abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60924028

The Judges

Mastermind
Simon has helped sell over 150 million records and has had over 70 UK and US no. 1. He's a household name on both sides of the Atlantic thanks to his TV shows The X Factor, Britain’s Got Talent and American Idol.

Pop princess
Dannii's first TV appearance came on Australia’s Young Talent Time aged 7. Since then she has had number 1 hits in the music charts, starred in soaps, musicals and is a judge on Australia’s Got Talent.

New girl
Cheryl came to prominence after entering the talent show Popstars: The Rivals, winning a place in Girls Aloud. They've had phenomenal success achieving a record breaking 18 consecutive Top Ten hits.

Pop mogul
King of the Irish pop scene, Louis is the man behind some of the most successful bands in pop history; Boyzone, Westlife, Girls Aloud and Shayne Ward, achieving a staggering 28 number ones along the way.

Nieuw seizoen, nieuw talent . Afgelopen zaterdag weer begonnen bij ITV (of op een andere dag via je computer ) en de komende weken staat de zaterdag in het teken van X Factor en Xtra Factor UK. De eerste uitzending belooft alweer veel goeds qua talent en absoluut hilarisch non-talent.

Beleef het hier mee!
pi_60924071

Het is werkelijk een van de meest grappige audities die ik tijdens American Idol's, de Got Talents en eerdere X Factor's heb gezien !!!
pi_60924141
"Ya man". "Ooooh mysterious girl" .

Ik dacht dat ik er in zou blijven .
Whatever I want.
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:44:52 #4
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_60924388
Ik vond ze ook zo tof.

Wat wel raar was, Austen die doorging zat in een boybandje en daar hoorde je hem niet over.
Toen Nik (die jongen die ooit in Popstars zat) auditie kwam doen werd er ook met geen WOORD gerept dat ie in Phixx zat die toch wel twee Top 10 hits i/d UK hebben gehad. Vaag!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:41:59 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60930221
Waarom liep dat juryvrouwtje weg bij één van de audities? Was vanochtend op een ontbijtshow, maar de taxi stond te wachten dus kon het niet afkijken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:47:31 #6
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_60930354
De jongen die auditie deed zat samen met haar 6 jaar terug in Popstars The Rivals en ze vond het dus 'niet kunnen' om hem te jureren..
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:54:05 #7
15080 static
pi_60930534
Het haar van Simon groeit gestaag richting coupe Amy W.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_60940562
Waar kijken/downen jullie hem zoal? (TVP)

Edit: laat maar, heb al een goede torrent gevonden

[ Bericht 43% gewijzigd door Greetings op 19-08-2008 01:01:41 ]
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:48:22 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_60989800
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het is werkelijk een van de meest grappige audities die ik tijdens American Idol's, de Got Talents en eerdere X Factor's heb gezien !!!
.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_61087627
Holly Jervis what the fuck was dat!! Hahahaha briljaaaaant . Die stem, die mond. Net een monster !!!!

Ik vind er nog geen echte uitblinker bij zitten. Ook die Alexandra niet echt.

eXtra Factor;
Sam . Wham bam thank you Sam !
Whatever I want.
pi_61197420
Zaten wel weer wat pareltjes tussen inderdaad . Die Phil ook, met zijn uithalen .
pi_61256191
Is er niet een site waar alle "trieste" audities opstaan, beetje lastig zoeken nu tussen al die audities.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_61455456

. Joelle !!

Aschwin .

Ben ook erg benieuwd naar prison officier Kristy Doherty hoe die het er verder vanaf gaat brengen.

Die man wiens vrouw altijd zei dat hij moest meedoen en zij vorig jaar overleden was, vond ik niet zo spannend eigenlijk. Beetje hetzelfde als vorig jaar, die dinnerlady met die twee zoontjes die nog ver kwam .

eXtra Factor; ik vond Man Band leuk!!! Booehooe! .
Amy Hardgreeves oid kan ik niet vinden op youtube, zij zong Power of love. Ze zingt goed, maar ik vind haar een beetje een cunt .
Whatever I want.
pi_61455513
Nog even Ariel posten van week 3, toch wel een toppertje .

Whatever I want.
  zondag 7 september 2008 @ 19:50:25 #15
15080 static
pi_61455567
Die is niet helemaal goed bij haar hoofd.
pi_61455622
Holistic vocalcoach .
Whatever I want.
  zondag 7 september 2008 @ 21:40:13 #17
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61459579
Volgende week de laatste audities toch? Ben dr wel weer klaar mee.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:43:10 #18
15080 static
pi_61940073
quote:
Britney Spears treedt op in Britse X Factor.

Britney Spears treedt binnenkort op in de Britse talentenjacht X Factor. "Ze zal een gastoptreden geven in de show, maar we vertellen nog niet wanneer precies", heeft een woordvoerder van het programma meegedeeld aan BBC News. Eerder verscheen al het gerucht dat Spears in het tv-programma zou gaan optreden, maar toen kon het nieuws nog niet bevestigd worden.

Comeback
De 26-jarige zangeres brengt op haar verjaardag haar nieuwe album 'Circus' uit. De zesde plaat van de popdiva verschijnt 2 december. Vrijdag is de eerste single 'Womanizer' van het album uitgebracht. Na een roerige tijd is de popdiva druk bezig met haar comeback. Begin deze maand won de zangeres drie MTV Awards.

Spice Girl Emma Bunton en Shane Filan van Westlife zullen ook hun opwachting maken in de Britse tv-show. Beide artiesten zullen de juryleden in X Factor bijstaan.
pi_61942415
Prutney .

Morgen bootcamp ! En zondag uitslag bootcamp !!
Whatever I want.
pi_61956918
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:52 schreef PeRi het volgende:
Holistic vocalcoach .
"a what?"
"a holistic vocalcoach"
"and what does that mean?"
"I coach people vocally in a holistic way"

beter een knipoog dan een blauw oog
pi_61957064
Hey. waar zien jullie deze uitzendingen? Via bittorent? Want ik kan niks vinden op de reguliere BBC zenders..
pi_61957094
Het wordt uitgezonden op Itv.
Whatever I want.
pi_61957296
Die Cheryl is wel ongelooflijk lekker trouwens
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:01:44 #24
15080 static
pi_61958514
Die Austin is best goed.
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:02:30 #25
15080 static
pi_61958535
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:05 schreef Knipoogje het volgende:
Die Cheryl is wel ongelooflijk lekker trouwens
Verstaan is een tweede.
pi_61974993
Ik heb nog geen echte favo's, vind het altijd lastig met bootcamp tenzij iemand er echt boven uitsteekt.

Zoals die Austin, holy crap wat een vooruitgang .
Die Carla heeft ook een ontzettend mooie stem, maar moet werken aan dr zelfvertrouwen.
En Cyril, sorry hoor maar die vent is echt tof . Geweldig!
JLS zijn leuk . Edoch niks bijzonders, toch het vermelden waard.
Rikki, die knul uit Glasgow, heeft ook wat maar dan vond ik even Trevor (volgens mij, jonge knul van 17 ofzo) lekkerder klinken .
Exdruggo Rachel , . Alleen wel ietwat prettiger als ze niet zo 'luid' zingt.

Vanavond horen we wie echt door zijn en wie in de jury welke categorie krijgt .
Whatever I want.
  zondag 28 september 2008 @ 17:49:23 #27
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61975108
De Top 12 schijnt uitgelekt te zijn! En de bijbehorende juryleden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 28 september 2008 @ 18:02:00 #28
15080 static
pi_61975396
Is het vanavond weer? Word een beete tureluurs van al die herhanlingen, elke avond/nacht een paar keer, ook the xtra factor.
  zondag 28 september 2008 @ 18:04:20 #29
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61975445
Vanavond is deel II van Bootcamp ja.
pi_61976207
Xtra Factor is juist leuk .
Whatever I want.
  zondag 28 september 2008 @ 22:12:28 #31
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_61982783
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De Top 12 schijnt uitgelekt te zijn! En de bijbehorende juryleden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh...
SPOILER
  zondag 28 september 2008 @ 23:54:13 #32
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61985789
die ja, oYo.
En whoa, dit is echt het vrouwenjaar?
  maandag 29 september 2008 @ 18:53:25 #33
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_62003142
Ben best wel nieuwsgierig hoe dit verder gaat... Leuke dames met goede stemmen.

Zitten best talenten bij die het allemaal kunnen maken, maar als ze maar geen oubollige shit gaan zingen. En liefst niet te veel Amy copypaste-werk. Ben ik nu al zat...

Mannen vind ik niks deze keer. De winnaar wordt echt een vrouw.
pi_62125341
Dit is iig de top 24, die we vanavond én morgen zullen zien;

In the 14 – 24 Girls category- Cheryl
Annastacia Baker
Hannah Bradbeer
Alexandra Burke
Amy Connolly
Diana Vickers
Laura White

In the 14 – 24 Boys category - Simon
Scott Bruton
Austin Drage
Mali-Michael McCalla
Liam Payne
Eoghan Quigg
Alan Turner

In the 25 and Overs category - Danni
Daniel Evans
Suzie Furlonger
Louise Heatly
Rachel Hylton
Ruth Lorenzo
James Williams

In the Groups category - Louis
4 Instinct
Bad Lashes
Desire
Girlband
JLS
Priority

Morgen zien we of de uitgelekte top 12 klopt
Whatever I want.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:51:27 #35
15080 static
pi_62134899
Aardige huisjes.
  zondag 5 oktober 2008 @ 10:04:10 #36
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62142717
JLS !

Diana !

Alexandra !

Suzie !

Louise !

Rachel heeft ook echt potentie, maar beetje overrated en ze moet echt heel gauw veranderen .

Vanavond top 12 bekendmaking !
Whatever I want.
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:44:11 #37
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_62156493
dus toch geen Suzie, maar wel Ruth!

Wordt leuk seizoen!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:57:48 #38
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_62304815
En wie zijn jullie favorieten dit seizoen?

Ik ben er nog niet echt uit, maar heel ver komen:
-Laura
-Alexandra
-Rachel

Voorlopig mijn top 5 zoals het zal lopen...

1. Laura
2. Austin
3. Alexandra
4. Eogahn
5. Ruth

6. Bad Lashes
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:55:39 #39
15080 static
pi_62316142
Mooi decor.

En die Alexandra zong de sterren van de hemel.
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:08:36 #40
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_62323591
O man wat een goede optredens zitten erbij!

Mijn persoonlijke 3 uitschieters:

Diana Vickers! Apart, beetje Sinead achtig maar wel origineel!

Laura White : LOVE HER!! The one to beat. Wat een strot! Die eerste noot deed 't 'm al.

Alexandra Burke: ze is verdorie echt goed, maar waarom dit liedje? Nu krijg je de vergelijkingen al... Maar Alex is een van mijn favorieten!

Dichtbij...

Rachel Hylton: fantastische strot, maar niet echt ieders meug denk ik... Beetje fout liedje voor haar. Valt misschien sneller af dan verwacht.
Ik ben benieuwd naar volgende week... Ik wil iets beter zien, met een ander liedje.

Ook erg goed!

Ruth Lorenzo: mooi, zwoel (wat zat die Simon weg te glijden zeg)

Austin Drage komt ver, maar op de een of andere manier is het niet zo mij ding...
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:31:06 #41
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62324799
Girl Band - opening, man nou dat klonk echt niet zo geweldig als ze deden voorkomen . Weet niet of het helemaal aan hen lag, maar het geluid was ook inet helemaal jofel iig. Ze stonden er ook een beetje bij als een stelletje hoeresloeren, vooral die ene met dat blauwe jurkje - net een opblaaspop .
Austin - dat was best okay, had iets meer verwacht, maar het is beter dat ze het per show opbouwen bij hem denk ik. Goeie start voor hem.
Daniel Evans - jammer dat zn zenuwen de bovenhand voerden, erg tof nummer en ik denk dat hij het veel beter had kunnen brengen. Bij het refrein had ie zn zelfvertrouwen wat meer terug, en dat zag en klonk gewoon veel beter. Big smile erbij, kracht in zn stem. Zn gevoel zat er echt in, dat zag je. Erg fijn, heel fijn ook om naar te kijken dat hij er zelf ook zo van genoot. Maar het was niet echt goed ofzo.
Alexandra - OMG wat is ze gooooed jeeej eindelijk iemand die weet hoe ze moet zingen! Favo alert .
JLS - Hmm hier had ik meer van verwacht, veeeeel meer en helemaal niet dat tievesnummer . Louis verpestte het voor ze hiermee. Iets uptempo, meer beat erin, had ze veel meer neergezet. Dit is forgettable.
Scott - matig inderdaad, wel heel tof dat Simon zich ervoor excuseerde. Hij verdient zeker nog een kans.
Rachel - ze ziet er iig een stuk beter uit met dat korte haar. Onverwacht nummer, maar ik vond het zeker een cool nummer voor haar en ze heeft zichzelf er wel mee bewezen, ondanks de zenuwen. Ze kan niet enkel Amy Winehouse nummers. Haar pak was wel iets te groot voor haar .
Diana - ok ten eerste; de styling was hier dronken ofzo. Ze zag eruit als een heks. Maar het nummer vond ik erg tof, heel breekbaar, sfeervol. Iets meer emotie had ik graag willen zien, maar ik denk dat ze het zeker erg ver kan schoppen. Favo!
Bad Lashes - ik vind ze beter dan Girl Band, klinken beter ook. Maar ik ben nog niet weg van ze.
Eogahn - Imagine ! Cool! Hij deed het erg goed ook. Toffe knul, klonk erg goed ook, zeker ook een om in de gaten te houden.
Ruth - ik vind het niet tof dat ze telkens een gedeelte in het spaans zingt nu, ik hoop echt dat ze dat gaan nokken, het begint me echt te irirteren. Ik vind het veel sexier en beter klinken als je gewoon haar spaanse accent hoort in het Engels. Of gewoon een heel spaans nummer. En ze moet een uptempo nummer doen. Maar goed, dit nummer was opzich wel okay, te veel drama. Kon veel beter dit nummer.
Laura - Shrieky áái in het begin . Goed nummer, erg goed. Ze overarticuleerde wel iets teveel (elke zin) en teveel verschillende toonhoogtes naar mijn smaak. Maar zeker een dame om goed in de gaten te houden!

Geluid was tijdens de Resultshow iig wel een stuk beter zeg .
En Leon was er! Hij zong zelfs ! Hij loopt en ziet er nog steeds wel uit als een dwerg zeg.
Battle of the girl bands . Verdiend ook ha.
Girl Band - slecht slecht slecht mijn god net een stel meiden in een karaoke bar
Bad Lashes - stuk beter dan Girl Band maar toch een van de slechtste versies van Wonderwall die ik ooit gehoord heb. Gelukkig naarmate het einde vorderde werd het beter.

Zooo typisch dat Louis het op deadlock zou gooien, whimp .

Bad Lashes verdiende het zeker meer om te blijven. .
Stomme Girl Band gaan er zeker volgende week uit dan .
Whatever I want.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:34:09 #42
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62324865
Mijn echte favo's tot nu toe; Alexandra, Diana.
Dichtbij komen (willekeurige volgorde); Eogahn, Austin, Rachel, Laura.

Volgende week Michael Jackson week !!
Whatever I want.
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:49:31 #43
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_62327346
Zit nu even naar de herhaling op ITV te kijken... Eoghan deed het ook heel erg goed, heb het alleen niet o op die pubertjes... de schattigheid beinvloedt het stemgedrag.
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:02:17 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62327621
Imagine moeten ze van afblijven. Ieder persoon die het na John gezongen heeft verpest het, voor mij persoonlijk, volledig. Begrijpen waarschijnlijk niet eens wat ze zingen.

Diana is echt goed. Kippenvel tot op het bot.

Alexandra was daarnaast de enige die een goede performance neerzette. Rest was maar zozo.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:14:43 #45
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_62327853
Ik kreeg bij Diana een soort Sinead O'Connor gevoel. Die zelfde melodramatische snikstem. Racel wil ik bij de Disco aflevering wel Eartha Kitt horen zingen "You are my man".
pi_62328709
Heeft iemand misschien een linkje naar GOEDE werkende Torrents voor episodes 8, 9, 10 en 11 (11 is van gisteren) voor me? Wil het graag in de juist volgorde kijken, maar loop steeds verder achterop zo.....
pi_62338510
Torrents van 9 en 10 zijn gewoon niet te vinden op de reguliere torrentsites; ik heb ze maar overgeslagen.

Valt wel op dat in vrijwel elke XFactor van welk land ook de groepjes als eerste de lul zijn. Behalve dan 1tje die het meestal wel lang volhoudt. Blijkt toch dat het erg lastig is om als groep te strijden tegen solisten.
  maandag 13 oktober 2008 @ 01:22:18 #48
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_62341478
Diana was echt su-per. Ik vind haar echt super gaaf!
Alexandra keek wat mij betreft iets te gespannen nog.. maar erg fijn.
Rachel als ze iets meer de noten had uitgerekt aan het begin was het nog beter geweest. En dat lopen leidde af. Maar idd blij dat ze niet voor Amy/Duffy ging. En stiekem mag ze die Chasing Cars versie die Simon zo haatte nog een keer doen want die was echt
Eogahn was echt SLECHT. Simon dacht even te herhalen wat David Archuleta bij AI deed, maar MAJOR FAIL
Ruth is echt een vadsige Yolanthe, en ze overdoet het hitsige wel heel erg. Dit was bijna net zo erg als Jessica Simpson's versie.
Scott was echt zó fucked qua liedje en act. :.)
Laura was ook weer super al zet ze soms nootjes wel raar in.
Dead Wife Daniel mag snel moven.
En de bands zijn ècht slecht dit jaar. 2 crappy girlbands en een groepje wat voor mij echt niets doet behalve verwachten dat ze morgen bij me i/d tram staan met Lil Wayne op hun mobieltje op de speaker met hun chickies.

Het zal me zwaar verbazen als de winnaar dit jaar geen vrouw is.
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:21:50 #49
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_62344933
My god, die metamorfose van Leon Jackson ! Van hobbit naar dit, ik heb nog nooit zoiets gezien. Nu is hij pas echt de titel X-factor-winnaar waardig. X-Factor UK is echt een onvoorstelbare talentfabriek.

! Wat een plaatje.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:53:05 #50
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_62357731
News:

Girls Aloud To Appear On X-Factor 18th Oct 2008

Cheryl Cole will be working both sides of the X-Factor stage on Saturday night, 18th October 2008.
Cheryl will be doing her usual job of judge and mentor as well as performing with Girls Aloud.
Girls Aloud are set to perform their new single ‘The Promise’
It is their 19th single and due out on October 27th.

Michael Jackson Week X-Factor 18th October 2008

The second live show of the X-Factor 2008 is to be themed Michael Jackson Week.

All 11 remaining contestants will perform songs by Michael Jackson. The show will also include a guest appearance by Girls Aloud preforming their new single The Promise.

We don’t know yet which contestants will perform what Michael Jackson song as each of the contestants is currently practicing a few different Michael Jackson songs and waiting on their mentor to decide what suits them the best by Tuesday or Wednesday before their song is picked for them and they then concentrate on singing that song. Check back soon for any updates.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')