SEPO!quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:21 schreef Sgele het volgende:
FIPO!!
Ik ben eindelijk pleite, succes nog jij!quote:
Fijn dank uquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk pleite, succes nog jij!
Krijg nou tieten!!! Smokz!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Helaas:
- Zwarte Cross
- Mimizan
- Bardolino
- Weekendje beekse bergen
- Decibel Outdoor
Zijn weer voorbij
Maar goed, heb weer een topvakantie achter de rug, daar gaat het om
Volgens mij nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Jaa ik leef nog, verbazingwekkend, is het niet?
Met mij gaat het prima hoor, nog ff een paar daagjes uitrusten, dan kunnen we weer aan het werk! Mag ook wel weer eens na 4 weken
Hoe is het hier dan? Nog wat gemist?
Het is nog in leven!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, beetje kort inderdaad, maar wel goed om ff tot rust te komen!
In Italië mag je zonder vaarbewijs met 40pk motorboten rondvaren enzo, koelboxje mee, en t komt helemaal goed
[ afbeelding ]
Relaxed hoor
Droxz kan geen nieuwe schoenen vindenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is nog in leven!!!!!
Een foto van Tinus in het buitenland... nog steeds met heineken
Je hebt wel wat gemist hoor:
- Beller is op vakantie, sinds dien een stuk meer nieuwe mensen hier
- Die cactus mongool is er nog steeds...
- Er is van iemand hier een fiets gejat
- WL lijkt van de aardbodem verdwenen (of issie nou op vakantie?)
- Draakje is weer aan het werk, ookal vind ze het werk wat minder...
- Over mezelf verteld iemand anders maar....
Ga dan ff naar de sport2000 in Purmerend, je woont er vlakbij tenslottequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz kan geen nieuwe schoenen vinden
quote:U heeft een userban
U heeft een IP-ban
Dat is 1 van de eerste tenten waar ik heen ga harryquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga dan ff naar de sport2000 in Purmerend, je woont er vlakbij tenslotte
Vorige maand heb ik er nog 2 paar nieuwe maxies gevonden. Ze hadden m'n maat (48.5) ook nog
Dat is mij zelfs nog nooit geluktquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
o djeez, ik heb weer een ban op geenstijl![]()
![]()
[..]
Dit was al mijn 4e account ofzo, steeds weer een nieuwe naam verzinnen en een andere proxy gebruikenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit was al mijn 4e account ofzo, steeds weer een nieuwe naam verzinnen en een andere proxy gebruiken
Misschien toch eens wat beter opletten met postenquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien toch eens wat beter opletten met posten
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoorquote:
Neuh, gij ben best een goei menneke hequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor
Wat een taaltje hebben jullie daar, best grappig!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neuh, gij ben best een goei menneke he
aangezien het hier zo gruwelijk rustig is... ik ga de boel afsluiten en die paar man naar huis trappen
Fijne avond!![]()
WOW dat is best veel... uh.... muur zonder "iets"quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Na vijf minuten er achter komen dat er nog TWEE lagen behang onder de verf zat is niet grappig..
[ afbeelding ]
Na vier uur je schoenen niet meer terug kunnen vinden is ook niet grappig..
[ afbeelding ]
Na vijf uur een lege muur zien en bedenken dat ALLE gaten nog dicht moeten en er nog 1 muur helemaal leeg moet is ook niet grappig..
Tot zover dag 1..
Schade: zwarte schoenen zijn wit
Stukke spijkerbroek is nog stukker
Zo ongeveer elke nagel is wel kapot
En zoiets moet je niet doen als je om half 5 al je bed uit was
Account name maar even aangepast naar "jemoeder"quote:goed voor de banbonus
2008/8/18 <bantool@geenstijl.nl>
Reaguurder "jemoeder" heeft de volgende opmerking gemaakt over zijn/haar ban
--
Bedanken jullie zo iemand voor zijn inzet?
Moet ik weer een nieuwe naam verzinnen...
--
Reden van de ban volgens G-Unite: spamhoerrrrrrrrrrrrr
Link naar gebruikersposts: -hier-
Link naar de beheerpagina: -hier-
Permaban?:
IP: 12.34.45.78
E-Mail: "Jemoeder"@hotmail.com
Lekker op vakantie geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef DonGuido het volgende:
Geenstijl he, weten ze daar veel van cactussen af?
wa schuift hetquote:
daarvoor is een douchequote:Op maandag 18 augustus 2008 21:34 schreef lynda het volgende:
O en ik vergat nog zere handen, vieze kleren, vies haar enz.. Maar dat is juist leuk
Spierpijn merk ik morgen pas
nee, dat zijn meisjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef lynda het volgende:
Ja en vrouwen hebben mannen nodig tijdens het klussen![]()
HABADOEDASquote:
ehm dat is een woord wat vroeger werd gebruikt.quote:
ow da kende ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm dat is een woord wat vroeger werd gebruikt.
Onder het motto: ik zal je is een habadoedas geven.
Is bij programma geweest: Ik houd van holland
jah, komt ook maar weer zomaar in 1 keer opquote:
tja soms heb je dat hequote:Op maandag 18 augustus 2008 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, komt ook maar weer zomaar in 1 keer op
jah, kan er ook niks aan doenquote:
gelukkig maarquote:
ik ga ook maar is zoquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef draculettetje het volgende:
al ga ik wel zo slapen maar dat komt dan niet daardoor hoor
inderdaadquote:
hahahaha, die gozer heeft nu echt een trauma!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:27 schreef lynda het volgende:
Sorry martin is morgen weer overspannen! Krantenjongen ziet martin en zegt sorry martin! Ik zie martin en zeg sorry martin! Martin koopt koffie en cola voor vier euro en gooit koffie om.. Martin gooit ook kranten om.. Koffie opruimen gebeurd tien keer per dagde kranten lagen nog steeds netjes op stapel
en ik.. Heb vier euro fooi omdat het nog niet was aangeslagen
krantenjongen en ik hebben intussen een lachkick en hebben nog even voor zijn trein kwam de vriendelijke groeten gedaan van Droxz en daarbij uiteraard.. sorry martin gezegd! Op een vol perron
Ik moest gewoon lachenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een taaltje hebben jullie daar, best grappig!
Nee hoor, ben netjes op tijd enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:46 schreef draculettetje het volgende:
ben je niet te vroeg vandaag sgele?
Zo'n kerel hier heeft dus zo'n mokquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo dan, ik zet net 3 minuten op mijn heerlijke stoeltje hier... nog geen slok koffie gehad... en moest gelijk iemand helpen met zijn laptop. Ik moet echt zo'n beker kopen waar opstaat dat ik niets doe voordat ik koffie heb gehad!
(nee, ik gooi niet met mijn koffie hahahaha)
In Tilburg vanmorgen toen ik koffie ging halen hadden ze dat dus ook gedaan..ging fijn iemand onderuit met z'n bekertje theequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:13 schreef lynda het volgende:
Vind het gewoon jammer dat ik morgen niet moet werkende baas zei nog wat is de vloer schoon, gek he als je net een dweil erover heb gehaald. Heb nog niet eens de tijd gehad om me kranten te lezen
Ik heb mij bakje koffie ook nog niet op, weer iemand met een laptop... ik kan even geen laptops meer zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:13 schreef lynda het volgende:
Vind het gewoon jammer dat ik morgen niet moet werkende baas zei nog wat is de vloer schoon, gek he als je net een dweil erover heb gehaald. Heb nog niet eens de tijd gehad om me kranten te lezen
Ik zie gewoon zo duidelijk dat ik hier 1 van de weinige ben uit NH, samen met Lyndaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachenEn dat al op de vroege ochtend
Mogguh FUBAR!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mogguh ...
Crazy en ik zijn de enige Brabo's toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie gewoon zo duidelijk dat ik hier 1 van de weinige ben uit NH, samen met Lynda
Die uitspraken van jullie, echt grappig hahah
Denk het wel ja, maar brabo's zijn grappigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Fubar!![]()
[..]
Crazy en ik zijn de enige Brabo's toch?Volgens mij de rest allemaal van boven de rivieren?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk het wel ja, maar brabo's zijn grappig
Ik lig echt altijd dubbel als ik ze hoor praten hahaha
Andersom zal het ook wel zoiets zijn denk,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]Achja... als iemand er maar om kan lachen he
ik woon boven de rivieren maar heb toch wel zo'n 14 jaar in tilburg gewoondquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Fubar!![]()
[..]
