Ik zou zeggen dat het sarcasme van je post af druipt, maar volgens mij meen je het echtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:30 schreef Kudtstudent het volgende:
Hallo, dit is gewoon een serieus forum hoor. Hier zitten echte mensen, met echte problemen en echte medicatie voor deze problemen!!!!!! Het is niet de bedoeling dat hier grapjes gemaakt worden door niet depressieve mensen :S Wil je dit dan ook voortaan gewoon laten?
Hou je bek, kutstudent.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:30 schreef Kudtstudent het volgende:
Hallo, dit is gewoon een serieus forum hoor. Hier zitten echte mensen, met echte problemen en echte medicatie voor deze problemen!!!!!! Het is niet de bedoeling dat hier grapjes gemaakt worden door niet depressieve mensen :S Wil je dit dan ook voortaan gewoon laten?
Depressie? Kinderen in Afrika zouden dolblij zijn met een depressie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het sarcasme van je post af druipt, maar volgens mij meen je het echt
what about je ondertitel signature manquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef Henk-B het volgende:
Probeerde net met mijn linkerarm, mijn rechterschouderblad aan te raken, maar dan wel via mijn rug.
Door dit voorval ben ik voorover gevallen en nu kan ik armen en benen niet meer uit elkaar halen!
Iemand tips?
Ps dit is getypt via mijn neus.
Nee die van jouquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
what about je ondertitel man
zielig
Huh?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
what about je ondertitel man
zielig
je ondertitel signaturequote:
1136, ik heb nagedacht. Over dat Bonkel zijn weetje...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik word depressief van dit topic.
Wat moet ik doen?
Vertelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
1136, ik heb nagedacht. Over dat Bonkel zijn weetje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vertel
Ik durf het aan. Kan ik solliciteren of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja, ik heb inderdaad stijl
Solliciteren gebeurt onder vier ogen bij mij op kantoor. Zie je morgen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:06 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik durf het aan. Kan ik solliciteren of wat?
en ja, ik heb inderdaad stijl
Hm okee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Solliciteren gebeurt onder vier ogen bij mij op kantoor. Zie je morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |