haha neequote:
Goed ideequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:54 schreef Moozzie het volgende:
Volgende keer een trilfunctie in je nek zetten
haha ben nog vrijgezelquote:
ze woont in de buurtquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat zou veel kans van slagen hebben als zij in Groningen zou wonen en jij in bijvoorbeeld zuid holland
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef blingbling11 het volgende:
bekijk het van de positieve kant, je hebt wel 10 minuten haar kont in je nek gehad
Dat zul jij wel niet meemakenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze woont in de buurt
want had al gevraagt of ze vaker kwam
was niks mis mee hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef blingbling11 het volgende:
bekijk het van de positieve kant, je hebt wel 10 minuten haar kont in je nek gehad
valt wel meequote:
had gevraagt aan de andere die meewaren om foto's te makenquote:
Require proof ? ^^quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij zit nog in de ontkenningsfase
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef crazy987 het volgende:
(...)Zij dus ja gezecht.
Naja, zo gezecht zo gedaan(...)
Gezecht en 18 zijnquote:
Ik ging er al van uit dat TS het niet kan compenseren, derhalve is het wel een probleem.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ook, maar als man kan dat gewoon.
Niet met z'n Groot Nationaal Dictee trofee in ieder geval nee.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ging er al van uit dat TS het niet kan compenseren
Als ze nodig moest had ie dat ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:24 schreef Fersure het volgende:
Als ze je leuk vond, had je heus wel een natte nek.
nee was gewoon behulpzaam.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
Is dit iets met een generatiekloof ofzo? Een meisje versieren door te vragen of je haar op mag tillen!
Jij vraagt altijd de MSN van mensen als je behulpzaam bent geweest?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee was gewoon behulpzaam.
En ik weet dat men nederlands niet zo subliem is ^^
m`n engels is beter
Ernst bobbie en de rest gok ik zomaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:31 schreef Cracka-ass het volgende:
En nog wat TS, wat doe je in godsnaam in de efteling bij zo'n concert. Wie was er? Jannis? Gerard Joling? Jim?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:34 schreef daftme het volgende:
Dan ben je eindelijk in het vetste pretpark van Nederland (!!!), ga je meisjes optillen. Dat je daarvoor hebt betaald zeg, en ook nog eens geen telefoon nummer of e-mail weten te bemachtigen. Wat een zuur leven zure nek heb jij zeg.
Dan had ie ook een bruine rugquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ze nodig moest had ie dat ook
Volgens mij kan je beter klagen op fok dan in de kroeg gaan zitten klagen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:39 schreef Sport_Life het volgende:
Efteling![]()
15 min staan met een lelijk wijf op je nek![]()
op Fok! gaan zitten klagen ipv in de kroeg![]()
kansloos ben je echt waar![]()
nee was met wat vrienden/vriendinnen en die meiden wouden die xander gast ofzow graag zienquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:31 schreef Cracka-ass het volgende:
En nog wat TS, wat doe je in godsnaam in de efteling bij zo'n concert. Wie was er? Jannis? Gerard Joling? Jim?
Life's a bitch hequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:34 schreef daftme het volgende:
Dan ben je eindelijk in het vetste pretpark van Nederland (!!!), ga je meisjes optillen. Dat je daarvoor hebt betaald zeg, en ook nog eens geen telefoon nummer of e-mail weten te bemachtigen. Wat een zuur leven heb jij zeg.
die zijn alleen leuk voor 1 avondquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
Had je maar breezers mee moeten nemen
ach wie weet xDquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef Urquhart het volgende:
Had dan om haar hyves gevraagd, daar worden ze helemaal opgewonden van
haha ik ben niet zo`n held in bellen enzowquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:19 schreef Taurus het volgende:
Je had ook gewoon d'r telnr moeten vragen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een man mijn msn vraagt. Nerd-alert, denk ik dan.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach wie weet xD
misschien kom ik dr wel nog eens tegen
*kuch kuch* sms *kuch*quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha ik ben niet zo`n held in bellen enzow![]()
ben een best verlegen jongetje soms![]()
ok eoke xDquote:
Dankzij het nerd alert komt iedereen aan de beurt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:19 schreef Taurus het volgende:
Je had ook gewoon d'r telnr moeten vragen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een man mijn msn vraagt. Nerd-alert, denk ik dan.
lolquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:43 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dankzij het nerd alert komt iedereen aan de beurt.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wat lol?
Stiekem ken je niet de oorsprong en grondlegger van deze uitspraak.
Plebejers
Dan ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef crazy987 het volgende:
Niet eens dr msn afstond
Even compleet verhaaltje:
Ik was dus afgelopen zaterdag in de efteling, en die concerten waren er ook.
Was best gezellig enzo.
Stonden er ineens een paar meiden beetje moeilijk te doen met de filmen en foto's maken enzo, Die waren net iets kleiner dan mij.
Ik, zo vriendelijk als ik ben, vraag of ik ze misschien even moet optillen.
Zij dus ja gezegd.
Naja, zo gezegd zo gedaan, zet dr op men schouders en til dr op.
zo 10-15 minuten gestaan enzo. want het was bijna afgelopen
Dus ik daarna gewoon vriendeljik vragen of ze misschien nog een keertje willen kletsen op msn.
wilden ze niet![]()
Klacht: Na vriendelijk doen tegen een leuke meid niet eens een vriendelijk gebaar terugkrijgen![]()
Subklacht: te weinig andere leuke meiden
Godsamme.. dat doe je toch niet meer als 18-jarigequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:49 schreef crazy987 het volgende:
Ik, zo vriendelijk als ik ben, vraag of ik ze misschien even moet optillen.
Zij dus ja gezegd.
Naja, zo gezegd zo gedaan, zet dr op men schouders en til dr op.
Damn, hoe denk jij?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:11 schreef Herald het volgende:
als ik TS was en een jong tienertje met haar door de zanger nat geworden flamoesje in mijn nek heeft zitten rijden zou ik me daar nooit meer wassen
met haar op je nek???quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ben em tussendoor wel even gesmeert voor een paar biertjes
Fun in fun and done is done. Nobody lives forever, but we all shine on.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee was gewoon behulpzaam.
En ik weet dat men nederlands niet zo subliem is ^^
m`n engels is beter
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:51 schreef Moozzie het volgende:
OP datum van dit topic: maandag 18 augustus 2008 @ 10:49
OP datum van 'vriendin aangerand' topic: maandag 18 augustus 2008 @ 16:50
Wat is de lemming?
Ja het vriendin aangerand topique is dan toch de lemming en niet deze ^^quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
lemming is de post naar aanleiding van de vorige....
checkquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja het vriendin aangerand topique is dan toch de lemming en niet deze ^^
ZOU HET !!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja het vriendin aangerand topique is dan toch de lemming en niet deze ^^
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze woont in de buurt
want had al gevraagt of ze vaker kwam
Sadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |