SEPO!quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:21 schreef Sgele het volgende:
FIPO!!
Ik ben eindelijk pleite, succes nog jij!quote:
Fijn dank uquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk pleite, succes nog jij!
Krijg nou tieten!!! Smokz!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Helaas:
- Zwarte Cross
- Mimizan
- Bardolino
- Weekendje beekse bergen
- Decibel Outdoor
Zijn weer voorbij
Maar goed, heb weer een topvakantie achter de rug, daar gaat het om
Volgens mij nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Jaa ik leef nog, verbazingwekkend, is het niet?
Met mij gaat het prima hoor, nog ff een paar daagjes uitrusten, dan kunnen we weer aan het werk! Mag ook wel weer eens na 4 weken
Hoe is het hier dan? Nog wat gemist?
Het is nog in leven!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, beetje kort inderdaad, maar wel goed om ff tot rust te komen!
In Italië mag je zonder vaarbewijs met 40pk motorboten rondvaren enzo, koelboxje mee, en t komt helemaal goed
[ afbeelding ]
Relaxed hoor
Droxz kan geen nieuwe schoenen vindenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is nog in leven!!!!!
Een foto van Tinus in het buitenland... nog steeds met heineken
Je hebt wel wat gemist hoor:
- Beller is op vakantie, sinds dien een stuk meer nieuwe mensen hier
- Die cactus mongool is er nog steeds...
- Er is van iemand hier een fiets gejat
- WL lijkt van de aardbodem verdwenen (of issie nou op vakantie?)
- Draakje is weer aan het werk, ookal vind ze het werk wat minder...
- Over mezelf verteld iemand anders maar....
Ga dan ff naar de sport2000 in Purmerend, je woont er vlakbij tenslottequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz kan geen nieuwe schoenen vinden
quote:U heeft een userban
U heeft een IP-ban
Dat is 1 van de eerste tenten waar ik heen ga harryquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga dan ff naar de sport2000 in Purmerend, je woont er vlakbij tenslotte
Vorige maand heb ik er nog 2 paar nieuwe maxies gevonden. Ze hadden m'n maat (48.5) ook nog
Dat is mij zelfs nog nooit geluktquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
o djeez, ik heb weer een ban op geenstijl![]()
![]()
[..]
Dit was al mijn 4e account ofzo, steeds weer een nieuwe naam verzinnen en een andere proxy gebruikenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit was al mijn 4e account ofzo, steeds weer een nieuwe naam verzinnen en een andere proxy gebruiken
Misschien toch eens wat beter opletten met postenquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien toch eens wat beter opletten met posten
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoorquote:
Neuh, gij ben best een goei menneke hequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor
Wat een taaltje hebben jullie daar, best grappig!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neuh, gij ben best een goei menneke he
aangezien het hier zo gruwelijk rustig is... ik ga de boel afsluiten en die paar man naar huis trappen
Fijne avond!![]()
WOW dat is best veel... uh.... muur zonder "iets"quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Na vijf minuten er achter komen dat er nog TWEE lagen behang onder de verf zat is niet grappig..
[ afbeelding ]
Na vier uur je schoenen niet meer terug kunnen vinden is ook niet grappig..
[ afbeelding ]
Na vijf uur een lege muur zien en bedenken dat ALLE gaten nog dicht moeten en er nog 1 muur helemaal leeg moet is ook niet grappig..
Tot zover dag 1..
Schade: zwarte schoenen zijn wit
Stukke spijkerbroek is nog stukker
Zo ongeveer elke nagel is wel kapot
En zoiets moet je niet doen als je om half 5 al je bed uit was
Account name maar even aangepast naar "jemoeder"quote:goed voor de banbonus
2008/8/18 <bantool@geenstijl.nl>
Reaguurder "jemoeder" heeft de volgende opmerking gemaakt over zijn/haar ban
--
Bedanken jullie zo iemand voor zijn inzet?
Moet ik weer een nieuwe naam verzinnen...
--
Reden van de ban volgens G-Unite: spamhoerrrrrrrrrrrrr
Link naar gebruikersposts: -hier-
Link naar de beheerpagina: -hier-
Permaban?:
IP: 12.34.45.78
E-Mail: "Jemoeder"@hotmail.com
Lekker op vakantie geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef DonGuido het volgende:
Geenstijl he, weten ze daar veel van cactussen af?
wa schuift hetquote:
daarvoor is een douchequote:Op maandag 18 augustus 2008 21:34 schreef lynda het volgende:
O en ik vergat nog zere handen, vieze kleren, vies haar enz.. Maar dat is juist leuk
Spierpijn merk ik morgen pas
nee, dat zijn meisjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef lynda het volgende:
Ja en vrouwen hebben mannen nodig tijdens het klussen![]()
HABADOEDASquote:
ehm dat is een woord wat vroeger werd gebruikt.quote:
ow da kende ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm dat is een woord wat vroeger werd gebruikt.
Onder het motto: ik zal je is een habadoedas geven.
Is bij programma geweest: Ik houd van holland
jah, komt ook maar weer zomaar in 1 keer opquote:
tja soms heb je dat hequote:Op maandag 18 augustus 2008 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, komt ook maar weer zomaar in 1 keer op
jah, kan er ook niks aan doenquote:
gelukkig maarquote:
ik ga ook maar is zoquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:22 schreef draculettetje het volgende:
al ga ik wel zo slapen maar dat komt dan niet daardoor hoor
inderdaadquote:
hahahaha, die gozer heeft nu echt een trauma!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:27 schreef lynda het volgende:
Sorry martin is morgen weer overspannen! Krantenjongen ziet martin en zegt sorry martin! Ik zie martin en zeg sorry martin! Martin koopt koffie en cola voor vier euro en gooit koffie om.. Martin gooit ook kranten om.. Koffie opruimen gebeurd tien keer per dagde kranten lagen nog steeds netjes op stapel
en ik.. Heb vier euro fooi omdat het nog niet was aangeslagen
krantenjongen en ik hebben intussen een lachkick en hebben nog even voor zijn trein kwam de vriendelijke groeten gedaan van Droxz en daarbij uiteraard.. sorry martin gezegd! Op een vol perron
Ik moest gewoon lachenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een taaltje hebben jullie daar, best grappig!
Nee hoor, ben netjes op tijd enzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:46 schreef draculettetje het volgende:
ben je niet te vroeg vandaag sgele?
Zo'n kerel hier heeft dus zo'n mokquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo dan, ik zet net 3 minuten op mijn heerlijke stoeltje hier... nog geen slok koffie gehad... en moest gelijk iemand helpen met zijn laptop. Ik moet echt zo'n beker kopen waar opstaat dat ik niets doe voordat ik koffie heb gehad!
(nee, ik gooi niet met mijn koffie hahahaha)
In Tilburg vanmorgen toen ik koffie ging halen hadden ze dat dus ook gedaan..ging fijn iemand onderuit met z'n bekertje theequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:13 schreef lynda het volgende:
Vind het gewoon jammer dat ik morgen niet moet werkende baas zei nog wat is de vloer schoon, gek he als je net een dweil erover heb gehaald. Heb nog niet eens de tijd gehad om me kranten te lezen
Ik heb mij bakje koffie ook nog niet op, weer iemand met een laptop... ik kan even geen laptops meer zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:13 schreef lynda het volgende:
Vind het gewoon jammer dat ik morgen niet moet werkende baas zei nog wat is de vloer schoon, gek he als je net een dweil erover heb gehaald. Heb nog niet eens de tijd gehad om me kranten te lezen
Ik zie gewoon zo duidelijk dat ik hier 1 van de weinige ben uit NH, samen met Lyndaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachenEn dat al op de vroege ochtend
Mogguh FUBAR!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mogguh ...
Crazy en ik zijn de enige Brabo's toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie gewoon zo duidelijk dat ik hier 1 van de weinige ben uit NH, samen met Lynda
Die uitspraken van jullie, echt grappig hahah
Denk het wel ja, maar brabo's zijn grappigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Fubar!![]()
[..]
Crazy en ik zijn de enige Brabo's toch?Volgens mij de rest allemaal van boven de rivieren?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk het wel ja, maar brabo's zijn grappig
Ik lig echt altijd dubbel als ik ze hoor praten hahaha
Andersom zal het ook wel zoiets zijn denk,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]Achja... als iemand er maar om kan lachen he
ik woon boven de rivieren maar heb toch wel zo'n 14 jaar in tilburg gewoondquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Fubar!![]()
[..]
Crazy en ik zijn de enige Brabo's toch?Volgens mij de rest allemaal van boven de rivieren?
Arm mennekequote:
Ik merk het niet eens meer eigenlijk, ik heb vrienden van overal uit het land, ik werk met zo'n 20 nationaliteiten en m'n familie zit overal in het land verspreidquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Andersom zal het ook wel zoiets zijn denk,
als er iemand met een compleet ander accent langskomt?
Tja heel Nederland komt naar brabant voor Carnavalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik woon boven de rivieren maar heb toch wel zo'n 14 jaar in tilburg gewoond
en kom er nog regelmatig bij mn zus
en carnaval en de kermis
Er is hoop, ik ben niet alleen!quote:
Ik haat kermis en carnavalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja heel Nederland komt naar brabant voor CarnavalEn ik heb er zo'n hekel aan he
(aan carnaval welteverstaan
)
ik niet maar dat komt gewoon omdat ik dan zonder afspraak hoef te maken een hoop bekende tegenkomquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja heel Nederland komt naar brabant voor CarnavalEn ik heb er zo'n hekel aan he
(aan carnaval welteverstaan
)
* Sgele schud Droxz z'n handquote:
Georgiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
WTF, er zit een deukje in mijn LADA!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar ik gister veel werk achterliet ligt het er nu nog steedsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
waar gister alles goed ging, nu een beetje veel werk
erg veel
M'n koffie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar ik gister veel werk achterliet ligt het er nu nog steeds
hehe, you made me smilequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar ik gister veel werk achterliet ligt het er nu nog steeds
Gisteren al een zooi van die tering laptops gedaan,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
godver klere
IE7 start niet meer op met runonce schermpage can not be fiend by msn.
Dan nog pc die vol staat met trojans (k*t gebruikers)
dan nog 12 laptops opnieuw ghosten (gem 1 uur per laptop)
klint als het geen wat ik ook had gisterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren al een zooi van die tering laptops gedaan,
nu weer 2.. we mogen elkaar een hand schudden
Mijn kut collega is er weer (is altijd alleen op maandag ziek),
eerste ruzie al weer gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |