rightquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, hij mailde dat hij het al afgezegd had omdat hij geen tijd had.
True, maar om nu alle boterproducten door roomboter te vervangen....quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar brownies met margarine is goor. Wat dacht je van dat argument. Ooit wel eens gebakken met. margarine
. ? Homo
.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoveel suiker? Ik drink (bijna) geen cola. Niet dagelijks ijsthee/fernandes. Wel dagelijks redbull en cheap-ass 7-up. Die eerste bevat erg weinig suiker (Taurine geeft de hubbabubba smaak), die tweede ook verwaarloosbaar.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ik ben al jaren 15-25 kilo te licht, volgens de heren doktoren. Met redbull. En ijsthee. En veel vruchtensap. En thee met 3 scheppen suiker - dat is wel 12 gram! 1/4 blikje cola![]()
En aardappels, ook nog. En wijn. En af en toe, heel zelden wodka. Door de cola.
Ja, dat zeg ik. Die 12 gram in mn dagelijkse kopje thee was sarcastisch, mocht je het niet doorhebbenquote:
Nou, voor die paar boterhammen op een dag die je naar binnen schuift is het toch eigenlijk ook debiel om die gore margarine te gaan zitten smeren? Het hele concept achter eten is toch ook dat je er plezier van hebt? Het is niet alsof je een heel pakje boter op die drie boterhammen smeert, nietwaar?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
True, maar om nu alle boterproducten door roomboter te vervangen....
(ik neem aan dat je niet dagelijks brownies naar binnen schuift... Anders zou ik eerst dáár eens mee stoppen voordat je light producten en wodkagaat drinken)
Ja, voor ik uitgegroeid was woog ik grofweg 60 kg. en was ik rond de 1.90 (schooldokter @ mn zestiende). Dat is ruim 25 kg te licht. Nu ben ik 2 meter, en 87 kg. Dat is pakweg 15 kilo onder wat de schema's die je ongetwijfeld her en der ziet zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
[..]
Overigens - 25 kilo te licht?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
100 gram Roomboter:
- Geen vitamine D
- 82,5 gram vet (logisch)
- Waarvan verzadigd: 54,0 gram
- Waarvan Enkelvoudig Onverzadigd: 23,5 gram
- Meervoudig onverzadigd: 3,5 gram
- Cholesterol: 240 MG
Margarine:
- Geen vitamine D ("algemeen", dus niet toegevoegd)
- 80 gram vet
- Waarvan verzadigd: 25,0 gram
- Waarvan Enkelvoudig Onverzadigd: 38 gram
- Meervoudig onverzadigd: 17 gram
- Cholesterol: 0 MG!
Je ziet dus simpelweg dat er meer slechte vetten in roombotter zitten tov. margarine. Het is nogal stupide dat te ontkennen.
Margarine bevat transvetten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Alleen zo jammer dat die 54 gram verzadigd vet het dan zo gevaarlijk maakt he
Gehard plantaardig vet is het antwoord op al uw vragen, en nog eens niet lekker ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, want wat al eerder gezegd werd hier is dat je ook werkelijk 100 gram boter op drie boterhammen smeertquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
nou als ik jouw BMI goed uitreken zit je echt niet in het ondergewichtgedeelte.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, voor ik uitgegroeid was woog ik grofweg 60 kg. en was ik rond de 1.90 (schooldokter @ mn zestiende). Dat is ruim 25 kg te licht. Nu ben ik 2 meter, en 87 kg. Dat is pakweg 15 kilo onder wat de schema's die je ongetwijfeld her en der ziet zeggen.
Omdat mannen er eigenlijk niet tegen kunnen wanneer vrouwen slimmer zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:28 schreef SHE het volgende:
Waarom zijn het trouwens altijd mannen die hier onzin uit komen kramen?
Craig heeft Meg gered![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |