Dat dus hier ook, inclusief dat van die knorr pakken (al heb ik die niet bij de kruiden staan, maar onder in de la bij de pasta en rijst).quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
Nu, mijn kastje ziet er ongeveer zo uit als Biogarde's foto. Ik heb alleen de onhebbelijke gewoonte om (knorr) pakken wel rechtop te zetten.
Dat is wel een heel fijn koffieding voor op het gas he?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo ben ik ook:
[ afbeelding ]
Chaos heerst
Moet ik eerst weer eens Lavazza in huis halen. Maar die italiaanse caffeineshots werken goed 's ochtendsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is wel een heel fijn koffieding voor op het gas he?.
Gebruik hem eens..
Zijn allebei "kookdingen" dus horen ze bij elkaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:33 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie dat de paneermeel bij Remlof gewoon tussen de kruiden staat, nou,
Ah, die zocht jij natuurlijk....quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:41 schreef Stali het volgende:
Oh en ik zie nu dat die mascarabon op het eierrekje ligt..
Ik ben van het weekend ook vrij hè...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:39 schreef Stali het volgende:
Paneer valt niet onder kruiden he..
Van het weekend ruim ik het wel op trouwens. Wat een bende lijkt het..
Je olijfolie is bijna op!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo ben ik ook:
[ afbeelding ]
Chaos heerst
Whehehe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, moet nieuwe halen voor het weekend
Zo heeft mijn zussie het ook, in zo´n brede lade onder het keukenblad, wel lekker praktisch is dat.quote:
Ja, die krijg ik ook!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:13 schreef SadKingBilly het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, een apothekerskast
Bovenin alle overige zooi en spullen voor Bento, daaronder alle kruiden in kleine potjes, daaronder voorraad in grote potten (van de turk en toko) en daaronder alles wat verder wel eens nodig is - sate, ketjap, rijstwijn, chili etc..
Het is wel praktisch, maar die la is altijd smerig!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo heeft mijn zussie het ook, in zo´n brede lade onder het keukenblad, wel lekker praktisch is dat.Mijn moeder heeft net een nieuwe keuken met een soort van ingebouwde apothekerskast. Een hele hoge smalle lade met allemaal mandjes boven elkaar, das ook wel handig. Zelf heb ik een piepklein oud keukentje dus hier staat alles op een plankje boven het raam in van die koffie & theeblikken of gewoon in de kast.
die van mij ziet er nog iets erger uitquote:
tof zeg!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:43 schreef octopussy het volgende:
Naja ik had een fotootje gemaakt op mijn foon van mijn kruidenoplossing, maar de foto wil met geen mogelijkheid op de laptop komen (niet via usb+activesync, niet via bluetooth en niet via wifi) dus ik jat even een plaatje van iemand anders:
[ afbeelding ]
alleen is die van mij mooier. Magneetbord en kruidenpotjes beiden Ikea.
allemaal mandjes voor categorieën zijn ook niet echt slecht moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die van mij ziet er nog iets erger uit
deze vond ik laatst online:
http://lunchinabox.net/2008/07/30/spice-cabinet-reorganization/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |