Dat dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar cali.. als je zowat elk vrij moment dat je hebt aan de studie bent, vind ik ook dat dat onder 'non-stop' valtWant zeker als je dat na/voor/tijdens het werk moet doen, dan is het heel knap
niet na het werkquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar cali.. als je zowat elk vrij moment dat je hebt aan de studie bent, vind ik ook dat dat onder 'non-stop' valtWant zeker als je dat na/voor/tijdens het werk moet doen, dan is het heel knap
hoe bevalt je job?quote:
best goed. Heb ook een autoquote:
mooi zo.. ja dat zegt me niksquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:04 schreef G.Fawkes het volgende:
best goed. Heb ook een autoHet is alleen wel een skoda fabia combi
Kun je slechter treffen tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Google enzoquote:
mogen we je volgen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
quote:
Auto's zijn google niet waardquote:Google enzo![]()
![]()
Ik word al te veel gevolgd. Filesquote:
Het enige voordeel van Zeelandquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik word al te veel gevolgd. Files
Tis lastig files te vormen zonder wegquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tis lastig files te vormen zonder weg
Whehe. Wanneer is de volgende meet jongens?quote:
Komend weekend naar Parijsquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe. Wanneer is de volgende meet jongens?
quote:
quote:
Ideetje van Cue, met de treinquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Parijs? Vertel...
quote:
Trein naar paris is iig haalbaarder dan vliegtuig naar londonquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ideetje van Cue, met de trein
jna en ik gaan ook wel mee, PB misschien
Verder nog niks
Zoveel scheelt het niet eensquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Trein naar paris is iig haalbaarder dan vliegtuig naar london
Daarom vond ik het ook een goede ingeving van mijzelfquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Trein naar paris is iig haalbaarder dan vliegtuig naar london
Het vliegtuig pakken lijkt mij een grotere stap dan op de trein stappen. Toch?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook een goede ingeving van mijzelf
Oh, zoquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Het vliegtuig pakken lijkt mij een grotere stap dan op de trein stappen. Toch?
Precies de reden om niet mee te gaan, ben er nog nooit geweest, dus mijn eerste keer parijs ga ik met mn lief doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef mash_ het volgende:
Wat is er mis met meets in Nederland![]()
Parijs doe je toch eerder met je lief
dan met fokkers
Maar een lief heb ik niet.. dus dan maar met een stel fokkers.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef mash_ het volgende:
dan met fokkers
Wat boeit dat nouquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef mash_ het volgende:
dan met fokkers
Uhuhquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies de reden om niet mee te gaan, ben er nog nooit geweest, dus mijn eerste keer parijs ga ik met mn lief doen![]()
Precies dat ben jijquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, zo
Weet ik niet eigenlijk. Voor mij niet, maar ja, dat ben ik
Jij zou toch sowieso nooit meegaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies de reden om niet mee te gaan, ben er nog nooit geweest, dus mijn eerste keer parijs ga ik met mn lief doen![]()
Goed zoeken dan!quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar een lief heb ik niet.. dus dan maar met een stel fokkers.
Ben ik tenminste toch nog in m'n vakantie naar het buitenland geweest
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij zou toch sowieso nooit meegaan![]()
Dat dus..quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:53 schreef Piles het volgende:
Wat boeit dat nou
En over meeten in Nederland zijn ook niet veel mensen enthousiast
Ik ook niet naar het buitenlandquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij zou toch sowieso nooit meegaan![]()
Neuh, hij moet mij maar vindenquote:
Misschien een leuke franse chick voor jouquote:
Ja met zo`n instelling kom je ook nergens!quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neuh, hij moet mij maar vinden
Je bent alweer vergeten dat ik al een date hebquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Misschien een leuke franse chick voor joudan kan je mooi elk weekend met het vliegtuig naar frankrijk
Mocht je willen meeten in nl.. stel dan een keer wat voor..quote:
Met de instelling van zoeken/daten etc, kwam ik ook nergensquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja met zo`n instelling kom je ook nergens!
ik wil best een keerquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mocht je willen meeten in nl.. stel dan een keer wat voor..
awh!quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met de instelling van zoeken/daten etc, kwam ik ook nergens
Dat zeg ik, stel een keer een datum voor dat jij kan, probleem opgelostquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:57 schreef mash_ het volgende:
ik wil best een keermaar 23e kan ik niet
En van de rest de vorige 2x kon ik ook niet.
nou en! dan ga ik er even vanuit dat die date misluktquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent alweer vergeten dat ik al een date heb![]()
En ik mot geen Franse![]()
Knap misschien, maar ze spreken fransquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou en! dan ga ik er even vanuit dat die date mislukt![]()
![]()
hoezo nietsommige zijn best knap
En ze zijn Frans, en Fransen zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Knap misschien, maar ze spreken frans
boeiend sommige ook wel engels hoor. ik heb ooit toen ik 15 was frans vakantie vriendinnetje gehadquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Knap misschien, maar ze spreken frans
Dan moet ze (uh voor mij dan een hij) wel erg knap, lief, gezellig, aantrekkelijk, vrolijk, spontaan, lekker, etc etc zijn, om dat franse gedeelte te compenserenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
boeiend sommige ook wel engels hoor. ik heb ooit toen ik 15 was frans vakantie vriendinnetje gehadlukte best goed
Een dagje is even wat anders dan een vriendinnetje hequote:
och ze was lekker en het was op vakantie voor 2 wekenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet ze (uh voor mij dan een hij) wel erg knap, lief, gezellig, aantrekkelijk, vrolijk, spontaan, lekker, etc etc zijn, om dat franse gedeelte te compenseren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]Half frans is natuurlijk minder erg dan heel frans heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Dat zeg je (gok ik) omdat iedereen dat zegt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen dank
En ze zullen vast meevallen, maar ik heb het niet zo op Fransen
Dat zal vastquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Half frans is natuurlijk minder erg dan heel frans he
Ow zeg ook helemaal niet dat ze niet aardig zijn hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:09 schreef eer-ik het volgende:
Dat zal vast
Maar m'n moeder is wel geheel frans, toch is ze aardig
Stereotyperingen en vooroordelenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef eer-ik het volgende:
Dat zeg je (gok ik) omdat iedereen dat zegt.
Ben niet voor jan lul bijna 3 weken niet hier geweestquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow zeg ook helemaal niet dat ze niet aardig zijn hoor
Maar ik zet me al snel af tegen dingen die anderen 'oh zo geweldig vinden' zoals de franse taal.. Die vind ik heel lelijk
Maar hoe was je vakantie Eer?![]()
![]()
wist niet eens dat je op vakantie bent geweest![]()
![]()
Waarom was ie kut dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben niet voor jan lul bijna 3 weken niet hier geweest
Hoewel, dat is een leugen.
Maar goed.
Die was dus kut.
Zou 't graag nog eens dunnetjes overdoen.
Zeg, maar je zet je af tegen Frankrijk/Fransen omdat anderen het/ze geweldig vinden?
Zijn mensen hier al langer niet meer geweest, zonder dat ze op vakantie zijn, dus zo gek is het nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:13 schreef eer-ik het volgende:
Maar goed.
Omdat ik naar Kroatie zou gaan maar uiteindelijk in Oostenrijk beland ben.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waarom was ie kut dan?
En nog een groterevoor Piles: EEN DATE?! Ik heb iets gemist
Owja, ik was aan het werk
Nee, dat denkt Mashquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:14 schreef Jipje het volgende:
En nog een groterevoor Piles: EEN DATE?! Ik heb iets gemist
Mja, ik ben alweer anderhalve week in NL, maar geen minuut op fok geweest in de tussentijd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn mensen hier al langer niet meer geweest, zonder dat ze op vakantie zijn, dus zo gek is het niet
Dat je hier heel lang neit bent, zegt niks neequote:Op maandag 18 augustus 2008 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar goed.
Die was dus kut.
Zou 't graag nog eens dunnetjes overdoen.
Zeg, maar je zet je af tegen Frankrijk/Fransen omdat anderen het/ze geweldig vinden?
En je bent in oostenrijk beland omdat? En daar regende he? Waarom ben je dan niet naar huis gegaan, of omgekeerd naar zuid-frankrijk ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat ik naar Kroatie zou gaan maar uiteindelijk in Oostenrijk beland ben.
En als ik ergens niet voor op vakantie ga, is het wel regen, onweer en kou.
Kou is prima, als je op wintersport bent.
In de zomer duld ik tijdens mijn vakantie echter geen regen.
Ok, 1 a 2 dagen in 3 weken vind ik prima, maar verder niet.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat ik naar Kroatie zou gaan maar uiteindelijk in Oostenrijk beland ben.
En als ik ergens niet voor op vakantie ga, is het wel regen, onweer en kou.
Kou is prima, als je op wintersport bent.
In de zomer duld ik tijdens mijn vakantie echter geen regen.
Ok, 1 a 2 dagen in 3 weken vind ik prima, maar verder niet.
Ow.quote:
Wat dat betreft zijn jullie hier anders dan in KSCquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je hier heel lang neit bent, zegt niks nee
Maar hoezo kut? dat is niet goed!!![]()
Vertel!!
Niet perse omdat anderen het geweldig vinden, maar wel sneller, of juist meer. Weet niet, heb ik wel vaker met dingen blijkt.
Komt omdat we hier te druk zijn met ons eigen levenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn jullie hier anders dan in KSC
Daar wisten ze exact welke datum ik weer terug zou komen enzo (in het verleden, ik post daar niet meer)
Jij maakt mash dat wijs.. hijzelf nietquote:
Beetje welquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij maakt mash dat wijs.. hijzelf niet
en toen vroeg ik of het een chick wasquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje wel
Ik zei alleen maar dat ik met iemand op Schiphol afgesproken heb
Omdat we met de billen bloot moesten bij de grens tussen slovenie en kroatie.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:18 schreef Jipje het volgende:
[..]
En je bent in oostenrijk beland omdat? En daar regende he? Waarom ben je dan niet naar huis gegaan, of omgekeerd naar zuid-frankrijk ofzo?
Das mooi kut danquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:22 schreef eer-ik het volgende:
Ik weet iig wel met wie ik komend jaar niet op vakantie ga.
Wat hij zegtquote:
Yep.quote:
Maar is dat van te voren dan niet alemaal besproken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yep.
Die gasten zitten in zo'n fase van: 'kom, laten we ergens gewoon op een berg onze tent opzetten en zelf ons voer vangen, pure vrijheid is dat, echt tof'.
Waarbij ik zoiets heb van: jongens, daarvoor ga ik toch niet op vakantie...
Ik wil zon, zee, zuipen, chicks, chicks, en chicks.
Ik hoop dat ik volgend jaar een fijne chick heb die ook van een drankie houdt en het níet erg vind om op een dergelijke camping te gaan staan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is idd erg kut zeg![]()
Dat er nederlanders zijn is idd gewoon logisch.. dat je al snel op een toeristischhe plek komt, is logisch..
Maar dat zou de vakantiie niet mogen beinvloeden.
Beetje jammer dan inderdaad, dat wordt volgend jaar met anderen
Die is vast wel te vindenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik hoop dat ik volgend jaar een fijne chick heb die ook van een drankie houdt en het níet erg vind om op een dergelijke camping te gaan staan.
Jawel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar is dat van te voren dan niet alemaal besproken?
in dat laatste moet ik je gelijk geven. Nederlanders willen nu juist naar de plekjes waar geen nl-ers zijn. Maarja dan komen ze dus echt overalquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:28 schreef eer-ik het volgende:
Jawel.
We hadden afgesproken naar kroatie te gaan.
Zij waren alleen in de veronderstelling dat het nog niet zó'n populaire bestemming zou zijn als dat het nu is.
Kortom, er waren naar hun idee teveel nederlanders.
Ik denk echter dat je zo'n beetje op de himalaya moet gaan kamperen wil je geen nederlanders tegenkomen en zelfs dan denk ik nog dat het niet onmogelijk is er een tegen het lijf te lopen.
Wij voor de combiquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yep.
Die gasten zitten in zo'n fase van: 'kom, laten we ergens gewoon op een berg onze tent opzetten en zelf ons voer vangen, pure vrijheid is dat, echt tof'.
Waarbij ik zoiets heb van: jongens, daarvoor ga ik toch niet op vakantie...
Ik wil zon, zee, zuipen, chicks, chicks, en chicks.
We're like ants.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
in dat laatste moet ik je gelijk geven. Nederlanders willen nu juist naar de plekjes waar geen nl-ers zijn. Maarja dan komen ze dus echt overal
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Wij voor de combiMaar dan zonder de chicks
![]()
In de bergen gaan zitten en dan niet voor je tent willen zitten.. ze denken dus niet naquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef eer-ik het volgende:
Het stomme is trouwens, dat ze ook als argument aanhaalden dat ze niet alleen maar voor de tent wilden zitten en zuipen.
Guess what, we hebben bijna niks anders gedaan in oostenrijk.
Ben goed zuur geweest tijdens de vakantie in ieder geval
It ain't one to look back to.
zon, zee, bergen, feesten, genieten, werken, zelf eten vangen, koken, camperen, rondsjouwen met een rugtas achterop, rondkachelen in een te gare autoquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
We're like ants.
Zo'n klein landje, en toch zitten we overal.
[..]
Welke combi bedoel je precies?
zon zee + bergen?
Dat is uiteindelijk ook mijn doel, maar dat kan ik nu nog niet bewerkstelligen.
Kost me iets teveel om nu al te verkassen
Ik ben met 2 maten nog wel effe de bergen in gegaan, maar had dat wel meer willen doen, als ik daar dan toch zit. Ik vind het best leuk om in de bergen te wandelen maar als dat dan 1 keer in 8 dagen mogelijk is ga ik liever niet in zo'n gebied zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In de bergen gaan zitten en dan niet voor je tent willen zitten.. ze denken dus niet na
Als je kan aansturen op zelfverdediging hoef je helemaal niet te zittenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:33 schreef eer-ik het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e_Familia?source=rss
Mooi land dit
schiet je iemand voor z'n arie, zit je maar 6 jaar vast
Oh, zo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
zon, zee, bergen, feesten, genieten, werken, zelf eten vangen, koken, camperen, rondsjouwen met een rugtas achterop, rondkachelen in een te gare auto
Met andere woorden: Backpacken in australie
Wat moet je uberhaupt met een geweer in een cafe!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Als je kan aansturen op zelfverdediging hoef je helemaal niet te zitten
Voor een tripje van 3 dagenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, zo.
Wat dat betreft ben ik een geval apart, want ik wil wel luxe, maar ga toch in een tent zitten
Ik vind campings echt heerlijk, maar ga ook altijd met de auto.
Je zal mij nooit met een grote rugtas rond zien lopen
en de rest van de dagen is dus niks te doen ivm weer enzo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben met 2 maten nog wel effe de bergen in gegaan, maar had dat wel meer willen doen, als ik daar dan toch zit. Ik vind het best leuk om in de bergen te wandelen maar als dat dan 1 keer in 8 dagen mogelijk is ga ik liever niet in zo'n gebied zitten.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat moet je uberhaupt met een geweer in een cafe!![]()
In dat geval rij ik liever naar dat gebied toe, ram ergens een tent neer, camping vlakbij (is er altijd wel) en dan gewoon steeds overnachten in m'n tent en steeds elders kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
Voor een tripje van 3 dagenEen wandeling door een natuurgebied bijv
![]()
Het regende pijpestelen, we konden zelfs niet in onze tent blijjven omdat die temet wegwaaidequote:Op maandag 18 augustus 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de rest van de dagen is dus niks te doen ivm weer enzo?
Natuurlijk is een wandelingtje leuk, maar dat moet je niet elke dag doen, en je moet het niet te weinig doen (als er verder niks anders te doen is)
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het regende pijpestelen, we konden zelfs niet in onze tent blijjven omdat die temet wegwaaide
Héél snel iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]deze vakantie moet je dus heeeeel snel vergeten
quote:
J'espere.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]En dat gaat je vast wel lukken
En hier deden we het niet en dan ga je zeurenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
J'espere.
Irritant is alleen dat overal waar ik kom, mensen vragen hoe m'n vakantie geweest is
Zeg maar vaak, goed hoor, niet specifiek iets meegemaakt.
Ik dacht dat je inmiddels wel wist dat ik graag zeurquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hier deden we het niet en dan ga je zeuren![]()
heel verstandig
Dat is ook de bedoeling tegenwoordigquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:45 schreef eer-ik het volgende:
J'espere.
Irritant is alleen dat overal waar ik kom, mensen vragen hoe m'n vakantie geweest is
Zeg maar vaak, goed hoor, niet specifiek iets meegemaakt.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels wel wist dat ik graag zeur
-Hoi, hoe is het?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling tegenwoordig![]()
- Hoe is het?
+ Ja, goed, met jou?
- Ook goed.
+ Mooi.
Wat haat ik zulke vragen toch
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat is wel een hoop leeswerk inmiddels
Dat doen we allemaal hier volgens mijquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels wel wist dat ik graag zeur
Zeikenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Maar ja, ik ben meer gewend wat teruglezen betreft
[..]
Dat doen we allemaal hier volgens mij
Ik ben vrij vaak kortaf op zulks een momenten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
- hey alles goed (terwijl je langs elkaar heen loopt)
+ nou, eigenlijk, ik ben net ontslagen en (er achteraan lopent) m'n vrouw heeft me verlaten
- (rent hard weg)
Zeg jijquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[zinnige reactie] schiet dan eens op!!! [/zinnige reactie]
Neh, lig nog steeds op mand.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[zinnige reactie] schiet dan eens op!!! [/zinnige reactie]
Ik lees hetquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed.
Ben druk met nieuw werk zoeken.
U al op vakantie geweest?
quote:
quote:
Ik ook niet echt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en erik, dat is juist de reden waarom ik nooit naar m'n familie ga. Meer dan dat soort 'beleefde gesprekken' heb ik toch niet met ze
Opzich wel een voordeel, dat al moet je schijten, je ook moet pissenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is met pissen, als je moet schijten, moet je het zeker doen(anders gaat het pijn doen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Opzich wel een voordeel, dat al moet je schijten, je ook moet pissenBeter 2 vliegen in 1 klap slaan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Same here, ja met m'n pa heb ik nog'gewone' gesprekken, met de rest niet echt. Maarja zolang ik ze niet zie, hoeft dat ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:58 schreef eer-ik het volgende:
Ik ook niet echt.
Wel af en toe maar ik kan niet zeggen dat ik een enorm hechte band heb met m'n parentes.
Dat heb ik met m'n broertje en moeder.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same here, ja met m'n pa heb ik nog'gewone' gesprekken, met de rest niet echt. Maarja zolang ik ze niet zie, hoeft dat ook niet
Een lotgenootquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:04 schreef eer-ik het volgende:
Dat heb ik met m'n broertje en moeder.
Vader en zusje spreek ik amper.
Welja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een lotgenoot
Achja sommige gezinnen/families zitten zo in elkaar
Ha donkere anusquote:
Hoiii Braaf Bartje.quote:
quote:
succesquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oorlog aan Egypte verklaren en land veroveren
thnx en jij succes met lerenquote:
Morgen eerste toets en woensdag de 2equote:Op maandag 18 augustus 2008 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx en jij succes met leren
hoelang moet je nog leren trouwens?
Het is 1 grote teringzooi ofzoquote:
Weet niet wat het is, vind het ook jammerquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles is de hele!!! dag al extreem stil
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:05 schreef Californium het volgende:
is pilesje een beetje weg aan het dromen
Doe er dan wat aan!! Zoek van mijn part op google voor onderwerpen!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
Weet niet wat het is, vind het ook jammer
Maar heb gewoon niks te vertellen
Nee, niet boos wordenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag het hopen voor hem, anders moet ik boos worden
Heb van jou ook nog geen onderwerpen gehoordquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Doe er dan wat aan!! Zoek van mijn part op google voor onderwerpen!!
www.ikweetnikstevertellen.nl ofzo
Niet stil zijn dus!!! Je hebt het zelf in de handquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
Nee, niet boos worden
Stil zijn is niet leuk, maar kan er ook niks aan doen
Jouw stilzijn, zijn we door mij (en cali) nu toch aan het bespreken, dusquote:Heb van jou ook nog geen onderwerpen gehoord![]()
eens en eensquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet stil zijn dus!!! Je hebt het zelf in de hand![]()
[..]
Jouw stilzijn, zijn we door mij (en cali) nu toch aan het bespreken, dus
quote:
Nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
2 van zulke dames, hoe kan ik het daar ooit van winnen
quote:
ik is bezigquote:
Door je mond open te doen hequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
2 van zulke dames, hoe kan ik het daar ooit van winnen
Ik heb al een week een massage nodig, wordt al een week gek van m'n schouders en nek, en hoor je mij klagen!!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef mash_ het volgende:
calihelp!! ik heb massage nodig
Word gek van me nek
en goede avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Dan zal ik de komende week maar niet meer met je pratenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
Niet dus
Ik heb gewoon al te veel verteld afgelopen maanden, het is op nu
het is bij jou nu vast niet zo erg dat je je schouders dus niet omhoog kan doen omdat het dan in je schouders schiet en het da echt erg pijn doetquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al een week een massage nodig, wordt al een week gek van m'n schouders en nek, en hoor je mij klagen!!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef jna het volgende:
Ik zeg maar zoo...Zowww man.. wat lig ik in een deuk hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry, ben volgens mij nogal kattig aan het wordenCue, het komkommermeisje!
zag het wel... ik doe dat wel als jij bij mij doet... alles doet pijn van het leren, denken en zittenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef mash_ het volgende:
calihelp!! ik heb massage nodig
Word gek van me nek
en goede avond
you win..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:19 schreef mash_ het volgende:
het is bij jou nu vast niet zo erg dat je je schouders dus niet omhoog kan doen omdat het dan in je schouders schiet en het da echt erg pijn doet
maandelijks probleempje?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zowww man.. wat lig ik in een deuk hier![]()
sorry, ben volgens mij nogal kattig aan het worden
uhm nouja wel dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
you win..
maar ik verwacht dan ook dat het bij jou niet standaard altijd vast zit..
Nee.. daar heb ik nooit last van.. gelukkigquote:
Niet zo gemeen doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zal ik de komende week maar niet meer met je praten
quote:
is goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
zag het wel... ik doe dat wel als jij bij mij doet... alles doet pijn van het leren, denken en zitten
Niet zo erg als bij mijquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:21 schreef mash_ het volgende:
uhm nouja wel dusals het morgen nog zo is ga ik maar is naar de dokter wat dit is echt niet goed
Alsof alles daar aan ligt!quote:
precies dat dus... Ik heb er eigenlijk vrijwel geen last van en als ik chaggie ben, dan ben ik chaggie en niet ongesteld!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alsof alles daar aan ligt!
Zijn er problemen? ow dan zijn het vast de maandelijkse problemen.
zo ja: zie je wel!! zo niet: man wat zit ze toch te zeuren altijd
Zo lig ik standaard als ik wakker word en als ik ga slapen..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef mash_ het volgende:
ik lig zeg maar nu op een matras met me hoofd tegen me bed aan met 2 kussen er onderen dan laptop op me schoot tot een uur of 11 en dan poging tot slapen doen
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alsof alles daar aan ligt!
Zijn er problemen? ow dan zijn het vast de maandelijkse problemen.
zo ja: zie je wel!! zo niet: man wat zit ze toch te zeuren altijd
Same here! Doe niet aan klagen tijdens 'de maandelijkse periode'quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef Californium het volgende:
precies dat dus... Ik heb er eigenlijk vrijwel geen last van en als ik chaggie ben, dan ben ik chaggie en niet ongesteld!
quote:
Die kop heb ik al op tv op het moment, die wil ik niet op fok zien!!quote:
Precies! dus mannen:quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same here! Doe niet aan klagen tijdens 'de maandelijkse periode'
Wij zijn gewoon goed.. zouden ze nu ondertussen toch wel meoten weten lijkt me
suc6quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
oke toch even fok eraf anders kan ik me niet optimaal concentreren
Ben er wel, komt alleen weinig reactiequote:
Kloptquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:13 schreef Californium het volgende:
er is iets niet goed met die jongen
Wat heb je besteld?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Middel om vrolijk te worden: Spul bij pabo bestellen
wat lingerie enzoquote:
uhm, rood/zwart/blauwquote:
Heel veel succes morgen (vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:14 schreef Californium het volgende:
trusten mensen... (die het lezen)
You can do it!quote:
Ik neem aan proeftentamens?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:45 schreef Bravebart het volgende:
Oh bah, tentamens zonder antwoordenWat heb je daar nou aan [ afbeelding ]
Van hartequote:
Nee, gewoon oude tentamensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik neem aan proeftentamens?
Dan moet je zelf het antwoord opzoekenTot de maker ontdekt dat dat niet altijd lukt/kan. (zo ging het bij ons iig altijd)
Gefeliciteerdquote:
quote:
Dat is pas per oktober of september he.. das te laatquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:57 schreef Jipje het volgende:
http://nshispeed.e-fulfil(...)81990.aaa5793c.0.999
Gaan jullie nog naar parijs?
Je mag per 1 september reizen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is pas per oktober of september he.. das te laat
Same here... dat krijg je met full-time werkenquote:
al haal je het maar net, halen zul je hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:14 schreef Californium het volgende:
ik twijfelaantal vragen wel beantwoord maar niet heel erg specifiek en diepgaand en weet niet hoe streng ze is.... Aantal dingen waarvan ik nu denk...
dat kon ik weten.... maar ik heb een beetje vertrouwen
laten we het hopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
al haal je het maar net, halen zul je het![]()
Hehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Same here... dat krijg je met full-time werken
Ik hoop met je meequote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
zie trouwens net dat het wel een deeltoets is maar dat alleen het gemiddelde cijfer voldoende hoeft te zijn! Dat moet wel gelukt zijn denk ik![]()
Ik eet om 18.30 ongeveer... Of doen we eerst een wijntjequote:
Geen wijn voor mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik eet om 18.30 ongeveer... Of doen we eerst een wijntje?
Dan zal het wel 19.30 worden
Zonde, ik bood je zojuist eten en wijn aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wijn voor mij
Ik eet om uh half 6 wss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |