quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef Tomasso het volgende:
Hoi. Omdat ik binnenkort lang ga vliegen enzo, zoek ik nieuwe, toffe games voor m'n DS. Laat ik zeggen dat ik zeker minimaal het afgelopen jaar 0 games ervoor heb gekocht, misschien zelfs nog wel langer.
Wat zijn toppertjes? Mario Kart DS, NSMB, M&L: Partners in Time, Meteos heb ik al, dus die hoef je niet te noemen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ninja Gaiden vond ik wel tof
Raar maar waar, Kirby power paintbrush
Geweldig spel vond ik dat
Advanced wars
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:24 schreef Ynske het volgende:
Yoshis island
spyro shadow legancy
tetris
professor layton
vond ik toch allemaal wel leuk
Ik ben mijn New Mario-cart kwijtquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
PicPic, Touchmaster en Slitherlink hier (al is Slitherlink tegenwoordig nét even te moeilijk). Gister wilde ik aan Rythem Tengoku beginnen, maar hij blijft hangen bij het beginscherm
Verder ben ik gewoon opnieuw begonnen met New Mario, blijft de BESTE DS game tot op heden
Thx!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:50 schreef koei het volgende:
Misschien staat hier nog iets voor je tussen Tomasso: DS-budgetspecial
En verder kan ik je Guitar Hero, professor Layton, PicPic en 42 spelklassiekers aanraden. Afgezien van die eerste (die moet ik nog kopen) speel ik die allemaal erg veel. Vooral PicPic en 42 spelklassiekers hebben een levensduur die met gemak de 100 uur overschijdt. En mocht je meer van de losse avonturen zijn dan kan ik je Zelda voor de DS ook aanraden, is ook een heerlijk spel waar je wel een tijdje zoet mee bent.
Guitar Hero On Tour is niet Guitar Hero 3quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:26 schreef Ynske het volgende:
en ik vroeg nog of Guitar Hero 3 ook met oordopjes in de trein te spelen is
het aftellen is begonnen!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef Misanthropist het volgende:
ik ben ook echt zo benieuwd naar Viva Piñata Pocket Paradise voor de DS, nog 2,5 week!
Heb je alweer een nieuwe DS?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
PicPic, Touchmaster en Slitherlink hier (al is Slitherlink tegenwoordig nét even te moeilijk). Gister wilde ik aan Rythem Tengoku beginnen, maar hij blijft hangen bij het beginscherm
Verder ben ik gewoon opnieuw begonnen met New Mario, blijft de BESTE DS game tot op heden
verschilt echt, er zijn bij mijn weten zelfs titels die alleen maar in het Duits uitkomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Wat ik met tijdens mijn vakantie afvroeg was; Alle spellen komen eerst uit in Japan en daarna US en daarna in Europa...klopt dit? Maar komen ook alle titels uit in het Engels en daarna in Meertalig europees of vertalen ze alleen de goedlopende spellen en moeten wij het in Europa met de minste keus doen. Weer iemand hoe dit zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |