gekke stokken waarmee mensen een tennisbal wegwerpen, waarbij een hondje erachteraan moet en rennen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ken jij die gekke stokken waarmee mensen een tennisbal wegwerpen, waarbij een hondje erachteraan moet en rennen?
Je bent echt een schatje....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:33 schreef noekje het volgende:
Nmns, ik heb wentelteefjes gebakken tussen de middag. Lief hè?
Spaanse terror?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Om ff in de DGK te blijven, Jaap was net op Spaanse TV
tuurlijk ben je trots, ben altijd trots op mijn kinderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, ik ben dol op sport en als je zoon erin uitblinkt dan ben je trots, maar ik hecht op die leeftijd meer waarde aan opleiding.
Ik speelde op heel hoog niveau voetbal met de broertjes Koeman, maar mijn ouders waren niet kakkerig genoeg en dan hoor je er niet bij.
Daarna ben ik gaan boksen (wat mijn pa helemaal niet zag zitten) en werd Noord-Nederlands kampioen.
Maar ben onder dwang van mijn ouders ermee gestopt.
Met een tournooi van het militair elftal heb ik op spelen 2x goud gehaald bij speerwerpen en handgranaatwerpen.
En nu heb ik hangtieten en doe niets meer aan sport.
Nee, niet overal, maar zit toch best wel een tijdje in dat vak, pak um beet 18 jaar. En juist omdat ik niet alles weet, bezig ben met uitbreiding bezig (nog meer hitte) stelde ik die relevante vraag aan onze techneuten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:01 schreef Dementor het volgende:
Ik moet er wel om lachen, NMNS die denkt echt overal verstand van te hebben.
Vraag het maar eens na.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet overal, maar zit toch best wel een tijdje in dat vak, pak um beet 18 jaar. En juist omdat ik niet alles weet, bezig ben met uitbreiding bezig (nog meer hitte) stelde ik die relevante vraag aan onze techneuten.
Daar mag jij dan best om lachen, maar dat klinkt dan wat onbenullig als je mensen tegenspreekt die er al jaren mee bezig zijn en een serverpark van zo ongeveer 60 stuks onder beheer hebben.
Maar voor jou zal ik het toch nog een keer navragen zodra ik weer aan het werk ben. 't Kan zijn dat ze mijn vraag verkeerd hebben verstaan, maar ik kreeg echt waarden door van 80 en 100 graden. En dat verbaast mij ook niet, omdat sommige ruimten gewoon niet voorzien zijn van airco.
Ik meen mij te herinneren dat die uitschakeltemperatuur een bios setting is die je kunt aanpassen bij sommige systemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vraag het maar eens na.
Een HDD begeeft het echt op 80 graden en een CPU schakelt enorm terug op 100c ( mocht de computer al niet uitvallen omdat er in de BIOS een max temp staat ingesteld).
Ze hebben ooit van een noodzaak een deugd gemaakt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap werkelijk niets van dat paardje huppelen.
En dat vraag jij?quote:
Bron : King Jaap en WTF is Arnold?quote:Judgement Day
Hasta la vista baby's,
Vandaag is het dan zover. Vroeg mijn bed uit. Afgelopen weekend me intens voorbereid op mijn gasten.
Terminator Jaap: Judgement Day
Zal het Jaap vandaag op zijn allerbelangrijkste opname dag met maar liefst 2 interviews en 2 gekke acties lukken om zijn oude niveau uit de Kooi te hervinden? Of gaat ie af als een baksteen?
Dat kunt u morgen allemaal lezen wanneer ik uit mijn bedje ben gerold.........
Stay tuned en I'll be back!
Arnold.
Klopt, maar er zit ook een harde grens in de cpu.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat die uitschakeltemperatuur een bios setting is die je kunt aanpassen bij sommige systemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |