quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Irving het volgende:
Weet iemand trouwens waar die cijfers voor stonden?70539 was het, en ik zag er "loser" in maar toen ik dat zei werd ik uitgelachen
Bronquote:70539? / 19-8-2008
70539: oftèwel het getal dat je dagelijks zag als je van het festivalterrein naar de camping liep. 70539 is niet het bezoekersaantal van Lowlands 2008. Wat het dan wel is? Lastige vraag, zelfs voor ons... Ieder jaar, ergens midden in de winter, schrikt onze ontwerper Peter te Bos midden in de nacht wakker en heeft hij als een visioen het getal voor bij de entree in zijn hoofd.
Het heeft dus niets met het aantal bezoekers te maken. Dat lag namelijk op 55.000, net als afgelopen jaren. Bij sommige concerten (zoals N*E*R*D) leek het misschien drukker omdat een groot deel van de Lowlanders hierbij wilden zijn.
quote:
ligt eraan wanneer je waar geweest bent. Er waren ook momenten dat het rustiger was dan ooit op bepaalde hoeken van het terrein. Heb ook nog nooi zo weinig hoeven wachten op drank en eten trouwens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Luni het volgende:
Toch was het voor mijn gevoel drukker als voorgaande jaren.
dat had ik ook, ik was al bang dat het aan mij lagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Luni het volgende:
Toch was het voor mijn gevoel drukker als voorgaande jaren.
Toen ik op vrijdag en zaterdag over het terrein liep vond ik het overal druk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ligt eraan wanneer je waar geweest bent. Er waren ook momenten dat het rustiger was dan ooit op bepaalde hoeken van het terrein. Heb ook nog nooi zo weinig hoeven wachten op drank en eten trouwens.
ook, ik heb een paar keer een half volle alpha gezien, dat moet wel betekenen dat het elders drukker isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat had ik ook, ik was al bang dat het aan mij lagMaar misschien komt het omdat het de hele dag wat rustiger was bij de Alpha waardoor die duizenden mensen zich overal over het terrein bevonden.
Gevonden voorwerpen zijn overgedragen aan de politie, probeer het daar ook eens:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:08 schreef tomvonfarb het volgende:
Omdat het vorige topic (#2) zo snel na mijn post werd afgesloten, nog maar een keer:
------------
ey,
Heeft 'r iemand toevallig in de Lowlands-nacht van zondag op maandag 'n zwarte Sony W40 digitale camera gevonden, onder de bomen bij camping 1? Dat 'k de camera kwijt ben boeit niet zo heel veel, maar alle foto's die erop stonden wel!
Mocht iemand dat ding gevonden hebben, of iemand kennen die de camera heeft gevonden, plz reply.
Er wordt nl. heel veel waarde gehecht aan de foto's, en 'k wil gewoon alles geprobeerd hebben (vandaar deze post)...
Bare with me.
Kun je daar ook vergeten tentjes ophalen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gevonden voorwerpen zijn overgedragen aan de politie, probeer het daar ook eens:
http://www.lowlands.nl/news.php?page=396
Yeah alles al geprobeerd... Politie, lost'n found, postje op de lowlands-site....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gevonden voorwerpen zijn overgedragen aan de politie, probeer het daar ook eens:
http://www.lowlands.nl/news.php?page=396
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |