lange vrouwen, en dan ook nog is net een lat ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:21 schreef Leanne het volgende:
[..]
meid! dan ben je echt aan de kleine kant ja![]()
mja..lange vrouwen vind ik ook niet heel mooi..bonestaken
eigenlijk nog geen gezien die er dan ook goed uitzietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad maar weinig vrouwen die echt lang zijn er goed uit zien
Ja dat dan weer wel..ons kantoor in Boekarest heeft daar dus een dame van lengte werken die zeker wel te aanschouwen isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk nog geen gezien die er dan ook goed uitziet
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel..ons kantoor in Boekarest heeft daar dus een dame van lengte werken die zeker wel te aanschouwen is![]()
politiek correct genoeg?
Het is volgens mij geen modelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:46 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
![]()
modellen zijn natuurlijk vaak lang en mooi...
tja jammer inderdaad. ik vind een vrouw met rondingen ook veel mooier dan een anorexiameisje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is volgens mij geen modelNiet alle Roemeense zijn hoeren of modellen
![]()
En de meeste modellen vind ik dus geen gezicht..als je hun kant uit niest, breken ze in tweeen
"Ik eet toch zeker 2 blaadjes sla per dag"quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
tja jammer inderdaad. ik vind een vrouw met rondingen ook veel mooier dan een anorexiameisje.
en dan hoor je ze nog zeggen: ik ben gewoon zo, ik honger mezelf echt niet uit! sure...
brrr inderdaad. ik zou dat echt niet kunnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Ik eet toch zeker 2 blaadjes sla per dag"
da's idd wel erg veel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
brrr inderdaad. ik zou dat echt niet kunnen
jah inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is volgens mij geen modelNiet alle Roemeense zijn hoeren of modellen
![]()
En de meeste modellen vind ik dus geen gezicht..als je hun kant uit niest, breken ze in tweeen
Nee ik krijg het ook niet weg hoor...wel 2 blaadjes slaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
brrr inderdaad. ik zou dat echt niet kunnen
Dat zou wel vet zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad
ghosten wat vanmorgen een uur duurde, nu 10 minuten
Nu alleen hopen dat ik de goede kant op kopieer, anders heb ik een externe harde schijf met alle images om zeep geholpen
doeg doegquote:
ik kom maar tot een halvequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee ik krijg het ook niet weg hoor...wel 2 blaadjes sla![]()
we weten het over 3 minuten ...quote:
*tromgeroffel*quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
aan het opstarten .....
Dat zijn van die schijtmeldingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen dit,
4 uur lang gewerkt aan een laptop, boot je die laptop even voor de laatste keer zie je dit:
SGE401: Invalid kernel
System halted...
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!
jepquote:
Laten we hopen dat het werktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep
Wij gebruiken safeguard als beveiliging... wat een hoerenproggie is dat zeg!
Probeer nu die kernel te repairen
1 op de 4 keer werkt hetquote:
Laptops IBM trouwens?quote:
Jezelf qouten, wat grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |