quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is werkelijk een van de meest grappige audities die ik tijdens American Idol's, de Got Talents en eerdere X Factor's heb gezien!!!
quote:Britney Spears treedt op in Britse X Factor.
Britney Spears treedt binnenkort op in de Britse talentenjacht X Factor. "Ze zal een gastoptreden geven in de show, maar we vertellen nog niet wanneer precies", heeft een woordvoerder van het programma meegedeeld aan BBC News. Eerder verscheen al het gerucht dat Spears in het tv-programma zou gaan optreden, maar toen kon het nieuws nog niet bevestigd worden.
Comeback
De 26-jarige zangeres brengt op haar verjaardag haar nieuwe album 'Circus' uit. De zesde plaat van de popdiva verschijnt 2 december. Vrijdag is de eerste single 'Womanizer' van het album uitgebracht. Na een roerige tijd is de popdiva druk bezig met haar comeback. Begin deze maand won de zangeres drie MTV Awards.
Spice Girl Emma Bunton en Shane Filan van Westlife zullen ook hun opwachting maken in de Britse tv-show. Beide artiesten zullen de juryleden in X Factor bijstaan.
"a what?"quote:
Verstaan is een tweede.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:05 schreef Knipoogje het volgende:
Die Cheryl is wel ongelooflijk lekker trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zondag 28 september 2008 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De Top 12 schijnt uitgelekt te zijn! En de bijbehorende juryledenEh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Applausestore gaat over de tickets maar er is een wachtlijst van minimaal een jaar. (Ik sta er ook opquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:27 schreef static het volgende:
Same here. Zit te denken om eens naar zo'n show te gaan, maar kan er niets over vinden.
Is mij niet opgevallen. En waar waren Ruth en Daniel bij het liedje Hero wat iedereen zong?quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:41 schreef static het volgende:
Had liever gezien dat die laatste groep eruit ging.
Trouwens knap lullig dat als je moet optreden de deuren bij het podium het niet doen.
Ik zat zaterdag ook met open mond te kijken hoor. Ik vond de show echt geweldig, en de kwaliteit is dit jaar echt erg hoog. Er zijn er een paar die uitschieten naar de negatieve kant, maar voor de rest zijn het allemaal toppers!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:39 schreef static het volgende:
Het wordt de beste liveshow ooit genoemd; zelfs Louis barstte in tranen uit aan het eind. De sfeer was ook heel timide op het laatst; de jury zat maar wat voor zich uit te kijken.
Achter de deur die niet open wilde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
En waar waren Ruth en Daniel bij het liedje Hero wat iedereen zong?
OWzooo hahaha. Dacht al want één van de jongens keek zo vreemd. Wel netjes dat ze daar op anticipeerden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef static het volgende:
[..]
Achter de deur die niet open wilde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke uitzending weer ben ik wel verbaasd van het hoge peil van de dames, Diana geeft me telkens weer verrast met haar typische geluid en onschuldige onbevangenheid, Laura geeft me telkens weer kippenvel (wat is zij goed!!!), Alexandra blijft pieken!
Kan me niet herinneren dat er een seizoen was dat de kandidaten die kunnen winnen zo erg dicht bij elkaar liggen. Diana ligt voor wat betreft likability, Laura gaat zeker een hele grote carriere tegemoet (al denk ik meer op het vlak van de jazz meets pop) en Alexandra kan een diva worden (ik zeg wel kan, want ze heeft nog niet haar eigen geluid laten zien).
Wie o wie gaat deze keer winnen?? Begin stiekem te hopen op Diana...
(trouwens gehoord dat Gareth Gates weer studeert en niks meer in de shobiz doet?)
Volgende week Mariah Carey week!!! Masterclass en guest appearance.
Hoe zal ze reageren op de tornado Laura en op de originaliteit van Diana?
Wie moet wat zingen?
Yepquote:
Simon is weer vrijgezel, ik denk dat ie stiekem hoopt dat Ruth voor 'm valt... Hij kwijlt de hele tijd als hij naar haar kijkt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yep
Ik zou er zo verliefd op kunnen worden, wat een steamy performance was dat zeg!
Ik hoop het ook zeg!! Het was echt gewoon vals, en de pretenties van die meid, serieus!! 'I don't want Danii to pick my songs anymore, jankjankjank'quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:27 schreef oYo het volgende:
Hoop dat Rachel er zo uit mag.
Daniel was zelfs veel beter dan haar. Jammer van Diana...
Hmm, ik ben niet echt een fan om het zwakjes uit te drukken. En ik vond dat ze er nogal stijfjes bijzat. Maar ze leek me inderdaad wel aardig. Nou, op naar de uitslagquote:Net leuk stukje met Mariah in XtraFactor. Lijkt me echt een aardige meid.
Zal wel van de botox zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:31 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, ik ben niet echt een fan om het zwakjes uit te drukken. En ik vond dat ze er nogal stijfjes bijzat. Maar ze leek me inderdaad wel aardig. Nou, op naar de uitslag
In haar gezicht misschien, maar verder deed ze me ernstig denken aan een beginnende Parkinson patient. Ze staat erbij alsof ze een stok heeft ingeslikt, alles helemaal verstijfd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:01 schreef oYo het volgende:
WTF, Racel door, Daniel door....
Bottom 2Ik zat me ook redelijk op te winden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de einduitslag ben ik het wel mee eens, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Commentaren op ITV2 zijn WTF nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door shinydiscoball op 09-11-2008 00:08:08 ]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:34 schreef oYo het volgende:
ER, gelijk heb je zeker. Dacht ik ook. Alleen deze twee hoefden niet in de sing off te staan.Wat Louis betreft, een ongelooflijke disgrace dat die vent er nog bij is, hij heeft absoluut slecht commentaar, is een kleinzielige figuur en kan zich maar beter met zijn stomme covergroepje Westlife bezig gaan houden in plaats van met serieuze muziek. Ik erger me dood aan die mislukking Walsh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Commentaren op ITV2 zijn WTF nu
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Die heeft een ernstige laryngitis en een absoluut spreekverbod, dus zingen is helemaal uit den boze. De producers hebben besloten dat ze bij grote uitzondering gewoon door is naar volgende week zonder op te tredenquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:39 schreef shinydiscoball het volgende:
***********!! Ik was nooit zo'n fan van haar maar ze is toch wel echt goedWel jammer van ***********, hoewel ze dat stemmetje inderdaad wel achterwege mocht laten. Ik heb dat van********** gemist, is die eruit? Ik heb het namelijk vorige week niet gezien.
SORRY HOORquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die heeft een ernstige laryngitis en een absoluut spreekverbod, dus zingen is helemaal uit den boze. De producers hebben besloten dat ze bij grote uitzondering gewoon door is naar volgende week zonder op te treden
En het zou ERG PRETTIG zijn als je de volgende keer de uitslag even in SPOILERTAGS zet ja!! Er zijn mensen die het niet rechtstreeks kijken. WIl je even je post veranderen misschien???? Dankjewel.
THANKSquote:Op zondag 9 november 2008 00:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
SORRY HOOR
niet over nagedacht
Thanks, heb al een uur zitten lezenquote:Op zondag 9 november 2008 01:12 schreef oYo het volgende:
ER: http://www.digitalspy.co.uk/forums/forumdisplay.php?f=96
Als de aflevering/show uitgezonden is, mag over de uitslag gepost worden. Als je nog niet gekeken hebt, moet je hier niet lezen of posten. Zo gaat het óveral in series-, shows- en filmstopics op heel FOK!.quote:Op zaterdag 8 november 2008 @ 23:47 schreef ElizabethR het volgende:
En het zou ERG PRETTIG zijn als je de volgende keer de uitslag even in SPOILERTAGS zet ja!! Er zijn mensen die het niet rechtstreeks kijken. WIl je even je post veranderen misschien?? Dankjewel.
Isn't that obvious.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:05 schreef Greetings het volgende:
En die Austin had er nog wel in mogen zitten wat mij betreft, dat was echt onverdiend (is die gast btw gay?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Dat nummer zong ze vorig jaar een keertje a capella via de telefoon op de radio bij een of ander stom programma. Puur voor de gein. En dat sloeg in als een bom, toen heeft ze het maar opgenomen ookquote:Op zondag 16 november 2008 08:24 schreef oYo het volgende:
Was wel blij verrast om Leona te horen. Prachtnummer! (van Snow Patrol natuurlijk)
Erm nee, ze deed het bij Jo Whiley's Live Lounge omdat elke artiest daar een cover moet doen.quote:Op zondag 16 november 2008 17:22 schreef ElizabethR het volgende:
Dat nummer zong ze vorig jaar een keertje a capella via de telefoon op de radio bij een of ander stom programma. Puur voor de gein. En dat sloeg in als een bom, toen heeft ze het maar opgenomen ook
Ow, nou hier in Ierland deed ze het op de radio, a capella.quote:Op zondag 16 november 2008 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm nee, ze deed het bij Jo Whiley's Live Lounge omdat elke artiest daar een cover moet doen.
Nee hoor, Diana is nog altijd favoriet bij de bookies, al is ze iets minder favoriet dan vorige week. Eoghan is gestegen naar 2e favoriet (vorige week nog 3e) terwijl Alexandra nu juist 3e favoriet is (vorige week 2e). JLS is goede vierde terwijl Ruth en Rachel maar respectievelijk 2% en 1% kans hebben op de overwinning.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:26 schreef Happel het volgende:
Eoghan staat bovenaan bij de bookies in Engeland. Zie het dan ook niet zo snel gebeuren dat hij eruit vliegt.
Diana zal het wel zwaar krijgen vanavond. Ze heeft nog steeds last van laryngitis
Ok, ik had wat anders gelezen in de Engelse tabloids.quote:Op woensdag 19 november 2008 05:19 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee hoor, Diana is nog altijd favoriet bij de bookies, al is ze iets minder favoriet dan vorige week. Eoghan is gestegen naar 2e favoriet (vorige week nog 3e) terwijl Alexandra nu juist 3e favoriet is (vorige week 2e). JLS is goede vierde terwijl Ruth en Rachel maar respectievelijk 2% en 1% kans hebben op de overwinning.
Zeer opmerkelijk is overigens dat ook nog op Laura White gewed kan worden, er is blijkbaar toch nog iets als 0,1% kans dat een eerdere stemming ongeldig wordt verklaard ofzo.
Wat gaat Ruth zingen???quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:36 schreef oYo het volgende:
Morgen....
JLS Back For Good by Take That
Rachel Hylton Rule The World by Take That
Eoghan Quigg Never Forget by Take That
Diana Vickers Patience by Take That
Alexandra Burke Relight My Fire by Take That
Ruth Lorenzo
Take That are due to perform Greatest Day on the first live show with Same Difference and Rhydian Roberts performing on the results show.
Wat een belediging voor Diane.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef laforest het volgende:
Ik vind Diane ook wel goed, ze lijkt een beetje op Paris![]()
indeedquote:
Britney week. Dat gaat wat worden. ik hoop op/denk de volgende songs:quote:two tunes to sing each ( one Britney song and one American classic).
Dat werd ook eens tijd, kan niet geloven dat ze langer dan Laura is gebleven.quote:Op zondag 23 november 2008 00:12 schreef ElizabethR het volgende:
Gelukkig, de bitch is finally gone!!!!!
Ze zijn er zelf blijkbaar ook niet verguld meequote:Op maandag 24 november 2008 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de winner's single is Jeff Buckley's Hallelujah.
NEEEEEEEEE!
DigitalSpy.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:49 schreef ElizabethR het volgende:
Gisteren was Louis op radio2 RTE
Heel gesprek over Xfactor, over Rachel, dat het echt haar tijd was om te gaan omdat ze ook niet zo goed in de groep pastte, en over de 'rel'. Louis is nog steeds van mening dat hij wordt geboycot door de andere juryleden en dat als Danni " can't stand the heat she has to stay out of the kitchen" , maar ze moet voortaan wat schappelijker zijn met het gunnen van songs aan anderen.
Cheryl Cole is na de show hals over kop de studio uitgerend aangezien de broer van haar man betrokken was bij een car crash.
Verder voorspelt hij dat Eoghan of Diana gaat winnen.
Van mij mogen ze Louis ook ontslaan hoor!!
En jason Castro zong het in American Idol...quote:Op maandag 24 november 2008 21:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze zijn er zelf blijkbaar ook niet verguld mee
Ik vind het ook een stomme keuze. Sommige nummers moet je met rust laten! En noooooooooooooit aankomen, en zeker niet door een X factor kandidaat laten zingen.
Overigens gaan de credits voor het nummer naar Leonard Cohen, en niet naar Jeff Buckley. Sorry CDP, maar Buckley heeft het alleen maar gezongen, niet geschreven
Brrrrrr, afgrijselijk!!!!!!!!!quote:
quote:The X-Factor series 5 final is to be held on the 13th of December 2008.
The theme is yet to be announced.
The guests acts performing on the final will be Beyonce, Take That and Boyzone.
Beyonce will duet with all remaining 3 finalists.
quote:
Niet mee eens, authentiekquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:58 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Brrrrrrr... wat een jankstem! VRE-SE-LIJK!
En dat manke handje is ook iedere week hetzelfdequote:Op woensdag 26 november 2008 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Authentiek kan ook vreselijk zijn oYo
Ik ben Diana ook meer dan zat, ze doet constant hetzelfde, zowel qua zang als qua mimiek.
Leuk voor een of twee liedjes, maar dan wil ik echt wel weer iets anders horen.
AMEN!!quote:Op woensdag 26 november 2008 08:30 schreef laforest het volgende:
[..]
En dat manke handje is ook iedere week hetzelfde
Geef mij Ruth maar
Ze woont in de UK, vlak bij mijn moederquote:Op woensdag 26 november 2008 12:33 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
AMEN!!
Ruth!![]()
![]()
![]()
. Waarom woont dat mens niet in NL
.
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:39 schreef Happel het volgende:
Diana wint dit ook, dus waar maken die anderen zich druk om...
Diana
Nou nou, wat een haat.quote:
quote:Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:29 schreef PeRi het volgende:
Holly Jervis what the fuck was dat!! Hahahaha briljaaaaant. Die stem, die mond. Net een monster
!!!!
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind er nog geen echte uitblinker bij zitten. Ook die Alexandra niet echt.
eXtra Factor;
Sam. Wham bam thank you Sam
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |