Dank jequote:
Waarom niet? Het is een prachtig land. Veel natuur, cultuur, mooie mix tussen Westers en Oosters. Je hoeft je hier werkelijk niet te vervelen.quote:Ik ben niet in Israel geweest en ben ook helemaal niet van plan daar ooit naar toe te gaan.
quote:Dat de media (mv van medium)
Er is echter een ander probleem: wanneer Israel één keer een fout maakt en te slap is, kan dat fataal zijn. Niemand, maar dan ook niemand zal dan klaar staan om Israel te redden. Ook Amerika niet. Dan is het afgelopen en uit met Israel, totdat in de verre toekomst men weer een poging zal wagen om te proberen het Joodse land op te bouwen.quote:Dus, alles bij elkaar, vind ik dat Israel, als de facto (helaas) overheersende macht, het verstandigste moet zijn. En dat is Israel niet. Het land maakt misbruik van de overmacht.
Dat de Palestijnen als staat stu~pide fratsen uithalen, doet daar niks aan af.
Immers: noblesse oblige!
Israel heeft autonomie gegeven aan de PA? Checkquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kip en ei verhaal. Ik zeg Oslo....begin daar maar en ga dan maar turven.
Tuurlijk bestaat dat niet. die zijn namelijk niet bekend met het Freudiaanse begrip "Selbsthass"quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:19 schreef schatje het volgende:
Bestaat er ook zoiets als een ander Palestijns geluid? Zo ja, heb je een linkje?
Och denk dat het eigenlijk geen kortzichtige jodenhaters zijn hier. Meer vermoeide jodennieuwslezers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:33 schreef zoalshetis het volgende:
goed om te zien dat jij nog geduldig en genuanceerd kan antwoorden. dat kan ik hier op fok! met al die kortzichtige jodenhaters al lang niet meer. het is water naar de zee dragen of nog beter, parels voor de zwijnen.
Bedoel je niet verwoed? Verwoede 'jodennieuwslezers'?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och denk dat het eigenlijk geen kortzichtige jodenhaters zijn hier. Meer vermoeide jodennieuwslezers.
Er is maar 1 oplossing voor dat hele confict: De complete uitroeiing van 1 volk daar.
Maar aangezien we dat hopelijk nooit hoeven meemaken zal deze strijd tot het einde der tijd doorgaan.
ik zie niet in waarom er een compleet volk uitgeroeid moet worden. als de volkeren zich gewoon verdraagzamer en minder agressief opstellen zal het misschien ooit nog goed komen. helaas is de haat en jaloezie zo diep geworteld en wordt kinderen al geleerd dat joden smerig, moordlustig en vals zijn, zodat het nog generaties gaat duren. in matzes zou palestijns kinderbloed zittenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och denk dat het eigenlijk geen kortzichtige jodenhaters zijn hier. Meer vermoeide jodennieuwslezers.
Er is maar 1 oplossing voor dat hele confict: De complete uitroeiing van 1 volk daar.
Maar aangezien we dat hopelijk nooit hoeven meemaken zal deze strijd tot het einde der tijd doorgaan.
Je 2e zin maakt je eerste zin al overbodig. En vergeet niet: de haat is 100% wederzijds.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom er een compleet volk uitgeroeid moet worden. als de volkeren zich gewoon verdraagzamer en minder agressief opstellen zal het misschien ooit nog goed komen. helaas is de haat en jaloezie zo diep geworteld en wordt kinderen al geleerd dat joden smerig, moordlustig en vals zijn, zodat het nog generaties gaat duren. in matzes zou palestijns kinderbloed zitten![]()
en over welk volk heb jij het eigenlijk dat uitgeroeid dient te worden?
ik vind het nogal simpel gesteld dat de haat 100% wederzijds is. israel heeft immers 1 miljoen tevreden palestijnen opgenomen. in 'palestina' woont geen enkele jood, of laat ik het beter zeggen, er kán geen enkele jood levend wonen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:02 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je 2e zin maakt je eerste zin al overbodig. En vergeet niet: de haat is 100% wederzijds.
En welk volk? Dat zijn ze al jaren hard druk aan het uitvechten. Vrede kan daar gewoon domweg niet. Omdat ze het niet kennen en al helemaal niet willen leren.
Kortzichtigheid gaat het helemaal worden deze eeuw.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:33 schreef zoalshetis het volgende:
goed om te zien dat jij nog geduldig en genuanceerd kan antwoorden. dat kan ik hier op fok! met al die kortzichtige jodenhaters al lang niet meer. het is water naar de zee dragen of nog beter, parels voor de zwijnen.
lekker kortzichtige opmerking van je. lees het topic eens door, graag ook de eerste waar de jodenhater ifu (kijk ook eens naar zijn postgeschiedenis) idd net zo kortzichtig is als jij nu bent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kortzichtigheid gaat het helemaal worden deze eeuw.
huhquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lekker kortzichtige opmerking van je. lees het topic eens door, graag ook de eerste waar de jodenhater ifu (kijk ook eens naar zijn postgeschiedenis) idd net zo kortzichtig is als jij nu bent.
Ah mooi, dat spaart me het terugzoeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:25 schreef SilkTie het volgende:
Hier maar verder, heb het vorige volgegooid met de volgende antwoorden.
quote:[..]
Waarom niet? Het is een prachtig land. Veel natuur, cultuur, mooie mix tussen Westers en Oosters. Je hoeft je hier werkelijk niet te vervelen.
Voor mij nog meer en je bent de enige niet, zelfs W.-A. van Oranje zegt het. Maar het is telkens een klein tikje. (ticje!). Persoonlijk heb ik zelfs de neiging om het woord "cafetaria" als meervoud te voelen.quote:[..]
Reeds aangepast. Maar het is dan ook 20 jaar geleden dat ik eindexamen Latijn gedaan heb ...
Wat een overdreven geklets, wat een theater!quote:[..]
Er is echter een ander probleem: wanneer Israel één keer een fout maakt en te slap is, kan dat fataal zijn. Niemand, maar dan ook niemand zal dan klaar staan om Israel te redden. Ook Amerika niet. Dan is het afgelopen en uit met Israel, totdat in de verre toekomst men weer een poging zal wagen om te proberen het Joodse land op te bouwen.
En waarom zou dat voor Israel niet kunnen gelden?quote:De Palestijnen hebben al veel fouten gemaakt, maar ze zijn er nog altijd.
Wat een ongelooflijk geklets, wat een bangmakerij en angsthazerij, wat een pathetiek.quote:Dit praat de fouten van Israel niet goed, maar het laat wel zien dat Israel onder enorme druk staat. Het gaat hier om puur lijfsbehoud. Wanneer Israel zekerheid heeft dat de tegenpartij niet uit is op haar totale vernietiging, is er ruimte om wat te ontspannen. Dan zullen er ook minder fouten gemaakt worden.
oh dan had je beter ifu of el moussie kunnen quotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
huh
Het bewijst mijn stelling alleen maar. Ik gaf je gewoon gelijk.
kom je uit 1922 of zo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ah mooi, dat spaart me het terugzoeken.
[..]
![]()
![]()
Nee, dat vervelen valt wel mee, geloof ik.
[..]
Voor mij nog meer en je bent de enige niet, zelfs W.-A. van Oranje zegt het. Maar het is telkens een klein tikje. (ticje!). Persoonlijk heb ik zelfs de neiging om het woord "cafetaria" als meervoud te voelen.![]()
[..]
Wat een overdreven geklets, wat een theater!
Welke kleine fout zou fataal kunnen zijn, dan?
En dat niemand zal helpen: krijgt het land nu niet al veel hulp uit de VSvA?
En dan: denk je dat de huidige politiek erg bevorderlijk is voor het maken van vrienden?
Wie de grootste pestkop is van het schoolplein, kan bogen op de minste vrienden. Maar ja, daar zit toch ook wel iets van oorzaak en gevolg bij.
[..]
En waarom zou dat voor Israel niet kunnen gelden?
[..]
Wat een ongelooflijk geklets, wat een bangmakerij en angsthazerij, wat een pathetiek.
En je bent je er zeker niet van bewust, dat die angst omgekeerd nog wel wat meer reden van bestaan heeft?
Nou, meer Ehhh!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:25 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Israel heeft autonomie gegeven aan de PA? Check
Israel heeft materieel (incl. wapens!) verstrekt voor een eigen Palestijnse veiligheidsdienst? Check
Israel heeft gevangenen vrijgelaten? Check
Israel heeft zich uit bepaalde gebieden teruggetrokken en nederzettingen opgedoekt? Check
De PA heeft de totale vernietiging van Israel uit haar handvest verwijderd? Ehhhhh
De PA heeft aanslagen op Israelische burgers voorkomen? Ehhhh
De PA gebruikt de door Israel geleverde wapens alleen voor het handhaven van de interne orde en niet om Israelische burgers aan te vallen? Ehhhh
De PA gebruikt de buitenlandse gelden voor de opbouw van haar economie en voor het financieren van terroristen? Ehhhh
Dank u.
Nu zal je wel met een tegenlijstje komen, ik kijk ernaar uit. Ik kan het al bijna raden, maar wil je geen werk uit handen nemen, je zou eens tijd overhebben om mijn eerdere advies op te volgen (goed en onbevooroordeeld lezen en zo).
Niet in Nederland nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:25 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat dat niet. die zijn namelijk niet bekend met het Freudiaanse begrip "Selbsthass".
Q.E.D.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
huh
Het bewijst mijn stelling alleen maar. Ik gaf je gewoon gelijk.
Tegenlijst krijg je wel van mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:25 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Israel heeft autonomie gegeven aan de PA? Check
Israel heeft materieel (incl. wapens!) verstrekt voor een eigen Palestijnse veiligheidsdienst? Check
Israel heeft gevangenen vrijgelaten? Check
Israel heeft zich uit bepaalde gebieden teruggetrokken en nederzettingen opgedoekt? Check
De PA heeft de totale vernietiging van Israel uit haar handvest verwijderd? Ehhhhh
De PA heeft aanslagen op Israelische burgers voorkomen? Ehhhh
De PA gebruikt de door Israel geleverde wapens alleen voor het handhaven van de interne orde en niet om Israelische burgers aan te vallen? Ehhhh
De PA gebruikt de buitenlandse gelden voor de opbouw van haar economie en voor het financieren van terroristen? Ehhhh
Dank u.
Nu zal je wel met een tegenlijstje komen, ik kijk ernaar uit. Ik kan het al bijna raden, maar wil je geen werk uit handen nemen, je zou eens tijd overhebben om mijn eerdere advies op te volgen (goed en onbevooroordeeld lezen en zo).
ga nog maar even door, ik vermaak me wel met jou.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Tegenlijst krijg je wel van mij
- Israel heeft de totale vernietiging geroepen op Iran
- Heeft Israel burgers doden zien te verkomen
- Hoe kan Israel twee keer Qana een genocide van maken ?? 1996 en 2006
- Hoe kan Israel kinderen zonder proces in de kampen te sturen en ze daar te mishandelen ??
- Hoe kan Israel de stroom af snijden van heel Palestina ?
- Hoe kan Israel grond stelen
- Hoe kan Israel nederzettingen bouwen op andersman grondgebied
- Hoe kan Israel massamoorden plegen op Palestijns en Libanese burgers
- Hoe kan Israel ongestraft journalisten vermoorden
- Hoe kan Israel de joodse terreur tegen de Arabieren niet vervolgen in Israel
En ik kan hiermee verder doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |