Girl Band - opening, man nou dat klonk echt niet zo geweldig als ze deden voorkomen

. Weet niet of het helemaal aan hen lag, maar het geluid was ook inet helemaal jofel iig. Ze stonden er ook een beetje bij als een stelletje hoeresloeren, vooral die ene met dat blauwe jurkje - net een opblaaspop

.
Austin - dat was best okay, had iets meer verwacht, maar het is beter dat ze het per show opbouwen bij hem denk ik. Goeie start voor hem.
Daniel Evans - jammer dat zn zenuwen de bovenhand voerden, erg tof nummer en ik denk dat hij het veel beter had kunnen brengen. Bij het refrein had ie zn zelfvertrouwen wat meer terug, en dat zag en klonk gewoon veel beter. Big smile erbij, kracht in zn stem. Zn gevoel zat er echt in, dat zag je. Erg fijn, heel fijn ook om naar te kijken dat hij er zelf ook zo van genoot. Maar het was niet echt goed ofzo.
Alexandra - OMG wat is ze gooooed jeeej eindelijk iemand die weet hoe ze moet zingen! Favo alert

.
JLS - Hmm hier had ik meer van verwacht, veeeeel meer en helemaal niet dat tievesnummer

. Louis verpestte het voor ze hiermee. Iets uptempo, meer beat erin, had ze veel meer neergezet. Dit is forgettable.
Scott - matig inderdaad, wel heel tof dat Simon zich ervoor excuseerde. Hij verdient zeker nog een kans.
Rachel - ze ziet er iig een stuk beter uit met dat korte haar. Onverwacht nummer, maar ik vond het zeker een cool nummer voor haar en ze heeft zichzelf er wel mee bewezen, ondanks de zenuwen. Ze kan niet enkel Amy Winehouse nummers. Haar pak was wel iets te groot voor haar

.
Diana - ok ten eerste; de styling was hier dronken ofzo. Ze zag eruit als een heks. Maar het nummer vond ik erg tof, heel breekbaar, sfeervol. Iets meer emotie had ik graag willen zien, maar ik denk dat ze het zeker erg ver kan schoppen. Favo!
Bad Lashes - ik vind ze beter dan Girl Band, klinken beter ook. Maar ik ben nog niet weg van ze.
Eogahn - Imagine

! Cool! Hij deed het erg goed ook. Toffe knul, klonk erg goed ook, zeker ook een om in de gaten te houden.
Ruth - ik vind het niet tof dat ze telkens een gedeelte in het spaans zingt nu, ik hoop echt dat ze dat gaan nokken, het begint me echt te irirteren. Ik vind het veel sexier en beter klinken als je gewoon haar spaanse accent hoort in het Engels. Of gewoon een heel spaans nummer. En ze moet een uptempo nummer doen. Maar goed, dit nummer was opzich wel okay, te veel drama. Kon veel beter dit nummer.
Laura - Shrieky
áái in het begin

. Goed nummer, erg goed. Ze overarticuleerde wel iets teveel (elke zin) en teveel verschillende toonhoogtes naar mijn smaak. Maar zeker een dame om goed in de gaten te houden!
Geluid was tijdens de Resultshow iig wel een stuk beter zeg

.
En Leon was er! Hij zong zelfs

! Hij loopt en ziet er nog steeds wel uit als een dwerg zeg.
Battle of the girl bands

. Verdiend ook ha.
Girl Band - slecht slecht slecht mijn god net een stel meiden in een karaoke bar
Bad Lashes - stuk beter dan Girl Band maar toch een van de slechtste versies van Wonderwall die ik ooit gehoord heb. Gelukkig naarmate het einde vorderde werd het beter.
Zooo typisch dat Louis het op deadlock zou gooien, whimp

.
Bad Lashes verdiende het zeker meer om te blijven.

.
Stomme Girl Band gaan er zeker volgende week uit dan

.