Alexandra: Erg goed, goeie opener. Niks mis mee, very safe, goede stem, goed optreden. Had een iets meer uptempo nr willen zien, maar goed. Simons commentaar, mee eens.
Scott: Saaaaaaai, kinderstemmetje.
Ruth: heel erg fijn dat ze niet in Spaans zong! Laten zien dat ze het ook zonder dat Spaanse kan. Performance verder; wel okay, veel beter dan vorige week. Had beter gekund imo, veel vuriger, krachtigere stem erbij..
Girl Band:
Laura: wel een goed optreden, maar haar stem staat me gewoon niet aan. En ze articuleert niet goed, woorden slikt ze mompelend in. Das toch niet prettig om naar te luisteren

. Stukje dat ze ineens krachtiger zong, was een stuk beter dus. Zo moet ze constant zingen wat mij betreft.
Austin: HA bij de eerste toon meteen al; Billie Jean op de David Cook wijze van AI vorig seizoen

. Simons jatwerk en Louis o.a. wist het ook

. Ik mis bij Austin een volwassen stem, zeker bij dit nummer. Had veel rauwer gemoeten. En daarom vond niemand in de jury het goed

.
Daniel: niet geweldig, beter dan vorige week wel en ik heb een zwak voor hem. Ik vind hem gewoon leuk.
JLS: not bad, really not bad. Erg leuk om naar te kijken, het swingde. Een van de leukste optredens van deze show.
Diana: Ja! Dit was goed! Het begon lekker zacht en onzeker, pietepeuterig stemmetje en dan ertegen aan knallen op het podium. Erg goed, echt heerlijk om naar te kijken. Heel sfeervol en vol emotie! I love hér!

.
Rachel: Wat een kutnummer met kattengejank.
Eogahn: Cute, erg cute jochie, goede stem voor een popsterretje. Goed optreden ook, erg fijn sfeertje.
Ruth verdiend in de sing off, hoop dat ze volgende nu dan écht veeeeel meer gaat laten zien.
Purple Rain deed ze trouwens wel érg okay, prettig om naar te luisteren en te kijken, veel beter dan haar gewone performance. Dát soort optredens wil ik van haar zien!
Favo's na week 2:
1. Diana
2. Alexandra
3. Eogahn
4. JLS
5. Laura