Crazy en ik zijn de enige Brabo's toch?Volgens mij de rest allemaal van boven de rivieren?
Arm mennekequote:
Ik merk het niet eens meer eigenlijk, ik heb vrienden van overal uit het land, ik werk met zo'n 20 nationaliteiten en m'n familie zit overal in het land verspreidquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Andersom zal het ook wel zoiets zijn denk,
als er iemand met een compleet ander accent langskomt?
Tja heel Nederland komt naar brabant voor Carnavalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik woon boven de rivieren maar heb toch wel zo'n 14 jaar in tilburg gewoond
en kom er nog regelmatig bij mn zus
en carnaval en de kermis
Er is hoop, ik ben niet alleen!quote:
Ik haat kermis en carnavalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja heel Nederland komt naar brabant voor CarnavalEn ik heb er zo'n hekel aan he
(aan carnaval welteverstaan
)
ik niet maar dat komt gewoon omdat ik dan zonder afspraak hoef te maken een hoop bekende tegenkomquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja heel Nederland komt naar brabant voor CarnavalEn ik heb er zo'n hekel aan he
(aan carnaval welteverstaan
)
* Sgele schud Droxz z'n handquote:
Georgiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
WTF, er zit een deukje in mijn LADA!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar ik gister veel werk achterliet ligt het er nu nog steedsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
waar gister alles goed ging, nu een beetje veel werk
erg veel
M'n koffie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar ik gister veel werk achterliet ligt het er nu nog steeds
hehe, you made me smilequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar ik gister veel werk achterliet ligt het er nu nog steeds
Gisteren al een zooi van die tering laptops gedaan,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
godver klere
IE7 start niet meer op met runonce schermpage can not be fiend by msn.
Dan nog pc die vol staat met trojans (k*t gebruikers)
dan nog 12 laptops opnieuw ghosten (gem 1 uur per laptop)
klint als het geen wat ik ook had gisterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren al een zooi van die tering laptops gedaan,
nu weer 2.. we mogen elkaar een hand schudden
Mijn kut collega is er weer (is altijd alleen op maandag ziek),
eerste ruzie al weer gehad...
Dank uquote:
Wanneer pwn je die gast nou een keer dik op z'n neus man!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren al een zooi van die tering laptops gedaan,
nu weer 2.. we mogen elkaar een hand schudden
Mijn kut collega is er weer (is altijd alleen op maandag ziek),
eerste ruzie al weer gehad...
The page you have requested cannot be found.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
Kan even iemand checken of deze link werkt:
http://runonce.msn.com/runonce2.aspx
want dan kunnen we even onze isa gaan bekijken als deze bij jullie wel werkt
ok thanksquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
The page you have requested cannot be found.
op naar de volgende muur!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:27 schreef lynda het volgende:
Nog half uurtje! Tot ik weer mag klussen
Mijn baas heeft dat door, en stuurt mijn kut collega al de hele ochtend weg met van die simpele kut klusjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wanneer pwn je die gast nou een keer dik op z'n neus man!
Truste, en succes vanmiddag!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
Dat word eerst slapen en dan pas klussen
Vandaag te doen.. Muur schoonmaken en bureau schoonmaken + schuren..
Morgen maar weer verf + behang krabben
Ja primaquote:
hahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik ga ook even niets doen...
De rest van mijn collega's doet ook geen moer,
af en toe heb ik het idee dat ik de enige ben hier
* Sgele houd balletje hoogquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
ok. ben je een beetje goed?
*wijst* HIER is mijn goal en DAAR is jouw goal.
klaar?
Die streams hebben ze hier uitgezetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
godver, ghosten hebben we moeten staken.
Koste te veel brandbreedte
vermoedelijk ook wat tvzenders en live streams die aanstaan maar jah.
moet ik er dadelijk nog even 9 doen
HEY! we waren nog niet begonnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele houd balletje hoog
Valt wel mee hoor...![]()
* Sgele lobt vervolgens het balletje over Leanne in haar goal
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
HEY! we waren nog niet begonnen.![]()
en jij bent groter dan ik ben. dat is niet eerlijk.
ik trek eerst ff me hakken aan
[ afbeelding ]
ja hier niet ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die streams hebben ze hier uitgezet
Mja hier weten ze het ook niet helemaal hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hier niet ....
beetje vage regelingen hier
* Sgele kijkt eens naar beneden..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
*gaat naast Sgele staan en moet nog steeds omhoog kijken*
hmmm..tough player..
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele kijkt eens naar beneden..
eerhm... oh hai!
[ afbeelding ]
quote:
De laatste keer dat ze het gemeten hebben was ik 1.98quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef Crazy-M het volgende:
WOW, dit broodje gezond mogen ze elke dag wel halen
Ook nog met kruidenkaas erbij
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze het gemeten hebben was ik 1.98
nee, bij bedrijfsrestaurant gehaald (10 min lopen hiervandaan)quote:
laatste keer?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze het gemeten hebben was ik 1.98
hoe groot of klein ben jij dan ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
ik vind lange jongens een beetje eng
paar jaar geledenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laatste keer?
gisteren? vorig jaar?
5 jaar geleden ?
Tja daar kan ik dan weinig aan doen denk... dan moet het trouwens wel heel erg voor je zijn... groot en je kan me niet eens recht in beide ogen aankijken ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
hihi, nee hoor maar ben zelf niet zo gek groot en bevind me in een mannenwereld, ik begin er steeds beter mee om te gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
paar jaar geledenkeuring enzo
[..]
Tja daar kan ik dan weinig aan doen denk... dan moet het trouwens wel heel erg voor je zijn... groot en je kan me niet eens recht in beide ogen aankijken ook
ha ha dan zit je hier geloof ik een beetje verkeerd!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:44 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
M'n rechteroog kijkt over m'n rechterschouder zeg maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef Leanne het volgende:
[..]
hihi, nee hoor maar ben zelf niet zo gek groot en bevind me in een mannenwereld, ik begin er steeds beter mee om te gaan
loenzen is sexy!of ben je echt like scheel?
Hummeltje!!quote:
wow dat kom je niet vaak tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n rechteroog kijkt over m'n rechterschouder zeg maar
Sgele is eigenlijk al sinds m'n horeca tijd m'n bijnaam, omdat we met 4 jongens werkte met dezelfde voornaamToen heb ik zelf gezegd dat ze me maar schele moesten noemen.
Wat niet?quote:
ach zo op fok gaat dat prima draakjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dan zit je hier geloof ik een beetje verkeerd!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
dat iemands rechteroog over zijn rechterschouder kijkt.
ik zat al diep na te denken over hoe zoiets er uit zou moeten zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen... m'n oog heeft een afwijking naar rechts, voor iedereen bijdehand gaat lopen doen
das ongeveer even groot als mijquote:
Mja...foto's plaatsen begin ik niet aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik zat al diep na te denken over hoe zoiets er uit zou moeten zien![]()
maar t staat je vast erg cool
gaat zn gangetje! dank!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:59 schreef Leanne het volgende:
[..]
ach zo op fok gaat dat prima draakje
hoi trouwensalles goed?
Nog een hummeltje!!quote:
al ben ik best niewusgierigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja...foto's plaatsen begin ik niet aan
Jij bent toch niet zo heel oud? 24 ofzo?
Draakjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow hellup
wat ben ik dan wel niet
net 25quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja...foto's plaatsen begin ik niet aan
Jij bent toch niet zo heel oud? 24 ofzo?
quote:
Dat bedoel ikquote:
hoe lang ben jij draakje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow hellup
wat ben ik dan wel niet
Tja dan is't goed hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee hoor. vind het wel een lekkere leeftijd eigenlijk
meid! dan ben je echt aan de kleine kant jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je kan beter zeggen hoe klein
ik haal net de 1.60 niet
ha ha zei ik tochquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
meid! dan ben je echt aan de kleine kant ja![]()
mja..lange vrouwen vind ik ook niet heel mooi..bonestaken
doe je wel voorzichtig danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
sjo dan, ik ga even iemand op zijn bek slaan! brb
KthxBai!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
succesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Er zijn inderdaad maar weinig vrouwen die echt lang zijn er goed uit zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
lange vrouwen, en dan ook nog is net een lat ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
eigenlijk nog geen gezien die er dan ook goed uitzietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad maar weinig vrouwen die echt lang zijn er goed uit zien
Ja dat dan weer wel..ons kantoor in Boekarest heeft daar dus een dame van lengte werken die zeker wel te aanschouwen isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk nog geen gezien die er dan ook goed uitziet
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel..ons kantoor in Boekarest heeft daar dus een dame van lengte werken die zeker wel te aanschouwen is![]()
politiek correct genoeg?
Het is volgens mij geen modelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
![]()
modellen zijn natuurlijk vaak lang en mooi...
tja jammer inderdaad. ik vind een vrouw met rondingen ook veel mooier dan een anorexiameisje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is volgens mij geen modelNiet alle Roemeense zijn hoeren of modellen
![]()
En de meeste modellen vind ik dus geen gezicht..als je hun kant uit niest, breken ze in tweeen
"Ik eet toch zeker 2 blaadjes sla per dag"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
tja jammer inderdaad. ik vind een vrouw met rondingen ook veel mooier dan een anorexiameisje.
en dan hoor je ze nog zeggen: ik ben gewoon zo, ik honger mezelf echt niet uit! sure...
brrr inderdaad. ik zou dat echt niet kunnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Ik eet toch zeker 2 blaadjes sla per dag"
da's idd wel erg veel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
brrr inderdaad. ik zou dat echt niet kunnen
jah inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is volgens mij geen modelNiet alle Roemeense zijn hoeren of modellen
![]()
En de meeste modellen vind ik dus geen gezicht..als je hun kant uit niest, breken ze in tweeen
Nee ik krijg het ook niet weg hoor...wel 2 blaadjes slaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
brrr inderdaad. ik zou dat echt niet kunnen
Dat zou wel vet zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad
ghosten wat vanmorgen een uur duurde, nu 10 minuten
Nu alleen hopen dat ik de goede kant op kopieer, anders heb ik een externe harde schijf met alle images om zeep geholpen
doeg doegquote:
ik kom maar tot een halvequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik krijg het ook niet weg hoor...wel 2 blaadjes sla![]()
we weten het over 3 minuten ...quote:
*tromgeroffel*quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
aan het opstarten .....
Dat zijn van die schijtmeldingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen dit,
4 uur lang gewerkt aan een laptop, boot je die laptop even voor de laatste keer zie je dit:
SGE401: Invalid kernel
System halted...
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!
jepquote:
Laten we hopen dat het werktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep
Wij gebruiken safeguard als beveiliging... wat een hoerenproggie is dat zeg!
Probeer nu die kernel te repairen
1 op de 4 keer werkt hetquote:
Laptops IBM trouwens?quote:
Jezelf qouten, wat grappig.quote:
mezelf quoten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jezelf qouten, wat grappig.
Hier bedoel je? Nope, allemaal Dell (lattitude).
Goed bezigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
Nu start mijn ghost niet meer op op die laptops
hahaha, wat heb je nou weer kapot gemaakt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
Nu start mijn ghost niet meer op op die laptops
Zou het niet weten eigenlijk, ben best tevreden met deze serie van Dell eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
mezelf quoten?
Nee ik zat toevallig ff ergens te lezen
Kwam ergens tegen dat IBM laptops niet echt geliefd zijn binnen bedrijven)
Ik vermoed z'n imagequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, wat heb je nou weer kapot gemaakt?
Wij hebben hier ook alleen maar Dell, prima bakkies verderquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou het niet weten eigenlijk, ben best tevreden met deze serie van Dell eigenlijk.
ghost van cd: start opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, wat heb je nou weer kapot gemaakt?
wij ook,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook alleen maar Dell, prima bakkies verder
Die hebben wij gelukkig op een server staan,quote:
oke danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik had scherm aanlaten staan, 10 min later starte ghost toch maar op
werkt weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
wij normaal ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die hebben wij gelukkig op een server staan,
even een sessienaam inkloppen en alles staat voor je klaar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Volgens mij had ik nogal slaap nodig... Kom net m'n bed uit
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD kernel repair mislukt, hele laptop weer opnieuw opbouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droxz heeft z'n dag vandaag zegquote:
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Alles gaat prima!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Droxz heeft z'n dag vandaag zeg
Over 2 weekjes ben ik er ook gelukkig even tussenuit, is wel nodig....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, nog niet, m'n vakantie is nog niet helemáál afgelopen
Ik de 1ste week van September ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 2 weekjes ben ik er ook gelukkig even tussenuit, is wel nodig....
Ik moet daarna ook nog iets van 2 weken hebben die ik niet kan opmaken (operatie einde van het jaar).quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik de 1ste week van September ook
En dan heb ik nog 3 weken die ik op moet maken
Bedankt he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar naar huis denk
Mensen fijne avond!![]()
Prima, heb weer een goeie vakantie gehad, dus ik kan er weer ff tegenaanquote:
ook prima heb een super trouwdag gehad en daarna vakantie en nu bijna naar nijmegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, heb weer een goeie vakantie gehad, dus ik kan er weer ff tegenaan
Hoe is t met jou dan?
wordt gewoon een fijn plekkie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:52 schreef lynda het volgende:
[..]
En dat is nog zonder dat de zon er in staat
zon dan recht erop ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:52 schreef lynda het volgende:
[..]
En dat is nog zonder dat de zon er in staat
Achtertuin redelijk.. Maar als de zon dus hoog staat schijnt hij in de vijver en kijk je tot aan de bodemquote:
Moet je er water in doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Achtertuin redelijk.. Maar als de zon dus hoog staat schijnt hij in de vijver en kijk je tot aan de bodem
* lynda wacht op zonnig weer en gaat dan foto maken
Hoe is hetquote:
dat dacht ik gister ook om 22:30quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik doe een verstandig en ga slapen!
Leuk! Je kan vanaf het dak zo de vijver in duiken!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef lynda het volgende:
Vies..![]()
[ afbeelding ]
Uur later schoon!
[ afbeelding ]
Lange muur nog 2 lagen behang + verf.. Daar links van ook nog een redelijke muur waar toch wel behang op zat..
[ afbeelding ]
Toekomstig uitzicht
[ afbeelding ]
Toekomstig uitzicht 2
[ afbeelding ]
Tot zover dag 2
* Dr.Droxz pakt een "Droxz Special", dank u!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Leuk! Je kan vanaf het dak zo de vijver in duiken!![]()
Goedemorgen allemaal!
* Sgele zet een blad koffie, thee, droxz specials neer
voor gevulde koeken gaan jullie zelf maar kijken
Nee, gelukkig niet!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:25 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
Droxz, gaan we weer vechten met ghosts en dumps ????
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet!
Het is weer woensdag, pro-actief-rond-loop-dag-voor-mij
sorryquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:02 schreef Sgele het volgende:
Pff...en droxz maar zeggen dat ie demotiveerd... jullie kunnen er ook wat van
Ik heb mijn werk goed gedaan dacht ik zoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:02 schreef Sgele het volgende:
Pff...en droxz maar zeggen dat ie demotiveerd... jullie kunnen er ook wat van
succes weer!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
Hier ook druk..moet zo een presentatie geven
Mensen tot later
seksiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
Hier ook druk..moet zo een presentatie geven
Mensen tot later
quote:
hallo Leannequote:
Dus als ik iets zeg, is het seksie?quote:
ik vind een zachte g vaak wel mooi trouwensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:38 schreef Sgele het volgende:
wastie weer
[..]
Dus als ik iets zeg, is het seksie?
die zachte g doet 't 'm he
Heb je al onder de bank gekeken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind een zachte g vaak wel mooi trouwens
ik mis die van mij soms wel
Mja zo'n week heb ik dus ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
Zachte G
Brabants
Heerlijk
en godver al de gehele week tegenslag met alles, zo ook vandaag weer![]()
Dat heeft NIKS met Brabant te maken hequote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
Die usb schijf van gisteren .....
Die vliegt dadelijk echt door de raam
helemaal niks!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat heeft NIKS met Brabant te maken he
nee, eerder typoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat heeft NIKS met Brabant te maken he
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
11:03:54 20-08-08 22 I BRAN PRIO 2 : BRAND AFVAL/RUIGTE: (nader bericht: asbest) Neterselsedijk 46 LAGE MIERDE (LAM) : ROGS inzet. Graag tel. contact MKB
808201103541104701 1104701 BRW Brabant Zuid-Oost ( ROGs Inzet )
NEEEEE
Niet opschalen klere leijers !!!
Want dan kan het wel eens betekenen dat ik het NOG drukker krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |