Dus iedereen maakt kuttopics en dus moeten we voorbeeld nemen aan een kuttopic? FAIL.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:42 schreef B.E.D het volgende:
De laatste tijd constateer ik een groeiende tendens van proletariėrs die het geinig vinden om door hun toedoen FOK! te verloederen.
Neem een voorbeeld aan deze zogenaamde 'geinpwnem': Ik zit met mijzelf in de knoop!
meinen FipO!quote:
Is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:42 schreef Het_hupt het volgende:
Kan TS nu eens een pak spijkers gaan opsnuiven?
hij mag van mij zelfs de eerste zijn die het um fliktquote:
Liever vandaag dan morgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hij mag van mij zelfs de eerste zijn die het um flikt
Je baggerde anders lekker mee in dat R&P topic!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:35 schreef B.E.D het volgende:
Zo merkwaardig he, de users die bezig zijn om de fundering van FOK! af te breken komen op dit topic af.
Uitgezonderd de serieuze users die hierboven wel een nuttige reply hebben achtergelaten.
Die baggeraars wéten dat dit topic specifiek over hen gaat, en dat ik gelijk heb, maar weten van onmacht niet wat ze moeten doen, dus posten ze maar 'grappige' posts
Er is dus wel degelijk sprake van enig niveau.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:42 schreef B.E.D het volgende:
Tuig, gajes, gespuis, schorem, rapaille van de bovenste plank![]()
Je bent gewoon jaloers dat ik vanavond een romantische date heb met Leannequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je baggerde anders lekker mee in dat R&P topic!!
OMG!!! Hoe weet je dat!?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:43 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik vanavond een romantische date heb met Leanne
Hoe ironischquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef Nemain het volgende:
laat staan dat ze weten dat zij het zelf zijn.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:43 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik vanavond een romantische date heb met Leanne
HAHHAHAquote:
Mensen zonder humorquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:54 schreef kraakschandaal het volgende:
TS heeft een punt,de reacties hier,bewijzen dat.
Je hebt een goed punt gemaakt B.E.D al zijn er ook nog die azijnpissers die echte klb kwaliteit niet (h)erkennenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:33 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Mensen zonder humor
Een echt baas zal je nooit worden.
Neem een voorbeeld aan afcajos, de_ananas, jordeeh, chriz2k, deepart, de_boswachter etc.
Dat zijn de echte KLB bazen.
Ze reageren ook niet in dit topic, omdat ze zich niet aangesproken voelen en hier dus niks te zoeken hebben.
Maar die falers die hier komen bashen uiteraard wel
Ik snap het, iedereen wordt boos als ie op z'n nummer wordt gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |